Naapurin emäntää

Käyn usein naapurini kanssa kalassa. Viime viikolla kävelinkin sitten naapurin oven taa pimpottelemaan. Oven avasi naapurin isännän noin 60 vuotias rehevä emäntä ja pyysi peremmälle. Kerroin tulleeni kysymään lähteekö naapurin isäntä kalalle. Emäntä kertoi isännän olevan reissussa. Minulla oli kotonani saunaremontti menossa ja naapurin emäntä kysyi haluaisinko käydä saunassa nyt kun olen täällä. No mikäpä siinä, vastasin.
Istuin lauteilla löylyä kiukaalle nakellen kun löylyhuoneen ovi tempaistiin auki ja naapurin emäntä alkoi kavuta suuret rinnat pomppien vierelleni lauteille.
Vaihdoimme muutaman asiallisen lauseen kun huomasin, että kaluni alkaa kovettua. Ja kovettui! Naapurin emäntä huomasi saman ja tarttui siihen kädellään kiinni.
- Sinulla on upea kalu.
- Kiitos, sopertelin.
Emäntä alkoi runkata sykkivää kaluani ja huokaili: - Haluan että panet minua....
Ja panin! Nussin häntä saunareissulla edestä ja takaa niin että emäntä sai useita orgasmeja. Lopulta laukesin myös itse. Kiittelin saunasta ja lähdin kotiin nukkumaan.

8

19913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin menin naapuriin, niin rouva otti heti minua kyrvästä kiinni ja laski housunsa ja pyllisti ba sanoi että pane mua perseeseen.
      Minä panin ja rouva ulvoi nautinnosta ja minulta lenai spermat rouvan persereikään.
      Jatkanko?

    • Anonyymi

      älä turhaa me kaikki teimme niin

    • Anonyymi

      Onko muka tosi tarina

      • Anonyymi

        Tämä sama höperö keksii omiaan


    • Anonyymi

      Meillä on naapurin emännän kanssa selvät sävelet on sen verran opittu.
      Kun ensikerran sai isoa kalua haluaa sitä aina. Kun ajan pihaan jos on mahdollista emäntä kävelee karjasuojan toimistoon, siellä emäntä on valmis, haluaa aina imeä kalua sanoi että pääsee heti halukkaaksi.
      Nauttii siitä kun pillua venytetään kunnolla, sanoo että eisaa koskaan tarpeeksi isoa kalua silmissä kuulema sumenee kun alkaa tulla ja otan rajusti ja lasken sisään.
      On pahalla päällä jos olen kaksi viikkoa töissä.

    • Anonyymi

      Asun pikku kaupungissa 1 liikenne valo risteys. Näin osuuskaupassa entisen luokka kaverin 70 luvulta. Hoitaa maatilaa yhdessä poikansa ja miniän kanssa. Leski rouva. Pyysi pari kertaa tulemaan moikkaan. Viikonloppuna kävin. Iso talo yksin eläjä llä. Poika ja miniä asuu uudessa talossa 100 metrin päässä. Juteltiin ja muisteltiin nuoruutta. Sanoin että pitää lähteä kotiin. Sanna tarttui käteeni ja sanoi et mene jäät yöksi. Tarjosi votka kolan ja sanoi että nukutaan samassa sängyssä. Aamulla halasi ja pyysi tulemaan lauantaina käymään.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä tuossa on. Ainahan naapurit on pannu toisiaan

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe