Nevski&prospects TJ2

Anonyymi

Nightwishilla harjoitukset näkyy olevan kovasti käynnissä. Saas nähä miten venäläisbändi on treenannut keskiviikolle.

80

2195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä on jäljellä kun Marco puuttuu niin sillä yritetään. Tulee edelleen vuosi 2006 mieleen kun TV-toimittaja kyselee Tuomakselta että voisiko uusi solisti olla mies. Tuomas vastasi että johan meillä on miessolisti eli Marco Hietala. Hölmistyneen toimittajan ilme oli ikimuistoinen. Paras solisti on pois ja pitää muistaa että tulevaisuutta ajatellen Marcon osuus biisien hiomisessa ja osittain myös säveltämisessä on ollut merkittävä. Jos Troy korvaa Marcon uuden tuotannon rakentamisessa niin seuraava levy on sitten jotain Auria. Samallahan sitten Floor voidaan vaihtaa Johannaan koska Johannan ääni sopii paremmin sen tyyppiseen musiikkiin.

      • Anonyymi

        Avaappa minulle kun minä en tajua. Voiko tosiaan olla niin, että Marko Hietala on parempi laulaja kuin Floor Jansen? Jos Marko on tosiaan niin mahtava laulaja, saveltäjä, sanoittaja ja esiintyjä mihin hän yleensä sitten tarvitsi Nightwishiä? Markon soolokiertue ei saanut mitenkään ylenmäärin katsojia kuten hän itsekin totesi ja se kertoo aika paljon hänen suosiostaan jos ei edes Nightwish status saa katsomoita täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaappa minulle kun minä en tajua. Voiko tosiaan olla niin, että Marko Hietala on parempi laulaja kuin Floor Jansen? Jos Marko on tosiaan niin mahtava laulaja, saveltäjä, sanoittaja ja esiintyjä mihin hän yleensä sitten tarvitsi Nightwishiä? Markon soolokiertue ei saanut mitenkään ylenmäärin katsojia kuten hän itsekin totesi ja se kertoo aika paljon hänen suosiostaan jos ei edes Nightwish status saa katsomoita täyteen

        Tuomaksen äiti on uusi kosketinsoittaja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaappa minulle kun minä en tajua. Voiko tosiaan olla niin, että Marko Hietala on parempi laulaja kuin Floor Jansen? Jos Marko on tosiaan niin mahtava laulaja, saveltäjä, sanoittaja ja esiintyjä mihin hän yleensä sitten tarvitsi Nightwishiä? Markon soolokiertue ei saanut mitenkään ylenmäärin katsojia kuten hän itsekin totesi ja se kertoo aika paljon hänen suosiostaan jos ei edes Nightwish status saa katsomoita täyteen

        Marcon ääni on ainutlaatuinen ja sopii kaikenlaiseen musiikkiin, etenkin Nightwishin. Hänen kaikki lauluosuudet, huippuna Highest Hopes End Of An Eralla ovat sykähdyttäviä ja sellaisia johon muut eivät pysty. Floor on laulajana tekninen mutta yrittäessään hallita kaikkea hän ei saa itsestään irti kuin 95%. Samoin Floorin äänimateriaali on persoonaton. Se on kuin Eric Claptonin kitarointi mitä en edellekään tunnista vaikka olen sitä nyt 54 vuotta kuunnellut. Marcon ääni on taasen teknisesti ja persoonallisesti lyömätön ja ainutlaatuinen. Ei kahtaa sanaa kuka on Nightwishin kaikkien aikojen paras Nightwish laulaja. Tähän tulee lisäksi Marcon kyvyt biisien hiojana ja lauluosuuksien rakentajana sekä säveltäjänä, 100% musiikkimies jonka rinnalla Floor on vain pelkkä tekninen laulaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marcon ääni on ainutlaatuinen ja sopii kaikenlaiseen musiikkiin, etenkin Nightwishin. Hänen kaikki lauluosuudet, huippuna Highest Hopes End Of An Eralla ovat sykähdyttäviä ja sellaisia johon muut eivät pysty. Floor on laulajana tekninen mutta yrittäessään hallita kaikkea hän ei saa itsestään irti kuin 95%. Samoin Floorin äänimateriaali on persoonaton. Se on kuin Eric Claptonin kitarointi mitä en edellekään tunnista vaikka olen sitä nyt 54 vuotta kuunnellut. Marcon ääni on taasen teknisesti ja persoonallisesti lyömätön ja ainutlaatuinen. Ei kahtaa sanaa kuka on Nightwishin kaikkien aikojen paras Nightwish laulaja. Tähän tulee lisäksi Marcon kyvyt biisien hiojana ja lauluosuuksien rakentajana sekä säveltäjänä, 100% musiikkimies jonka rinnalla Floor on vain pelkkä tekninen laulaja.

        Sun on pakko olla trolli, ei kai kukaan voi oikeesti olla tota mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marcon ääni on ainutlaatuinen ja sopii kaikenlaiseen musiikkiin, etenkin Nightwishin. Hänen kaikki lauluosuudet, huippuna Highest Hopes End Of An Eralla ovat sykähdyttäviä ja sellaisia johon muut eivät pysty. Floor on laulajana tekninen mutta yrittäessään hallita kaikkea hän ei saa itsestään irti kuin 95%. Samoin Floorin äänimateriaali on persoonaton. Se on kuin Eric Claptonin kitarointi mitä en edellekään tunnista vaikka olen sitä nyt 54 vuotta kuunnellut. Marcon ääni on taasen teknisesti ja persoonallisesti lyömätön ja ainutlaatuinen. Ei kahtaa sanaa kuka on Nightwishin kaikkien aikojen paras Nightwish laulaja. Tähän tulee lisäksi Marcon kyvyt biisien hiojana ja lauluosuuksien rakentajana sekä säveltäjänä, 100% musiikkimies jonka rinnalla Floor on vain pelkkä tekninen laulaja.

        "Joo, on se jotain uskomatonta, kun Marko vetää sen Shoemakerin lopun." Eiku...

        "Niin no korkealta laulaminenhan ei oo Nightwishissä se pointti." Eiku...

        Pojat nykyään sentään älyää setin lopuksi laittaa soittimet pois käsistään ja hekin oikein kerrankin pääsevät asioikseen kuuntelemaan.

        Ad Astra vaan siullekkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on pakko olla trolli, ei kai kukaan voi oikeesti olla tota mieltä.

        Minä olen samaa mieltä! Olen ihmetellyt hypetystä Floor Jansenin kohdalla. Kyllä, hän on hyvä laulaja, mutta ei lyömätön. Esim. teknisesti Turunen oli parempi, samoin äänenvoimakkuuden osalta. Jos kuuntelet tarkkaan Jansenia, kun hänen täytyy tavoittaa korkeita nuotteja, hänen äänensä ohenee ja muuttuu aika ajoin liki kirkumiseksi. Äänensävy on myös tavanomainen ja kylmähkö, kirkas (vert. Turusen tumma ääni).
        Hietalalla on hyvä tekniikka, esim. hengitystekniikka. Hänen äänensä on lämmin ja samalla... vaativa, vaaniva. Myös Hietalalla on uskomaton lavauskottavuus - kaveri olisi mieletön nähdä musikaaleissa.
        Jansen on tuotteistettu hyvin, Hietala tuskin edes suostuisi tuotteeksi. Nightwish on loistava tuote ja uuden laulajan tullessa sisään tuskin haluttiin samoja reaktioita kuin Annette Olzenin kohdalla. Voit kuunnella myös Jansenin soolotuotantoa (joka ei ottanut tuulta alleen vaan lupaili uran loppua), ääni ei ole mitenkään erinomainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä! Olen ihmetellyt hypetystä Floor Jansenin kohdalla. Kyllä, hän on hyvä laulaja, mutta ei lyömätön. Esim. teknisesti Turunen oli parempi, samoin äänenvoimakkuuden osalta. Jos kuuntelet tarkkaan Jansenia, kun hänen täytyy tavoittaa korkeita nuotteja, hänen äänensä ohenee ja muuttuu aika ajoin liki kirkumiseksi. Äänensävy on myös tavanomainen ja kylmähkö, kirkas (vert. Turusen tumma ääni).
        Hietalalla on hyvä tekniikka, esim. hengitystekniikka. Hänen äänensä on lämmin ja samalla... vaativa, vaaniva. Myös Hietalalla on uskomaton lavauskottavuus - kaveri olisi mieletön nähdä musikaaleissa.
        Jansen on tuotteistettu hyvin, Hietala tuskin edes suostuisi tuotteeksi. Nightwish on loistava tuote ja uuden laulajan tullessa sisään tuskin haluttiin samoja reaktioita kuin Annette Olzenin kohdalla. Voit kuunnella myös Jansenin soolotuotantoa (joka ei ottanut tuulta alleen vaan lupaili uran loppua), ääni ei ole mitenkään erinomainen.

        Jos Nightwish tarvitsisi vain ja ainoastaan korkealta ja kovaa -naisen, niin menisihän se Tarja siinä. Bändi vain on jo Turusen omien aikojen loppupuoliskolta asti tavoitellut monipuolisempaa ilmaisua. Sopii mennä kuulemaan Tarjan soolokeikkoja ja toteamaan ihan omin korvin miten käy Turuselta rock'n'roll. Hauskaa on lavalla, mutta onko kaikilla kuulijoilla?

        Floor toki tietää itsekin, ettei pääse ihan niin korkealle kuin Tarja, mutta onhan oikeat oopperalaulajat muutenkin erikseen. Floorin osalta muistan kuulleeni ehkä jostain EFMB-aikojen jenkkikiertueelta, että volaa lähti niin, että osa laulusta kuului ohi äänentoiston. Pelkkä nettihuhu toki, en ollut paikalla todistamassa. Mitä taas äänen laatuun tulee, niin Tarjan äänenväri on minusta ihan toisenlainen kuin kuvailit, läpityöntyvä, läpileikkaava. Sitä minä olen pitänyt kylmänä, mutta mikäpä minä olen sanomaan, kun en asiasta ymmärrä. Joka tapauksessa Tarjan ääni toimii siksi joissakin jutuissa ihan järjettömän hyvin.

        Markolle näytti kelpaavan Nightwish-tuotteistus ja tuohi parikymmentä vuotta. Jos kaupallisella menestyksellä mittaamme, niin arvotetaanko Hietalakin Tarot-tuotoilla? Miten muistelen lukeneeni, ettei se elättänyt? Ei minulla ole mitään Markoa vastaan sinänsä, ja hän on kova ammattilainen. Mutta miksi joku toinen on musiikilla tienatessaan paha-paha, ja Marko musiikilla toisen elämäntyössä työtä tehdessään ja tienatessaan hyvä-hyvä. Koska lähti pois?

        Kaikissa on aina parannettavaa ja työstettävää, joku tykkää toisesta ja kaikki eivät tykkää kolmannestakaan. Mutta Nightwish (ehkä moni muukin bändi?) näyttää menevän joillakin henkilökohtaisella tasolla vähän liian voimakkaasti tunteisiin. Ymmärtäisin, jos musiikki, mutta kun henkilötkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Nightwish tarvitsisi vain ja ainoastaan korkealta ja kovaa -naisen, niin menisihän se Tarja siinä. Bändi vain on jo Turusen omien aikojen loppupuoliskolta asti tavoitellut monipuolisempaa ilmaisua. Sopii mennä kuulemaan Tarjan soolokeikkoja ja toteamaan ihan omin korvin miten käy Turuselta rock'n'roll. Hauskaa on lavalla, mutta onko kaikilla kuulijoilla?

        Floor toki tietää itsekin, ettei pääse ihan niin korkealle kuin Tarja, mutta onhan oikeat oopperalaulajat muutenkin erikseen. Floorin osalta muistan kuulleeni ehkä jostain EFMB-aikojen jenkkikiertueelta, että volaa lähti niin, että osa laulusta kuului ohi äänentoiston. Pelkkä nettihuhu toki, en ollut paikalla todistamassa. Mitä taas äänen laatuun tulee, niin Tarjan äänenväri on minusta ihan toisenlainen kuin kuvailit, läpityöntyvä, läpileikkaava. Sitä minä olen pitänyt kylmänä, mutta mikäpä minä olen sanomaan, kun en asiasta ymmärrä. Joka tapauksessa Tarjan ääni toimii siksi joissakin jutuissa ihan järjettömän hyvin.

        Markolle näytti kelpaavan Nightwish-tuotteistus ja tuohi parikymmentä vuotta. Jos kaupallisella menestyksellä mittaamme, niin arvotetaanko Hietalakin Tarot-tuotoilla? Miten muistelen lukeneeni, ettei se elättänyt? Ei minulla ole mitään Markoa vastaan sinänsä, ja hän on kova ammattilainen. Mutta miksi joku toinen on musiikilla tienatessaan paha-paha, ja Marko musiikilla toisen elämäntyössä työtä tehdessään ja tienatessaan hyvä-hyvä. Koska lähti pois?

        Kaikissa on aina parannettavaa ja työstettävää, joku tykkää toisesta ja kaikki eivät tykkää kolmannestakaan. Mutta Nightwish (ehkä moni muukin bändi?) näyttää menevän joillakin henkilökohtaisella tasolla vähän liian voimakkaasti tunteisiin. Ymmärtäisin, jos musiikki, mutta kun henkilötkin.

        Ei Markoa, Tarjaa, Flooria tai ketään muutakaan buustatakseen tarvitse polkea ketään toista. Kaikilla on ne omat ihan suurimmat mukavuusalueensa, jossa ovat parhaimmillaan.


    • Anonyymi

      Hyvin toimi show Oulussa utuben jopa utuben kännykkävideoiden paskaäänellä

    • Anonyymi

      Asiasta toiseen, älkää hermostuko. Olympialähetyksistä on bongattu jo kaksi Nightwish biisiä eli uintistadionilla oli soitettu Harvestia ja voimistelupaikalla Storytimea. No tästä voi vetää johtopäätöksen että ei Nightwish enää Japanissakaan mikään pikkubändi ole.

    • Anonyymi

      Oli muuten mahtava show. Yllätäyin, ettei ollut yhtään Markoa ikävä. Floor ja Troy hoiti homman niin hienosti. Ja mikä parasta, niin toimi ilman screenejä ja pyroja täydellisesti. Mikä kertoo siitä, että musiikki on se kantava voima.

      • Anonyymi

        Vai ei tullut Marcoa ikävä. En tiedä minkälaisena humppayhtyeenä Nightwishia pidät mutta kuten Tarja-aikana opimme osa Nightwishista on jonkunlaisen feminismin sokaisemaan ja pystyy sulkemaan korvansa todellisuudesta. Troy ei pysty hoitamaan mitään lauluosuuksia kunnolla koska hänellä on herkkä balladilaulajan ääni. Floor taasen kuten jo ennenkin olen sanonut yrittäessään laulaa teknisesti kaiken mahdollisen "oikein" menettää persoonallisuutensa. Nightwishin lauluosasto on nyt siis persoonatonta, teknistä ja osittain jopa voimatonta. Se jättimäinen energia jonka Marco laulupuoleen toi ja teki Nightwishista sinfonisen metallibändin on nyt poissa ja jäljellä on vain savuavat rauniot.

        Aleksi Laihon kuolema ja Marcon ero takaa sen että Tuomas kirjoittaa huikeita biisejä seuraavalle albumille (tämän tiedämme historiasta, mitä enemmän Tuomaksen päässä kuohuu, sitä parempia biisejä). Sen jälkeen bändi voisi lopettaa ellei Marco tule sitten takaisin, vammaista Nightwishia on tuskaista seurata.

        ps. saas nähdä poistaako kontrolli tämän kirjoituksen, foorumia kun tuntuu kontrolloivan joku hyvin lähellä Nightwishia oleva henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei tullut Marcoa ikävä. En tiedä minkälaisena humppayhtyeenä Nightwishia pidät mutta kuten Tarja-aikana opimme osa Nightwishista on jonkunlaisen feminismin sokaisemaan ja pystyy sulkemaan korvansa todellisuudesta. Troy ei pysty hoitamaan mitään lauluosuuksia kunnolla koska hänellä on herkkä balladilaulajan ääni. Floor taasen kuten jo ennenkin olen sanonut yrittäessään laulaa teknisesti kaiken mahdollisen "oikein" menettää persoonallisuutensa. Nightwishin lauluosasto on nyt siis persoonatonta, teknistä ja osittain jopa voimatonta. Se jättimäinen energia jonka Marco laulupuoleen toi ja teki Nightwishista sinfonisen metallibändin on nyt poissa ja jäljellä on vain savuavat rauniot.

        Aleksi Laihon kuolema ja Marcon ero takaa sen että Tuomas kirjoittaa huikeita biisejä seuraavalle albumille (tämän tiedämme historiasta, mitä enemmän Tuomaksen päässä kuohuu, sitä parempia biisejä). Sen jälkeen bändi voisi lopettaa ellei Marco tule sitten takaisin, vammaista Nightwishia on tuskaista seurata.

        ps. saas nähdä poistaako kontrolli tämän kirjoituksen, foorumia kun tuntuu kontrolloivan joku hyvin lähellä Nightwishia oleva henkilö.

        Taidan arvata mihin tähtäät. Ehkä. Tai sitten en.

        Toisaalta EVV(V)K.

        Let's see what the future holds.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei tullut Marcoa ikävä. En tiedä minkälaisena humppayhtyeenä Nightwishia pidät mutta kuten Tarja-aikana opimme osa Nightwishista on jonkunlaisen feminismin sokaisemaan ja pystyy sulkemaan korvansa todellisuudesta. Troy ei pysty hoitamaan mitään lauluosuuksia kunnolla koska hänellä on herkkä balladilaulajan ääni. Floor taasen kuten jo ennenkin olen sanonut yrittäessään laulaa teknisesti kaiken mahdollisen "oikein" menettää persoonallisuutensa. Nightwishin lauluosasto on nyt siis persoonatonta, teknistä ja osittain jopa voimatonta. Se jättimäinen energia jonka Marco laulupuoleen toi ja teki Nightwishista sinfonisen metallibändin on nyt poissa ja jäljellä on vain savuavat rauniot.

        Aleksi Laihon kuolema ja Marcon ero takaa sen että Tuomas kirjoittaa huikeita biisejä seuraavalle albumille (tämän tiedämme historiasta, mitä enemmän Tuomaksen päässä kuohuu, sitä parempia biisejä). Sen jälkeen bändi voisi lopettaa ellei Marco tule sitten takaisin, vammaista Nightwishia on tuskaista seurata.

        ps. saas nähdä poistaako kontrolli tämän kirjoituksen, foorumia kun tuntuu kontrolloivan joku hyvin lähellä Nightwishia oleva henkilö.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei tullut Marcoa ikävä. En tiedä minkälaisena humppayhtyeenä Nightwishia pidät mutta kuten Tarja-aikana opimme osa Nightwishista on jonkunlaisen feminismin sokaisemaan ja pystyy sulkemaan korvansa todellisuudesta. Troy ei pysty hoitamaan mitään lauluosuuksia kunnolla koska hänellä on herkkä balladilaulajan ääni. Floor taasen kuten jo ennenkin olen sanonut yrittäessään laulaa teknisesti kaiken mahdollisen "oikein" menettää persoonallisuutensa. Nightwishin lauluosasto on nyt siis persoonatonta, teknistä ja osittain jopa voimatonta. Se jättimäinen energia jonka Marco laulupuoleen toi ja teki Nightwishista sinfonisen metallibändin on nyt poissa ja jäljellä on vain savuavat rauniot.

        Aleksi Laihon kuolema ja Marcon ero takaa sen että Tuomas kirjoittaa huikeita biisejä seuraavalle albumille (tämän tiedämme historiasta, mitä enemmän Tuomaksen päässä kuohuu, sitä parempia biisejä). Sen jälkeen bändi voisi lopettaa ellei Marco tule sitten takaisin, vammaista Nightwishia on tuskaista seurata.

        ps. saas nähdä poistaako kontrolli tämän kirjoituksen, foorumia kun tuntuu kontrolloivan joku hyvin lähellä Nightwishia oleva henkilö.

        Hyvä, että joku muukin huomaa jotain. Kun kuuntelee eikä katso, niin ontoksi jää.
        Bändihän soittaa teknisesti loistavasti, mutta tästähän tässä nyt ei olekkaan kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että joku muukin huomaa jotain. Kun kuuntelee eikä katso, niin ontoksi jää.
        Bändihän soittaa teknisesti loistavasti, mutta tästähän tässä nyt ei olekkaan kysymys.

        Mitä mitä, oot sä pölähtänyt tähän ketjuun aikakoneella suoraan vuodesta 2007? Silloin oli jostain syystä muotia tuo tunteella vetämisen ylistys etenkin tässä NW-kontekstissa.

        Ootko muuten nähnyt muita tän genren bändejä? Esim. Within Temptation on kyllä sellainen retkue, että ammattimaisesti jyrähtää, mutta miltään ei tunnu.


    • Anonyymi

      Tuubipätkien äänitys on onneton, mutta bändistä vaikuttaa potku kadonneen. Ikä ja kokoonpanomuutokset ovat tehneet tehtävänsä sitten Wackenin legendaarisen vedon. Periaatteessa kaikki on paremmin, mutta paremmuus ei valitettavasti ei näy pulssissani. Asialle on tehtävä jotakin, jos aiotaan täyttää areenoita maailmalla.

      • Anonyymi

        Tänään Qstockissa pääsee kunnon lavalle soittamaan. Katsotaan mitä on luvassa .


    • Anonyymi

      Floor on kadottanut otteensa. Ghost love scoren take me... -osa on sievistelevää ylitulkintaa tärväten koko biisin jännitteen. Lopun rummunkolistus tuo biisiin vain lisää pituutta ja kliimaksin sijasta haukotuksen. Vastaava ajoittainen herpaantuminen vaivaa koko settiä. https://www.youtube.com/watch?v=W-Y6rRAJh1E

      • Anonyymi

        No totta kai GLS haukotuttaa, sitä on tahkottu nyt kymmenkunta vuotta siihen tahtiin, että se on juuri sopiva vessatauko istumakeikoilla. Toisaalta ymmärrän kyllä sen vetämisen. Uudet fanit (niitä riittää, vaikkei heistä kovin moni varmaan pölähtänyt Ouluun) olisivat varmaan aika pettyneitä, jos se jäisi pois.

        Jospa se Hietala saisi pällinsä kasaan ja alkaisi kiertää, niin pääsisitte kuulemaan. Vai onko niin, että mikään ei enää kelpaa?


      • Anonyymi

        Korealta näyttää Qstock, mutta kastelusta huolimatta nuupahtaneelta. Joku tuubikommentoija ehdotti rumpujen palauttamista takakulmasta keskiöön. Maestron on varmaan helpompi hallita bändiä keskeltä, mutta minunkin puolestani hän joutaisi Kaitsun paikalle.

        En ymmärrä myöskään, miksi Floor alkoi jo Decadesilla kikkailla keskiosan kanssa. Haastatteluissa hän sanoo usein sanan fake ja kuulostaa nyt siltä. Solistin ei totta vieköön pidä esittää lemppariaan lepsusti, joten tällään ison torun tunnelman lässäyttämisestä metallimammalle! https://www.youtube.com/watch?v=SYLeZay-LQk

        Markoa en kaipaa, koska bändin pitää uusiutua pärjätäkseen. Kappaleet huutavat kuitenkin jämäkkää miesääntä Floorin yleisesti ottaen loistavan laulannan tueksi. Troyn kantrihyminää kestän yhden kappaleen verran settiä kohden, jos Floor on avittamassa. Maestron ja bändin tahtoon on silti pitkin hampaannysin tyytyminen.:)


      • Anonyymi

        Sinä olet kadottanut otteesi


    • Anonyymi

      Nevski & Prospects TJ2
      Tietysti tätä keikkaa pitää verrata, Wackeniin, Ratinaan, totta kai Wembley tai Argentiina ovat hyviä referenssejä varsinkin Argentiinan ”Ghost Love Score” -
      täyttä bullshittia !!! Koko ryhmä on kärvistellyt puoltoistavuotta ”ruttoa” karussa ja tekee perinteisen salakeikan, jonka pitäisi olla stadionkeikkojen tasolla? Floor laulaa liian hyvin, kun Marco puuttuu, niin bändistä puuttuu poweri, sen räkänen kännykkävideo hyvin paljastaa kun vielä laulutkin on ihan ”perseestä” jne. jne…..

      Olenkin miettinyt tuota - kuka korvaa Marcon laulun - dilemmaa kun katselin Arjen Lucassenin viimeisintä hengentuotetta jossa joik´hasi koko metallikerma. Wintersunin Jukka on hyvä basisti, joka saa Holopaisen aivopieruihin vielä stydimmän (a`ala Wintersun) alarekisterin Kaitsun kanssa. Kuten tuo Lucassenin spektaakkeli näytti noita korkealta ja kovaa kiekujia kyllä löytyy jopa Suomesta, mutta harva on basisti kuten Marco. Tyyppejä vaan koelauluun, sellainen joka pysyy nuotissa vaikka huutaa kun pieni laiva, siitä Floorille aisapari. Marco osaa herkistellä, mutta pääosa miehen lauluista on suoraa huutoa, eihän se NW:n taustapauhun yli muuten kanna.
      Ykä

    • Anonyymi

      NW kuoli 2005.

    • Anonyymi

      Oulun konsertti oli mielenkiintoinen "pikku estdadille" tehty sovitus.
      Poissa olivat erikoiset esiintymisasut, pyrot sun muut tehosteet.

      Minusta soitto kulki hyvin ja esitys oli nautittava kokonaisuus. Floor lauloi huikaisevan hyvin nuo todella vaativat oopperaosuudet. Hiukan huvitti, kun rockmimmi joutui ottamaan klassisen oopperalaulun tuetun asennon saadakseen ne kiekaistua. Siinä ei paljon liikkunut kuin pallea ja huulet.
      Muuten Floor vaikuttu oikein tyytyväiseltä ja onnelliselta päästessään taas stagelle. Se ilahdutti mieltä.
      Kyllä Floor on tässä porukassa enemmän elementissään kuin kotimaansa soolokonserteissa.

      Emppu oli jotenkin vaisun oloinen. Ikääntymistä vai onko terveyshuolia kenties? Jotkut osuudet hän näytti soittavan hikikarpaloita otsalle puristaen. Plektrakäsikin näytti puutuvan. Joka tapauksessa riehakkuus oli miehestä poissa.

      Troy oli taustalla samanlainen kuin aina. Samoin hidalgo Tuomas itse. Uusi basisti Jukkis ei piilotellut vaan tuli ryhdikkäästi esiin.

      Ja sitten se pakollinen: MARKOOOOO....

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei ole alkoholismista kyse Empun kohdalla.
        Se on pirullinen hiipivä sairaus. Emppu on sympaattinen kaveri.

        Floor saikin jo kunnon muistutuksen viinan vaaroista ja joutui sairaalaan. Olisiko sortunut ruotsalaiseen tissutteluun metsässä asuessaan.
        Toki näitä sairauksia tulee raivoraittiillekin, joten ei ammuta kovilla kun ei tiedetä taustoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole alkoholismista kyse Empun kohdalla.
        Se on pirullinen hiipivä sairaus. Emppu on sympaattinen kaveri.

        Floor saikin jo kunnon muistutuksen viinan vaaroista ja joutui sairaalaan. Olisiko sortunut ruotsalaiseen tissutteluun metsässä asuessaan.
        Toki näitä sairauksia tulee raivoraittiillekin, joten ei ammuta kovilla kun ei tiedetä taustoja.

        Floorin lempiruokaluettelosta löytyy kyllä mahdollisia selityksiä, mutta kaltaisellesi paskanjauhajalle en ala asiaa tarkemmin avaamaan.

        Mitä taas Emppuun tulee, niin tietoa on vielä vähemmän (ja mies on pitänyt yksityisyytensä hyvin), joten suuta olisi syytä pitää vielä soukemmalla.

        Mitä järkeä on ensin vihjailla inhottavasti ja sitten muka esiintyä ritarillisena, että mähän en tietenkään mitään mustamaalata tässä halua, kun en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ole alkoholismista kyse Empun kohdalla.
        Se on pirullinen hiipivä sairaus. Emppu on sympaattinen kaveri.

        Floor saikin jo kunnon muistutuksen viinan vaaroista ja joutui sairaalaan. Olisiko sortunut ruotsalaiseen tissutteluun metsässä asuessaan.
        Toki näitä sairauksia tulee raivoraittiillekin, joten ei ammuta kovilla kun ei tiedetä taustoja.

        Siis metallimuusikko joka ei olisi alkoholisti. Aika kuolleena syntynyt ajatus. Tällaisia harhaluuloja voi syntyä vain eristetyssä sosiaali Suomessa.


    • Anonyymi

      Siinähän tuo Nightwishin taustalaulaja näkyy jo lämmittelevän. Hyvä ääni ja näpelöintikin sujuu.:)

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä siis.:) https://www.youtube.com/watch?v=puDnIxTEBnI

        Sit vaan odotellaan. Kuka mitäkin.

        Jos on malttamaton, niin voi aina odotella vaikka sitä milloin Suomi24:n raati päräyttää ilmoille ekat ”Ei oo Markot”. Ei varmaan mene kauaa. Ei ole niin, eikä se ole keneltäkään mitenkään pois.

        Olin vähän yllättynyt, että rohkeni the Islanderin vetää, mut kuultuani ymmärrän. Kappale on hieno, ja jos Marko ei koe sen esittämistä (ainakaan Nightwishin kanssa) omakseen, niin säälihän se olisi, että hieno kappale ei enää eläisi.

        Musiikki on musiikkia, sitä ei voi omistaa (en viittaa tekijänoikeuksiin) ja niin monenlainen voi olla hyvää. Toisilla vaan menee niin tunteisiin ja henkilökohtaisuuksiin.

        Peukku kaikille! Myös mankujille, kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä siis.:) https://www.youtube.com/watch?v=puDnIxTEBnI

        Asim Searah sopisi hyvin Nightwishiin, myönnän vaikka olenkin Marco fani. Nyt perhanan Tuomas, uskallusta peliin. Marcon on ainutlaatuinen ja korvaamaton mutta Jukka bassossa ja tää Asim yhdessä hoitaisi homman kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asim Searah sopisi hyvin Nightwishiin, myönnän vaikka olenkin Marco fani. Nyt perhanan Tuomas, uskallusta peliin. Marcon on ainutlaatuinen ja korvaamaton mutta Jukka bassossa ja tää Asim yhdessä hoitaisi homman kotiin.

        Ei kai se ihan kunniatonta Markolle olisi, jos hänen korvaajakseen tarvittaisiin 2 miestä. :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Käsittääkseni illan viimeinen biisi joten tuossa vaiheessa jos bändi ei ole antanut kaikkeaan ja ala pikkuisen kompastella niin sitten on asiat todella huonosti.


      • Anonyymi

        Trolleille pitäis taas rakentaa hirttolava. tulisin mielelläni katsomaan hirttäjäisiä.


      • Anonyymi

        Muistuukin mieleen se yksi konsertti EFMB-kiertueella. Floorin korko taisi jotenkin jäädä jumiin siihen ritiläkorokkeeseen (vai oliko korokkeelle johtavaan ramppiin?) kun kapusi vetämään GLS:n loppukiekaisua. Luulenpa, että moiset vähältä piti -tilanteet on opettaneet, että parempi himmata kuin katua.


    • Anonyymi

      Hyvin jytisee, kun Troy on jäähyllä.

    • Anonyymi

      Kolme bändin soundin kannalta ratkaisevaa muutosta on tullut sitten Wackenin - nuoruuden innon hiipuminen, Jukan/Kain rummut ja Floorin laulu. Kaikki on hyvin, mutta viimeinen kuuntelijan mukaansa tempaava kipinä puuttuu. Näin käy kaikille yhtyeille ennen pitkää. Eniten olen kuunnellut Wackenia ja EFMBeetä.
      Kuuntelijakin toki leipääntyy ja viime kädessä kaikki on kuuntelijan korvien välissä, mutta tosiasiat on myönnettävä politiikassakin.:)

      • Anonyymi

        Yksi soundin kannalta ratkaiseva asia on tullut sitten Wackenin - Marco puuttuu. Nuoruuden into lähti Tarjan erottamisen jälkeen. Hyvät biisit tekevät kipinän ja niitä kyllä tulee tulevaisuussakin, etenkin nyt kun Tuomaksen hyvä ystävä Alexi Laiho kuoli ja Marco erosi. Lavaesiintymiseen tietysti ikä vaikuttaa ja sen suhteen parasta ennen päivämäärä on ohitettu mutta kuten jo sanoin hyvät biisit pelastavat paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi soundin kannalta ratkaiseva asia on tullut sitten Wackenin - Marco puuttuu. Nuoruuden into lähti Tarjan erottamisen jälkeen. Hyvät biisit tekevät kipinän ja niitä kyllä tulee tulevaisuussakin, etenkin nyt kun Tuomaksen hyvä ystävä Alexi Laiho kuoli ja Marco erosi. Lavaesiintymiseen tietysti ikä vaikuttaa ja sen suhteen parasta ennen päivämäärä on ohitettu mutta kuten jo sanoin hyvät biisit pelastavat paljon.

        Valitettavan harvoin vain tekee enää mieli panna Nightwish-levy pyörimään verrattuna EFMB-aikaan. Periaatteessa Floorin kauden levyt ovat ihan kelpoja, mutta levysoittimen käynnistämisen jälkeen tulee yleensä mieleen jotakin muuta. Ajasta ennen Flooria en välitä ollenkaan, vaikka muutamia levyjä on jopa hyllyssä.
        Reaktiovideoita olen katsellut viime vuosina enemmän kuin kuunnellut Nightwishin kokopitkiä. Varsinaista suosikkibiisiä ei ole, sillä minulla on tapana kuunnella levyt alusta loppuun.

        Nuoruuden innon hiipuminen ei varmaan vaikuta suuremmin bändin suosioon, sillä valtaosa Nightwishin kuuntelijoista on tukevasti keski-ikäisiä, jotka eivät jaksa enää riehua. Minäkin katselen mieluummin riisuttua Nevskiä kuin massiivista festaripläjäystä. Vilkkuvat valot vain ärsyttävät.:)

        Marko on mainio, mutta hän ei saanut minua Nightwishin pariin, joten en koe hänen eläköitymistään puutteena. Komeaääninen mieslaulaja löytyy kyllä, jos bändi sellaisen haluaa. On liian aikaista sanoa, hiipuuko Nightwishin suosio Markon vetäytymisen ja järeän mieslaulajan puuttumisen takia. Floor on yhä kovassa tikissä.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavan harvoin vain tekee enää mieli panna Nightwish-levy pyörimään verrattuna EFMB-aikaan. Periaatteessa Floorin kauden levyt ovat ihan kelpoja, mutta levysoittimen käynnistämisen jälkeen tulee yleensä mieleen jotakin muuta. Ajasta ennen Flooria en välitä ollenkaan, vaikka muutamia levyjä on jopa hyllyssä.
        Reaktiovideoita olen katsellut viime vuosina enemmän kuin kuunnellut Nightwishin kokopitkiä. Varsinaista suosikkibiisiä ei ole, sillä minulla on tapana kuunnella levyt alusta loppuun.

        Nuoruuden innon hiipuminen ei varmaan vaikuta suuremmin bändin suosioon, sillä valtaosa Nightwishin kuuntelijoista on tukevasti keski-ikäisiä, jotka eivät jaksa enää riehua. Minäkin katselen mieluummin riisuttua Nevskiä kuin massiivista festaripläjäystä. Vilkkuvat valot vain ärsyttävät.:)

        Marko on mainio, mutta hän ei saanut minua Nightwishin pariin, joten en koe hänen eläköitymistään puutteena. Komeaääninen mieslaulaja löytyy kyllä, jos bändi sellaisen haluaa. On liian aikaista sanoa, hiipuuko Nightwishin suosio Markon vetäytymisen ja järeän mieslaulajan puuttumisen takia. Floor on yhä kovassa tikissä.:)

        Floor tuntuu hyvältä koska materiaali on niin hyvää. Pistä Revampia soimaan niin tiedät todellisen Floorin. Tuo iskelmä linja jota Floor vetää Hollantilaisille on feikkiä, Floor haluaa vaan rypeä kuuluisuudessa ja tienata rahaa mutta jossain vaiheessa väsyy tuohon valheellisuuteen, siksi haluaa pysyä edelleen osana Nightwishia. Minulle Floor on vain tyttö numero kolme jonka aikana tehdyt albumit eivät ole Nightwishin parhaimmistoa. Johtunee juuri Tuomaksen hyvästä olosta ja seestymisestä. Imaginaerumin ja Oncen kaltaisiin mestariteoksiin ei ole ylletty. No nyt on asiat toisin, niin moni asia ottaa Tuomasta pattiin, covid-19 takia keikkojen peruminen, John Finbergin kiinnijääminen jonka johdosta koko Pohjois-Amerikan markkinointi menee uusiksi (siinä meni 10v kankkulan kaivoon), Alexi Laihon kuolema ja Marco Hietalan lähtö joko tauolle (toivottavasti) tai eroaminen. Tuomaksen päässä on palikat nyt niin sekaisin että sieltä tulee huippubiisejä ja Floorkin pääsee vihdoin huippumateriaaliin käsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Floor tuntuu hyvältä koska materiaali on niin hyvää. Pistä Revampia soimaan niin tiedät todellisen Floorin. Tuo iskelmä linja jota Floor vetää Hollantilaisille on feikkiä, Floor haluaa vaan rypeä kuuluisuudessa ja tienata rahaa mutta jossain vaiheessa väsyy tuohon valheellisuuteen, siksi haluaa pysyä edelleen osana Nightwishia. Minulle Floor on vain tyttö numero kolme jonka aikana tehdyt albumit eivät ole Nightwishin parhaimmistoa. Johtunee juuri Tuomaksen hyvästä olosta ja seestymisestä. Imaginaerumin ja Oncen kaltaisiin mestariteoksiin ei ole ylletty. No nyt on asiat toisin, niin moni asia ottaa Tuomasta pattiin, covid-19 takia keikkojen peruminen, John Finbergin kiinnijääminen jonka johdosta koko Pohjois-Amerikan markkinointi menee uusiksi (siinä meni 10v kankkulan kaivoon), Alexi Laihon kuolema ja Marco Hietalan lähtö joko tauolle (toivottavasti) tai eroaminen. Tuomaksen päässä on palikat nyt niin sekaisin että sieltä tulee huippubiisejä ja Floorkin pääsee vihdoin huippumateriaaliin käsiksi.

        Floor on Revampissa elementissään siinä missä on Nightwishissa ja muissakin kuvioissaan. Ainutlaatuisen monipuolinen mimmi. Nightwishin biisit alkoivat toimia vasta Floorin astuttua estradille. Aiemmin silpusta puuttui se jokin.:)

        Floorin yhteistyö Marcel Fisser Bandin alkoi yllättäen. Keikkasettiä ei ehditty hioa kunnolla, mutta ammattilaiset myyvät silti lavasäteilyn voimalla. Marcelosta Marceliin käy Nightwishin tie.:)

        Maestro Holopainen on toki tekijämies, mutta minulle hän on vain yksi monien joukossa. Miten hän tekee biisinsä? Nivooko hän yhteen muiden tekemiä pätkiä? Teksteissäkin tuntuu olevan lainauksia tai vaikutteita joka lähtöön. Tästä puolesta on harvinaisen vähän juttua ylistämisen ohessa. Ei sen puoleen, kaikkihan tässä maailmassa on lainaa vain.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Floor tuntuu hyvältä koska materiaali on niin hyvää. Pistä Revampia soimaan niin tiedät todellisen Floorin. Tuo iskelmä linja jota Floor vetää Hollantilaisille on feikkiä, Floor haluaa vaan rypeä kuuluisuudessa ja tienata rahaa mutta jossain vaiheessa väsyy tuohon valheellisuuteen, siksi haluaa pysyä edelleen osana Nightwishia. Minulle Floor on vain tyttö numero kolme jonka aikana tehdyt albumit eivät ole Nightwishin parhaimmistoa. Johtunee juuri Tuomaksen hyvästä olosta ja seestymisestä. Imaginaerumin ja Oncen kaltaisiin mestariteoksiin ei ole ylletty. No nyt on asiat toisin, niin moni asia ottaa Tuomasta pattiin, covid-19 takia keikkojen peruminen, John Finbergin kiinnijääminen jonka johdosta koko Pohjois-Amerikan markkinointi menee uusiksi (siinä meni 10v kankkulan kaivoon), Alexi Laihon kuolema ja Marco Hietalan lähtö joko tauolle (toivottavasti) tai eroaminen. Tuomaksen päässä on palikat nyt niin sekaisin että sieltä tulee huippubiisejä ja Floorkin pääsee vihdoin huippumateriaaliin käsiksi.

        Tuohon Tuomaksen insipiraatio-listaan voidaan lisätä myös hänen isänsä kuolema alkuvuodesta.

        Ikävä hänen kannaltaan totta kai, mutta parhaimpia biisejä hän on tehnyt aiemmin vastaavissa tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Floor on Revampissa elementissään siinä missä on Nightwishissa ja muissakin kuvioissaan. Ainutlaatuisen monipuolinen mimmi. Nightwishin biisit alkoivat toimia vasta Floorin astuttua estradille. Aiemmin silpusta puuttui se jokin.:)

        Floorin yhteistyö Marcel Fisser Bandin alkoi yllättäen. Keikkasettiä ei ehditty hioa kunnolla, mutta ammattilaiset myyvät silti lavasäteilyn voimalla. Marcelosta Marceliin käy Nightwishin tie.:)

        Maestro Holopainen on toki tekijämies, mutta minulle hän on vain yksi monien joukossa. Miten hän tekee biisinsä? Nivooko hän yhteen muiden tekemiä pätkiä? Teksteissäkin tuntuu olevan lainauksia tai vaikutteita joka lähtöön. Tästä puolesta on harvinaisen vähän juttua ylistämisen ohessa. Ei sen puoleen, kaikkihan tässä maailmassa on lainaa vain.:)

        "Nightwishin biisit alkoivat toimia vasta Floorin astuttua estradille. Aiemmin silpusta puuttui se jokin.:)" V***u mitä trolleja täällä pyörii. No pannaan takaisin. Onks se Fleur se hevosen näköinen naisoletettu jota ei erota hevosesta kun se laittaa niitä kuviaan instaan. Sehän oli kuolemankielissä koska kukaan ei ostanut sen levyjä ja käynyt sen keikoilla ennenkuin pääsi Nightwishiin. Fleur riippuu Nightwishissa koska tietää että sama kohtalo voi odottaa jos potkitaan pois bändistä.

        Olet nyt useita vuosia trollannut tällä sivustolla ja uskompa että olet itseasiassa niitä alkuperäisiä tarjaholikkeja jolle jossain vaiheessa selvisi Tarjan puuttuvat taidot etenkin konserteissa (mahdoton pysyä nuotissa taustanauhoista huolimatta) ja piti keksiä jotain uutta. Koska olet nyt jaksanut trollata niin kauan niin oletan sinun olevan idiootti ja se kuuluisa tapaus jolla ei ole elämää, mutta ei se meitä oikeita Nightwish faneja haittaa, pahempaakin on nähty. Nightwish on ja pysyy vaikka matkaan on sattunut vaikka mitä. Tuo vertaus Marcelon ja Marcelin välillä ontuu, Marcelo oli Nightwishin Yoko Ono mutta Marcel on yhdentekevä ja merkityksetön tyyppi. Ulos lähteminen ja elämän hankkiminen on tietysti vaikeaa jos on koko ikänsä hiplannut itseään pimeässä huoneessa mutta se riski kannattaa ottaa. Usko pois ja yritä välillä keksiä jotain muuta kuin noita tunnistettavia trollauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon Tuomaksen insipiraatio-listaan voidaan lisätä myös hänen isänsä kuolema alkuvuodesta.

        Ikävä hänen kannaltaan totta kai, mutta parhaimpia biisejä hän on tehnyt aiemmin vastaavissa tilanteissa.

        Todellakin hänen isänsä kuoli alkuvuonna, no on siinä ollut Tuomaksella sulatettavaa mutta toki hänellä on hyvä tukiverkko mutta jo pelkkä vanhempain kuolemisen surutyö voi viedä pahimmillaan vuosia. Kunhan ei hukuta itseään työntekoon johon uskon Marcon sortuneen vastoinkäymisten tullessa kohdalle, ja sitä uskon Marcon nyt maksavan.

        ps. katsotaan miten meidän idioottitrolli vastaa tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nightwishin biisit alkoivat toimia vasta Floorin astuttua estradille. Aiemmin silpusta puuttui se jokin.:)" V***u mitä trolleja täällä pyörii. No pannaan takaisin. Onks se Fleur se hevosen näköinen naisoletettu jota ei erota hevosesta kun se laittaa niitä kuviaan instaan. Sehän oli kuolemankielissä koska kukaan ei ostanut sen levyjä ja käynyt sen keikoilla ennenkuin pääsi Nightwishiin. Fleur riippuu Nightwishissa koska tietää että sama kohtalo voi odottaa jos potkitaan pois bändistä.

        Olet nyt useita vuosia trollannut tällä sivustolla ja uskompa että olet itseasiassa niitä alkuperäisiä tarjaholikkeja jolle jossain vaiheessa selvisi Tarjan puuttuvat taidot etenkin konserteissa (mahdoton pysyä nuotissa taustanauhoista huolimatta) ja piti keksiä jotain uutta. Koska olet nyt jaksanut trollata niin kauan niin oletan sinun olevan idiootti ja se kuuluisa tapaus jolla ei ole elämää, mutta ei se meitä oikeita Nightwish faneja haittaa, pahempaakin on nähty. Nightwish on ja pysyy vaikka matkaan on sattunut vaikka mitä. Tuo vertaus Marcelon ja Marcelin välillä ontuu, Marcelo oli Nightwishin Yoko Ono mutta Marcel on yhdentekevä ja merkityksetön tyyppi. Ulos lähteminen ja elämän hankkiminen on tietysti vaikeaa jos on koko ikänsä hiplannut itseään pimeässä huoneessa mutta se riski kannattaa ottaa. Usko pois ja yritä välillä keksiä jotain muuta kuin noita tunnistettavia trollauksia.

        Kantapeikoilla on sanavarasto kuin pahaisilla kakaroilla.:) Nightwishin biisit heräsivät eloon vasta Floorin myötä, vaikka bändin historiaa miten päin zoomailisin. Tarja ja Anette ovat minulle yhdentekeviä, mitä Nightwishiin tulee, vaikka kantapeikkojen mielestä kaikki Nightwishissa on ollut varmaan aina täydellistä.
        Miksi trollaisin, kun pidän Flooratusta Nightwishista? Tästä huolimatta uskallan myös esittää kritiikkiä jopa Flooria kohtaan, jos siltä tuntuu.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantapeikoilla on sanavarasto kuin pahaisilla kakaroilla.:) Nightwishin biisit heräsivät eloon vasta Floorin myötä, vaikka bändin historiaa miten päin zoomailisin. Tarja ja Anette ovat minulle yhdentekeviä, mitä Nightwishiin tulee, vaikka kantapeikkojen mielestä kaikki Nightwishissa on ollut varmaan aina täydellistä.
        Miksi trollaisin, kun pidän Flooratusta Nightwishista? Tästä huolimatta uskallan myös esittää kritiikkiä jopa Flooria kohtaan, jos siltä tuntuu.:)

        Trolli-idiootti yrittää nimitellä Nightwish faneja pahaisiksi kakaroiksi. Olet ilmeisesti joku mustalaisukko joka heräsi Nightwishin musiikille vasta kun laulusolistiksi saatiin hevosnaamainen ja kokoinen naisoletettu. Mee kuule ukko sinne hevosmarkkinoille ja jätä musiikista puhuminen niille jotka siitä jotain ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli-idiootti yrittää nimitellä Nightwish faneja pahaisiksi kakaroiksi. Olet ilmeisesti joku mustalaisukko joka heräsi Nightwishin musiikille vasta kun laulusolistiksi saatiin hevosnaamainen ja kokoinen naisoletettu. Mee kuule ukko sinne hevosmarkkinoille ja jätä musiikista puhuminen niille jotka siitä jotain ymmärtää.

        Ja tämän kertoo meille oikea trollien trolli.

        Minkälaista reaktiota odotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli-idiootti yrittää nimitellä Nightwish faneja pahaisiksi kakaroiksi. Olet ilmeisesti joku mustalaisukko joka heräsi Nightwishin musiikille vasta kun laulusolistiksi saatiin hevosnaamainen ja kokoinen naisoletettu. Mee kuule ukko sinne hevosmarkkinoille ja jätä musiikista puhuminen niille jotka siitä jotain ymmärtää.

        Onneksi kuka tahansa tietää, että Nightwish-fanikunta on pääosin ihan toisenlaista kuin jollaisena sinä näet tarvetta sen esittää.

        Sinä et mikään Nightwish-fani olekaan, vaan huomionhakuinen provokaattori. "Kato äiti, mä osaan sanoa rumasti!" Siihen pystyy kuka tahansa puhetaitoinen viisivuotias, mutta entä osaatko olla rakentava, oivaltava, hauska?

        Nightwishilla on ikää sen verran, että faneja on jo monta sukupolvea, ja jokaisella sukupolvella on oma tulokulmansa yhtyeeseen, vaikkei se toki sulje pois yksilöllisiä eroja mieltymyksissä.

        Nightwish-palsta yhdellä Suomen tasottomimmista nettialustoista on vain vähän turhan helppo kohde treenata hajota ja hallitse -metodia, joten kannattaisiko sitä kokeilla jossakin muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli-idiootti yrittää nimitellä Nightwish faneja pahaisiksi kakaroiksi. Olet ilmeisesti joku mustalaisukko joka heräsi Nightwishin musiikille vasta kun laulusolistiksi saatiin hevosnaamainen ja kokoinen naisoletettu. Mee kuule ukko sinne hevosmarkkinoille ja jätä musiikista puhuminen niille jotka siitä jotain ymmärtää.

        Tarhan täti nostaa nyt pikku-Kallen syöttötuoleineen päivineen nurkkaan laskemaan kymmeneen. Sormia, myös peukkua, saa käyttää apuna.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli-idiootti yrittää nimitellä Nightwish faneja pahaisiksi kakaroiksi. Olet ilmeisesti joku mustalaisukko joka heräsi Nightwishin musiikille vasta kun laulusolistiksi saatiin hevosnaamainen ja kokoinen naisoletettu. Mee kuule ukko sinne hevosmarkkinoille ja jätä musiikista puhuminen niille jotka siitä jotain ymmärtää.

        Optikolle ja heti!

        Floor vastaa aika hyvin minun naisihannettani ihan fyysisestikin. Miellyttävä luonnekin hänellä on.
        Jotkut Seiskalehden vakiokaunottaret ovat ihan karmeita kumitissejä luonnollisen Floorin vierellä.

        Mutta siinä olet oikeassa, että Floorin ura olisi ilman Tuomasta nuupahtanut. Ei elätä Revamp eikä Tarotkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarhan täti nostaa nyt pikku-Kallen syöttötuoleineen päivineen nurkkaan laskemaan kymmeneen. Sormia, myös peukkua, saa käyttää apuna.:)

        Leiki sinä Pikku-Kallesi kanssa, luulempa että aika moni on antanut pippelilleen tuon "lemmikki-nimen". Ei kovinkaan persoonallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kuka tahansa tietää, että Nightwish-fanikunta on pääosin ihan toisenlaista kuin jollaisena sinä näet tarvetta sen esittää.

        Sinä et mikään Nightwish-fani olekaan, vaan huomionhakuinen provokaattori. "Kato äiti, mä osaan sanoa rumasti!" Siihen pystyy kuka tahansa puhetaitoinen viisivuotias, mutta entä osaatko olla rakentava, oivaltava, hauska?

        Nightwishilla on ikää sen verran, että faneja on jo monta sukupolvea, ja jokaisella sukupolvella on oma tulokulmansa yhtyeeseen, vaikkei se toki sulje pois yksilöllisiä eroja mieltymyksissä.

        Nightwish-palsta yhdellä Suomen tasottomimmista nettialustoista on vain vähän turhan helppo kohde treenata hajota ja hallitse -metodia, joten kannattaisiko sitä kokeilla jossakin muualla?

        "Onneksi kuka tahansa tietää, että Nightwish-fanikunta on pääosin ihan toisenlaista kuin jollaisena sinä näet tarvetta sen esittää." En yritä esittää mitään ja ole huoleti pistän vielä rankempaa tekstiä monella muulla alustalla. Minua vaan ottaa päähän että tämä yksi trolli-idiootti vuodesta toiseen haukkuu bändiä ja vähättelee sen saavutuksi ja musiikkia ja väittää että kaikki on vain Floorin ansiota. Olen vuosituhannen vaihteesta lähtien ollut Nightwish fani ja näen tämän täysin samanlaisena tilanteena kuin Tarjan aikana jolloin annetiin ymmärtää että Tarja elättää jotain Kiteeläistä juopporemmiä. Täysin saman tilanne tämän kusipää idiootin kanssa ja koen hienoksi että voin kinastella tämän idiootin kanssa lähes päivittäin. Tykkäsin aluksi Floorista kun hänet otettiin bändiin, tekninen laulaja, hyvä lavapersoona mutta persoonaton ääni mutta kaikenkaikkiaan hyvä lisä Nightwish bändiin mutta tämän idiootin takia olen alkanut vihata koko akkaa ja tuntemukset alkaa olla samaa luokkaa kuin Tarjaa kohtaan pahimmillaan. En häivy foorumilta vaan taistelen tätä trolli-idioottia vastaan jatkossakin. Voisi sanoa että tämä kusipää idiootti on päässyt ihoni alle mutta se ei haittaa. Minulla ei ole tarvetta olla niin cool että hallitsisin täydellisesti tunteitani. Se on vain harhaa jolla loppujen lopuksi ei ole väliä ja välillähän tämä on ihan hauskaa antaa sanan säilän heilua oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Optikolle ja heti!

        Floor vastaa aika hyvin minun naisihannettani ihan fyysisestikin. Miellyttävä luonnekin hänellä on.
        Jotkut Seiskalehden vakiokaunottaret ovat ihan karmeita kumitissejä luonnollisen Floorin vierellä.

        Mutta siinä olet oikeassa, että Floorin ura olisi ilman Tuomasta nuupahtanut. Ei elätä Revamp eikä Tarotkaan.

        Lukeeko joku idiootti Seiskaa. Kertakaikkiaan mahdoton yhtälö, Nightwish-fanius ja Seiska lehti. Kyseessä täytyy olla trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän kertoo meille oikea trollien trolli.

        Minkälaista reaktiota odotat?

        Odotan juuri tämän tasoista reaktiota. Nappiin meni.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miksi Holopainen hyväksyy onnettoman taustalaulun? Bändillähän on nyt historiansa kehnoin taustalaulu, suorastaan surkea moniin mailmanluokan orkestereihin verrattuna. Markon aikana oltiin taustalaulun suhteen eliittiä.


      • Anonyymi

        Maestron on korkea aika ryhdistäytyä etsimään kortistosta vähintään tangokuningas maailman metallikuningatarta tukemaan.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maestron on korkea aika ryhdistäytyä etsimään kortistosta vähintään tangokuningas maailman metallikuningatarta tukemaan.:)

        Nähdäänköhän Nightwishin Euroopan kiertueella lavalla Henk Poort?

        Hemmo on senverran rento ja laajakatseinen tyyppi, että saattaisi jonnekin Wackenin isolle lavalle kiivetäkin. Jos Floor pyytää, sillä Henk on mielestäni hänen pauloissaan. Niinkuin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maestron on korkea aika ryhdistäytyä etsimään kortistosta vähintään tangokuningas maailman metallikuningatarta tukemaan.:)

        Jälleen näemme kuin tämä trolli-idiootti pitää Nightwishiä jonkinlaisena viihde tai tangobändinä. Nightwish on metalliyhtye jollet ole sitä tähän päivään huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Holopainen hyväksyy onnettoman taustalaulun? Bändillähän on nyt historiansa kehnoin taustalaulu, suorastaan surkea moniin mailmanluokan orkestereihin verrattuna. Markon aikana oltiin taustalaulun suhteen eliittiä.

        Siinäpä se, jospa Marco sittenkin palaa takaisin bändiin saatuaan asiansa kuntoon ja siksi Tuomas ei hae aktiivisesti uutta mieslaulajaa vaan tyytyy todellakin umpisurkeaan taustalauluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen näemme kuin tämä trolli-idiootti pitää Nightwishiä jonkinlaisena viihde tai tangobändinä. Nightwish on metalliyhtye jollet ole sitä tähän päivään huomannut.

        Näytätkin olevan Iiso-Nasse 7 v.:) Nightwish on Maestron mukaan rockbändi, mutta tämä on minulle jo metalliyhtye.:) https://www.youtube.com/watch?v=yxroJDrzH2U
        Nightwishilla on jo kunnon basisti, joka osaa myös laulaa. Kenties Holopainen etsii jonon jatkoksi laulavan viulistin tai sellistin kuten Tarja.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytätkin olevan Iiso-Nasse 7 v.:) Nightwish on Maestron mukaan rockbändi, mutta tämä on minulle jo metalliyhtye.:) https://www.youtube.com/watch?v=yxroJDrzH2U
        Nightwishilla on jo kunnon basisti, joka osaa myös laulaa. Kenties Holopainen etsii jonon jatkoksi laulavan viulistin tai sellistin kuten Tarja.:)

        Mee sie mustalaisukko vaa sinne hevosmarkkinoille äläkä esittele humppabändejä metallina. Tää on metallia https://www.youtube.com/watch?v=ALK884T5u2o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen näemme kuin tämä trolli-idiootti pitää Nightwishiä jonkinlaisena viihde tai tangobändinä. Nightwish on metalliyhtye jollet ole sitä tähän päivään huomannut.

        Just, mutta Nightwish nyt ei ole enää metallia nähnytkään, kun Troy tuli bändiin ja valaisi Tuomaksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, mutta Nightwish nyt ei ole enää metallia nähnytkään, kun Troy tuli bändiin ja valaisi Tuomaksen.

        Palaan edelleen tuohon Moskovalaiseen Slaughter To Prevail yhtyeeseen ja sen supertähti laulusolisti Alex Terribleen. Siinä olisi hyvä aisapari Floorille ja tasapainottaisi bändiä loistavasti. https://www.youtube.com/watch?v=79ojlwMzs0Q


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaan edelleen tuohon Moskovalaiseen Slaughter To Prevail yhtyeeseen ja sen supertähti laulusolisti Alex Terribleen. Siinä olisi hyvä aisapari Floorille ja tasapainottaisi bändiä loistavasti. https://www.youtube.com/watch?v=79ojlwMzs0Q

        Olet väärän musiikki-genren fanittaja et kuulu Nightwishin faneihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärän musiikki-genren fanittaja et kuulu Nightwishin faneihin.

        Olen hyvän musiikin ystävä genreistä huolimatta. Jos jonkun musiikkimaku on genrestä kiinni niin kyseessä on hyvin yksinkertainen henkilö jolla on se kuuluisa putkinäkö.

        Suosittelen tutustumista niin klassiseen musiikkiin, countryyn, afro-amerikkalaiseen (blues, gospel, spiritual music, soul, vanhempi ennen 60-lukua tehty r&b, hip hop, rap jne) reggae, jazzin koko historia. Eri kansanmusiikit, ns. maailmanmusiikki jne.) Vasta silloin ymmärrät mitä keinotekoiset genrerajat tekevät musiikista nauttimiselle. Sitä paitsi Nightwishan on oma genrensä, mikään muu bändi ei kuullosta Nightwishilta. Vähän uteliaisuutta peliin ja kokeiluja niin löydät kokonaan uuden musiikkimaailman. Esimerkiksi 50-luvun bebob musiikki on loistavasti yhdistetty rappiin ja swing c&w:iin niin miksei Alex Terrible menisi Nightwishissa. Onhan Nightwishissa jo yksi hyvin erikoinen musikantti Troy Donocley joten Alex mahtuisi hyvin remmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvän musiikin ystävä genreistä huolimatta. Jos jonkun musiikkimaku on genrestä kiinni niin kyseessä on hyvin yksinkertainen henkilö jolla on se kuuluisa putkinäkö.

        Suosittelen tutustumista niin klassiseen musiikkiin, countryyn, afro-amerikkalaiseen (blues, gospel, spiritual music, soul, vanhempi ennen 60-lukua tehty r&b, hip hop, rap jne) reggae, jazzin koko historia. Eri kansanmusiikit, ns. maailmanmusiikki jne.) Vasta silloin ymmärrät mitä keinotekoiset genrerajat tekevät musiikista nauttimiselle. Sitä paitsi Nightwishan on oma genrensä, mikään muu bändi ei kuullosta Nightwishilta. Vähän uteliaisuutta peliin ja kokeiluja niin löydät kokonaan uuden musiikkimaailman. Esimerkiksi 50-luvun bebob musiikki on loistavasti yhdistetty rappiin ja swing c&w:iin niin miksei Alex Terrible menisi Nightwishissa. Onhan Nightwishissa jo yksi hyvin erikoinen musikantti Troy Donocley joten Alex mahtuisi hyvin remmiin.

        Tiedetään, mutta minäpä haluan Nightwishiin kantasuomalaisen taustalaulajan. En pahastuisi, jos Troy eläköityisi ja bändi kotimaistuisi hänenkin osaltaan. Nightwishin musiikissa on lopulta varsin vähän Suomi-perinteitä, mutta Maestro päättää ja minä vikisen.:)


    • Anonyymi

      Missä Floor luuraa, kun Fan-Friday jäi väliin? Joutuiko karanteeniin vai onko yhä Suomessa harjoittelemassa ja manaamassa peruutettua elokeikkaa? On mennyt aika kummalliseksi, kun ei uskalleta antaa kansain elää vanhaan malliin virusten keskellä. Eivät ne pirulaiset täältä häviä tyhjänpäiväisillä passeilla ja naamareilla. Desinfioi kätösesi ennen Planet Helliä! :)

      • Anonyymi

        Jotakin on tekeillä, kun metallimamma jätti eilisenkin Fan-Fridayn väliin. Onko somessa näkynyt mitään? En kuittaa hymiöllä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aiemmin huomannutkaan, että tuubikanavalla on musiikin lisäksi tarjolla muutakin jopa rekisteröitymättömälle. Viikko sitten ilmestynyt metallimamman Grab the heart -potretti on oikein sykähdyttävä.:) https://www.youtube.com/c/FloorJansenOfficial/community

        Eli löysit kuvia jotka löytyy kymmenistä eri paikoista pitkin nettiä. Ei muuta kuin muna esiin ja hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli löysit kuvia jotka löytyy kymmenistä eri paikoista pitkin nettiä. Ei muuta kuin muna esiin ja hommiin.

        Ei ole munaa rekisteröityä mihinkään. Hakukonettakin käytän vain äärimmäisessä hädässä. Me vanhan liiton nörtit erottaudumme eduksemme märkäkorvista.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli löysit kuvia jotka löytyy kymmenistä eri paikoista pitkin nettiä. Ei muuta kuin muna esiin ja hommiin.

        No nyt..., pelastit persiilleen menneen päivän. Kiitos.


    • Anonyymi

      Floor kiehuu tällähetkellä kiukusta vaikka syy ei varsinaisesti häntä koskekkaan. Eli juuri julkaistun remasteroidun Oncen Nemo kappaleessa on jotain häikkää ja se koskee niin fyysisiä levyjä kuin suoratoistopalveluita. Nuclear Blast on taas kerran möhlinyt kuten Showtime Storytimen blu-rayn kohdalla. Mitään laadun valvontaa ei siis ole, tai perimmäinen syy voi olla Mika Jussilassa. No joka tapauksessa laadunvalvonta petti jälleen ja paska sataa tietenkin bändin niskaan.

      • Anonyymi

        No entäs ne kansilehden lyriikkavirheet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs ne kansilehden lyriikkavirheet?

        Niinpä, nekin vielä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe