Newbie kaipaa neuvoja ja vinkkejä

Olen 20 -vuotias naisenalku pk-seudulta, ja olen pyöritellyt päässäni ajatusta prostituutiosta jo kauan. Olen opiskelija ja siis hyvin pienituloinen ja rahapulassa. Uskoakseni voisin tienata melko isojakin summia seksiä myymällä, jos tietäisin mistä aloittaa ja miten se olisi turvallisinta tehdä.

Mistä löydän asiakkaat? Toiveenani olisi löytää luotettavia tavallisia miehiä, joilla on sitä rahaakin siis. Kuinka voin välttää väkivaltaiset friikit ja muut inhottavat tyypit?
Voinko vihjata esim. jollekin miespuoliselle Facebook kaverille, että kelpaiskos ja maksaisitko? Siis ilman että se pitää minua sekona.

Kuinka paljon voin sanella ehtoja siitä mihin suostun? En esim. haluaisi antaa suuseksiä enkä peppuseksiä, eikä mitkään sadomasokistijututkaan oikein suju. Kyse olisi siis vain tavallisesta seksistä.

Voinko vaatia asiakkaalta kondomin käyttöä? (minulla on kyllä itselläni ehkäisy, mutta en myöskään halua tauteja)

Onko naimisissa oleva mies turvallisin asiakas, mutta onko sellasia paljonkaan prostituoitujen asiakkaana?

Mikä olisi paras paikka tavata asiakas? Kotini ei tule kyseeseen, enkä myöskään halua hypätä kenenkään vieraan auton kyytiin. Hotelli olisiko paras mahdollinen? Onko hotelliin helppo mennä myymään seksiä, vai onko se kiellettyä?

Tässä tuli jo liikaa kysymyksiä. Jos yksikin asiallinen vastaus niin oisin kiitollinen, thanks.

13

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! Minä olen keski-ikäinen mies Helsingistä. Itse olen löytänyt maksullista nuorta naisseuraa mm. Jodelista ja Tinderistä. Kondomin käyttäminen seksissä on itsestään selvää.
      Itse pyydän tytön aina minun paikkaani, mutta sovin treffit ensin vaikkapa läheiselle pysäkille. Siinä voi tarkistaa kumppanin olemuksen ja siirtyä sitten jatkamaan, jos kaikki on ok.
      Kannattaa jo aluksi sopia, ettei halua peppu tms juttuja, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä.