Newbie kaipaa neuvoja ja vinkkejä

Olen 20 -vuotias naisenalku pk-seudulta, ja olen pyöritellyt päässäni ajatusta prostituutiosta jo kauan. Olen opiskelija ja siis hyvin pienituloinen ja rahapulassa. Uskoakseni voisin tienata melko isojakin summia seksiä myymällä, jos tietäisin mistä aloittaa ja miten se olisi turvallisinta tehdä.

Mistä löydän asiakkaat? Toiveenani olisi löytää luotettavia tavallisia miehiä, joilla on sitä rahaakin siis. Kuinka voin välttää väkivaltaiset friikit ja muut inhottavat tyypit?
Voinko vihjata esim. jollekin miespuoliselle Facebook kaverille, että kelpaiskos ja maksaisitko? Siis ilman että se pitää minua sekona.

Kuinka paljon voin sanella ehtoja siitä mihin suostun? En esim. haluaisi antaa suuseksiä enkä peppuseksiä, eikä mitkään sadomasokistijututkaan oikein suju. Kyse olisi siis vain tavallisesta seksistä.

Voinko vaatia asiakkaalta kondomin käyttöä? (minulla on kyllä itselläni ehkäisy, mutta en myöskään halua tauteja)

Onko naimisissa oleva mies turvallisin asiakas, mutta onko sellasia paljonkaan prostituoitujen asiakkaana?

Mikä olisi paras paikka tavata asiakas? Kotini ei tule kyseeseen, enkä myöskään halua hypätä kenenkään vieraan auton kyytiin. Hotelli olisiko paras mahdollinen? Onko hotelliin helppo mennä myymään seksiä, vai onko se kiellettyä?

Tässä tuli jo liikaa kysymyksiä. Jos yksikin asiallinen vastaus niin oisin kiitollinen, thanks.

13

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! Minä olen keski-ikäinen mies Helsingistä. Itse olen löytänyt maksullista nuorta naisseuraa mm. Jodelista ja Tinderistä. Kondomin käyttäminen seksissä on itsestään selvää.
      Itse pyydän tytön aina minun paikkaani, mutta sovin treffit ensin vaikkapa läheiselle pysäkille. Siinä voi tarkistaa kumppanin olemuksen ja siirtyä sitten jatkamaan, jos kaikki on ok.
      Kannattaa jo aluksi sopia, ettei halua peppu tms juttuja, niin ei tuu ikäviä yllätyksiä.
      Ja ota rahat ensin :) sitten vasta hommiin.

      Jos haluat kylään mun luo, laita kik !

      • Anonyymi

        En halua


    • Anonyymi

      Postisi toimii?

    • Anonyymi

      Moi. Mulla on useita tuttuja tuolla alalla ja tiedän miten he toimii

    • Anonyymi

      Etsit nettisivun, jolle voit laittaa ilmoituksen seurasta, jota voisi olla tarjolla. Määritä itse ilmoituksessa rajasi ja hintasi. Pienellä googlen käytöllä jo löytyy sivuja, joista voit ottaa mallia. Esimerkiksi voit kertoa, ettet halua suu- ja peppuseksiä. Asiakkaidesikin suhteen voit esittää ikä/yms. toiveita ja voit ilmoittaa, ettet tapaa päihtynyttä asiakasta yms. Tietenkään täysin turvallista tuollainen työ ei liene koskaan, sillä voi löytyä ikäviä asiakkaita. Kuitenkin jos hintasi ovat varsin korkeat ja vaadit, että asiakkaiden tapaaminen onnistuu vain hotellissa, voi tämä olla turvallisempaa kuin johonkin asiakkaan valitsemaan paikkaan meneminen.

      Miettisin tuollaista ennen kuitenkin vahvasti työhön liittyvää henkistä puolta ja mahdollista haittaa, jota tuosta voi itsellesi ja mielellesi koitua myöhemmin. En väitä, että tulee, mutta kuitenkin kehotan tarkasti pohtimaan sitä, millaista hintaa maksaisit itse tuosta toiminnasta.

      • Anonyymi

        Ja miks ees vitussakaan


      • Anonyymi

        Pieni lisäys saat rahaa pääsi kestää pillusta en tiedä


    • Anonyymi

      Ensinnäkin älä tutuille yritä myytä koska sana levii aivan varmasti. Kukaan ei ole niin luotettava ettei kerro. Kondomia aina pitää käyttää. Humalaisia asiakkaita et ota. Tapaa mies ensin jossain julkisessa paikassa vaikka kahvilassa että näet onko se selvinpäin eikä mikään sekopää. Kysele mahdollisimman paljon. Suosittelen suuseksin antamista miehelle koska 99.9 % miehistä sitä haluaa. Totut siihen kyllä. Raha maksetaan aina ennen seksiä. 10 vaki asiakasta johon luotat olis hyvä niin tienaatkin jotain Älä myy alle 200 eurolla tunti. Asiakkaita riittää varmasti.

      • Anonyymi

        Höpö höpö nuo 200 eget saat unohtaa,satasen panot on tätäpäivää ja naisella pitäs olla paikka,ei normi ukko maksa hotelleja ja kaksatasia ,koittakaahan olla realistisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö nuo 200 eget saat unohtaa,satasen panot on tätäpäivää ja naisella pitäs olla paikka,ei normi ukko maksa hotelleja ja kaksatasia ,koittakaahan olla realistisia.

        Nää on näitä prinsessoja, jotka kuvittelevat pillun olevan kultaa. Jos normaali ihminen tienaa lapaan vaikka 2000€, niin tuosta kun pulitat yhteen yhtymiseen 200€ 100-200€ hotellista niin morjens.
        Sit kun tulet esim 20min sisään (veikkaan et keskiarvo huorissa käynnin panemis aika) niin tulee minuuteille hintaa, 15€ per minuutti. Montako työntää per minuutti? Ei se naisen pillu ole kultaa, oikeesti. Kannattaa vältellä tollasia ”oman arvon tuntevia” huoria ja käyttää ulkkarien palveluita. Osaavat vielä hommansa ja antavat samaan rahaan sitä suuseksiä, muutaman kympin lisällä peppuakin.


    • Anonyymi

      Tärkeintä on valikoida asiakkaat. Unohda lihavat, hikiset pälvikaljut. Ota asiakkaiksi vain komeita treenattuja miehiä, joilla on lompakko kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe