🤎
Sänkykaveri sulla onkin jo siellä
hyvää yötä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nalle Puh🦧
- Anonyymi
Isorintainen nainen siellä sängyssä makoilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isorintainen nainen siellä sängyssä makoilee.
Luulet vain harhoissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vain harhoissasi
Sä taidat olla harhainen. Hänellä on kaunis ystävä mutta kaipaan salaa
Karvakorvan nään vasta huomenna. Siellä se porukoiden välissä kuorsaa joka yö. Mä taas tuhisen yksin.
- Anonyymi
Jos hän (mies) luulee niin mun koira ei nuku sängyssä vaan plyyssisessä 60-luvun nojatuolissa!
- Anonyymi
Kumpa olisikin ☹️
- Anonyymi
Ruskea sydän jep jep 🤣
- Anonyymi
Paskan väri 😉
- Anonyymi
Ei ole kuin kissat, tyynyt ja nalle
- Anonyymi
Mun toinen tyyny vai?
- Anonyymi
Eihän sitä koskaan vaikka lemmitty siellä olisi?
- Anonyymi
Minulla ei ole sänkykaveria, eikä tule ainakaan tänä vuonna. Ensin pitää saada rauhoittua työntekemiseen ja siihen että saa kulkea rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171