🤎
Sänkykaveri sulla onkin jo siellä
hyvää yötä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nalle Puh🦧
- Anonyymi
Isorintainen nainen siellä sängyssä makoilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isorintainen nainen siellä sängyssä makoilee.
Luulet vain harhoissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vain harhoissasi
Sä taidat olla harhainen. Hänellä on kaunis ystävä mutta kaipaan salaa
Karvakorvan nään vasta huomenna. Siellä se porukoiden välissä kuorsaa joka yö. Mä taas tuhisen yksin.
- Anonyymi
Jos hän (mies) luulee niin mun koira ei nuku sängyssä vaan plyyssisessä 60-luvun nojatuolissa!
- Anonyymi
Kumpa olisikin ☹️
- Anonyymi
Ruskea sydän jep jep 🤣
- Anonyymi
Paskan väri 😉
- Anonyymi
Ei ole kuin kissat, tyynyt ja nalle
- Anonyymi
Mun toinen tyyny vai?
- Anonyymi
Eihän sitä koskaan vaikka lemmitty siellä olisi?
- Anonyymi
Minulla ei ole sänkykaveria, eikä tule ainakaan tänä vuonna. Ensin pitää saada rauhoittua työntekemiseen ja siihen että saa kulkea rauhassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497