OLEN ERITTÄIN MUSTASUKKAINEN!

Anonyymi

naiselle hyvät yöt!

23

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja aivan turhaan..

    • Anonyymi

      Kenelle tämä on. Jos uusi kiinostuksen kohteeni toisi esiin sen että on kovin mustasukkainen, niin siihen loppuisi se kiinnostus. En hyväksy sellaista ihmistä elämääni.

      • Anonyymi

        Vastaus kertoo kyllä enemmän sinusta kuin toisesta ;) Taidat olla hankala luonne... Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus kertoo kyllä enemmän sinusta kuin toisesta ;) Taidat olla hankala luonne... Sivusta

        Elämä ei olisi helppoa hyvin mustasukkaisen kanssa. Sellaisessa suhteessa voisi jopa joutua pelkäämään mahdollista väkivaltaisuutta. Nuorenpana tunsin parin, jossa nainen vahti miehensä tekemisiä, ei päästänyt työajan ulkopuolella miestä yksin menemään juuri minnekään.


      • Anonyymi

        Niin no nyt pääsit eroon tästä sairaasta mustasukkaisesta ja kyllä tiedät että tahallaan teit mulle kiusaa ja annoit aihetta olla mustasukkainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no nyt pääsit eroon tästä sairaasta mustasukkaisesta ja kyllä tiedät että tahallaan teit mulle kiusaa ja annoit aihetta olla mustasukkainen

        Mitä sinä asiaa itket! Onko ikävä naista joka teki tahallaan mustasukkaiseksi??

        Haloo lopeta ulvominen iso mies! Valitse eukkos paremmin älälä roiku pettäjissä ja hauku netissä kuin riippuvuudesta kärsivä hully


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä asiaa itket! Onko ikävä naista joka teki tahallaan mustasukkaiseksi??

        Haloo lopeta ulvominen iso mies! Valitse eukkos paremmin älälä roiku pettäjissä ja hauku netissä kuin riippuvuudesta kärsivä hully

        Oot nyt myöntänyt että olet pettänyt minua jonkun kanssa ja kyllä lähdet arkkuun miettimään että kannattiko pettää minua 😭😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot nyt myöntänyt että olet pettänyt minua jonkun kanssa ja kyllä lähdet arkkuun miettimään että kannattiko pettää minua 😭😭😭

        Kannatti. Pääsin eroon susta takertuva seko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatti. Pääsin eroon susta takertuva seko

        Huora Jonna, pettänyt olet niinkö ajattelet että vältyt seuraukset


    • Anonyymi

      Eli sulla on tunteita vaikka muuta väitit, vai olitko se sinä joka kerroit ettet enää halua nähdä ja sua on kohdeltu väärin? Luulin olevani palstaharhassa ja kuoletin tunteeni. Välitätkö vielä kuitenkin?

      • Anonyymi

        Häh? Uusi kiinnostuksen kohteeni on sellainen, jonka olen nähnyt ensimmäisen kerran keväällä 2021. En tiedä hänen nimeään.


      • Anonyymi

        Onhan mulla tunteet, eikä ne helposti pois lähde vaikka kuinka olisin jonkun muun kanssa suhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan mulla tunteet, eikä ne helposti pois lähde vaikka kuinka olisin jonkun muun kanssa suhteessa

        Samat sanat. Aina ne uudestaan heräävät eloon, vaikka yritän uskotella muuta itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Aina ne uudestaan heräävät eloon, vaikka yritän uskotella muuta itselleni.

        Joo, mene katselee Villen kuvia kun noin tunteet on taas kerran herännyt Villeä kohtaa mutta älä sitten ole mustasukkainen kun minä nussin muiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mene katselee Villen kuvia kun noin tunteet on taas kerran herännyt Villeä kohtaa mutta älä sitten ole mustasukkainen kun minä nussin muiden kanssa

        Mun syliin kuulut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun syliin kuulut

        Niin Ville kuuluu sulle ja minä jollekin muulle


    • Anonyymi

      No vissiin minäkin?

    • Anonyymi

      On muuten ihan nou nou osastoa se.

    • Anonyymi

      Keskenkasvuisten kipuilua itsensä kanssa. Harmi että se peilautuu muihin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Ihan syystä saat ollakin. :)

    • Anonyymi

      No mä oon vielä kymmenen kertaa enempi susta, niin että laitetaanko käsiraudat jo ranteisiin?!

    • Anonyymi

      Sivusta.

      En pystyisi koskaan olemaan mustasukkainen naisesta.

      Terveisin mies vain.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe