Tai vaikkapa sanoa jotain mukavaa kaivatullenne.
Olisiko siinä vähän haastetta viikolle?
Ei tässä tarvita mennä puhumaan tunteista tai muusta. ;d
Se että te vain kaipaatte jotain ette te saavuta mitään ellei sen asian eteen tehdä jotain.
😇
Uskallatteko tehdä jonku hyvän teon?
11
55
Vastaukset
Tyydyn vaan etäältä haltioitumaan. En muutenkaan usko, että kaipaa multa mitään elettä mihinkään suuntaan, minkään asian suhteen. Niin järkevintä etäällä pysyminen. Itsenikin takia.
Löffi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Kuudes aisti. :)
Joku tunne, että etäällä pysyminen on vähemmän kiusallista. Mä olen ollut yli vuoden jo tarpeeksi sekaisin hänestä edes kunnolla tuntematta, jos hän on edes puoliksikaan niin ihana ihminen kun olen ollut aistivinani, olen kusessa itseni kanssa.MCMLXXVI kirjoitti:
Kuudes aisti. :)
Joku tunne, että etäällä pysyminen on vähemmän kiusallista. Mä olen ollut yli vuoden jo tarpeeksi sekaisin hänestä edes kunnolla tuntematta, jos hän on edes puoliksikaan niin ihana ihminen kun olen ollut aistivinani, olen kusessa itseni kanssa.Se vain että etäällä pysyminen voi haittaa sua itteäs vaikka sä et sitä tajuakkaan.
Sä oot ittes ajanu johonkin kusijorpakkoo.....tuolla ajattelulla.Löffi kirjoitti:
Se vain että etäällä pysyminen voi haittaa sua itteäs vaikka sä et sitä tajuakkaan.
Sä oot ittes ajanu johonkin kusijorpakkoo.....tuolla ajattelulla.Ei kun mä vaan yritän pysyä järjissäni. Enkä hullaantua liikaa. Mulla ei ole varaa seota, eikä toisaalta sotkea häntä mihinkään hölmöhässäkkään.
Hänen on parempi ilman minua, pidetään siitä kiinni että se rauha hällä säilyy.
- Anonyymi
Ei ole nyt tarvetta sellaiseen tekoon. Ulkopuolelta ei kannata sellaista kenenkään ehdotella, koska itse tiedän koska on sen aika.
- Anonyymi
Löffi kirjoitti:
Se on hyvä..
Haluan vain herättää ihmisten mieliä..
Jos vaikka jotain sattuis.Ei kannata yrittää herätellä, oma mieli tietää parhaiten kuka ja milloin. Toivottavasti se tuli nyt selväksi se minkäikäiset vain hyväksytään. Siitäkään säännöstä ei tulla tekemään poikkeusta yhdenkään ihmisen kohdalla.
- Anonyymi
Kyllähän mä hyviä tekoja teen aika useinkin. Tänään just kävin kaupassa naapurin vanhallerouvalle ja eilen hoitelin äitini asioita. Vaan siis siitä en ole lainkaan varma, että mun yhteydenottoni olis kaivattuni kannalta luettavissa "hyväksi teoksi".
- Anonyymi
Kiitos kaikesta seurasta! Emme ole saaneet oikeaa hetkeä, sitä missä pidetään kädestä kiinni ja tuli sekä tunne lämmittää mieltä. Voi olla että emme sitä saakkaan, mutta on meillä ollut hetkemme,ne pienet omat hetket. Ja ajatukset 💬t❣️💢💥
- Anonyymi
Pelätkö vain kateellisia
Bikemickle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059