Uskallatteko tehdä jonku hyvän teon?

Tai vaikkapa sanoa jotain mukavaa kaivatullenne.
Olisiko siinä vähän haastetta viikolle?
Ei tässä tarvita mennä puhumaan tunteista tai muusta. ;d
Se että te vain kaipaatte jotain ette te saavuta mitään ellei sen asian eteen tehdä jotain.
😇

11

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyydyn vaan etäältä haltioitumaan. En muutenkaan usko, että kaipaa multa mitään elettä mihinkään suuntaan, minkään asian suhteen. Niin järkevintä etäällä pysyminen. Itsenikin takia.

• Mistä niin päättelet?

• Löffi kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Kuudes aisti. :)

Joku tunne, että etäällä pysyminen on vähemmän kiusallista. Mä olen ollut yli vuoden jo tarpeeksi sekaisin hänestä edes kunnolla tuntematta, jos hän on edes puoliksikaan niin ihana ihminen kun olen ollut aistivinani, olen kusessa itseni kanssa.

• MCMLXXVI kirjoitti:

Kuudes aisti. :)

Joku tunne, että etäällä pysyminen on vähemmän kiusallista. Mä olen ollut yli vuoden jo tarpeeksi sekaisin hänestä edes kunnolla tuntematta, jos hän on edes puoliksikaan niin ihana ihminen kun olen ollut aistivinani, olen kusessa itseni kanssa.

Se vain että etäällä pysyminen voi haittaa sua itteäs vaikka sä et sitä tajuakkaan.
        Sä oot ittes ajanu johonkin kusijorpakkoo.....tuolla ajattelulla.

• Löffi kirjoitti:

Se vain että etäällä pysyminen voi haittaa sua itteäs vaikka sä et sitä tajuakkaan.
        Sä oot ittes ajanu johonkin kusijorpakkoo.....tuolla ajattelulla.

Ei kun mä vaan yritän pysyä järjissäni. Enkä hullaantua liikaa. Mulla ei ole varaa seota, eikä toisaalta sotkea häntä mihinkään hölmöhässäkkään.

Hänen on parempi ilman minua, pidetään siitä kiinni että se rauha hällä säilyy.

• Anonyymi

Ei ole nyt tarvetta sellaiseen tekoon. Ulkopuolelta ei kannata sellaista kenenkään ehdotella, koska itse tiedän koska on sen aika.

• Se on hyvä..
        Haluan vain herättää ihmisten mieliä..
        Jos vaikka jotain sattuis.

• Anonyymi
        Löffi kirjoitti:

Se on hyvä..
        Haluan vain herättää ihmisten mieliä..
        Jos vaikka jotain sattuis.

Ei kannata yrittää herätellä, oma mieli tietää parhaiten kuka ja milloin. Toivottavasti se tuli nyt selväksi se minkäikäiset vain hyväksytään. Siitäkään säännöstä ei tulla tekemään poikkeusta yhdenkään ihmisen kohdalla.

• Anonyymi

Kyllähän mä hyviä tekoja teen aika useinkin. Tänään just kävin kaupassa naapurin vanhallerouvalle ja eilen hoitelin äitini asioita. Vaan siis siitä en ole lainkaan varma, että mun yhteydenottoni olis kaivattuni kannalta luettavissa "hyväksi teoksi".

• Anonyymi

Kiitos kaikesta seurasta! Emme ole saaneet oikeaa hetkeä, sitä missä pidetään kädestä kiinni ja tuli sekä tunne lämmittää mieltä. Voi olla että emme sitä saakkaan, mutta on meillä ollut hetkemme,ne pienet omat hetket. Ja ajatukset 💬t❣️💢💥

• Anonyymi

Pelätkö vain kateellisia
      Bikemickle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4482
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2929
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2692
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1669
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      109
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1174
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45