Ei hoitoa!

Anonyymi

Olisiko kaikille näille rokotteesta kieltäytyville ok, mikäli heidät jätettäisiin ilman sairaalahoitoa mahdollisen corona tartunnan heihin iskiessä?

23

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen veroni maksanut siinä missä sinäkin. Mitäpä jos jätettäisiin sitten myös rokotusten haittavaikutusten aiheuttamat ongelmat hoitamatta, samoin kuin koronatartunnat jotka ovat mahdollisia myös rokotetuille?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ihmeen haittavaikutukset?? Rokote on täysin turvallinen. Linus Torvalds kertoi sen meille!! Kaikkien täytyy ottaa rokote!!

        https://www.is.fi/digitoday/art-2000008057038.html

        Käytän Linuxia mutta ei tähän nk. pandemiaan ole auttanut.


    • Anonyymi

      Käyhän se politiikkaan ja olisi sama kaikille.
      F1diversity

    • Anonyymi

      Itse ainakin mieluummin kuolen koronaan, kuin makaan vuosikausia kuset ja paskat housussa kuurosokeana ja dementoituneena jossain tylyssä hoitolaitoksessa.

    • Anonyymi

      Jäi sanomatta: tällä hetkellä tupakoijat, juopot, narkkarit, sohvaperunat ja läskit saavat ihan samaa hoitoa kuin kunnostaan huolehtivat, terveellisesti syövät, päihteettömät normaalipainoiset ihmiset. Onko reilua? Mielestäni ei.

      • Anonyymi

        Just! Ja et sitten huomioinut sellaista että ihmisen voi "läskittää" vaikka pelkkä lääkitys! Voi olla myös geneettisiä syitä. Vaikutat sellaiselta jolla ei ole muuta tekemistä kuin katsella peiliin ja ihailla itseään ja laittaa someen niitä modifioituja kuvia. Ei kannata avata suutaan jos ei tiedä yhtään mitään millaisten syiden vuoksi ihminen on ylipainoinen. Tuskin hyväksyt edes kehitysvammaisia, lyhyitä ihmisiä, pisamaisia ym. Nauti sinä vaan siitä skumpasta sen rantaleijonan kanssa joka sinut heivaa heti kun kauniimpi tulee näkyviin =). Mahtaa olla hienot eläkepäivät sinullakin... Ja jos ikänsä on töitä tehnyt ja verot maksanut, on ihan turha tulla urputtamaan mistään. Minä maksan sitten sinunkin hoitosi, olis se sitten rokotehaitat, haitat ilman rokotetta tai mielenterveyden haitat. Kasva, hölmö!


      • Anonyymi

        Eli tässä vertaat itseäsi narkomaaneihin, päihde/muihin riippuvaisiin, sairaisiin ja omasta hyvinvoinnista piittaamattomiin. Ja muilla on foliohattu muuten käytössä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tässä vertaat itseäsi narkomaaneihin, päihde/muihin riippuvaisiin, sairaisiin ja omasta hyvinvoinnista piittaamattomiin. Ja muilla on foliohattu muuten käytössä 😂

        ei vaan puolustan nniitä joita koko ajan otetaan hampaisiin jos vaikka minkä syiden takia. Foliohattuakaan ei ole, luotan siihen mitä selvitän.


    • Anonyymi

      Ei, kokeellisesta rokotteesta kieltäytyville ei ole ok, että heidät jätettäisiin ilman sairaalahoitoa. Tuskinpa tulet koskaan kuulemaa, että joku rokottamaton sanoo "on oikein, ettei minua hoideta, jos sairastun".

      Kaikkea se leipä elättää...

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikkalaislääkäri kirjoitti korona­potilaista, jotka rukoilevat rokotetta ennen kuin joutuvat hengitys­koneeseen: "Se on liian myöhäistä"
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008144448.html

        Mahtaa Afrikan nälkäänäkevät nauraa partaansa katsoessaan ensimmäisen maailman ongelmia, niin myös minä. Täysin hullua koko homma. Ihmiset ovat kadottaneet todellisuudentajunsa. "Otan rokotteen koska haluan suojella muita", voiko olla enemmän sheebaa kuin tässä?


      • Anonyymi

        USA:n korkein oikeus totesi viime viikolla, että mRNA tuotteesta ei saa käyttää rokote nimeä, vaan kyseessä on kokeellinen terapiahoito. Samoin FDA ja CDC julistivat luokan 1 takaisinvedon PCR-testeille ja käyttökiellon covid 19 taudin toteamiseksi niillä. Oletteko kuulleet suomalaisissa uutisissa näistä päätöksistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:n korkein oikeus totesi viime viikolla, että mRNA tuotteesta ei saa käyttää rokote nimeä, vaan kyseessä on kokeellinen terapiahoito. Samoin FDA ja CDC julistivat luokan 1 takaisinvedon PCR-testeille ja käyttökiellon covid 19 taudin toteamiseksi niillä. Oletteko kuulleet suomalaisissa uutisissa näistä päätöksistä?

        Ei se mikään oikea rokote ole, koska rokoteessa on heikennettyä tai tapettua virusta, eikä mitään viruksen geeniä, kuten korona rokotteessa.


      • Anonyymi

        Minua ei saa elvyttää, jos menetän tajuntani, koska silloin on minun aikana tullut kuolla ja lähteä tästä ajasta, en halua jatkoaikaa, elämä on niin paskaa.


    • Anonyymi

      Minä en mene lääkäriin minkään vaivan takia ja minua ei saa elvyttää, jos menen tajuttomaksi.
      Jos tulee syöpä, niin lääkäriin en mene.
      Syöpä aihuettaa sen, että tulee kova väsymys ja lopulta nukkuu, eikä enää herää.
      Mihinkään letkujen varaan en aio mennä, enkä hoidoilla pitkittää syöpää, jos syöpä tulee.

      t. 50v mies

    • Anonyymi

      Olen rokotemyönteinen ja ottanut kaikki tavalliset rokotteet. Tämä piikki ei ole tavallinen rokote, vaan geeniteknologinen injektio. Keskeneräinen, kaiken lisäksi.

      FIMEAn tämänhetkisen tiedon mukaan koronarokotteista on Suomessa tullut 100 kuolemantapausta. Yhteensä haittailmoituksia on 2990 joista vakavia 1877. Tällä hetkellä tarkempaa käsittelyä odottavia ilmoituksia on n. 6 500.
      https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-haittavaikutusilmoitukset/kooste-koronarokotteiden-haittavaikutusilmoituksista

      Mistään aiemmasta rokotteesta ei ole tullut näin paljon vakavia haittoja näin lyhyessä ajassa. Pitkän aikavälin haitoistahan ei voida sanoa vielä mitään, koska kliiniset turvallisuustestaukset ovat kesken ainakin vuoteen 2023 asti.

      Kuinkahan moni koronarokotteen ottaja ymmärtää osallistuvansa maailmanlaajuiseen ihmiskokeeseen? Keinotekoisesti luodun poikkeustilan varjolla voidaan tämäkin oikeuttaa. Normaalioloissa ihmisiä olisi varoitettu ja heitä olisi tarkasti informoitu riskeistä ennen kuin heiltä pyydetään suostumus tutkimukseen osallistumiseen. Heitä olisi motivoitu mm. kertomalla, että näin voit edistää lääketieteellistä tutkimusta! Kun otat nyt omakohtaisesti riskin keskeneräisen lääkkeen testauksesta, voit osaltasi auttaa varmistamaan sen turvallisuutta muille! Yleensä tällaisiin tutkimuksiin osallistuu ihmisiä, jotka ovat vakavasti sairaita ja haluavat ottaa riskin uudesta lääkkeestä, tai muita, jotka haluavat jostain syystä edistää lääketieteellistä tutkimusta.

      Terveystaloustieteen tohtori, terveydenhoitaja Kirsi Kautiainen on työskennellyt aiemmin THL:ssä asiantuntijana. Hän kertoo allaolevassa linkissä videolla koronapiikkien haitoista ja niistä tehdyistä tutkimuksista. Videon esittelytekstissä on lueteltu lähteet, joista asiat voi halutessaan itse tarkistaa.

      Kuka kantaa k-piikeistä vastuun, miten paljon niitä on tutkittu ja miksi suositellaan kaikille?
      https://www.youtube.com/watch?v=yYG2Jcc98mQ

      "Paljon on miksi-kysymyksiä k-piikkeihin liittyen, ja saammeko niihin todellisia vastauksia? Kaikkea tätä pohdin tällä videolla ja virallisiin dokumentteihin pohjautuen esitän tietoa, miten asiat todellisuudessa ovat. Tätä tietoa ei sinulle Ylen ja Maikkarin uutisissa kerrota. "

    • Anonyymi

      ei armoa rokote kielteiselle, menköön jonon hännille kun ei kelpaa mulkerot

      • Anonyymi

        Jonon hännillä tässä jo muutenkin huonompiosaiset roikkuu terveydenhuollossa.
        Että sellaiset terveiset " mulkerolle ".....


    • Anonyymi

      Kaikki rokotukseen vai olettekos homo pelureita lebsoja jotka hannaa...

      Voi V .. Vituttaa lukee pers arvioitanne

      • Anonyymi

        suosittelen menemään mielenterveystoimistoon jo pelkästään tuon ulosannin vuoksi. Keikkea hyvää terveyteen!


    • Anonyymi

      Jos kukaan seuraa esim. jenkkiläisiä keskusteluja, mm. Facessa, niin löytyy mielenkiintoisia kommentteja. Kun Haitissa oli 2010 se kauhea järistys, ei riittänyt apua lääkkeisiin ja ruokaan. Siellähän on koko ajan ollut pulaa näistä. Kun sitten niittasivat hetki sitten heidän presidenttinsä (joka ei halunnut rokotteita johtuen maan koronatilanteesta = hyvä), alkoivat jenkit rokottamaan haitilaisia. Pakkorokotusta!

      Tämä tuli aikaa sitten esille ihan googlaamalla että Afrikassahan Gates & co teki testaamista erinäisillä rokotteilla (myös Intiassa). Haittavaikutuksia paljon, mutta se kai oli tarkoituskin. Ei löydy kuitenkaan rahaa ruokaan tai puhtaaseen veteen. Rokotteet kyllä saadaan heti sinne. Miksi?

      Miksi ylipäätään tyrkytetään ja koitetaan painostaa? En aio ottaa vapaaehtoisesti ja jos se maksaa minulle tulevaisuudessa esim. työpaikkani, niin sitten se on niin. Raastuvassa jossainpäin maailmaa nähdään.

      Rokotteet säilyvät vain tietyn ajan. Niitä on hamstrattu mutta eivät tee kauppaansa ja kun ei tee,niin laitetaan pelotteita tai tarjotaan ilmaista alkoholia tai lahjakortteja.

      Koska näen tai tunnen ensimmäisen koronasairaan koko tämän 1,5v kohkaamisen jälkeen? Niin ja USA:ssa mm. jo nähty kuinka täysin rokotettujen keskuudessa on enemmän tartuntoja kuin muilla. Ja olen huomannut sen, että kun em. uutisia tulee, meillä laitetaan heti ukaasi siitä kuinka tarvitaan lisää rajoituksia. Samaan aikaan meitä, jotka haluamme odottaa testin lopputuloksia, ajetaan koko ajan vain ahtaammalle. No, eiköhän tämäkin ryhmä löydä keinon selviytyä. Katsotaan muutaman vuoden kuluttua miltä näiden foliohattu-kommentoijien naamat näyttävät. Itse en tule lällättelemään kenellekään mutta muut tekevät sen puolestani.

      Hyvää loppukesää kaikille ja stay safe!

    • Anonyymi

      Mielestäni se on aivan yhtä OK, kuin että jätetään sellaiset ilman hoitoa, jotka ovat saaneet kaksi rokotetta. Eiväthän sellaiset voi sairastua , eivätkä edes jäädä auton alle, koska auton alle jääneetkin kuolevat tilastojen mukaan vain koronaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe