Ei ole Internettikään kuin ennen. Mieltä kiehtova ja syntinen. (Juha Vainion Ei ole Kööpenhamina kuin ennen).
Mielestäni netti on mennyt jotenkin huonoon suuntaan. Oon itse 47 ja pääsin ensi kertaa nettiin vuoden -98 lopussa, tai enimmäkseen v.1999 alussa. Silloin oli Suomessa vielä useita chattejakin. Netissä oli myös monia hakukoneita. Altavista jne. Nyt ei taida olla Googlen lisäksi kuin enää lähinnä Yahoo. Chatteja vain Livechat.
No Youtuben, Facebookin ja Twitterin keksiminen oli hienoa, mutta muuten 2010 jälkeen on ollut kehitys mielestäni aika alamäkeä.
Internet oli ennen parempi
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näy koko chat enää
- Anonyymi
Hakukoneita on TODELLA paljon. Varmasti enemmän mitä koskaan ennen. Eräs parhaista hakukoneista on Startpage. Hakutulokset tulee Googlelta mutta se on täysin anonyymi, se ei kerää ip-osoitteita ja se on saanut European Privacy Seal -merkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026