Internet oli ennen parempi

Anonyymi

Ei ole Internettikään kuin ennen. Mieltä kiehtova ja syntinen. (Juha Vainion Ei ole Kööpenhamina kuin ennen).

Mielestäni netti on mennyt jotenkin huonoon suuntaan. Oon itse 47 ja pääsin ensi kertaa nettiin vuoden -98 lopussa, tai enimmäkseen v.1999 alussa. Silloin oli Suomessa vielä useita chattejakin. Netissä oli myös monia hakukoneita. Altavista jne. Nyt ei taida olla Googlen lisäksi kuin enää lähinnä Yahoo. Chatteja vain Livechat.

No Youtuben, Facebookin ja Twitterin keksiminen oli hienoa, mutta muuten 2010 jälkeen on ollut kehitys mielestäni aika alamäkeä.

2

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näy koko chat enää

• Anonyymi

Hakukoneita on TODELLA paljon. Varmasti enemmän mitä koskaan ennen. Eräs parhaista hakukoneista on Startpage. Hakutulokset tulee Googlelta mutta se on täysin anonyymi, se ei kerää ip-osoitteita ja se on saanut European Privacy Seal -merkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6329
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4522
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4277
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 56
      3327
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2737
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      35
      2376
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46