Yrittää jo vaikuttaa kongressiin, että sähköautohin siirtymistä hidastettaisiin, kun sillä ei ole eikä mitään sähköautoja ole edes tulossa.
https://www.theverge.com/2021/7/26/22594235/toyota-lobbying-dc-ev-congress-biden-donation
Toyotalla jo hätä kädessä jenkeissä
47
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Yhtiö otti sähköautot käyttöön varhaisessa vaiheessa, mutta on sittemmin jäänyt jälkeen"
Kaikkihan tuon näkevät.- Anonyymi
Mutta kun Toyotalla ei ole oikeaa sähköautoa, ainoastaan ladattava hybrid löytyy. Ei yhdellä varhaisella Priuksella kuuhun mennä, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun Toyotalla ei ole oikeaa sähköautoa, ainoastaan ladattava hybrid löytyy. Ei yhdellä varhaisella Priuksella kuuhun mennä, hihii!
Kuka välittää moisesta tai ketä edes kiinnostaa koko asia? Ai niin, palstan hörhöille tuo onkin hellepäivien viettoa ja elämääkin tärkeämpää!
- Anonyymi
Toyota on lupausten mestari.
"autovalmistaja on paljastanut suunnitelmansa julkistaa 70 uutta mallia vuoteen 2025 mennessä, mukaan lukien akkukäyttöiset, vetypolttoainekennot ja kaasu-sähköhybridit.," - Anonyymi
Toyota on hyvä auto ja hybrideihin pitäisi kehitys siirtääkin. Sähköauto on fiasko HUOM! ennekuin akkutekonolgia kehittyy eli edelleen oidotamme oikeaa akkua. Nykyiset akut on ympäristö rikos. Toyota on oikeassa. Ymmärtäkää lapset. Ei ole akkua vielä v2021.
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Juu, ilkeä akku dilemma.
Mutta jos englannin kieli sujuu niin lukekaa täältä. Akkuja tuskin tarvitaan toistaiseksi.
E85 ehtii kehiin vahvasti paljon ennen, ja onhan se jo toimiva. Vastustajat yleensä väittävät
että se vie tilaa ruuan tuotannosta. Heh hee täyttä hölynpölyä.
https://biofuels-news.com/news/scientists-develop-new-solvents-to-break-down-plant-cellulose-for-bioethanol/
Etanolia tehdään pian mistä tahansa rikkaruohoista. Parasta tietenkin nopeasti kasvavat
kasvit. Ja siis tämä on nopeasti uusiutuvaa energiaa. Sivuvaikutuksina päästään eroon
biojätteistä.
- Anonyymi
Ei ole mikään kädessä Toyotalla on sähköinen itselataava mallisto mihin muut ovat siirtymässä kun saavat tekniikan toimimaan Toyota on tehnyt sähköisiä autoja vuodesta 97 raitaa olla muilla hätä
- Anonyymi
Hienoa. Eli bensan jakelun voi nyt lopettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Eli bensan jakelun voi nyt lopettaa?
Volkkarin fiaskoista polttomoottoriautoista on eniten kärsitty. Siksi yrittävät paniikissa hehkuttaa puolivalmistesähköautoja.
- Anonyymi
Ne eivät kelpaa kuin Suomessa ja itäblokin maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. Eli bensan jakelun voi nyt lopettaa?
Jestas sentään. Ymmärrän sarkasmin. Mutta suurin ongelma tuntuu olevan verotus.
Taitaisi valtion kassa olla pian siinä jamassa että pohjakin ruostuu puhki. ;)
- Anonyymi
Toyota rules, kansa kyllä tietää.
- Anonyymi
Kuka toi ensimmässen ladattavan hybridin Eurooppaan vuonna 2012?
Toyota.- Anonyymi
Miksei siitä tullut menestys? Oliko tuotteessa jotakin vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei siitä tullut menestys? Oliko tuotteessa jotakin vikaa?
Ja heinäkuun tulevat tilastot sen taas jälleen kertovat. Toyota TAAS Ykkönen myynnissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heinäkuun tulevat tilastot sen taas jälleen kertovat. Toyota TAAS Ykkönen myynnissä.
Suomipoika onkin jäänyt ajasta jälkeen, kun ostelee vielä bensa-autoja. Pakkohan ne on ottaa, kun on mennyt tilaamaan.
- Anonyymi
Taas hönö turvautuu valehteluun k6n totuus on ahdistavaa!
Opel Ampera tuli myyntiin Euroopassa vuonna 2011. Sama auto USA:n markkinoilla on Chevrolet Volt.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Opel_Ampera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas hönö turvautuu valehteluun k6n totuus on ahdistavaa!
Opel Ampera tuli myyntiin Euroopassa vuonna 2011. Sama auto USA:n markkinoilla on Chevrolet Volt.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Opel_AmperaOskomatonta, että Toyota ei välitä ympäristöstä pätkääkään. Haluaa fossiilitekniikan jatkavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oskomatonta, että Toyota ei välitä ympäristöstä pätkääkään. Haluaa fossiilitekniikan jatkavan.
Autojen valmistuksesta pitää saada 8% kate. Muuten tulee harakiri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oskomatonta, että Toyota ei välitä ympäristöstä pätkääkään. Haluaa fossiilitekniikan jatkavan.
Oskomatonta, että Toyota ei välitä ympäristöstä pätkääkään. Haluaa fossiilitekniikan jatkavan.
*******
Eiköhän Tojota ole toiminut näissä ilmastotalkoissakin kaikkein vastuullisimmin. Se on jo yli 20 vuotta tehnyt nerokkaita itselataavia hybridiautoja, joilla kulutuus ruuhkaisessa kaupunkiajossa saadaan pudotettua puoleen. Tämä on ollut tärkeä ilmastoteko maailman isoissa suurkaupungeissa.
Kunhan tämä pahin sähköautohömpsötys kukistuu omaan mahdottomuuteensa, niin sen jälkeen itselataavat varmatoimiset hybridi-Tojotat nousevat arvoon arvaamattomaan. Käytettyinäkin niistä voi pyytää aivan kiskurihintoja, ja sähköautoihin kyllästyneet asiakkaat mielellään kaivavat kuvetta saadakseen arkiajoon sopivan huolettoman ajopelin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomipoika onkin jäänyt ajasta jälkeen, kun ostelee vielä bensa-autoja. Pakkohan ne on ottaa, kun on mennyt tilaamaan.
E85 rulaa jo Ranskassa. Ei ikinä mitään paristoautoa roikan päähän koko talveksi lämpiämään. Faktaa siis, akun lämpötilan (Li ion) on oltava vähintään 4°C.
- Anonyymi
Jenkeissä sähkön käytön kasvattaminen ei ole kovin helppoa. Nimittäin heidän runkoverkkonsa on pääasiassa 50-luvulta. Massiivinen siirtyminen sähköautoihin tarkoittaisi käsittämättömän suuria infrastruktuuri projekteja. Sähkön tuotantokaan ei mitenkään heillä riittäisi.
Suomella on eri tilanne, Meillä runkoverkko kestää heittämällä vaikka kaikki siirtyisivät huomenna sähköautoihin. Myöskään tuotanto ei ole ongelma ja SUomessahan on maailman puhtaimmasta päästä oleva sähkön tuotanto, Jenkeillä taas ei ole.- Anonyymi
Totta nämä asiat, mutta mitä sitten?
- Anonyymi
Baiden on ottanut asiaan kovasti kantaa ja siellä tehdään historian suurimmat panostukset infraan kautta aikojen.
Trumppi oli Toyotan toivo joka jarrutti kaikkea edistystä ilmaston suhteen ja oli maailman ilmaston suurin uhka, onneksi siitä mielipuolisesta päästiin eroon.
- Anonyymi
Toyota lobbaa vanhetuneen tekniikan puolesta ja vähät välittää päästöistä, kunhan saa laskennallisesti joku raja alitettua. Todelliset päästöt hurjia.
- Anonyymi
Toyota lobbaa vanhetuneen tekniikan puolesta ja vähät välittää päästöistä, kunhan saa laskennallisesti joku raja alitettua. Todelliset päästöt hurjia.
*********
Tojota on tehnyt suuriarvoisen työn päästöjen vähentämisessä nerokkailla itselataavilla hybridiautoillaan. Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota lobbaa vanhetuneen tekniikan puolesta ja vähät välittää päästöistä, kunhan saa laskennallisesti joku raja alitettua. Todelliset päästöt hurjia.
*********
Tojota on tehnyt suuriarvoisen työn päästöjen vähentämisessä nerokkailla itselataavilla hybridiautoillaan. Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa.Et sitten parempia verrokkeja keksi. Minulla on 115 kW germaani, jolla pääsee helposti alle 5,5 litran kulutuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten parempia verrokkeja keksi. Minulla on 115 kW germaani, jolla pääsee helposti alle 5,5 litran kulutuksiin.
Vw golf tdi 4,5L / 100km muutaman tankin tankkauksesta laskettu.
Katsastin pakettiautoksi eli reilu 300eur pois ajoneuvoveroista.
On muuten näppärä ja varma auto, halpa omistaa ja ajaa.
10 500km viime vuonna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota lobbaa vanhetuneen tekniikan puolesta ja vähät välittää päästöistä, kunhan saa laskennallisesti joku raja alitettua. Todelliset päästöt hurjia.
*********
Tojota on tehnyt suuriarvoisen työn päästöjen vähentämisessä nerokkailla itselataavilla hybridiautoillaan. Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa."Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa."
Hei seniilipappa. Olet käyttänyt tätä 80-luvun Ford Scorpio-vertailua täällä jo noin sata kertaa. Etkö muista? Tekeekö muisti tepposia?
Tojon latauskelvottomat ovat jälkeenjääneitä fossiilipolttimia. Kaikilla muilla autonvalmistajilla on autoja jotka eivät polta ensimmäistäkään desiä dinomehua. Tojon latauskelvottomat ovat pelkkiä fossiilipolttimia.
Hieno juttu jos et enää aja sysipaskalla Scorpiolla. Tuo latauskelvoton tojo on kuitenkin kaukana siitä missä autotekiikka nykyään menee päästöjen suhteen. Noin 20 vuotta jäljessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota lobbaa vanhetuneen tekniikan puolesta ja vähät välittää päästöistä, kunhan saa laskennallisesti joku raja alitettua. Todelliset päästöt hurjia.
*********
Tojota on tehnyt suuriarvoisen työn päästöjen vähentämisessä nerokkailla itselataavilla hybridiautoillaan. Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa.Tuo suurehko saksalainen taisi olla joku viiden metrin mittainen, isolla V8:lla ja automaatilla varustettu dinosaurus hintaluokasta, jossa uutena ei kulutuksella ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minulla oli suurehko saksalainen henkilöauto, joka vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km. Nyt ajelen samat ajot hybridi-Tojotalla, joka vie bensaa 4 - 4,5 l/100 km. Melkoinen vähennys on tapahtunut päästöissä kaupunkiajossa."
Hei seniilipappa. Olet käyttänyt tätä 80-luvun Ford Scorpio-vertailua täällä jo noin sata kertaa. Etkö muista? Tekeekö muisti tepposia?
Tojon latauskelvottomat ovat jälkeenjääneitä fossiilipolttimia. Kaikilla muilla autonvalmistajilla on autoja jotka eivät polta ensimmäistäkään desiä dinomehua. Tojon latauskelvottomat ovat pelkkiä fossiilipolttimia.
Hieno juttu jos et enää aja sysipaskalla Scorpiolla. Tuo latauskelvoton tojo on kuitenkin kaukana siitä missä autotekiikka nykyään menee päästöjen suhteen. Noin 20 vuotta jäljessä.Yaris Hybridiä ei voi verrata oikeisiin autoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yaris Hybridiä ei voi verrata oikeisiin autoihin?
"Tuo latauskelvoton tojo on kuitenkin kaukana siitä missä autotekiikka nykyään menee päästöjen suhteen. Noin 20 vuotta jäljessä."
Vilppivaakenikonsernissa on tullut kaikkein tutuimmaksi suunniteltu huijaaminen ja kusettaminen päästöissä, eikä maksanut kuin joitakin kymmeniä miljardeja ekuja eikä juurikaan aiheuttanut kuin joitakin tuhnsia ennenaikaisia kuolemia keuhkosairauksiin vaik`ei ollut kuin vaivaiset 40 kertaiset pöllytykset. Kaasutettiin kuin ennen muinoin konsanaan! Ei sitä muuten maailman velkaisimmaksi pääsisikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuo latauskelvoton tojo on kuitenkin kaukana siitä missä autotekiikka nykyään menee päästöjen suhteen. Noin 20 vuotta jäljessä."
Vilppivaakenikonsernissa on tullut kaikkein tutuimmaksi suunniteltu huijaaminen ja kusettaminen päästöissä, eikä maksanut kuin joitakin kymmeniä miljardeja ekuja eikä juurikaan aiheuttanut kuin joitakin tuhnsia ennenaikaisia kuolemia keuhkosairauksiin vaik`ei ollut kuin vaivaiset 40 kertaiset pöllytykset. Kaasutettiin kuin ennen muinoin konsanaan! Ei sitä muuten maailman velkaisimmaksi pääsisikään.Hihii, eletäänkö kuitenkin tätä päivää ja ymmärretään, että vilpit on paikattu ja maksettu ja kaikki osallistuivat samaan vilppiin, kukin tavallaan.
Poika ei taida oikein ymmärtää mitä nuo velka jutut oikein merkitsee ja vaikuttaa mihinkään.
Taitaa kasetti jumittaa kun Toyotasta paljastuu ikävää faktaa ja uskovainenkin alkaa heräämään pikkuhiljaa todellisuuteen ja Toyotan onnettomaan tilanteeseen ja tulevaan syväkyykkyyn.
- Anonyymi
Jalometallia ei ole riittävästi, satoihin miljooniin kotteroihin hokkuspokkus?
- Anonyymi
Aika yleinen käsitys maailmalla on, Että Toyotaa autonvalmistajana ei ole enää vuonna 2035. Rankalainen Ranault on maailman suurin ja laadukkain autonvalmistaja. Dacia on automerkkien kuningas. Silloin minä putosin sängystä.
- Anonyymi
Hinta ratkaisee oikeast monen osalta. Saa nähdä koska Kiinalaiset tuovat alle 10 000 € maksavan sähköauton markkinoille.
- Anonyymi
aasiantuntijat paniikissa kun toyotalla takataskussa vetypommi...
- Anonyymi
Jos ilmastonmuutokseen haluttaisiin oikeasti puuttua nopealla aikataululla, niin sähköautojen hinnat tulisi olla erittäin edulliset. Näin ei ole, koska yritykset (autonvalmistajat) tavoittelevat tietenkin voittoa.
- Anonyymi
Tarjoais nyt edes biokaasulla kulkevaa autoa. Mutta ei,.vaan vety. En osta.
- Anonyymi
Toyotalla iski paniikki kun ilmastoterroristi Trumpetti hävisi ja nyt ollaan menossa oikeaan suuntaan. Toyota ei panostanut tarpeeksi punaniskojen junttiyhdistyksiin ja Trumpetin kamppikseen ja kävi ns. kylmät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin661546eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1421526En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311262Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä611204- 421055
- 172948
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik100870Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60719Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja42657Mikä siinä on, että kun Kokoomus on hallituksessa...
... niin talous menee ihan päin helvettiä? 1980-luku Holkeri, 1990-luku Viinanen, 2008 finansssikriisi Katainen ja nyt O94624