Sitten alkavat sateet ja ilma viilenee. Silloin minä alan elää; voi lenkkeillä, käydä uimassa, kerätä sieniä ja marjoja, lukea kirjoja, poltella kynttilöitä pimenevissä elokuun illoissa, istua parvekkeella ja nauttia raikkaasta ilmasta. 🐁
Ihanaa, vain muutama hellepäivä
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sadetta odotan minäkin.
- Anonyymi
Unohda uiminen
- Anonyymi
Elokuu on ihanaa aikaa ❤️ Harmi vain, että vähintään 10h päivästä menee töihin ja työmatkaan.
Toivon myös että helle päivät ohi.
Jaksais paremmin...- Anonyymi
Muutama päivä sitten ennustivat että elokuukin olisi helteinen, mutta onneksi meni ennusteet pieleen. Luontokin kaipaa sadetta.
- Anonyymi
Tänään viimeinen tappohelle :) Huomenna tähän aikaan pitäisi sataa ja olla 10 astetta tätä päivää viileämpää.
- Anonyymi
Oon ihan samaa mieltä. Lasken tunteja ja mietin mitä laittaisi päälle, kun pitkästä aikaa voi laittaa jotain päälle :)
- Anonyymi
Ei jatkuvat vesisateetkaan ole kivoja. Lastenkikanssa helpompi ulkoilla, kun ei tarvii hirveästi pukea kuravaatteita ja muita vetimiä.
- Anonyymi
☃️❄️🌬🌨🍙🧤🧣🤧🤒🥶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122345
- 241903
- 241701
- 301636
- 1701558
- 361275