Apua! Oon 12v, koht 13v tyttö ja mul ei oo alkanu viel menkat, mut äitil alko menkat ku se oli 14v eli mäki oon koht noin vuoden päästä nii mul voi alkaa samaan vuonna!! Oon muuten 158cm, 45kg, kuppikokoAA 75 ja menos seiskalle. Auttakaa ja kertokaa samal menkkavinkkei ja- mokii , miten saada salakuljetettua siteet vessaan kesken tunnin ja onko menkat tullu läpi!?😁
Mitä teen jos menkat alkaa kesken koulupäivän??
Anonyymi
1
189
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni alkoi 10v ja oon 11v. Ja mulla alkoi kesken musiikin tunnilla nii mulla ei ollut sidettä ja jätin asian kertomatta eli en kertonut kenellekään mutta illalla puhuin video puhelua mun kaverin kanssa nii siinä kerroin. Mutta en kertonut vielä äitille vaan mietin eka yksin nii sitten kerroin äitille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173946
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231067- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42882Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800