Eli minulla olisi ylimääräisenä Satisfyer Pro G-Spot Rabbit lelu jota todella vähän käytetty ja mietiskelempä vain että missä voisi tällaisen myydä, kun ei ihan Facebookin marketplaselle viittis omalla naamalla ja tiedoilla laittaa?
Missä myydä vähänkäytetty Satisfyer Pro G-Spot Rabbit
7
1561
Vastaukset
- Anonyymi
Postisi toimii?
- Anonyymi
Myytkö 10e?
- Anonyymi
Marse95 kirjoitti:
40e. ei kyllä 59e lähes käyttämätön tuote kympillä lähde 😊
Postisi toimii?
- Anonyymi
Marse95 kirjoitti:
40e. ei kyllä 59e lähes käyttämätön tuote kympillä lähde 😊
Et vissiin paljon ostele tai myy kirpputoreilla?Vähän käytetty on käytetty, ei palautus- eikä reklamaatio-oikeutta. Ja luultavasti postikulut päälle.
Ehkä joku joku joka haluaa sen mehustettuna maksaisi tuon, trollille älä kuitenkaan yhteystietojasi jaa.
- Anonyymi
Seksitreffit sivulla myyt
- Anonyymi
Tuosta nimenomaisesta lelusta en tiedä mutta meillä vaimo oli varsin pettynyt vain klittaa tykyttäen "imuttavaan" satisfyer leluun verrattuna tavanomaiseen klitta vibraattoriin. Tämä kolmen käyttökerran perusteella. Ehkä se on tottumiskysymys, nyt näyttävät olevan kovasti muodissa.
Onneksi ei ostettu siinä vaiheessa kun olivat rajusti kalliita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599