APUA! Mitä nainen voi pukea päälle syksyllä tuleviin häihin? Pitääkö olla mekko? En ole koskaan käyttänyt mekkoa. Jostain luin, että jakkupuku on liian "tavallinen". Mustaa paljon tottunut käyttämään ja sekään ei oikein olisi soveltuva häihin..sitten kun vielä on isokokoinen.
Minkälaiset kengät? En halua korkokenkiä, kun en ole tottunut ja muutenkin pitkä. Kyllä on hankalaa..
Pukeutuminen häihin
Anonyymi
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Silleen omaan tyylin sopivasti. Itse voin laittaa mekon mutta sen kanssa pidän matalia kenkiä, nilkkurit tai tennarit. Jos joskus olet halunnut koittaa vaikka jotain fiftarimekkoa niin nyt on se hetki. Iloittele. Jos haluaa pelata ns. Varman päälle niin musta tai yksivärinen mekko/jakkupuku ja korkeat avokkaat.
Jos ei ole kutsussa pukukoodia niin voit saapua paikalle ihan missä vaan vaatteessa haluat :) ota rennosti ja nauti juhlista!- Anonyymi
Lisään vielä että matalatkin avokkaat käy kun pelaa ns. Varman päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101