aion siirtyä..

Anonyymi

luomumaitoon, tästä tulee valtava trendi,sanokaa minun sanoneen..

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

huomenna menen kauppaan ja kysyn "luomumaitoa, jos ei oo niin sitten kysyn rintamaitoa,,

• Anonyymi

Kukapa se nyt enää vuonna 2021 maitoa joisi. Puhdas vesi, johon heittää siivun sitruunaa, riittäää aivan hyvin. Punaviini, tai olutkin on hyvä vaihtoehto-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa se nyt enää vuonna 2021 maitoa joisi. Puhdas vesi, johon heittää siivun sitruunaa, riittäää aivan hyvin. Punaviini, tai olutkin on hyvä vaihtoehto-

on juuri kypsymässä 100 kg omenoita josta teen wiiniä

mites nyt?

• Anonyymi

Totta kait ilmastonpesijä tukee kulutuspäätöksillään maataloutta joka sitä paskottaa?

• Anonyymi

paskottahan se "rintamaitokin

• Anonyymi

todella, olen itseni ja naapurinikin dioksiidit pessyt, että on niiku niiiku varaa juda maitua, mites siellä, eikö sinun tarte pytyllä käydä,,

mites nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

todella, olen itseni ja naapurinikin dioksiidit pessyt, että on niiku niiiku varaa juda maitua, mites siellä, eikö sinun tarte pytyllä käydä,,

mites nyt?

siten että kaikkien niiden tuhansien viestien jälkeen joissa kerrot maailmanlopun tulevan koska mullit pieree ja lehmät kusee vesistöihin niin onhan se ihan naurettavaa kuinka sinä alat tukemaan sitä mitä vastaan sodit. Ei tosin mitenkään uusi asia logiikan täydellinen puuttuminen oli aihe mikä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siten että kaikkien niiden tuhansien viestien jälkeen joissa kerrot maailmanlopun tulevan koska mullit pieree ja lehmät kusee vesistöihin niin onhan se ihan naurettavaa kuinka sinä alat tukemaan sitä mitä vastaan sodit. Ei tosin mitenkään uusi asia logiikan täydellinen puuttuminen oli aihe mikä tahansa.

jakarilla TAAS meni henk. kohtaisuuksiin,kun ei muuhun pysty..niin aina,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,mites sillä"logiikan mestarill on veroja paljoa maksettu??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jakarilla TAAS meni henk. kohtaisuuksiin,kun ei muuhun pysty..niin aina,,

SINUN kirjoittaessa TAAS avaus itsestäsi aiheella kuinka SINÄ aiot siirtyä juomaan luomumaitoa MITEN IHMEESSÄ vastaukset niihin ovat aina henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä SINUN hyökätessä vastaajien kimppuun HULLUKO SINÄ OLET?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SINUN kirjoittaessa TAAS avaus itsestäsi aiheella kuinka SINÄ aiot siirtyä juomaan luomumaitoa MITEN IHMEESSÄ vastaukset niihin ovat aina henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä SINUN hyökätessä vastaajien kimppuun HULLUKO SINÄ OLET?

sinun diagnoosisi on selvä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paskottahan se "rintamaitokin

Ja olut ja viinikin!!!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kukaan osta luomumaito...valikoima irtisanoo luomusopimuksia ku ei käy luomu kaupaksi....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe