luomumaitoon, tästä tulee valtava trendi,sanokaa minun sanoneen..
aion siirtyä..
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
huomenna menen kauppaan ja kysyn "luomumaitoa, jos ei oo niin sitten kysyn rintamaitoa,,
- Anonyymi
Kukapa se nyt enää vuonna 2021 maitoa joisi. Puhdas vesi, johon heittää siivun sitruunaa, riittäää aivan hyvin. Punaviini, tai olutkin on hyvä vaihtoehto-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa se nyt enää vuonna 2021 maitoa joisi. Puhdas vesi, johon heittää siivun sitruunaa, riittäää aivan hyvin. Punaviini, tai olutkin on hyvä vaihtoehto-
on juuri kypsymässä 100 kg omenoita josta teen wiiniä
mites nyt?
- Anonyymi
Totta kait ilmastonpesijä tukee kulutuspäätöksillään maataloutta joka sitä paskottaa?
- Anonyymi
paskottahan se "rintamaitokin
- Anonyymi
todella, olen itseni ja naapurinikin dioksiidit pessyt, että on niiku niiiku varaa juda maitua, mites siellä, eikö sinun tarte pytyllä käydä,,
mites nyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todella, olen itseni ja naapurinikin dioksiidit pessyt, että on niiku niiiku varaa juda maitua, mites siellä, eikö sinun tarte pytyllä käydä,,
mites nyt?siten että kaikkien niiden tuhansien viestien jälkeen joissa kerrot maailmanlopun tulevan koska mullit pieree ja lehmät kusee vesistöihin niin onhan se ihan naurettavaa kuinka sinä alat tukemaan sitä mitä vastaan sodit. Ei tosin mitenkään uusi asia logiikan täydellinen puuttuminen oli aihe mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siten että kaikkien niiden tuhansien viestien jälkeen joissa kerrot maailmanlopun tulevan koska mullit pieree ja lehmät kusee vesistöihin niin onhan se ihan naurettavaa kuinka sinä alat tukemaan sitä mitä vastaan sodit. Ei tosin mitenkään uusi asia logiikan täydellinen puuttuminen oli aihe mikä tahansa.
jakarilla TAAS meni henk. kohtaisuuksiin,kun ei muuhun pysty..niin aina,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siten että kaikkien niiden tuhansien viestien jälkeen joissa kerrot maailmanlopun tulevan koska mullit pieree ja lehmät kusee vesistöihin niin onhan se ihan naurettavaa kuinka sinä alat tukemaan sitä mitä vastaan sodit. Ei tosin mitenkään uusi asia logiikan täydellinen puuttuminen oli aihe mikä tahansa.
,,mites sillä"logiikan mestarill on veroja paljoa maksettu??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jakarilla TAAS meni henk. kohtaisuuksiin,kun ei muuhun pysty..niin aina,,
SINUN kirjoittaessa TAAS avaus itsestäsi aiheella kuinka SINÄ aiot siirtyä juomaan luomumaitoa MITEN IHMEESSÄ vastaukset niihin ovat aina henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä SINUN hyökätessä vastaajien kimppuun HULLUKO SINÄ OLET?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINUN kirjoittaessa TAAS avaus itsestäsi aiheella kuinka SINÄ aiot siirtyä juomaan luomumaitoa MITEN IHMEESSÄ vastaukset niihin ovat aina henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä SINUN hyökätessä vastaajien kimppuun HULLUKO SINÄ OLET?
sinun diagnoosisi on selvä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paskottahan se "rintamaitokin
Ja olut ja viinikin!!!
- Anonyymi
Siinä aiheeseen liittyen :)
• https://youtu.be/KOvxTnL2T2w
• https://youtu.be/uCn2bWtA84M
Hauskaa kesän jatkoa terv: pirjo - Anonyymi
Kukaan osta luomumaito...valikoima irtisanoo luomusopimuksia ku ei käy luomu kaupaksi....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006