Enema miehelle

Anonyymi

"Housut pois ja kontallesi," komennat, kun astun sisään asuntoosi. Riisun housuni paljastaen ajellun kyrpäni sekä perseen.


"Oletko muistanut putsata perseesi?" kysyt kun astelet taakseni ja tartut pakaroihini, niin että kyntesi uppoavat niihin.


"Kyllä rouva," vastaan vapisevalla äänellä samalla, kun kuulen sinun sylkäisevän reiälleni.
"Sehän nähdään pian," naurahdat ja työnnät yhden sormen sisääni ja pyörittelet sitä hetken ennen kun vedät sen ulos.


"Hmm. Puhtaalta vaikuttaa, mutta varmistetaan vielä." sanot tutkien sormeasi. Komennat minut seuraamaan sinua kylpyhuoneeseen edelleen kontaten.


Odotat minua kylpyhuoneessa suihku kädessäsi, mutta normaalin suihkupään tilalla on dildoa muistuttava suutin. Ohjaat minut suihkun alle ja alat liukastaa minua ja suihkupäätä liukuvoiteella.


Pian tunnen sinun alkavan työntää suihkupäätä sisääni varmoin, mutta hellin ottein.
"Katsotaanpa kuinka paljon vettä poju kestää," toteat ja väännät suihkun päälle.


Tunnen veden alkavan virrata hitaasti sisääni, täyttäen suoleni kokonaan. Tunnen kyrpäni kovettuvan viimeistään nyt kivikovaksi. Alan uikuttamaan, vedenpaineen yltyessä liian kovaksi ja suljet suihkun hetkeksi.


"Kestätkö vielä?" kysyt hetken kuluttua. Nyökkään vastaukseksi tukalasta olostani huolimatta ja väännät suihkun takaisin päälle.


Suljet suihkun uudestaan, juuri kun olen sanomassa turvasanan merkiksi siitä etten kestä enempää.
"Pidä kaikki sisällä," komennat uudestaan ja vedät suihkupään hitaasti ulos perseestäni.


Työnnät samantien suihkun tilalle pienen anaalitapin. "Istu ja katso," ohjaat minua. Nostat mekkosi helmaa ja alat runkata märkänä valuvaa pilluasi kasvojeni edessä.


Aika kuluu ja oloni on hetki hetkeltä kiimaisempi ja tuskaisempi. Yhtäkkiä lopetat ja lasket mekkosi takaisin. "Saat tyhjentää," annat minulle viimein luvan.


Menen takaisin kontalleni ja vedän tapin varovasti ulos. Vesi alkaa samantien suihkuta perseestäni, tällä kertaa kirkkaana. "Hyvä poika," kehut minua.


"Seuraavaksi onkin luvassa palkinto," paljastat kun olen viimein saanut kaiken veden ulos itsestäni. Otat käteesi nallekarkkipussin, käännyt paljastaen oman kauniin perseesi minulle ja alat työntämään karkkeja perseeseesi yksi kerrallaan.


Istun ja katson esitystä. Viimein olet saanut sisääsi niin monta karkkia kuin tahdoit. "Nyt. Syö," sanot ja astut aivan kasvojeni eteen. Painan huuleni persettäsi vasten ja alan imeä ja ottamaan karkkeja vastaan.


Tartut toisella kädellä kiinni takaraivostani samalla kun alat runkata uudestaan toisella kädellä. Työnnän kieltäni sisääsi saadakseni karkit paremmin suuhuni. Tunnen kuinka perseesi alkaa supistella ja pian laukeat huutaen.




Ps. Jos olet nainen, ja haluat keskustella aiheesta tai mahdollisesti toteuttaa jotain vastaavaa. Laita kik: skumppa91

3

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko minkä ikäinen?
      Saisiko sinua panna strap-on dildolla pyllyyn?
      Nuolisitko pilluni puhtaaksi omista ja mieheni spermasta?
      Olisitko valmis imettämään kulliasi miehelläni ja panemaan häntä perseeseen minun katsellessa?

      • Anonyymi

        30v ja onnistuu! Laita tosiaan vaikka kik:issä viestiä.


      • Anonyymi

        Mikä sun kik on?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe