Ja mikä olikaan Operaatio Snow White?
Lisätietoja löytyy Wikipediasta (englanninkielinen versio on paljon kattavampi) lähdetietoineen. Tietysti kirkon jäsenet yrittävät päihittää Mormonit historiankielteisyydessään.
Tai sitten väittää että kaikki ovat samanlaisia. Varas kun luulee (tai ainakin väittää itselleen) että kaikki varastaa.
Mutta mitä tästäkin opimme? No ainakin sen että tuon kirkon jäsenyys ei tee sinusta sen parempaa ihmistä kuin muut huijarit.
L Ron Hubbard ja Operaatio Snow White
4
445
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kylläkin haluaisin tulla hyväksi huijariksi. Mutta en ole vielä saanut ketään uskomaan L Ron Hubbardin jumaluuteen taikka edes Xenuun
- Anonyymi
Scientologina vastustan! Vaadin totaalisen oikeuden syöttää toisille paskaa ja laskuttaa heitä siitä!
- Anonyymi
Tämäkin kertoo jotain Scientologien järjestön ajatusmaailmasta.
Jos tälläinen on OK niin mikä muu onkaan sitten niille OK?
Kun ovat olleet halukkaita valehtelemaan ja huijaamaan tälläisessä asiassa, missä muissa asioissa ovatkaan valehdelleet?
(Jos et muuten niin löydät vastauksen näihin kysymyksiin sitten kun sinua on kuset...anteeksi kunnes olet maksanut itsesi kipeäksi heidän "kursseistaan") - Anonyymi
Wikipedia, Aku Ankkaan verrattavissa oleva tietolähde:).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!2884469Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )193209Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(911361Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421305Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht2721181- 37929
Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k154915Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter7862Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54853- 39797