L Ron Hubbard ja Operaatio Snow White

Anonyymi

Ja mikä olikaan Operaatio Snow White?

Lisätietoja löytyy Wikipediasta (englanninkielinen versio on paljon kattavampi) lähdetietoineen. Tietysti kirkon jäsenet yrittävät päihittää Mormonit historiankielteisyydessään.

Tai sitten väittää että kaikki ovat samanlaisia. Varas kun luulee (tai ainakin väittää itselleen) että kaikki varastaa.

Mutta mitä tästäkin opimme? No ainakin sen että tuon kirkon jäsenyys ei tee sinusta sen parempaa ihmistä kuin muut huijarit.

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kylläkin haluaisin tulla hyväksi huijariksi. Mutta en ole vielä saanut ketään uskomaan L Ron Hubbardin jumaluuteen taikka edes Xenuun

• Anonyymi

Scientologina vastustan! Vaadin totaalisen oikeuden syöttää toisille paskaa ja laskuttaa heitä siitä!

• Anonyymi

Tämäkin kertoo jotain Scientologien järjestön ajatusmaailmasta.

Jos tälläinen on OK niin mikä muu onkaan sitten niille OK?

Kun ovat olleet halukkaita valehtelemaan ja huijaamaan tälläisessä asiassa, missä muissa asioissa ovatkaan valehdelleet?

(Jos et muuten niin löydät vastauksen näihin kysymyksiin sitten kun sinua on kuset...anteeksi kunnes olet maksanut itsesi kipeäksi heidän "kursseistaan")

• Anonyymi

Wikipedia, Aku Ankkaan verrattavissa oleva tietolähde:).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      288
      4469
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      3209
    3. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      91
      1361
    4. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1305
    5. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      272
      1181
    6. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      37
      929
    7. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      915
    8. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      7
      862
    9. Aiotko saattaa sen loppuun

..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..
      Ikävä
      54
      853
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      797
    Aihe