Sano että sä

Anonyymi

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺

79

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa voisin sanoa miehelle... En ymmärrä miksi hän antoi minun ymmärtää muuta ja niin kauan. Nyt olen rikki hänen leikeistään. 🥺😔💔

      • Anonyymi

        Koita nyt lahna jotain tunnistetta laittaa. Vaikka nainen oletkin, tai olevinaan kukapa tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt lahna jotain tunnistetta laittaa. Vaikka nainen oletkin, tai olevinaan kukapa tietää

        Sinulle ”sydänystävä” varmasti kaikki laittaa kaikki mahdolliset tunnisteet, että saat päteä ja päällepäsmäröidä virikkeiden puutteessassi. Edistystä keississäsi on se, että jo ymmärrät millaisella provoalustalla operoit, vielä kun löytäisit järjellisen syyn miksi ahdistella tuntemattomia ihmisiä netissä välillisesti ja säädellä menemään kenenkään osapuolen tällaista toivomatta. Hae vaikka soitin kanista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt lahna jotain tunnistetta laittaa. Vaikka nainen oletkin, tai olevinaan kukapa tietää

        Hän ei ole täällä joten ei tarvetta tunnisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ”sydänystävä” varmasti kaikki laittaa kaikki mahdolliset tunnisteet, että saat päteä ja päällepäsmäröidä virikkeiden puutteessassi. Edistystä keississäsi on se, että jo ymmärrät millaisella provoalustalla operoit, vielä kun löytäisit järjellisen syyn miksi ahdistella tuntemattomia ihmisiä netissä välillisesti ja säädellä menemään kenenkään osapuolen tällaista toivomatta. Hae vaikka soitin kanista.

        Huh ei koske minua.
        Syy että sydänystävät ei täällä kirjoita, varma fakta.


      • Anonyymi

        Minä en leikkinyt Sinun tunteillasi silloin, vieläkään tai edes koskaan jatkossakaan. Tykkäämiseni Sinusta muuttui rakkaudeksi Sinuun ennen kuin jo itsekään tajusin sitä.

        Ja rakastan Sinua yhä edelleen, jos uskot minua. Rakastetaan toisemme ehjiksi, sillä minä olen Sinusta rikki - positiivisella tavalla! 😍

        Minä 💘Sinua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      En huijannut. Se oli täyttä tunnetta, mutta loppui onneksi lyhyeen. Ei tarvi pelätä, että jään roikkumaan.

      • Anonyymi

        Osuvaa kirjoitusta ja eräälle kirjoittaisin samoin.

        Hyvä.


      • Anonyymi

        Hyvä. Parhaan menetit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Parhaan menetit

        Mistä sen tiedät kuka paras on kellekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tiedät kuka paras on kellekin.

        Ainahan nuo rannalle jääneet kuvittelee olevansa "parhaita". Jos olis niin ei ne siellä rannalla valittais katkerana.

        Vai mitä?


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat? Toivottavasti et erehtynyt luulemaan.

      • Anonyymi

        luulemaan mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luulemaan mitä?

        että mulla on joku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että mulla on joku

        Niin mä nyt tällä hetkellä kyllä luulen :(


    • Anonyymi

      Ei, kun mä uskon tuota susta!

      • Anonyymi

        Et voi olla noin julma


    • Anonyymi

      En tiedä mikä hänen tarkoituksensa oli mutta pahalta tuntuu.
      Joko leikkiä tai huijausta tai molempia.

      • Anonyymi

        Aivan samat tuntemukset erästä ihmistä kohtaan.
        Pahalta todellakin tuntuu käytös.


    • Anonyymi

      En tykkää leikkiä ihmisten tunteilla 💚

      • Anonyymi

        Hahahah. Jooops, et. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah. Jooops, et. 🙄

        En, jos rakastan enkä muutenkaan. Kaikkia pitäisi kunnioittaa.


    • Anonyymi

      Olen varattu.

      • Anonyymi

        Aika surullista jos varattu ja joutuu silti kirjoittelemaan täällä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika surullista jos varattu ja joutuu silti kirjoittelemaan täällä :(

        Mitä surullista siinä on?

        Minä olen varattu ja käyn lukemas näitä juttuja. Luen myös roskalehtiä, pelaan joskus pelejä, katon tv:tä ynm.

        Ihan HUVIN VUOKSI ! Eikö ookkin kamalaa 😂


      • Anonyymi

        Jotenki kuulostaa tyhmältä sanoa olevansa varattu. Ei ihmisiä voi varata itselleen. Jokainen on suhteessa omasta vapaasta tahdostaan ja on lojaali toiselle omasta sydämmestään. Jos rakastuu toiseen ja tunteet suurempia sitä toista kohtaan, kuin nykyistä kumppania kohtaan, niin silloin voi olla valinnan paikka edessä. En ainakaan itse tahtoisi olla suhteessa, vaan koska varaan jonkun ihmisen itselleni, eikä hän oikeasti edes välittäisi minusta.


    • Anonyymi

      Sinulla aloittaja vaikuttaa olevan joku denial päällä.

    • Anonyymi

      En huijannut, mutta tunteet oli pakko kuolettaa. Nyt menen järki edellä ja yritän unohtaa sinut.

      • Anonyymi

        Heh, yrität unohtaa tuntemattoman aloittajan, ootte te niin hiivatin tyhmää porukkaa te jotkut.


      • Anonyymi

        😢😢💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, yrität unohtaa tuntemattoman aloittajan, ootte te niin hiivatin tyhmää porukkaa te jotkut.

        Niin on myös ilmiselvä kateus tuntemattomien kirjoituksesta foorumilla, jossa kaikki on järjestään hevonpaskaa ja aitoa kirjoitusta saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta.


      • Anonyymi

        Ei ne kuolleet


      • Anonyymi

        Pakko? Miksi?


      • Anonyymi

        Perse edellä puuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko? Miksi?

        Siksi kun olen varattu ja monta muuta syytä lisäksi, esim meidän suhde aiheuttaisi suurta pahennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perse edellä puuhun

        Tarkenna vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, yrität unohtaa tuntemattoman aloittajan, ootte te niin hiivatin tyhmää porukkaa te jotkut.

        Oiva kirjoitus und ihanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen varattu ja monta muuta syytä lisäksi, esim meidän suhde aiheuttaisi suurta pahennusta.

        Tuo on järjenääni, tunteet puhuu eri kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on järjenääni, tunteet puhuu eri kieltä.

        Järki sanoo myös, että kukaan ei jaksais mun kanssa elää, kun on rajoitteita ja sairauksia. Olen huono valinta. Hän olisi liian hyvä minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen varattu ja monta muuta syytä lisäksi, esim meidän suhde aiheuttaisi suurta pahennusta.

        Herranen aika, ootte miehiä molemmat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herranen aika, ootte miehiä molemmat!

        Minä en ainakaan ole. En mikään naiseuden perikuva, mutta nainen kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna vähän

        Käytä älliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä älliä

        Suotuna sitä ei kaikille kaiketi ole...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki sanoo myös, että kukaan ei jaksais mun kanssa elää, kun on rajoitteita ja sairauksia. Olen huono valinta. Hän olisi liian hyvä minulle.

        Entä jos toinen osapuoli rakastaa ja haluaa elää kanssasi rajoitteinesi ja sairauksinesi? Entä jos sillä toisellakin on sairauksia? Ja mitä pahennusta suhteenne aiheuttaisi? Omalta kohdaltani voin sanoa, että jos viittaat työpaikkaasi, niin tavallaan ymmärrän sinua, mutta siellä tapahtuu niin sairaita asioita, ettei kahden suunnilleen samaa sukupolvea olevan suhde, joka perustuisi välittämiseen ja tasa-arvoon, voi olla niin hirveä asia. Jos siitä tehtäisiin numero, niin olisi hyvin mielenkiintoista käydä ylimpien esimiestesi kanssa muutama keskustelu moraalista. En ole osallistunut tähän ketjuun aiemmin, kommentoin koko aloitusta sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on myös ilmiselvä kateus tuntemattomien kirjoituksesta foorumilla, jossa kaikki on järjestään hevonpaskaa ja aitoa kirjoitusta saa etsiä kuin neulaa heinäsuovasta.

        Älä sekoita kateutta realismin kanssa. Opettele sanojen merkitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järki sanoo myös, että kukaan ei jaksais mun kanssa elää, kun on rajoitteita ja sairauksia. Olen huono valinta. Hän olisi liian hyvä minulle.

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun olen varattu ja monta muuta syytä lisäksi, esim meidän suhde aiheuttaisi suurta pahennusta.

        Pahennusta pitääkin aina vähän aiheuttaa. Siinähän paheksuisivat. Maailma on pullollaan paheksujia, turha niitä pelätä.


      • Anonyymi

        Miten mies onnistuit kuolettamaan tunteesi? Minä en vaan pysty, vaikka ei ole pitkään aikaan edes nähty.


    • Anonyymi

      Kuule, luulotautiin auttaa kossu

    • Anonyymi

      Kuule, luulotautiin auttaa kossu

    • Anonyymi

      Kasvakaa nyt aikuiseksi. Olkaa onnellisia jos joku teitä vaan täällä muka huijaa joka on sekin todennäköisesti omaa kuvitelmaa . Jotkut päätyvät oikeasti naimisiin tuommoisen ihmisten kanssa. Siinäpä sitä sitten onkin vuosia kausia tuntea ja miettiä että tuo ihminen ei taida oikeasti rakastaa minua.

      • Anonyymi

        Niin totta tämä,että jotkut omahyväiset, sairaat tyypit kusettaa parisuhteissa minkä kerkeävät. Tekevät pahimmillaan pahaa jälkeä toiselle osapuolelle loppu iäksi. Jotkut eivät toivu koskaan ja vain siksi että joku kusipää leikitteli toisen sydämmellä ja päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin totta tämä,että jotkut omahyväiset, sairaat tyypit kusettaa parisuhteissa minkä kerkeävät. Tekevät pahimmillaan pahaa jälkeä toiselle osapuolelle loppu iäksi. Jotkut eivät toivu koskaan ja vain siksi että joku kusipää leikitteli toisen sydämmellä ja päällä.

        Osui ja upposi.....

        Kullinhimo joillain valtaisa.

        Sääli.

        Over and Out.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi.....

        Kullinhimo joillain valtaisa.

        Sääli.

        Over and Out.

        Mulle ois riittänyt koko paketti, en sekin perässä juokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi.....

        Kullinhimo joillain valtaisa.

        Sääli.

        Over and Out.

        En kyllä ymmärrä miten liittyy mihinkään. Harvemmin nainen haluaa miestä joka on vaan kullinsa jatke ja antaa sen viedä . Vaikka loppu elämän ihan kepeästi ilman moista vehjettä pystyisi olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miten liittyy mihinkään. Harvemmin nainen haluaa miestä joka on vaan kullinsa jatke ja antaa sen viedä . Vaikka loppu elämän ihan kepeästi ilman moista vehjettä pystyisi olemaan.

        Tää ois sitte suur puhallus


    • Anonyymi

      Miehiä syytetään aina siitä, että ne keräävät saksikokemuksia, mutta minusta vielä tyypillisempää ja panojen keräämistä paljon pahempi synti on naisten tapa kerätä rakastuneita miehiä!

      Antavat ymmärtää, että olisivat kiinnostuneita ja saavat miehen pauloihinsa, ja kun huomaavat rakastumisen, voi vetää rastin seinään ja lakata liehittelemästä ja keskittyä muihin päänahkoihin. Useita pidetään kierroksessa, ja kun mitään eimtapahdu, niin mitäs väärää siinä on?

      Jos siinä ei ole mitään väärää, niin sitten ei ole panemisessakaan. Minusta paneminen on parempi, kuin tuo roikottaminen!

    • Anonyymi

      En ole huijannut ketään enkä testaile ihmisiä. Elän siten kuin minusta tuntuu minulle sopivalla tavalla.

      • Anonyymi

        Selvä, pääasia että se tekee sinut onnelliseksi 🥺

        ja selvennyksenä niin tää aloitus meni n-n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, pääasia että se tekee sinut onnelliseksi 🥺

        ja selvennyksenä niin tää aloitus meni n-n.

        Eikä mennyt, sinä luikero.


    • Anonyymi

      Kuka huijas ketä? Mitä häh?

      • Anonyymi

        Kuinka monta nimeä on Stanley Cup - pokaalissa?


    • Anonyymi

      Huijareita ja puijareita, näitähän riittää, taitaa riittää tällä palstallakin.

    • Anonyymi

      Musta tuntuu, että sä testailit mua ja pelailit mun tunteilla! Ehkä halusit tuntea mun rakastavan sua, ja kun huomasit sen, se riitti sulle.

      • Anonyymi

        En!!!! Tää on aitoa rakkautta ainakin mun puolelta💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En!!!! Tää on aitoa rakkautta ainakin mun puolelta💘

        Voi, kun saisin sen tietää!


    • Anonyymi

      Valehtelet niin että korvat heiluu ...

      • Anonyymi

        Miksi mä niin tekisin? En valehtele!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mä niin tekisin? En valehtele!!

        Postimerkki persieen ja kotimaahan!! Sekoittaa koko kylän asiat, ei se näin mene!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimerkki persieen ja kotimaahan!! Sekoittaa koko kylän asiat, ei se näin mene!

        Minä olen kyllä ihan kotimaassani, tiedoksi vain!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Postimerkki persieen ja kotimaahan!! Sekoittaa koko kylän asiat, ei se näin mene!

        Sellaisia ne eräät on. Knuppi laho syntyjään jo. Liekö sukuvika kun suksi ei luista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ne eräät on. Knuppi laho syntyjään jo. Liekö sukuvika kun suksi ei luista?

        soita 0449437490


    • Anonyymi

      Ei saa huijata eikä valehdella, etenkään sellaista joka luottaa ja rakastaa

      • Anonyymi

        Only One hei kuule. Nevö puijjaus&verätys.

        Luottamus mus mus mussukkain oot.

        Halimastah ;)


    • Anonyymi

      Joo, tietenki huijasin, enhän mä nyt aivan sydämmetön kuitenkaan oo.

      • Anonyymi

        ❤️❤️😹


    • Anonyymi

      Ei, ei se ollut testi. Lyötiin vetoa kavereiden kanssa ja voitin!

    • Anonyymi

      En sano, koska ei pitäisi paikkansa.

    • Anonyymi

      Vapaasti ajatellen

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe