45-vuotias mies pahoinpideltiin kuoliaaksi Kuopiossa yksi lyönti riitti viemään hengen

Anonyymi

https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/45-vuotias-mies-pahoinpideltiin-kuoliaaksi-kuopiossa-yksi-lyönti-riitti-viemään-hengen/ar-AAMCdNn?ocid=msedgdhp&pc=U531

Kuopion Kellokujalla tapahtui sunnuntaina aamuyöstä kello 02:00 aikoihin pahoinpitely, jonka seurauksena 45 -vuotias kuopiolainen mies menehtyi.
Paikallisen pubin edustalla uhrilla ja toisella miehellä oli ollut sanaharkkaa. Paikalle oli tullut kolmekymppinen siilinjärveläinen mies, joka oli alkanut puolustaa sanaharkan toista osapuolta ja hän oli lyönyt yhden kerran kuopiolaismiestä nyrkillä kasvoihin. Kuopiolainen mies oli lyönnin seurauksena kaatunut maahan ja jäänyt niille sijoilleen. Myöhemmin sairaalassa miehen todettiin menehtyneen.

Poliisi on alkuviikosta kuullut useita tapauksen nähneitä todistajia. Oikeustieteelliset tutkimukset ovat vahvistaneet, että uhri ei ole menehtynyt häneen kohdistuneesta lyönnistä, vaan kuolettava vamma on tullut hänen pään iskeytyessä katuun lyönnin jälkeisen kaatumisen yhteydessä.

Tapausta tutkitaan rikosnimikkeillä törkeä pahoinpitely ja törkeä kuolemantuottamus. Poliisi ei esitä rikoksesta epäiltyä siilinjärveläistä miestä vangittavaksi, koska epäilty on omalta osaltaan selvittänyt tapauksen ja muita perusteita vangitsemiselle ei ole.

4

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki johtuu siitä että täällä vanhemmilla ei ole aikaa kasvattaa jälkikasvuaan. Urakeskeisiä paskiaisia. Älkää tehkö lapsia jos ette huolehdi niistä.

• Anonyymi

Aenut ura lööttyy alushoosuloesta:D:D:D Nyt kyllä läjjäätti semmosen vitsin jotta meekäpoejjan hekotus jatkkuu iltapäevvään:D:D Kyllä myö savolaeset osattaan:D:D:D

• Anonyymi

Hei sinä eurojackpotti voittaja.Nyt tarvitsen rahaa yhtä oikeusjuttu varten.Tiedän et tämä törkeää pyytää ,mutta tämä koskee koko Suomea.Tämä olisi ensimmäinen juttu Suomessa.Pitäisi haastaa lääkärit oikeuteen masennuslääkkeistä.Muuten tämä masennuslääkkeiden liika syöttäminen ei lopu.Tässä perustelu miksi tarvitsen rahaa.Olisiko kukaan halukas auttamaan summa olisi 1300euroa.Olisiko joku muu halukas auttamaan en pyytäisi ellei olisi pakko.Voisitte ottaa yhteyttä Capehill Helsinki ja sanoa et maksaja löytyy täältä.Kiitos paljon avusta.

• Anonyymi

Täällä siilissä on ko. lääkkeiden syöjiä niin paljon ketä pitäisi auttaa mutta mieluummin käytän rahani omaan hyvinvointiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe