kiinnostaisko masturbointi miehen kanssa ?

Itse hurahtanut tähän nettiseksiin ja tätäkin on tullut kokeiltua :)
naisia en vaan pahemmin ole löytänyt tältä saralta - valitettavasti.

33

2014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras tiedostaa tässä vaiheessa, että naisia suhteessa miehiin ”tällä saralla” on 1/100000. Eli, samanlaisia kiimaisia kullin vatkaajia on ikäluokissa 16-80 miehissä jonoksi asti, kalun koko ja ulkonäkö sekä tuuri, ovat niitä jolla pääset runkkaamaan online:ssa naisen kanssa. Jos olet perus mies, et saa mitään ja päädyt runkkaamaan muiden perus miehien kanssa.
      Fakta taustalla on se, että naiset ovat siveellisiä (suurin osa) eivätkä halua esitellä panoelimiään tuntemattomille, toisin kuin spermapää miehet.
      Tämä totuus pätee panemiseen, runkkareita kaupungit täynnä, naiset valikoivat kermat päältä ja panevat sitä ketä haluavat. Miehet panevat sitä mitä saavat, jos saavat (ellei ole tosissan ulkonäköä, rahaa, statusta, isoa mulkkua).

      • käyhän porukka kalastamassakin :)


    • Anonyymi

      Voidaan harrastaa puhelin seksiä?

      • Sekin käy kunhan sopiva viikonloppu tulee. Ei se vaikeaa ole puhelinseksi.
        Kerran kokeilin oli kokemus minulta tuli useampi orgasmi.
        Kiihotuin kunnolla enkä voinut lopettaa.
        Voin harkita puhelin seksiä.
        Saanko nimesi niin teidän kenen kanssa olen puhelin seksissä?
        Nimeni on Sari olen nainen en mies.


      • Vai niin sitten puhelin seksi syyskuussa jonain aikaa.


      • Mikä ettei se se vasta mielenkiintoinen juttu oiski.


      • Anonyymi

        Miten harrastat puhelimen kanssa seksiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten harrastat puhelimen kanssa seksiä?

        Siinä jutellaan puhelimessa niitä näitä ja puheet menee navan alus jutuksi.
        Se on melko kiihkeää melko arvelluttavaa eikä tiedä kuinka nopeasti laukeaa.
        Yleensä sille kelle on ottanut yhteyden se on yleensä mitä todennäköisemmin mies.
        Ensin puhutaan hyvin joka päiväisistä asioista. Sitten ne alkaakin mennä käsipano jutuiksi.
        Puhelimessa kuuluu miehen seksikäs ääni siihen melkeikein heti yhtyy.
        Käsi työntyy pöksyihin. Ensin hiplaat klitaa sitten rapsuttelet pillun karvoja pyörittelet pillun aukkoa työnnät yhden jos et useampaakin sisään. Alat panemaan pillua kädellä.
        Hengität syvää puhelin korvalla toisessa kädessä. Kunnes saat orgasmin ja toisen jopa kolme.


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Siinä jutellaan puhelimessa niitä näitä ja puheet menee navan alus jutuksi.
        Se on melko kiihkeää melko arvelluttavaa eikä tiedä kuinka nopeasti laukeaa.
        Yleensä sille kelle on ottanut yhteyden se on yleensä mitä todennäköisemmin mies.
        Ensin puhutaan hyvin joka päiväisistä asioista. Sitten ne alkaakin mennä käsipano jutuiksi.
        Puhelimessa kuuluu miehen seksikäs ääni siihen melkeikein heti yhtyy.
        Käsi työntyy pöksyihin. Ensin hiplaat klitaa sitten rapsuttelet pillun karvoja pyörittelet pillun aukkoa työnnät yhden jos et useampaakin sisään. Alat panemaan pillua kädellä.
        Hengität syvää puhelin korvalla toisessa kädessä. Kunnes saat orgasmin ja toisen jopa kolme.

        Keneltä kuulit, kun itselläsi taitaa olla eri värkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kuulit, kun itselläsi taitaa olla eri värkit?

        Klitta = pippeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klitta = pippeli

        Ja sormet siinä aukossa mikä löytyy ja mihin mahtuu. 🤢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kuulit, kun itselläsi taitaa olla eri värkit?

        Mitkä hiton värkit?🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Klitta = pippeli

        Kikkeli=Miehen iso kyrpä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sormet siinä aukossa mikä löytyy ja mihin mahtuu. 🤢

        Kyllä sinne mahtuu sun muna niin kyllä sinne mahtuu muutama sormi.🤔😉


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Kyllä sinne mahtuu sun muna niin kyllä sinne mahtuu muutama sormi.🤔😉

        Mun muna on kaapin päällä laatikossa.


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Mitkä hiton värkit?🤣🤣🤣🤣🤣

        Niin, mitkä?
        Kalu vai pimpero?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun muna on kaapin päällä laatikossa.

        Mitäs munia ne laatikossa olevat on


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Mitäs munia ne laatikossa olevat on

        Kumisia.


    • Minkalaista haluat? Käsipano suuhoito? Mikä vain syyskuussa onnistuu kyllä mikä vain kun olen yksin. Voi vaikka käydä ilmoitan sitten millon voi tulla.

      • Hyvä aloitus :) Missä vaikutat ?


      • Anonyymi
        ei7983 kirjoitti:

        Hyvä aloitus :) Missä vaikutat ?

        Vaikuttaa palstan mieshuijarilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa palstan mieshuijarilta.

        ;)


      • Anonyymi

        Oih, aloitat käsihoidolla ja lopetat suuhoitoon session. Voin tyydyttää sut sen jälkeen myös, sormin, kädelläni 😋
        -laitoin sulle viestiä s-postiin


      • Anonyymi
        ei7983 kirjoitti:

        Hyvä aloitus :) Missä vaikutat ?

        Vanhainkodissa.


      • ei7983 kirjoitti:

        Hyvä aloitus :) Missä vaikutat ?

        Myllyjärvellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa palstan mieshuijarilta.

        Muttei sitä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttei sitä ole.

        Naishuijari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naishuijari?

        Ei ole huijari.


    • Anonyymi

      antaisitko myös miehelle sauvaa kunnolla

      • Anonyymi

        AHA TÄMÄ OLI SITTEN TÄSSÄ SAATANA LUULIN JO ETTÄ PÄIVÄ ALKAA PAISTAMAAN MUNKIN RISUKASAAN MUTTA EI SAINPA SELVILLE SUSTA SEN MITÄ HALUSINKIN SAATANA ETTÄ OTTAA KUPOLIIN NO TÄYTYY MENNÄ HUOMENA YKSIN LENKILLE


      • Anonyymi kirjoitti:

        AHA TÄMÄ OLI SITTEN TÄSSÄ SAATANA LUULIN JO ETTÄ PÄIVÄ ALKAA PAISTAMAAN MUNKIN RISUKASAAN MUTTA EI SAINPA SELVILLE SUSTA SEN MITÄ HALUSINKIN SAATANA ETTÄ OTTAA KUPOLIIN NO TÄYTYY MENNÄ HUOMENA YKSIN LENKILLE

        Mistä noin riemastuit ?


      • Anonyymi
        ei7983 kirjoitti:

        Mistä noin riemastuit ?

        Jos 2 supersankaria tappeli, eikä kumpikaan voittanut.
        Rane ja Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 2 supersankaria tappeli, eikä kumpikaan voittanut.
        Rane ja Ukko64.

        Ukko64 ei ole tässä keskustelussa mukana, vaikka siltä ensisilmäyksellä vaikuttaakin.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe