Moi! Oon 13v tyttö ja mulla on oikean puolen nimettömän ja pikkurillin välissä ihottumaa joka ei parane ellei sitä rasvaa ihan koko ajan. Siitä kohtaa iho on vähän karhea ja siinä näkyy vähän keltaisia näppylöitä. Kun siihen laittaa rasvaa 24/7 nii se häipyy mut ku sen rasvaamisen lopettaa, niin se tulee takaisin.
Haluisin asiallisia vastauksia kiitos!
Pitkäaikainen ihottuma sormien välissä
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko kipassu ihan lääkärissä, voipi olla että kaipaa jonkun kuurin, tahi kaks, jos on oikeen sitkeessä.
Yleisesti ottaen, ihotauteja tunnetaan sadoittain, ja lääkkeitä on about kortisooni, ja pari muuta. Mutta lekurissa kantsii käydä, että saa tarpeeks topakat tropit.- Anonyymi
Se häipyy kyllä pikkuhiljaa jos sitä rasvaa, mutta sitten se tulee aina takaisin :/
- Anonyymi
Voiko tätä hoitaa kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tätä hoitaa kotona?
Siihen varmaan tarvitaan resepti lääke.
- Anonyymi
Mulla samanlaista. Oli ennen toises kyynerpäässäki. Jollei hoida niin menee pahaks märkii. Ollu jotain 6-7v. Lääkärit ei tiedä tarkasti mitä on. Eipä yllätä. Otettu koepalaki. Diagnoosi määrittelemätön ekseema. Hoito kortisoni- ja kosteusvoide.
- Anonyymi
Olen kokeillut jo kortisonia ja se auttoi vähän mutta ei kokonaan poistanut ongelmaa...
- Anonyymi
Voiks tää olla ihosyöpä??
- Anonyymi
Se voi olla syyhypunkki. Siihen on eri lääke ja siks ei allergia voiteet auta. Syyhy tulwe just tommosiin paikkoihin.
- Anonyymi
cortisono voiteita on erillaisia... Ite laitan aina Sibicortisonia koska siinä on tulehdukseen auttavaa ainetta. Se pitää säilyttää kylmässä (jääkaapissa), jotta se säilyy entisellään. Ja ostan vahvinta apteekista mitä ilman reseptiä saa (olikohan 1%). Kolmesti päivässä per päivä ja kolmessa päivässä on jo kunnossa.
https://www.itsehoitoapteekki.fi/tuotteet/ihonhoito/laakevoiteet/sibicort/
Ja jos tämä ei autaisi, niin sitten kokeilisin sormien väliin Lamisil voidetta:
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/LAMISIL-1-emulsiovoide-15-g
Jos näillä ei lähe itsehoitamalla, niin sitten lääkäriin vaa.... ja kerrot että noita tököttimiä oot kokeillu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013