Myyjä ei muka taaskaan tiennyt paskan Fordin viasta. Kiire häipyä rahat taskussa ennen kuin vika paljastuu. Mitähän asiantuntijoita nuo todistajat oikein olivat, viinapullolla ostettujako?
https://www.is.fi/autot/art-2000008154080.html
Opiskelijaa kusetettiin ihan kunnolla
21
130
Vastaukset
- Anonyymi
Härskiä touhua ihan oikeuskäsittelyä myöten.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Nimiä esiin.
- Anonyymi
Niitä on Suomi täysi.
- Anonyymi
Ihan oikea päätös. Jos olisi tiedetty vika, niin koeajolla olisi pitänyt jo näkyä.
1400 euron autossa voi olla kovastikin vikoja.- Anonyymi
Vikavalo varmaan nollattu pari kertaa päivässä ja muutakin tekohengitystä annettu mutta vikaahan siinä ei tietenkään ole ikinä aiemmin ollut.
- Anonyymi
Päätös oli väärä. Myyjällä oli kiire, mikä on aina epäilyttävää. Minä olen ostanut 500 eurolla toimivamman auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vikavalo varmaan nollattu pari kertaa päivässä ja muutakin tekohengitystä annettu mutta vikaahan siinä ei tietenkään ole ikinä aiemmin ollut.
Taitaa olla just näin.
Jutun perusteella käsittääkseni myyjä oli yksityinen. Se on silloin vähän voi voi...
- Anonyymi
Yksityiseltä ostettaessa on ostajan oltava perillä auton tekniikasta ja tarkastettava auto huolella. Myyjältä ei vaadita oikeastaan muuta, kuin että osaa laskea kauppasumman ja toteaa, että onhan tuolla päivittäin ajettu, tai ollut turhan panttina vähällä käytöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiseltä ostettaessa on ostajan oltava perillä auton tekniikasta ja tarkastettava auto huolella. Myyjältä ei vaadita oikeastaan muuta, kuin että osaa laskea kauppasumman ja toteaa, että onhan tuolla päivittäin ajettu, tai ollut turhan panttina vähällä käytöllä.
Häki täynnä tuon yksityisen myyjän autona, jotka ovat oikeasti vielä edellisen omistajan nimissä ilman vakuutusta, joten koeajokin on laitonta ajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häki täynnä tuon yksityisen myyjän autona, jotka ovat oikeasti vielä edellisen omistajan nimissä ilman vakuutusta, joten koeajokin on laitonta ajoa.
Korjaan häkki.
- Anonyymi
Taisi käydä niin päin, että opiskelija yritti kusettaa myyjää koska oli ostanut halvan auton. Kun ostaa halvan auton voi siitä löytyä ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Älä puhu palturia.
- Anonyymi
Taas kerran tyhmä, halvan auton ostaja ei ymmärrä että lähes 20 vuotta vanha auto voi hajota koska tahansa. Etenkin kun kyseessä on Ford Focus.
- Anonyymi
Uudemmatkin Fordit on paskoja ja omistaja voi varautua ihan mihin vaan ongelmaan.
- Anonyymi
Toi 300 000 km on kyllä paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi 300 000 km on kyllä paha.
Miten niin? Suoli24 palstan asiantuntijoiden mukaanhan eurokinneri kestää miljoona kilometriä ilman mitään vikoja, ja aasialaiset puolestaan vain sata tonnia!
Huikeaa tietämystä kinkeliltä, jotka ovat juuri läpäisseet inssin!
- Anonyymi
Kuka lie antanut naiselle ohjeen, että vie asia oikeuteen. Hänhän on tämän tarinan "pahis". Tyhmää naista höynäytettiin.
- Anonyymi
Olen tämän jo aikaisemmin palstalla kertonut, mutta laitetaan uudestaan kun ei mene jakeluun. Kun menet ostamaan autoa, älä tee sitä uutisten propaganda laseissa kiiluen, vaan järjellä. Auto kun harvoin on hyvä sijoitus, joten ota siitä kaikki irti mikä mahdollista.
Auton ihan perus tieto moottorin kestosta:
Bensa/Hybridi = 1000 x moottorin koko litroissa, esim. 1,5L = 150000km
Diesel = 2000 x moottorin koko litroissa, esim. 2L = 400000km
Jos et usko, niin autokauppias kiittää. Näitä samoja kaavoja käyttävät kun laskevat vaihtoarvoa kiesillesi. Jos alkaa kilsat lähennellä lukemia on hyvitys heikko ja jos yli, niin välttävä.- Anonyymi
Tuli pieni typo, korjaus alla:
Bensa/Hybridi = sata 1000 x moottorin koko litroissa, esim. 1,5L = 150000km
Diesel = 200000 x moottorin koko litroissa, esim. 2L = 400000km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1647323Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334429Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202535- 682092
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977