Heittäkäähän kokemuksia Peugeot 2008 autosta. Näitä on käsittääkseni myyty active varustelutasolla manuaalisella ilmastointilaitteella. Itseäni kiinnostaa EAT8 vaihdelaatikolla oleva active pack motion malli. Siinä olisi vielä perinteinen käsijarru ja avainkäynnistys.
Peugeot 2008 kokemuksia
9
1427
Vastaukset
- Anonyymi
No joo onhan peugeot aito länsiauto. Itse en itäautoilla ajele joten varmaankin on ihan hyvä auto.
- Anonyymi
Itseänikin kiinnostaa 2008. Pirun hyvän näköinen auto. Täytyy käydä koeajolla.
- Anonyymi
Onko palstalaisilla kokemuksia uuden korin 2008sta. Vaikuttaa hyvältä autolta eikä hintakaan ole järin korkea. Sopisi tällaiselle persaukiselle hyvin.
- Anonyymi
Itsellä uusi 208. Muuten huippuhyvä mutta pitäis olla automaatti ilmastointi kun joutuu sieltä näytöltä säätää lämpötilaa. Muuten enempi kuin tyytyväinen.
- Anonyymi
Joo 208 tai 2008 kannattaa ostaa automaatti-ilmastoinnilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 208 tai 2008 kannattaa ostaa automaatti-ilmastoinnilla.
Ne on kaikki automaatilla, mikä sunnutaivehje on sinulle myyty .
- Anonyymi
Luepa viestiketjun aloitus. Perusversio activessa on manuaalinen ilmastointi.
- Anonyymi
Juu. Minun 208.ssa ei ole automaatti ilmastointia. Ainoa puute siinä.
Joutuu näytöllä veteleen sormella palkkia. Ei oikein toimiva ratkaisu.
Sais olla ihan normaali säätö pyörä. Olis vaikka sen radion volumen laittanut lämpötila säädöksi. 208 ikää 1 v ja 9 kk ja ei mitään vikaa tai moitittavaa.- Anonyymi
Tuli hankittua tuollainen Peugeot 2008 active pack motion malli, jossa siis automaatti-ilmastointi. Onpa mukava auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938