Minulla on vartalo

Anonyymi

Joka huutaa ! Vain sinun kosketustasi ! Silmät , jotka kaipaavat vain sinun katsettasi ! ❤ Mieli joka haluaa ajatustenjakoa kanssasi ! Sielu , joka RAKASTAA vain SINUA !❤

100

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joo, sieluni rakastaa lähes kaikkia. Sydämeni vain SINUA rakkauteni !!!!😘❤❤❤.

    • Anonyymi

      Ihanaa kuulla kun jollain muullakin vain yksi sydämessä 💖

    • Sellasta se on. Millähän tollasesta vaivasta pääsee eroon?

      • Anonyymi

        Ai onko rakastaminen vaiva ?! Minä onneksi RAKASTAN vapaasti ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko rakastaminen vaiva ?! Minä onneksi RAKASTAN vapaasti ☺❤

        On se yksipuolisena vähän vaivaannuttavaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        On se yksipuolisena vähän vaivaannuttavaa.

        No harmi, jos sinulla on vain yksipuolista 😕. Mut niin varmaan monella muullakin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        No harmi, jos sinulla on vain yksipuolista 😕. Mut niin varmaan monella muullakin .

        Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harmi, jos sinulla on vain yksipuolista 😕. Mut niin varmaan monella muullakin .

        Mut onneksi voi rakastaa itseään ☺. Ja sen jälkeen kaikkia muitakin ☺.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut onneksi voi rakastaa itseään ☺. Ja sen jälkeen kaikkia muitakin ☺.

        Dildoja saa postimyynnistäkin!
        😂😂😂


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Elämä on.

        Niin on. Sydäntä raastavaa. Ja kun kukaan muu ei saa mua tuntemaan kuin hän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Sydäntä raastavaa. Ja kun kukaan muu ei saa mua tuntemaan kuin hän

        Juu, taidan tiedän tunteen. Erilaista ja ennen kokematonta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, taidan tiedän tunteen. Erilaista ja ennen kokematonta.

        Puutteessa olevien tunteita ne vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa olevien tunteita ne vaan.

        Kauhea naisen puute.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kauhea naisen puute.

        Niin, sen yhden tietyn naisen puute 💔💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sen yhden tietyn naisen puute 💔💖

        No niin.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No niin.

        Olet tilassa että melkein mikä vaan torttu...slurps.
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tilassa että melkein mikä vaan torttu...slurps.
        😂😂😂

        En. Vain hänen torttu maittas. ;D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        En. Vain hänen torttu maittas. ;D

        Saattasin jäädä tortun vangiksi. ;D


      • Anonyymi

        Onkohan mussa jokin vikana, kun noi nauruhymiöt ja härskimmät puheet saa haluttaan


      • Heh, tai ainakin jotain pyörisi pillussa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa olevien tunteita ne vaan.

        Eihän sitä puutteessa oo, ku löytyy hyviä välineitä ☺. Ja sitä paitsi hiton hyviä, eivät kasaa omia onkelmiaan kantamaan ☺ 😙😘


    • Anonyymi

      Millainen rakastettusi/ihastuksesi on?

      • Anonyymi

        Hän on lempein ja ystävällisin koskaan tapaamani. 🥰 Herkkä, ihanin ja helppo keskustella hänen kanssaan asiasta kuin asiasta.💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on lempein ja ystävällisin koskaan tapaamani. 🥰 Herkkä, ihanin ja helppo keskustella hänen kanssaan asiasta kuin asiasta.💖

        Kai pidät yhteyttä noin kivaan ihmiseen?


    • Anonyymi

      Mun mielestä 20 vuotias on aivan liian nuori kun itse lähenee 30 v.
      Meni maku kyllä yhdestä naisesta. Mut omapa on ongelmani.
      Ihastelee niin nuorten kuvia....

      • Anonyymi

        En halua naista joka käy kuolaamassa 20 vuotiaiden bikinikuvia. Arvomaailmat ei silloin kohtaa. Ei siinä mitään väärää ole. Mutta ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua naista joka käy kuolaamassa 20 vuotiaiden bikinikuvia. Arvomaailmat ei silloin kohtaa. Ei siinä mitään väärää ole. Mutta ei kiitos.

        Olkoon vaan kaveri niin tarkoitusperän silti tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua naista joka käy kuolaamassa 20 vuotiaiden bikinikuvia. Arvomaailmat ei silloin kohtaa. Ei siinä mitään väärää ole. Mutta ei kiitos.

        Mä ihastelen kyllä kaikenikäisten bikinikuvia. Olisi kamalaa, jos tyttöystävä olisi noin mustasukkainen.... katsoa saa ja ihastella. Aivan eri sfääreissä kuin pettäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ihastelen kyllä kaikenikäisten bikinikuvia. Olisi kamalaa, jos tyttöystävä olisi noin mustasukkainen.... katsoa saa ja ihastella. Aivan eri sfääreissä kuin pettäminen.

        mä en näe tarvetta sellaiseen.
        Niin me ollaan erilaisia. Niinkuin sanoin et ei se väärin ole. Mut kertoo kiinnostuksen kohteista. Itse lähempänä 30 vuotta niin koen heidät liian nuoriksi.
        Itse haluan löytää naisen joka ei koe tarvetta katsella muiden bikinikuvia. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en näe tarvetta sellaiseen.
        Niin me ollaan erilaisia. Niinkuin sanoin et ei se väärin ole. Mut kertoo kiinnostuksen kohteista. Itse lähempänä 30 vuotta niin koen heidät liian nuoriksi.
        Itse haluan löytää naisen joka ei koe tarvetta katsella muiden bikinikuvia. 😊

        Aina löytyy ihmisiä jotka haluaa rajoittaa etenkin naisten seksuaalisuutta. Mitä ei saa katsoa, mistä ei saa nauttia. Kuvien katselua tekevät varmasti monet, musta ne vaan ruokkii mielikuvitusta ja parhaassa tapauksessa naisystävä pääsee sitten nauttimaan sun latauksestasi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina löytyy ihmisiä jotka haluaa rajoittaa etenkin naisten seksuaalisuutta. Mitä ei saa katsoa, mistä ei saa nauttia. Kuvien katselua tekevät varmasti monet, musta ne vaan ruokkii mielikuvitusta ja parhaassa tapauksessa naisystävä pääsee sitten nauttimaan sun latauksestasi😉

        En rajoita, hän saa tehdä mitä haluaa.
        Kertoo vaan jostain jos tarvitsee mielikuvitukseen just täysi-ikäistyneiden kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rajoita, hän saa tehdä mitä haluaa.
        Kertoo vaan jostain jos tarvitsee mielikuvitukseen just täysi-ikäistyneiden kuvia.

        Kommentoin vain kuvien katselua ja eroottisen materiaalin kulutusta yleisesti. En 20v bikinikuvia ja sun tilannettas sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina löytyy ihmisiä jotka haluaa rajoittaa etenkin naisten seksuaalisuutta. Mitä ei saa katsoa, mistä ei saa nauttia. Kuvien katselua tekevät varmasti monet, musta ne vaan ruokkii mielikuvitusta ja parhaassa tapauksessa naisystävä pääsee sitten nauttimaan sun latauksestasi😉

        Eläimiin sekaantuminen kauhistuttaa!
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläimiin sekaantuminen kauhistuttaa!
        😂😂😂

        No ylläriylläri. Täällä yritetään keskustella naisista. Mitä sekoilet joka ketjussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rajoita, hän saa tehdä mitä haluaa.
        Kertoo vaan jostain jos tarvitsee mielikuvitukseen just täysi-ikäistyneiden kuvia.

        Kerrotko mikä sua siinä ahdistaa? Oletko miettinyt? Maailma on täynnä kauniita vartaloita. Jos katsoo, että nuori nainen on kaunis miksi se tekee sinusta ihmisen, jolla on vaan seksi mielessä?

        Minusta alastonkuvat ovat taidetta parhaimmillaan. Oletko sinut oman kehonkuvasi kanssa? Ja mitä voisit tehdä että olisit?
        Itse olen yli nelikymppinen.

        Ajattelen myös, että suhteeseen 20v olisi itselleni liian nuori, mutta katsomisessa en näe mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mikä sua siinä ahdistaa? Oletko miettinyt? Maailma on täynnä kauniita vartaloita. Jos katsoo, että nuori nainen on kaunis miksi se tekee sinusta ihmisen, jolla on vaan seksi mielessä?

        Minusta alastonkuvat ovat taidetta parhaimmillaan. Oletko sinut oman kehonkuvasi kanssa? Ja mitä voisit tehdä että olisit?
        Itse olen yli nelikymppinen.

        Ajattelen myös, että suhteeseen 20v olisi itselleni liian nuori, mutta katsomisessa en näe mitään pahaa.

        Ei ahdista.
        Eikä siinä ollut kyse mistään seksi mielessä jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko mikä sua siinä ahdistaa? Oletko miettinyt? Maailma on täynnä kauniita vartaloita. Jos katsoo, että nuori nainen on kaunis miksi se tekee sinusta ihmisen, jolla on vaan seksi mielessä?

        Minusta alastonkuvat ovat taidetta parhaimmillaan. Oletko sinut oman kehonkuvasi kanssa? Ja mitä voisit tehdä että olisit?
        Itse olen yli nelikymppinen.

        Ajattelen myös, että suhteeseen 20v olisi itselleni liian nuori, mutta katsomisessa en näe mitään pahaa.

        Minäkään en ymmärrä, mitä negatiivista se muka ihmisestä kertoo, että haluaa katsella kauniita vartaloita. Jotkut ihmiset nauttii ruuasta ja hyvistä mauista, jotkut nauttii musiikista, jotkut taas on visuaalisia ja katselu tuottaa mielihyvää. Minusta se on vain ahdasta ajattelua, että sen perusteella tekee jotain rajoittavia päätelmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ymmärrä, mitä negatiivista se muka ihmisestä kertoo, että haluaa katsella kauniita vartaloita. Jotkut ihmiset nauttii ruuasta ja hyvistä mauista, jotkut nauttii musiikista, jotkut taas on visuaalisia ja katselu tuottaa mielihyvää. Minusta se on vain ahdasta ajattelua, että sen perusteella tekee jotain rajoittavia päätelmiä.

        Joo antaa mennä menojaan.
        Ei ole mitään väärää hänen toiminnassaan.
        Olen vain erilainen siinä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rajoita, hän saa tehdä mitä haluaa.
        Kertoo vaan jostain jos tarvitsee mielikuvitukseen just täysi-ikäistyneiden kuvia.

        Mistä se kertoo?


      • Hmm, minä olen jo 45v. Ja silti katselen kauniita ihmisiä ikärajattomasti. Kuten vaikka Selena, 29v.

        https://youtu.be/n-D1EB74Ckg

        Olen ollut ihastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan naiseen ja vähällä ryhyä hänen kanssaan suhteeseen. Olin tuolloin 33 ja hän vain 21.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hmm, minä olen jo 45v. Ja silti katselen kauniita ihmisiä ikärajattomasti. Kuten vaikka Selena, 29v.

        https://youtu.be/n-D1EB74Ckg

        Olen ollut ihastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan naiseen ja vähällä ryhyä hänen kanssaan suhteeseen. Olin tuolloin 33 ja hän vain 21.

        Selvä. Itse olen lähempänä 30 v ja pidän 20 vuotiaita lähinnä pikkusiskoinani. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Itse olen lähempänä 30 v ja pidän 20 vuotiaita lähinnä pikkusiskoinani. 😊

        Mistä moinen johtuu, molemmat jo aikuisia kuitenkin? :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hmm, minä olen jo 45v. Ja silti katselen kauniita ihmisiä ikärajattomasti. Kuten vaikka Selena, 29v.

        https://youtu.be/n-D1EB74Ckg

        Olen ollut ihastunut itseäni 12 vuotta nuorempaan naiseen ja vähällä ryhyä hänen kanssaan suhteeseen. Olin tuolloin 33 ja hän vain 21.

        Selena 29 v on hyvin aikuinen jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selena 29 v on hyvin aikuinen jo.

        Juu, oli 21 tuossa videossa, vuodelta 2013. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Itse olen lähempänä 30 v ja pidän 20 vuotiaita lähinnä pikkusiskoinani. 😊

        Juu ja mun mielestä 45 v ja 29 v on jo ihan eri keskenään kuin 20 v ja 30 v.
        20 v on just täysi-ikäistynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja mun mielestä 45 v ja 29 v on jo ihan eri keskenään kuin 20 v ja 30 v.
        20 v on just täysi-ikäistynyt.

        Yym, nii-i. Nykyinen kumppani oli 24 ja minä 33 alettiin olemaan yhdessä. Ollaan edelleen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, nii-i. Nykyinen kumppani oli 24 ja minä 33 alettiin olemaan yhdessä. Ollaan edelleen.

        12:sta yhteinen vuosi menossa. Mikä minusta osoittaa, että ikäerolla ei ole niinkään merkitystä kun sillä, että ihmiset sopii toisilleen. Löytää yhteisen sävelen.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, oli 21 tuossa videossa, vuodelta 2013. :)

        siltä myös näyttää. Hyvin lapsen omaiset kasvot vielä. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        siltä myös näyttää. Hyvin lapsen omaiset kasvot vielä. 😊

        Söpö.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        12:sta yhteinen vuosi menossa. Mikä minusta osoittaa, että ikäerolla ei ole niinkään merkitystä kun sillä, että ihmiset sopii toisilleen. Löytää yhteisen sävelen.

        Hups, pitää myöntää etten kyl katsonut edes videota ennenkuin kommentoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hups, pitää myöntää etten kyl katsonut edes videota ennenkuin kommentoin.

        No mikset. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ylläriylläri. Täällä yritetään keskustella naisista. Mitä sekoilet joka ketjussa?

        Sellaisia naisia on!
        Ja monet ovat rakastuneet hullun syvällisesti lemmikkielukoihinsa.
        😂😂😂


    • Anonyymi

      Vanhat naiset katselevat nuoria tyttöjä.
      Hyi.
      Presidenttiin ei sensijaan myös hyi olkoon.
      😂😂😂

      • Katselen mä ikäisiänikin. Yksikin 40 on saanut ihan pauloihinsa, vaikka epäilen ettei oikein tykkää olla targettini. :(


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Katselen mä ikäisiänikin. Yksikin 40 on saanut ihan pauloihinsa, vaikka epäilen ettei oikein tykkää olla targettini. :(

        Oon kai yhdessä ainoassa suht erilainen muihin verrattuna kun mä oon niin yhden naisen nainen ollut aina.
        Ei vois vähempää kiinnostaa muut naiset kun yks on ylitse muiden. 😍💖
        Onkohan suurin osa sit sellasia et mikään ei riitä vaan aina täytyy saada silmille ruokaa muualta. Mä en näe muissa mitään ihmeellistä paitsi yhdessä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kai yhdessä ainoassa suht erilainen muihin verrattuna kun mä oon niin yhden naisen nainen ollut aina.
        Ei vois vähempää kiinnostaa muut naiset kun yks on ylitse muiden. 😍💖
        Onkohan suurin osa sit sellasia et mikään ei riitä vaan aina täytyy saada silmille ruokaa muualta. Mä en näe muissa mitään ihmeellistä paitsi yhdessä

        Niin, en tiedä. Ei mullakaan vietit herää kun yhdestä, jota kohtaan tunteilen. Mutta kyllä mä kauneuden näen, vaikka kuin olisi yksi ylitse muiden. Olen hyvin visuaalinen muutenkin. Esteetikkokin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin, en tiedä. Ei mullakaan vietit herää kun yhdestä, jota kohtaan tunteilen. Mutta kyllä mä kauneuden näen, vaikka kuin olisi yksi ylitse muiden. Olen hyvin visuaalinen muutenkin. Esteetikkokin.

        Siis ei mulla ole kuin yksi nainen, jota haluan ja josta lumoonnun. Muut on ilmaa sillä saralla. Mutta en ole sokea naiskauneudelle. Silmä pitää ja se on eri asia, kun että sydän tuntee tai haluaa jotakuta.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Siis ei mulla ole kuin yksi nainen, jota haluan ja josta lumoonnun. Muut on ilmaa sillä saralla. Mutta en ole sokea naiskauneudelle. Silmä pitää ja se on eri asia, kun että sydän tuntee tai haluaa jotakuta.

        Niin ne on vaan kauniita. Selena on mun silmään just sellaisen tylsän täydellinen. Jotain persoonallisuutta saa olla. Eikä yleisesti kauneusihanteiden mukainen viehätä mua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne on vaan kauniita. Selena on mun silmään just sellaisen tylsän täydellinen. Jotain persoonallisuutta saa olla. Eikä yleisesti kauneusihanteiden mukainen viehätä mua.

        Niin, kauniita tai jotain kaunista. Selenakaan ei ole minun silmään kauneimmasta päästä, mutta tykkään pitkistä hiuksista ja hänellä on ihan kaunis kroppa. Kasvot ei puhuttele.

        Ehkä se on se naisellinen viehkeys enemmänkin mikä videossa kiinnostaa, kun itse Selena.

        Persoonallisuus on pop. Mullakin on vähän omanlainen maku. Niitä naisia ei välttämättä uleisesti kaunokaisina pidettäisi, mitkä mun silmään on viehättäviä. Näin olen havainnut.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin, kauniita tai jotain kaunista. Selenakaan ei ole minun silmään kauneimmasta päästä, mutta tykkään pitkistä hiuksista ja hänellä on ihan kaunis kroppa. Kasvot ei puhuttele.

        Ehkä se on se naisellinen viehkeys enemmänkin mikä videossa kiinnostaa, kun itse Selena.

        Persoonallisuus on pop. Mullakin on vähän omanlainen maku. Niitä naisia ei välttämättä uleisesti kaunokaisina pidettäisi, mitkä mun silmään on viehättäviä. Näin olen havainnut.

        Mona Carita, Jeanette tai Mylene Farmer joitain laulajina tunnettuja mainitakseni esimerkkeinä mun mielestä kauniita naisia.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mona Carita, Jeanette tai Mylene Farmer joitain laulajina tunnettuja mainitakseni esimerkkeinä mun mielestä kauniita naisia.

        Jeanette, en tiedä löysinkö oikeaa kuvaa.

        Mutta mona Carita ja mylene Farmer tosi kauniita. ☺️


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mona Carita, Jeanette tai Mylene Farmer joitain laulajina tunnettuja mainitakseni esimerkkeinä mun mielestä kauniita naisia.

        Tai Sandra Cretu.






      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä toi Sandra Selenan päihittää kirkkaasti. Ennen naiset meikkas ittensä näteiks, nykyään meikataan tunnistamattomiksi. Pakkelikasan alta ei tunnista. :(

        https://youtu.be/eSqhxAaZOjE

        Juu tai pikemminkin se et kaikki näyttää nykyään niin samalta. On ne ripsienpidennykset ja kulmat pigmentointu. Ja huulissa täytettä.
        Tuntuu ehkä harvassa olevan enää ne joilla ei olis kasvoissa jotain aineita.
        Se vie aikalailla sitä omaa persoonallista näköä pois. Ja sen seurauksena aika harva erottuu joukosta. Vaikka kauniita ovatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu tai pikemminkin se et kaikki näyttää nykyään niin samalta. On ne ripsienpidennykset ja kulmat pigmentointu. Ja huulissa täytettä.
        Tuntuu ehkä harvassa olevan enää ne joilla ei olis kasvoissa jotain aineita.
        Se vie aikalailla sitä omaa persoonallista näköä pois. Ja sen seurauksena aika harva erottuu joukosta. Vaikka kauniita ovatkin.

        Kyllä valitettavasti näin se on kuten sanot. Sääli. Lopulta kaikki näyttää joltain Myrskylinnuilta, Tiina Jylhiltä, Hunter Tylokin pilasi naamansa tykkänään.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin, kauniita tai jotain kaunista. Selenakaan ei ole minun silmään kauneimmasta päästä, mutta tykkään pitkistä hiuksista ja hänellä on ihan kaunis kroppa. Kasvot ei puhuttele.

        Ehkä se on se naisellinen viehkeys enemmänkin mikä videossa kiinnostaa, kun itse Selena.

        Persoonallisuus on pop. Mullakin on vähän omanlainen maku. Niitä naisia ei välttämättä uleisesti kaunokaisina pidettäisi, mitkä mun silmään on viehättäviä. Näin olen havainnut.

        Natalie Dormer on hot. Ei pelkästään kaunis vaan kokonaisuutena miellyttävä, isot silmät ja vino monimielinen hymy. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natalie Dormer on hot. Ei pelkästään kaunis vaan kokonaisuutena miellyttävä, isot silmät ja vino monimielinen hymy. 😁

        Heh, muistuttaa yhtä nuoruuden ystävää Minnaa. :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, muistuttaa yhtä nuoruuden ystävää Minnaa. :D

        Harmi etten tunne häntä😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi etten tunne häntä😁

        Heh, hän on hetero ja naimisissa muslimimiehen kanssa. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, hän on hetero ja naimisissa muslimimiehen kanssa. :)

        Gulp😄 kiinnostukseni tipahti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Gulp😄 kiinnostukseni tipahti.

        Heh heh, takuulla joo. :'D


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkää painoko linkkejä. Sisältää viruksia mitä todennäköisemmin ja alkaa lataamaan koneesi tietoja.

        Heh, ei mulla vaan.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Katselen mä ikäisiänikin. Yksikin 40 on saanut ihan pauloihinsa, vaikka epäilen ettei oikein tykkää olla targettini. :(

        Aggressiivinen butch olet
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aggressiivinen butch olet
        😂😂😂

        Nää, pikkasen liikaa vaan ihastunut. No eiköhän tämä vielä hiivu, kun misu ei noteeraa mitenkään. :)

        Ei vaan passaisi stalkkeroida kuvia, kun villiintyy aina niiden jälkeen. :S


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nää, pikkasen liikaa vaan ihastunut. No eiköhän tämä vielä hiivu, kun misu ei noteeraa mitenkään. :)

        Ei vaan passaisi stalkkeroida kuvia, kun villiintyy aina niiden jälkeen. :S

        Oishan se ihan mukava selättää ja vähän hipsutella, sormella piirrellä kiehkuroita iholle, huulillakin maistella nahkapukua. Ehkä vähän muutakin. :P


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Oishan se ihan mukava selättää ja vähän hipsutella, sormella piirrellä kiehkuroita iholle, huulillakin maistella nahkapukua. Ehkä vähän muutakin. :P

        Plääh kuvat.
        Livenä sen naisen haluaa nähdä. Elämä on livenä paljon hauskempaa kuin kytätä kuvia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Plääh kuvat.
        Livenä sen naisen haluaa nähdä. Elämä on livenä paljon hauskempaa kuin kytätä kuvia...

        Haluaminen ei pal auta, jos toinen ei halua.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nää, pikkasen liikaa vaan ihastunut. No eiköhän tämä vielä hiivu, kun misu ei noteeraa mitenkään. :)

        Ei vaan passaisi stalkkeroida kuvia, kun villiintyy aina niiden jälkeen. :S

        Vai pikkasen?
        Vähättelet naisten voimaa.
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plääh kuvat.
        Livenä sen naisen haluaa nähdä. Elämä on livenä paljon hauskempaa kuin kytätä kuvia...

        Hän voi säikähtää kiimasta kiiluvia silmiäsi.
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai pikkasen?
        Vähättelet naisten voimaa.
        😂😂😂

        En yhtään vähättele, kun kauhistelen. Herran jestas sentään. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kai yhdessä ainoassa suht erilainen muihin verrattuna kun mä oon niin yhden naisen nainen ollut aina.
        Ei vois vähempää kiinnostaa muut naiset kun yks on ylitse muiden. 😍💖
        Onkohan suurin osa sit sellasia et mikään ei riitä vaan aina täytyy saada silmille ruokaa muualta. Mä en näe muissa mitään ihmeellistä paitsi yhdessä

        Sama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeanette, en tiedä löysinkö oikeaa kuvaa.

        Mutta mona Carita ja mylene Farmer tosi kauniita. ☺️

        Kaikki esimerkki naiset oli kauniita! Näen kauneuden naisissa, mutta itse sytyn enemmän muunlaisesta naiseudesta, kuin siitä viehkeydestä. Meitä on moneksi ja hyvä niin 🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama!

        Ihana kuulla 😍


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä toi Sandra Selenan päihittää kirkkaasti. Ennen naiset meikkas ittensä näteiks, nykyään meikataan tunnistamattomiksi. Pakkelikasan alta ei tunnista. :(

        https://youtu.be/eSqhxAaZOjE

        Kyllä, naisen omat piirteet tulee kivoiten esiin paljailla kasvoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, naisen omat piirteet tulee kivoiten esiin paljailla kasvoilla!

        No jokainen saa korostaa meikillä omia piirteitä jos haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gulp😄 kiinnostukseni tipahti.

        Ja itehän olet bi/homomies, etkä ole sinut seksuaalisuutesi kanssa. Kuolaat salaa itse tummien, komeiden muslimimiesten perään, mutta samalla pelkäät, että lesbot vie ”sinun” miehet. Päädyt rääkymään rasistisena, että suomalaisille naisille (lesboille) kelpaa vain tumma muslimimies. Salaa olet katkera ja kateellinen kun kukaan tumma muslimimies ei kuolaa sinun perääsi. Haluaisithan itse bi/homomiehenä komean, tumman muslimimiehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itehän olet bi/homomies, etkä ole sinut seksuaalisuutesi kanssa. Kuolaat salaa itse tummien, komeiden muslimimiesten perään, mutta samalla pelkäät, että lesbot vie ”sinun” miehet. Päädyt rääkymään rasistisena, että suomalaisille naisille (lesboille) kelpaa vain tumma muslimimies. Salaa olet katkera ja kateellinen kun kukaan tumma muslimimies ei kuolaa sinun perääsi. Haluaisithan itse bi/homomiehenä komean, tumman muslimimiehen.

        Olen lesbo. 😉 Maskuliinisuus ei kiehdo edes naisissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lesbo. 😉 Maskuliinisuus ei kiehdo edes naisissa.

        Enpä tiedä.
        Poikamaisten lesbojen on miehekkään kaunis verrattuna naisten takaraivottomiin lätysköihin.
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä.
        Poikamaisten lesbojen on miehekkään kaunis verrattuna naisten takaraivottomiin lätysköihin.
        😂😂😂

        Miehekkään iso...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää painoko linkkejä. Sisältää viruksia mitä todennäköisemmin ja alkaa lataamaan koneesi tietoja.

        Hyvännäköisiä naisia on kevyen musiikin laulajissa
        paljon, mutta sellaista kaunotarta kuin mitä oli Jeanette Dimech 25-30 vuotiaana en ole toista nähnyt. Täydellinen. Valitettavasti jämähti musiikillisesti t tyyliinsä eikä noussut suurempaan menestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisiä naisia on kevyen musiikin laulajissa
        paljon, mutta sellaista kaunotarta kuin mitä oli Jeanette Dimech 25-30 vuotiaana en ole toista nähnyt. Täydellinen. Valitettavasti jämähti musiikillisesti t tyyliinsä eikä noussut suurempaan menestykseen.

        Jeanette on kyllä upea nuoruudenkuvissaan. Samoihin aikoihin pinnalle nousi kaksi muutakin todella kaunista nuorta laulajaa: Suzi Quatro ja Olivia Newton-John. Ja vuosia myöhemmin Whitney Houston lähes heidän veroisenaan.


    • Anonyymi

      Mihin suuntaan sun chakra pyörii

    • Anonyymi

      Sormikin näyttää olevan vielä toiminnassa.

    • Anonyymi

      No mitenkäs ap:n tapaukselle kävi?

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus. Kerro se hänelle; varmasti arvostaa 😘

    • Anonyymi

      Olisipa kiva omia tämä:p

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe