Olen 45 v lähihoitajamies, kiltti, myötäilevä, helposti juoksutetaan ym. Kyllä, olen gay. En ole kovin maskuliininen joten naisvaltainen ala sopii hyvin minulle, Työpaikalla vahvoja naispersoonia, tunnen olevani alisteisessa asemassa. Muilla vastaavia kokemuksia? T. Aki
Homo lähihoitajamies, naisten naurunaihe?
11
133
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa sun perversiot? Me ihmiset ollaan heteroita. Yritä etsiä joku joka saa sulle rattaat kohdilleen.
- Anonyymi
Kyllä se on ihan susta itsestä kiinni, juoksutetaanko. Kaivapa nyt ne pallit sieltä housuistas ja lopetat sen juoksuttamisen. Vaikka on gay ja kuinka feminiininen, ei sentään kynnysmatto tarvi olla. Sitä ei tarvi olla naistenkaan, niin ei tarvi olla myöskään teidänlaisten.
- Anonyymi
Et sä mikään lähihoitaja ole.
- Anonyymi
Tiedustelutyyppi sä olet etkä mikään lähihoitaja. Älä viitsi valehdella.
- Anonyymi
Riippuu, miten asiakkaat suhtautuu; esiintyykö seksismiä yhtä paljon, vai sujuuko hommat kuin naisilta konsanaan?
- Anonyymi
Aloitus on jo yli vuoden takaa, mutta kommentoinpa kuitenkin.
Ketään ei kiinnosta, onko työkaveri homo vai hetero. Se ei kuulu kollegoille. Se ei vaikuta työntekoon eikä työtapoihin.
Jokainen tietenkin itse päättää, kuinka paljon haluaa kertoa itsestään, mutta jos lähtökohtaisesti kokee seksuaalisen suuntautumisensa mahdollisena ongelmana, miksi ihmeessä sitä pitäisi julkisesti kailottaa?
Olen työpaikallani töissä, en kuuntelemassa toisten seksielämästä.- Anonyymi
ilman muuta vaikuttaa työntekoo ja työtapoihin. Puhetyyli, eleet ja tapa liikkua. Miten sen voi peittää toisilta työkavereilta. Se mitä olemme näkyy ja vaikuttaa tavalla tai toisella. Se on tietenkin kollegoiden vastuulla hyväksyä erilainen ihminen joukkoon, Potilaatkin joutuvat kohtaamaan erilaisuutta,
- Anonyymi
"Olen työpaikallani töissä, en kuuntelemassa toisten seksielämästä."
Miksi oletat, että seksuaalivähemmistöt jotenkin koko ajan paasaisivat seksielämästään? Ei kai he tee sitä yhtään sen enempää, kun muutkaan. Omalla työpaikalla on ollut yksi vähemmistöön kuuluva, eikä hän maininnut IKINÄ sanallakaan parisuhteensa intiimiasioista. Ei edes lähellekään sellaisia asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilman muuta vaikuttaa työntekoo ja työtapoihin. Puhetyyli, eleet ja tapa liikkua. Miten sen voi peittää toisilta työkavereilta. Se mitä olemme näkyy ja vaikuttaa tavalla tai toisella. Se on tietenkin kollegoiden vastuulla hyväksyä erilainen ihminen joukkoon, Potilaatkin joutuvat kohtaamaan erilaisuutta,
Kas, minä kun luulin että homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, eikä mikään elehtimistyyli.
Ja juuri sen takia oletan, että siitä seksuaalielämästä paasataan. Vai onko homoilla otsassa "Olen homo" -leima?
Eli jos sitä homouttaan ei julista -> miksi kukaan siitä tietäisi -> miksi se olisi kenellekään ongelma?
- Anonyymi
Yleistä hoitoalalla. Pari esimiestä homoja. Ei vaikuttanu mitenkään. Ehkä ne oli ennen "kovapintasempia".
- Anonyymi
voisi ajatella että vahvat naiset siellä hoitoalan työpaikallasi ovat dominoita.
Alfa naisia. Gay mies voi olla joko tyyppiä hintelä "alistuja" tai tom on finland
tyypin lihaksikas atleetti, Siinä on iso ero. Rupeapas nostelemaan punttia ja urheilemaan. Ei aikaakaan kun työpaikkasi naiset huomaavat sinussa ihmeellisen muutoksen. Et enää ole se juoksutettava pikku gay- reino. Asemasi nousee tasa-arvoiseksi domina-johtajattarien rinnalle. Sinulle syntyy hovi. Sinua palvotaan. Sinua rakastetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559