Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Homo lähihoitajamies, naisten naurunaihe?

Anonyymi

Olen 45 v lähihoitajamies, kiltti, myötäilevä, helposti juoksutetaan ym. Kyllä, olen gay. En ole kovin maskuliininen joten naisvaltainen ala sopii hyvin minulle, Työpaikalla vahvoja naispersoonia, tunnen olevani alisteisessa asemassa. Muilla vastaavia kokemuksia? T. Aki

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa sun perversiot? Me ihmiset ollaan heteroita. Yritä etsiä joku joka saa sulle rattaat kohdilleen.

    • Anonyymi

      Kyllä se on ihan susta itsestä kiinni, juoksutetaanko. Kaivapa nyt ne pallit sieltä housuistas ja lopetat sen juoksuttamisen. Vaikka on gay ja kuinka feminiininen, ei sentään kynnysmatto tarvi olla. Sitä ei tarvi olla naistenkaan, niin ei tarvi olla myöskään teidänlaisten.

    • Anonyymi

      Et sä mikään lähihoitaja ole.

    • Anonyymi

      Tiedustelutyyppi sä olet etkä mikään lähihoitaja. Älä viitsi valehdella.

    • Anonyymi

      Riippuu, miten asiakkaat suhtautuu; esiintyykö seksismiä yhtä paljon, vai sujuuko hommat kuin naisilta konsanaan?

    • Anonyymi

      Aloitus on jo yli vuoden takaa, mutta kommentoinpa kuitenkin.

      Ketään ei kiinnosta, onko työkaveri homo vai hetero. Se ei kuulu kollegoille. Se ei vaikuta työntekoon eikä työtapoihin.
      Jokainen tietenkin itse päättää, kuinka paljon haluaa kertoa itsestään, mutta jos lähtökohtaisesti kokee seksuaalisen suuntautumisensa mahdollisena ongelmana, miksi ihmeessä sitä pitäisi julkisesti kailottaa?

      Olen työpaikallani töissä, en kuuntelemassa toisten seksielämästä.

      • Anonyymi

        ilman muuta vaikuttaa työntekoo ja työtapoihin. Puhetyyli, eleet ja tapa liikkua. Miten sen voi peittää toisilta työkavereilta. Se mitä olemme näkyy ja vaikuttaa tavalla tai toisella. Se on tietenkin kollegoiden vastuulla hyväksyä erilainen ihminen joukkoon, Potilaatkin joutuvat kohtaamaan erilaisuutta,


      • Anonyymi

        "Olen työpaikallani töissä, en kuuntelemassa toisten seksielämästä."

        Miksi oletat, että seksuaalivähemmistöt jotenkin koko ajan paasaisivat seksielämästään? Ei kai he tee sitä yhtään sen enempää, kun muutkaan. Omalla työpaikalla on ollut yksi vähemmistöön kuuluva, eikä hän maininnut IKINÄ sanallakaan parisuhteensa intiimiasioista. Ei edes lähellekään sellaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilman muuta vaikuttaa työntekoo ja työtapoihin. Puhetyyli, eleet ja tapa liikkua. Miten sen voi peittää toisilta työkavereilta. Se mitä olemme näkyy ja vaikuttaa tavalla tai toisella. Se on tietenkin kollegoiden vastuulla hyväksyä erilainen ihminen joukkoon, Potilaatkin joutuvat kohtaamaan erilaisuutta,

        Kas, minä kun luulin että homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, eikä mikään elehtimistyyli.

        Ja juuri sen takia oletan, että siitä seksuaalielämästä paasataan. Vai onko homoilla otsassa "Olen homo" -leima?

        Eli jos sitä homouttaan ei julista -> miksi kukaan siitä tietäisi -> miksi se olisi kenellekään ongelma?


    • Anonyymi

      Yleistä hoitoalalla. Pari esimiestä homoja. Ei vaikuttanu mitenkään. Ehkä ne oli ennen "kovapintasempia".

    • Anonyymi

      voisi ajatella että vahvat naiset siellä hoitoalan työpaikallasi ovat dominoita.
      Alfa naisia. Gay mies voi olla joko tyyppiä hintelä "alistuja" tai tom on finland
      tyypin lihaksikas atleetti, Siinä on iso ero. Rupeapas nostelemaan punttia ja urheilemaan. Ei aikaakaan kun työpaikkasi naiset huomaavat sinussa ihmeellisen muutoksen. Et enää ole se juoksutettava pikku gay- reino. Asemasi nousee tasa-arvoiseksi domina-johtajattarien rinnalle. Sinulle syntyy hovi. Sinua palvotaan. Sinua rakastetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe