Jos saisit valita, ottaisitko nyt koronan, joka tappaisi sinut kuukaudessa?

Anonyymi

Kolme ensimmäistä viikkoa kärsisit kohtalaisesti kuumeesta ja hengitysvaikeuksista, mutta viimeisen viikon olisit käytännössä tajuttomana ja uinuisit pois tästä maailmasta.

Itse en halua kuolla enkä edes ole masentunut, mutta olisin valmis kuolemaankin, jos sikseen tulee. Tämä maailma on ihan kieroutunut ja menee koko ajan vain kuvottavampaan ja kammottavampaan suuntaan.

Olen uskossa. Kuoltuani pääsen taivaaseen Jumalan luo.

Muut kuolinsyyt ovat paljon pahempia, hitaampia ja enemmän kärsimystä aiheuttavia kuin korona. Sen takia ei sen niin suuri katastrofi olisi jos korona olisi se joka veisi.

Harmi vain että en kuulu mihinkään koronan riskiryhmään. Joten jos saisin sen, olisi se minulla varmaan oireeton tai pelkkä flunssa.

8

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voikohan deltavarianttiinkin kuolla kuten siihen alkuperäiseen?

• Anonyymi

Kyllä kai siihenkin voi kuolla vaikka se on kai lievempi perusterveille eli ei tule neuropuolen oireita.

• Anonyymi

En ottaisi koronaa ja vituttaa lukea tällaista vinkumista ja ininää.

Jos haluat tappaa itsesi, niin siihen tehokkaampiakin konsteja, kuin inistä anonyymipalstalla.

Koronaan kuolee ihmisiä ja läheisiä, joiden ei todellakaan olisi tarvinnut kuolla ja sitten joku vinkuu täällä tuollaista skeidaa.

Hyi helvetti.

• Anonyymi

"Koronaan kuolee ihmisiä ja läheisiä, joiden ei todellakaan olisi tarvinnut kuolla ja sitten joku vinkuu täällä tuollaista skeidaa."

Sellaiset hurskastelut sieltä!

• Anonyymi

Itsekkin niin masentunut ja saan hillittömiä raivokohtauksia lähes päivittäin että haluaisin tehdä itsemurhan tai ainakin se pyörii mielessä lähes päivittäin. Olen hyvä esimerkki siitä että raha ei tuo onnea eikä sillä saa ostettua hyvää mielenterveyttä. Itselläkin kuollut 2 lähisukulaista viime vuonna (eivät kuolleet koronaan vaan muihin vakaviin sairauksiin).

Mielenkiintoinen väite kuitenkin tuo että koronaan kuoleminen olis jotenkin helppo tapa lähteä. Eikös se ole verrattavissa hukkumis tai tukehtumiskuolemaan mikä on melko tuskallinen tapa lähteä kun koronassa keuhkot saattaa täyttyä nesteellä ja sitten tukehdut siihen nesteeseen mikä on varmaan helvetin tuskallista. Eikö ennemmin kannattaisi toivoa saavansa vaikka äkkinäisen sydänkohtauksen?

MasentunutMies

• Anonyymi

Tosin itsellä tuo sydänkohtauksen saaminen voi olla melko epätodennäköinen vaihtoehto kun olen vasta 32-vuotias ja tiettävästi perusterve eikä ole edes ylipainoa.

MasentunutMies

• Anonyymi

Kuinka moni muuten uskoo että perusterveellä ihmisellä voi olla suurempi riski kuolla koronarokotteeseen kuin itse koronaan?

MasentunutMies

• Anonyymi

En, mutta ottaisin varuiksi syanidikapselin jos saisi. Sillä olisi nopea poistua kun elämä alkaa olla henkisesti päätepisteessä tai paha fyysinen sairaus etenemässä. Saksalaiset upseerit käyttivät tuota menestyksekkäästi kun olivat sodan lopussa umpikujassa ja tiesivät joutuvansa vankina teloitettaviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe