Jos saisit valita, ottaisitko nyt koronan, joka tappaisi sinut kuukaudessa?

Anonyymi

Kolme ensimmäistä viikkoa kärsisit kohtalaisesti kuumeesta ja hengitysvaikeuksista, mutta viimeisen viikon olisit käytännössä tajuttomana ja uinuisit pois tästä maailmasta.

Itse en halua kuolla enkä edes ole masentunut, mutta olisin valmis kuolemaankin, jos sikseen tulee. Tämä maailma on ihan kieroutunut ja menee koko ajan vain kuvottavampaan ja kammottavampaan suuntaan.

Olen uskossa. Kuoltuani pääsen taivaaseen Jumalan luo.

Muut kuolinsyyt ovat paljon pahempia, hitaampia ja enemmän kärsimystä aiheuttavia kuin korona. Sen takia ei sen niin suuri katastrofi olisi jos korona olisi se joka veisi.

Harmi vain että en kuulu mihinkään koronan riskiryhmään. Joten jos saisin sen, olisi se minulla varmaan oireeton tai pelkkä flunssa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voikohan deltavarianttiinkin kuolla kuten siihen alkuperäiseen?

      • Anonyymi

        Kyllä kai siihenkin voi kuolla vaikka se on kai lievempi perusterveille eli ei tule neuropuolen oireita.


    • Anonyymi

      En ottaisi koronaa ja vituttaa lukea tällaista vinkumista ja ininää.

      Jos haluat tappaa itsesi, niin siihen tehokkaampiakin konsteja, kuin inistä anonyymipalstalla.

      Koronaan kuolee ihmisiä ja läheisiä, joiden ei todellakaan olisi tarvinnut kuolla ja sitten joku vinkuu täällä tuollaista skeidaa.

      Hyi helvetti.

      • Anonyymi

        "Koronaan kuolee ihmisiä ja läheisiä, joiden ei todellakaan olisi tarvinnut kuolla ja sitten joku vinkuu täällä tuollaista skeidaa."

        Sellaiset hurskastelut sieltä!


    • Anonyymi

      Itsekkin niin masentunut ja saan hillittömiä raivokohtauksia lähes päivittäin että haluaisin tehdä itsemurhan tai ainakin se pyörii mielessä lähes päivittäin. Olen hyvä esimerkki siitä että raha ei tuo onnea eikä sillä saa ostettua hyvää mielenterveyttä. Itselläkin kuollut 2 lähisukulaista viime vuonna (eivät kuolleet koronaan vaan muihin vakaviin sairauksiin).

      Mielenkiintoinen väite kuitenkin tuo että koronaan kuoleminen olis jotenkin helppo tapa lähteä. Eikös se ole verrattavissa hukkumis tai tukehtumiskuolemaan mikä on melko tuskallinen tapa lähteä kun koronassa keuhkot saattaa täyttyä nesteellä ja sitten tukehdut siihen nesteeseen mikä on varmaan helvetin tuskallista. Eikö ennemmin kannattaisi toivoa saavansa vaikka äkkinäisen sydänkohtauksen?

      MasentunutMies

      • Anonyymi

        Tosin itsellä tuo sydänkohtauksen saaminen voi olla melko epätodennäköinen vaihtoehto kun olen vasta 32-vuotias ja tiettävästi perusterve eikä ole edes ylipainoa.

        MasentunutMies


    • Anonyymi

      Kuinka moni muuten uskoo että perusterveellä ihmisellä voi olla suurempi riski kuolla koronarokotteeseen kuin itse koronaan?

      MasentunutMies

    • Anonyymi

      En, mutta ottaisin varuiksi syanidikapselin jos saisi. Sillä olisi nopea poistua kun elämä alkaa olla henkisesti päätepisteessä tai paha fyysinen sairaus etenemässä. Saksalaiset upseerit käyttivät tuota menestyksekkäästi kun olivat sodan lopussa umpikujassa ja tiesivät joutuvansa vankina teloitettaviksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe