Kuten otsikko sanoo, LSD vai DMT? Kumpaa suosittelette ja miksi.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Suosittelen mielisairaalan hoito jossa saa valvotuissa oloissa päähän käypiä sähköstimulaatioita.., tuo jos ei auta saattaa olla viisain luopua.
- Anonyymi
DMT. Sen aiheuttamat fyysiset sivuvaikutukset ovat vähäisemmät ja on kokonaisarvoisesti parantavampi kokemus. Jos siis uskallat ottaa tarpeeksi suuren annoksen, joka pirstaloi egosi kokonaan.
- Anonyymi
Vetää nyt jotain tuommosta. Ei sanat riitä. Jeesus voi pelastaa teidät ja vapauttaa riippuvuuksista. Hän rakastaa teitä vaikka me ihmiset emme siihen välttämättä niin hyvin kykene
- Anonyymi
Ontto, kulunut jeesus-länkytys kuuluu pimeälle keskiajalle.
- Anonyymi
En suosittele kumpaakaan.
- Anonyymi
Aito LSD totta kai. Sitä tuskin saa nykyään vain mistään. 99% varmuudella ”LSD” on jotain tutkaripaskaa, minkä annostuksesta tai vaikutuksista ei voi olla mitään tietoa. Kannattaa pysyä erossa huumeista nykypäivänä. Kultaisella 70-luvulla tiesi aina mitä sai, nyt voi vain arvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643