Kenen kersa kurnuttaa jollain KTM:n nelitahti kevarilla kaikki yöt pitkin Myllykoskea?!

Anonyymi

Ei ole toiminnassa taas mitään järkeä. Keskiviikkona 12 aikaa yöllä pystyy seuraamaan äänien perusteella ajoreitin kilometrin päästä. Toi helvetinmoinen kurnutus kaikuu KOKO Myllykosken alueelle!!!

Jos on varaa ostaa hieno kevytmoottoripyörä omalle kasvatustieteiden kullannupulle, niin olisi luullut että samalla olisi voinut ostaa laitteeseen myös pakoputken. Seuraavista kerroista lähtee aina soitto hätäkeskukseen ilmoituksena meluhaitasta!

31

2130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän pyörä ja täysin laillinen. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu

      • Anonyymi

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä

        Tarvittavat merkinnät eivät vaimenna ääntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.

        Älä muuta sano, tulee tuli ja polttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.

        Joissakin on 3E merkintä ja silti on kova pärinä, kakarat itse muokkaa putkiaan ja jotkut tampio-isät apuna kun ovat itsekin vielä lapsen asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.

        Tuo onkin hyvä konsti kostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.

        Haha sitten paukkuu linnan kalteriovet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin hyvä konsti kostaa

        Joo niin on aina kun ajaa autolla kotitalon ohi niin painaa torvea.


    • Anonyymi

      Ota videota jos ohi ajaa ja tarkkaile ajaako aina samaan aikaan. Soitto 112 ja poliisi paikalle.

    • Anonyymi

      Sama apina ajoi keula pystyssä mylsältä abclle, eikä välitä muusta liikenteestä mitään. Kyllä jossain vaiheessa napsahtaa jonnea leukaan, tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Sano sille pojalle päin naamaa mutta varo ettei tule naama kipeäksi. Et taida uskaltaa


      • Anonyymi

        Mölli on tuolle pojalle sopiva nimi. On vaan jotenkin näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölli on tuolle pojalle sopiva nimi. On vaan jotenkin näköinen.

        No meidän mölli se on. Milloin tulette torvia soittamaan ? Mulla on teille yllätys😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meidän mölli se on. Milloin tulette torvia soittamaan ? Mulla on teille yllätys😂

        Kalu kourassa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalu kourassa vai?

        Tuu käymään jos on asiaa mutta pidä kalu housuissasi


    • Anonyymi

      Näitä keulijoita varten kasvaa tie varressa onneksi yleensä puita. Sieltä kaarnan koloista ne sitten kaavitaan askiin kun aika koittaa.

      • Anonyymi

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.

        Kaikki tämän möllin isäukon tuntevat naureskelee tälle ukolle, yli viiskymppinen ukko joka tunnetaan paskanpuhumisesta ja uhoilusta.
        Poikaa eli mölliä en tiedä mutta taitaa nousta isän geenit esille. Torvensoittajia koko perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.

        En tiedä osoitettasi kuin suurinpiirtein, mutta kun saan sen selville tilaan sulle ensimmäisenä seiskan kiitokseksi yöherätyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tämän möllin isäukon tuntevat naureskelee tälle ukolle, yli viiskymppinen ukko joka tunnetaan paskanpuhumisesta ja uhoilusta.
        Poikaa eli mölliä en tiedä mutta taitaa nousta isän geenit esille. Torvensoittajia koko perhe.

        Eipä ole sinustakaan miestä tulla sanomaan minulle päin naamaa yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.

        Kerro osoite ni mä tuun käymään!! Hermot menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro osoite ni mä tuun käymään!! Hermot menee

        Ei vaan ollu möllin isästä miestä laittaa suoraa omaa osoitettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ollu möllin isästä miestä laittaa suoraa omaa osoitettaan.

        Joku kirjoitti että kaikki minut tuntee niin kyllä osoitekin selviää. Olen klo 17 eteenpäin kotona. Tuskinpa teistä kukaan tulee,surkimukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoitti että kaikki minut tuntee niin kyllä osoitekin selviää. Olen klo 17 eteenpäin kotona. Tuskinpa teistä kukaan tulee,surkimukset

        Ei oo hajua osotteesta, eli laita tulemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hajua osotteesta, eli laita tulemaan

        Et tiedä kotariakaan joten asia ei kuulu sinulle. Ne keitä asia häiritsee tietävät osoitteenkin. Tervetuloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä kotariakaan joten asia ei kuulu sinulle. Ne keitä asia häiritsee tietävät osoitteenkin. Tervetuloa

        Mööölllliiii mölliii pahan kotari käymään.


    • no ei näytä olevan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe