Kenen kersa kurnuttaa jollain KTM:n nelitahti kevarilla kaikki yöt pitkin Myllykoskea?!

Anonyymi

Ei ole toiminnassa taas mitään järkeä. Keskiviikkona 12 aikaa yöllä pystyy seuraamaan äänien perusteella ajoreitin kilometrin päästä. Toi helvetinmoinen kurnutus kaikuu KOKO Myllykosken alueelle!!!

Jos on varaa ostaa hieno kevytmoottoripyörä omalle kasvatustieteiden kullannupulle, niin olisi luullut että samalla olisi voinut ostaa laitteeseen myös pakoputken. Seuraavista kerroista lähtee aina soitto hätäkeskukseen ilmoituksena meluhaitasta!

31

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän pyörä ja täysin laillinen. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu

      • Anonyymi

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vanhemmat ovat kuolleet,mun poika sillä kotarilla ajelee ja putkessa on tarvittavat merkinnät joten hanki elämä

        Tarvittavat merkinnät eivät vaimenna ääntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.

        Älä muuta sano, tulee tuli ja polttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdu.
        Tolla metelillä puuttuu vaimentimesta e3 merkinnät. (Tarkastuksessa sakkoa ja konttorille)
        Tiedätkö miten naurettavaa on kun välikaasutat tota kotarin paskaa ja koko mylsa tietää missä menet.
        Onko sun vanhemmat mieleltään köyhiä vai alkoholisoituneita.

        Joissakin on 3E merkintä ja silti on kova pärinä, kakarat itse muokkaa putkiaan ja jotkut tampio-isät apuna kun ovat itsekin vielä lapsen asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano kakaralles että laittaa dp killerin vaimentimeen takasin. Tai mä kerään porukkaa ja me ajellaan yöllä sun talos ohi ja soitetaan torvea.

        Tuo onkin hyvä konsti kostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulkaa vaan niin paukkuu muutakin kuin pyörän putket.

        Haha sitten paukkuu linnan kalteriovet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin hyvä konsti kostaa

        Joo niin on aina kun ajaa autolla kotitalon ohi niin painaa torvea.


    • Anonyymi

      Ota videota jos ohi ajaa ja tarkkaile ajaako aina samaan aikaan. Soitto 112 ja poliisi paikalle.

    • Anonyymi

      Sama apina ajoi keula pystyssä mylsältä abclle, eikä välitä muusta liikenteestä mitään. Kyllä jossain vaiheessa napsahtaa jonnea leukaan, tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Sano sille pojalle päin naamaa mutta varo ettei tule naama kipeäksi. Et taida uskaltaa


      • Anonyymi

        Mölli on tuolle pojalle sopiva nimi. On vaan jotenkin näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölli on tuolle pojalle sopiva nimi. On vaan jotenkin näköinen.

        No meidän mölli se on. Milloin tulette torvia soittamaan ? Mulla on teille yllätys😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meidän mölli se on. Milloin tulette torvia soittamaan ? Mulla on teille yllätys😂

        Kalu kourassa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalu kourassa vai?

        Tuu käymään jos on asiaa mutta pidä kalu housuissasi


    • Anonyymi

      Näitä keulijoita varten kasvaa tie varressa onneksi yleensä puita. Sieltä kaarnan koloista ne sitten kaavitaan askiin kun aika koittaa.

      • Anonyymi

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakki tenava häiritsee terveitä töissä käyviä ihmisiä ja vielä löytyy tällekin puolustelija joka ilmeisesti kyseisen latvalahon yhtä epäkypsä isä.
        On siinä perhe jonka jokainen haluaa naapurikseen.

        Kaikki tämän möllin isäukon tuntevat naureskelee tälle ukolle, yli viiskymppinen ukko joka tunnetaan paskanpuhumisesta ja uhoilusta.
        Poikaa eli mölliä en tiedä mutta taitaa nousta isän geenit esille. Torvensoittajia koko perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.

        En tiedä osoitettasi kuin suurinpiirtein, mutta kun saan sen selville tilaan sulle ensimmäisenä seiskan kiitokseksi yöherätyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tämän möllin isäukon tuntevat naureskelee tälle ukolle, yli viiskymppinen ukko joka tunnetaan paskanpuhumisesta ja uhoilusta.
        Poikaa eli mölliä en tiedä mutta taitaa nousta isän geenit esille. Torvensoittajia koko perhe.

        Eipä ole sinustakaan miestä tulla sanomaan minulle päin naamaa yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin vajakki kylään. En tunne sinua mutta tiedät varmasti osoitteen. Olet säälittävä nettikovis.

        Kerro osoite ni mä tuun käymään!! Hermot menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro osoite ni mä tuun käymään!! Hermot menee

        Ei vaan ollu möllin isästä miestä laittaa suoraa omaa osoitettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ollu möllin isästä miestä laittaa suoraa omaa osoitettaan.

        Joku kirjoitti että kaikki minut tuntee niin kyllä osoitekin selviää. Olen klo 17 eteenpäin kotona. Tuskinpa teistä kukaan tulee,surkimukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoitti että kaikki minut tuntee niin kyllä osoitekin selviää. Olen klo 17 eteenpäin kotona. Tuskinpa teistä kukaan tulee,surkimukset

        Ei oo hajua osotteesta, eli laita tulemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hajua osotteesta, eli laita tulemaan

        Et tiedä kotariakaan joten asia ei kuulu sinulle. Ne keitä asia häiritsee tietävät osoitteenkin. Tervetuloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä kotariakaan joten asia ei kuulu sinulle. Ne keitä asia häiritsee tietävät osoitteenkin. Tervetuloa

        Mööölllliiii mölliii pahan kotari käymään.


    • no ei näytä olevan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe