Nyt kun illat pimenee ja tarvitaan valoa mökillä . Löytyi ongelma johon kysyisin apua, kun valot on päällä jokin aikaa niin ne alkavat vilkkua ja sammuvat kokonaan siltä illalta. Seuraava päivänä taas toimivat hetken. Tämä koskee koko tämän sulakeryhmän valaisimia. Lamppuina on energia säästölamput ?
Valot häviää päiväksi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on aloittajan ongelma kun sähköä säästyy aika hyvin?
- Anonyymi
Vaikuttaa vialta jakorasiassa tai keskuksella. En käyttäisi noita valoja ennen kuin vika on löydetty.
- Anonyymi
Jos on aurinkosähköistä kyse, tuo on ihan normaalia.
- Anonyymi
Nyt heitit pahan.
Noilla tiedoilla vaikee arpoo.
Miten muu raati
S mari - Anonyymi
Jos pinjännite ryhmä niin räplää vähän sulaketta ja liitoksia
- Anonyymi
energiansäästölamput syttyy hitaasti ja kun ne lämpenee niin virta kasvaa. Kun jossain on löysäliitos, niin ne ei saa tarpeeksi virtaa ja alkavat välkkyä ja jossain vaiheessa sammuu kokonaan, kun lamput jäähtyy niin ne toimii taas jonkun aikaa.
Siis jossain löysä liitos... - Anonyymi
Kompa on.
Oisko loistepu y ket jotka alkaa vvälkk y mään.
Valoisassa ei n äy välke vuelä
Myöskin voisi o lla sähkö vikaa.
Toimiikohan kaikki muut hyvin kuin vaan b ialliset valo t tai valaisn mutta tarina ei kerro eikä kysyjöä l ään kiinosta ker t oa
Mari s - Anonyymi
Jos valot häviää päiväksi, syyllinen on varmaan hämäräkytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892