Mitkä syyt johtivat

Anonyymi

Siihen, ettei teitä tullutkaan?.

81

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikessa muussa oli enemmän vetovoimaa, kuin minussa. Kaljakuppilassa, muissa naisissa, sopivammassa seurassa, päihteissä. Romahdin, mutta löysin jotain parempaa; Jeesuksen rakkauden.

      • Anonyymi

        Rakkaani hylkäsi kun on pienipili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani hylkäsi kun on pienipili.

        Härre guud 😭


    • Anonyymi

      S naisen sotkeentuminen väleihimme vaikkei edes meitä tunne. Luuli vaan et mies on sen kaivattu joten pakko oli sotkee välit heti

      • Anonyymi

        Jos joku pystyy palstakirjoittelulla jollekin ihan toiselle sotkemaan välit, ei ne välit ole alunperinkään kovin kummoiset ole. Eikä kummankaan arvostelukyky ole kovin korkealla ja mieli on ainakin toisella herkkä kuin tuuliviiri.

        Mistä täällä tietää kuka kirjoittaa kenellekin, realismi on hyvästä vaikka omia tunteita purkaisikin ihan tosissaan.


      • Anonyymi

        Kohtalotoverini. Noin kävi aikoinaan minullekin, sinä sentään tiedät tuosta naisesta. Minun mieheni pani pitkän aikaa toista naista etten tiennyt yhtään mitään.
        Ensin ajattelin laittaa vahingon kiertämään mutta siinä vaiheessa jo ihan sama.
        Kyllä se aluksi vi****** mutta elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku pystyy palstakirjoittelulla jollekin ihan toiselle sotkemaan välit, ei ne välit ole alunperinkään kovin kummoiset ole. Eikä kummankaan arvostelukyky ole kovin korkealla ja mieli on ainakin toisella herkkä kuin tuuliviiri.

        Mistä täällä tietää kuka kirjoittaa kenellekin, realismi on hyvästä vaikka omia tunteita purkaisikin ihan tosissaan.

        Samaa mietin. Kunnon suhteen väliin ei pääse kukaan. Ei edes läheisten mielipiteet saatikka anonyymipalstan kirjoitukset.


      • Anonyymi

        Satu vai sariko?


    • Anonyymi

      Ihan vaan se kun en ole ikävöinyt ketään. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, eikä kaverinkaan saaminen ole millään tavalla välttämätöntä.

    • Anonyymi

      Kyllä meistä tuli, mutta se ei kestänyt. Elämän realiteetit ja rajallisuus tulivat väliin ja oli pakko tehdä valintoja.

      • Anonyymi

        Oletko se sinä josta eräs mies kertoi, että muiden ihmisten läsnäollessa antaa kosketella, mutta kahden kesken välttelee.
        Siis vaihdoitko exäsi sellaiseen näyttelyesineeseen jonka lähiympäristö hyväksyy vaikket niin hänestä olekaan kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Toinen ei välittänyt nähdä kuin tarve mielessä vain

    • Anonyymi

      Hän yritti tehdä minut heti mustasukkaiseksi, eli luultavasti hän toimisi niin myös suhteessa. Tahtoo, että hänestä oltaisiin kokoajan mustasukkaisia.

      • Anonyymi

        Oletko tuosta ihan varma? Jos teidän suhde ei ollut vielä alkanutkaan, niin on voinut hengailla viattomasti toisen kanssa. Jos taas olitte seuranneet jo esim. viikkoja, niin se on eri asia. Kai sinullakin toisen sukupuolen edustajia on kavereina?


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa. Koskaan ei ole ollut sellaista olotilaa että kelpaisin omana itsenäni koska koko ajan olen ollut jonkun muun ihmisen koulutettavana tai sitten tehnyt töitä jonkun muun alaisena. Silloin kun alkaa itsestä tuntumaan siltä että on ok niin sitten joku muu taho päättääkin että et ole vaan täytyy kouluttaa lisää. Sitten kun menet hakemaan apua näiltä paremmin koulutetuilta niin et kuitenkaan saa mitään apua. Tieto onkin pelkkää arvailua ja kokeilemista toki osa menee oikein mutta niinhän menee jokaisella. Olen pahoillani etten ole sellainen kone kuin minkä suuret johtajat minun haluaisivat olevan eli täysin erehtymätön tietopankki.

    • Hmm, no jos on vääränlainen toiselle ja varattukin, niin siitä kauheasti rakennella mitään.

      Kyllä se silloin etäiseksi haaveeksi jää ja märiksi päiväuniksi pelkästään.

      • Anonyymi

        On edes päiväunet ☺️😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        On edes päiväunet ☺️😇

        Heh, joo. Ne onkin helkkarin kuumia ja mukaansa tempaavia. :7

        Hengästyttäviä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, joo. Ne onkin helkkarin kuumia ja mukaansa tempaavia. :7

        Hengästyttäviä.

        Heijj.. siinähän sä taas oot, kelpaisit Pepsodent mainokseenkin kauniilla hammasrivilläs söpöliini, ja naurava ilme tehostaa viehätysvoimaasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heijj.. siinähän sä taas oot, kelpaisit Pepsodent mainokseenkin kauniilla hammasrivilläs söpöliini, ja naurava ilme tehostaa viehätysvoimaasi!

        Voisin valita ammatikseni koenukkuja tai koemaistaja. :)

        Mainoksiin olen liian ujo.


    • Anonyymi

      Hän ajatteli alapäällä ja minä yläpäällä. Eihän siitä mitään tullut.

    • Anonyymi

      Olen liian syrjäinen. Liian vaikeasti tavoitettava. Liian arka. Liian ylpeä. Ja liian helposti itkenkin. Siksi se nainen ei voi olla kanssani ja rakastaa minua. Niin se on.

      • Anonyymi

        Ja pyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pyh!

        Kaikki on minun syytäni. Haluat vaan olla minulle kiva.


    • Anonyymi

      Ei kuulu syyt tänne julkiselle palstalle. Hän kyllä tietää.

    • Anonyymi

      Viimeksi kun kutsuit sinne miesten vessakoppiin et kertonut että siellä oli kolmaskin.

    • Anonyymi

      Koska Olen runa mies 💚

      • Anonyymi

        *ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *ruma

        Se on vain sinun käsitys itsestäsi ja se vaikuttaa käyttäytymiseesi, niin että et uskalla tuoda esiin parhaita puolia itsestäsi.


    • Anonyymi

      Hän ei nähtävästi ollut ikinä oikeasti kiinnostunut, vaan halusi leikkiä mun tunteilla ja haki jännitystä omaan elämäänsä.

      • Anonyymi

        Älä nyt höpötä!


      • Anonyymi

        Ei, vaan minä säikähdin kun tykkääminen muuttuikin ihastukseksi ja siitä vielä rakastumiseksi. Olet varattu kuten minäkin, siksi välttelen sinua. Mutta ikävöin.


      • Anonyymi

        Ehkä et itse osannut tuoda esiin tunteitasi oikealla tavalla.


    • Anonyymi

      Oli kait varattu. Ehkei kiinnostusta ollut. Sitten oman elämän alamäki, myös monen monia muita seikkoja.

      • Anonyymi

        Tuosta on suunta ylöspäin.


    • Anonyymi

      En tiedä. En tiedä olisiko mikään saanut meitä tulemaan, kun en tiedä toisen ajatuksia. Itseä ei olisi mikään estänyt paitsi korona esti. Jos koronaa ei olisi tullut, olisin ehkä saanut kysyttyä jotain asiaan liittyvää. (naiselta)

      • Anonyymi

        Mitä se koronaan kuuluu ihmissuhde? Eletäänhän sitä koronan jälkeenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se koronaan kuuluu ihmissuhde? Eletäänhän sitä koronan jälkeenkin.

        Aika moni asia vaan liittyy koronaan. Missä tynnyrissä te elätte?


    • Anonyymi

      Se oli enemmän tykästyny pleijerimäisiin itseään tyrkyttäviin panonaisiin tai Kaisan tyyppisiin varattuihin munaa vonkaaviin säälipisteillä ”kun mieheni on sitä tätä ja tota ja on niin kurjaa.. ” sekä muiden naisten dissaamisella ratsastaviin muijiin.

      Mä en oo noista oikein mitään. Kun en oo itseäni väkisin tyrkyttävä, en pleijeri, en panonainen, enkä varattu säälipisteitä hakeva

      Ei kelpaa kunnollinen kun pitäs olla sukuelimellä eteenpäin pyrkivä huomiohakuisuus

      • Anonyymi

        Olet hirveä suustasi. Puhut toisista kuin vajaamielinen lapsi. Jospa se kaatuikin siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hirveä suustasi. Puhut toisista kuin vajaamielinen lapsi. Jospa se kaatuikin siihen.

        Mee hoitoon M nainen. Toi ei kaipaa sua. Oot taas narskuna kuvittelemassa olevasi joka kommentoijan unelmien nainen

        Tuskin oot edes pannu ukkoo jota kaipaat ja luulet silti jokaisen täällä hehkuttavan sua


    • Anonyymi

      Mun eleiden väärin tulkinta?

    • Anonyymi

      Ei seksi sujunut ja sitten tuli jo toine kaveri. Nyt on uudet ihastukset, kunhan pääsisin jutulle.

    • Anonyymi

      En halunnut nimeäni Stanley Cup - pokaaliin... Eiku helveetten 🤮

    • Anonyymi

      Epäluotettavuus ja jonkinasteinen narsismi.

      • Anonyymi

        Millä tavalla epäluotettava?


    • Monia syitä on ollut vuosien varrella.
      Mm toiseen naiseen ihastuminen.
      Kemiat kohtas mutta miehellä tais olla muuta mielessä...
      Nyt tämä ihastukseni.... Ei ole voimia kysellä numeroa tai mitään koska tuskin tunne molemmin puolinen.
      Annan vain kuihtua..kuin kukkasen.

    • Anonyymi

      Mukiin meneva muija mutta outo tapa sniffailla Brazilian farttei,

      Oksetus 🤮

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Enkä ole varma siitäkään, onko lopullisesti ohi.

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta niin ainakin kävi ettei jo tuttu mies halunnut jutella kanssani. Saattoi ehkä johtua minustakin, koska olisi pitänyt sanoa ihan muut sanat kuin mitä hänelle silloin illalla sanoin. Olisi pitänyt kysyä hänen voinnistaan ja muustakin häneen liittyvästä.

      • Anonyymi

        Noinhan se meni, ikävä kyllä...😟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se meni, ikävä kyllä...😟

        Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani.

        Ehkä kohtaatte uudelleen illanvietossa.


    • Anonyymi

      Hän söi vain niin paljon papuja

    • Anonyymi

      Eriaikaisuutta, Huomiokyvyttömyyttä, Kompastumisia näkymättömiin esteisiin, harmillisia sekaannuksia, ylivirittyneitä odotuksia, hölmistynyttä sivustakatselua, utooppisia suunnitelmia, epätoivon virittämää kiihotusta, alastomia tosiasioita, laukkaavia yllykkeitä, ankaruutta itseä kohtaan,

      • Näin täälläkin joskus oli 😅


    • Anonyymi

      Ei ollut kiinnostunut minusta millään tavalla.

    • Anonyymi

      Meitä ei ole tullut koska toinen on naimisissa ja se en ole minä, toinen on luultavasti inhonnut toista tai ainakin antanut signaaleja siihen suuntaan, toinen on niin retkussa ettei pysty olemaan samassa tilassa edes, toinen sitä ja toinen tätä… helvetisti kaikenlaista mutta tunne, se vaan on ja pysyy. Minä rakastan.

      • Anonyymi

        Sama tunne. Oletko m vai n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tunne. Oletko m vai n?

        Nainen


    • Anonyymi

      Hän valitsi toisen.

      • Anonyymi

        Vattuaika on muuten ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vattuaika on muuten ohi

        Jos haluut tulla petetyksi ota siis tyrkky huomiohuora


    • Anonyymi

      Metsän puiden syyt, siellä on raivotar peikkoineen

    • Anonyymi

      Siis meidäthän tulee kyllä. Ollaan vasta alussa.

      • Anonyymi

        Että tällanen ääni kellossa

        Tällä sekunnilla

        Sopiihan se

        Älä veivaa

        Kulta


    • Anonyymi

      Olimme molemmat ehdottomia ja itsepäisiä, vaikka se kohtalolta tuntuikin. Jos planeetat vielä joskus ovat samoissa asetelmissa, kenties selvitämme välimme.

    • Anonyymi

      muuten vaan

    • Anonyymi

      Hän yritti ostaa jotain tupakkia multa ja kilahdin.

    • Anonyymi

      Ei ollut musta kiinnostunut, aina muut naiset menivät mun edelle.

    • Anonyymi

      Se, että nainen ei osoita kiinnostusta. Nykyaikana ei käy luolamiehen parinvalintataktiikat.

      • Anonyymi

        Oletko luolamies, nykymiehen vaatteissa sitten?


    • Anonyymi

      Pelko. Molemminpuolinen.

    • Anonyymi

      Hän (nainen) ei ole kiinnostunut naisista

    • Anonyymi

      Oma elämä

    • Anonyymi

      Liian vaikeaa, erilaiset elämät ja maailmankuva, mustasukkaiset muut, luottamuksen puute, rehellisyyden puute, kiinnostuksen ja arvostuksen puute. Molemmat olemme ihan kivoja, mutta emme ole enää me. Kaikkea hyvää hänelle.

    • Anonyymi

      Ei ole sattunut sopivaa kohdalle. Aika näyttää seuraavan kymmenen vuoden aikana löytyykö sellainen ihminen, hyvin tarkkana ollaan siitä että täyttääkö henkilö ne kriteerit mitä kumppanilta odotan. Mitään pakkoa ei ole ketään saada, koska yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      Harva on osoittanut mitään kiinnostusta. Itse olen hävinnyt pari tilaisuutta, kun en ole uskonut tarpeeksi mahdollisuuksiini.
      -n

    • Anonyymi

      Elämäntilanne on liian raskas että jaksaisin haaveilla mistään. Kun kyynikkoa raaputtaa, sieltä löytyy entinen idealisti.
      Joten parempi antaa olla ja keskittyä reaalielämään. Ja palstailu nyt on muutenkin perseestä ja hukkasin täällä jotain olennaista itsestäni joten...👋

    • Anonyymi

      No korona oli yksi. Korona takia muut syyt jäi epäselviksi.

    • Hän ei voinut ihastua minuun, koska hänen työpaikka ei anna lupa siihen ⚕️ ..
      Päällimmäinen syy:
      Minä olin ja olen edelleen aviossa (onnettomana kylläkin) ..
      Hän oli aviossa, nyt hänen tilanne on tuntematon ..
      Ja minun sydän on edelleen niin kovasti kiinni hänessä 🙏🏻 ..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe