nallukka41
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
317
Jos joskus vielä rakastun
Niin vanhat merkit saisi puolittua. Totuin tälläseen: minä pyörryin, vatsa on kipeä (melkein aina), tule hakemaan min1291Tyttö savosta
Vieläkö sinulla on kaikki pielessä? Juo vähän teetä ja vietä hyvä päivä siellä 🤗. Kyllä se siitä tyttönen vielä iloksi051- 560
Hyvä seksi ei ole kaikille
On se vaan harvinaista että löytää jonkun kenen kanssa seksi on täydellistä ja pysyy yhdessä. Harmi 🤔. Ehkä siitä kanna358- 877
Rakastumisen anatomia
Ei ehkä ole kriteereistä kiinni. Minulle on aivan sama mitä puoluetta kannatat, minkä pituinen olet, minkäväriset hiukse461Ostin ensitreffeillä 8 laatikkoa olutta
enkä edes juo enää. Tämä tapahtui reilu kk sitten. Vieläkin hymyilyttää kun en kertonut että vien ne juhliin kaverille ☺2054Vanhat asia kesken
Tässä kuivatellessa lueskelin täältä yhtä kirjoitusta ja vastasinkin siihen. Alkoi mietityttämään miksi ihmiset jättää81691Rakastan elää yksin
Rakastan taas elämää. Rakastan vielä enemmän kun joku tärkeä on lähellä ❤️. Onneksi vaihdoin työpaikkaa. Elämä on kauni078Kohti etelää. Kiitos iisalmi
Suhteesta tämäkin kertoo, suhteesta takkaan. Taloa lämmittelemään ☺️032- 046
- 533
Kohti iisalmea
Matka käy. Onko siellä kaikki vielä paikallaan kahden viikon jälkeen? Otanko kartan mukaan?675Ihminen joka ei osaa rakastaa
Tuli hyvä huomio yhdeltä kirjoittajalta vaikka ei enää kosketakaan minua. Tunnelukot on aika outo sana monelle. Vanhe1131392Mielenterveysongelmat
Olkaa kiltti älkää vähätelkö niitä kun tutustutte. kaksi kertaa jo kaatunut niihin kun ei ole toinen ollut rehellinen ni177- 177