Kajakkikaksikko on hankala.
Etumeloja kerää paskaa itseensä melottaessa, hetken päästä se paskaisuus siirtyy takamelojaan, takameloja tönkkööntyy, lopettaa melonnan, toljottaa, olemus helpottuu, paskaisuus haihtuu, tottuu, alkaa melomaan. Taas etumelojaan kertyy ilmasta ja vedestä paskaa, joka siirtyy takamelojaan, näin kierto on loputon.
Kajakkikaksikko on tosiaan mahdoton käytännössä ja teoriassa.
Toki voi teorioida jotta kajakkikaksikosta saa toimivan oikeilla rakenteilla.
Täysin sähköä ja lämpöä johtamaton muovirunko ja kansinarut ja yksityiskohdat.
Välilaipio etumelojan ja takamelojan välissä. Välilaipio ei saa johtaa sähköä ja lämpöä.
Kajakkimelat sähköä ja lämpöä johtamattomia. Tuulikaan ei tartu melan lapaan kun se ei sähköisty, tällöin ei tarvita rannekierto melaa, voidaan meloa suoralla 0 asteen lavoilla.
Vaatetus, eristyspuku ( kuivapuku) sähköä ja lämpöä johtamaton.
Tälläisen jälkeen kajakkikaksikko melonta on nopea ja sopuisa tapa liikkua luonnossa.
Kaksikkokajakki kun on nopeampi kuin kajakkiyksikkö.
KAJAKKIKAKSIKKO.
5
1710
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosta kajakkikaksikosta johdetaan auto on se saab 96 kajakkikaksikko.
- Anonyymi
Olen sanaton...
- Anonyymi
Nainen etupenkille ja mies taakse, niin kyllä tuoksut on miellyttävät.
- Anonyymi
Kun aukkopeitteet on molemmilla kiinni, niin jos pieree, niin sekoittuuko pierut toisiinsa?
- Anonyymi
Taka meloja kaksikko kajakissa.
Ei se paskaisuus haihdu. Vaan kerros kerrokselta lika kerrosta kerrostuu takamelojaan.
Ainoa mikä on ja auttaa. Sellukalikan polttaminen suomi24 ohjeiden mukaisesti. Siitä on ollut kirjoituksia tässä suomi24 SOsiaalisessa MEdiassa.
Ei jaksa tähän lisätä. Enempää kuin tämä.oadnguawfnsmdlkbnegmmngiih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017663Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?445434HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042950Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki432575- 1712423
- 241914
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t81889mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121752Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401728Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638