Armeijaan lähtö

Anonyymi

Onnistuuko se että armeijassa voisin olla omissa vaatteissa?
Entäs aamupala, voiko olla omat murot mukana ja onko aamupala ennen kymmentä?

14

1006

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi. Armeijassa on ne vaatteet mitä on ja kaikilla pitää olla sama varustus. Aamupalalla syödään mitä on tarjolla, eli ei voi ottaa omia eväitä.

• Anonyymi

Mutku olen tottunut nukkumaan puoleenpäivään. Eikö harjoituksia voisi porrastaa, niinkuin työelässä kuulema on.
      Ja kuka petaa sängyn kun en osaa, ei ole tarvinnu. Toivottavasti siellä ei ole kiirettä kun olen tällänen rauhallinen. Onhan siellä kuoritut perunat, ja kirnupiimää ruokalassa. Aina on kotona ollu, ja lihaa kans.

• Anonyymi

Armeijan systeemit ovat niin kivoja ja sapuska hyvää, että niihin tottuu saman tien. Ajattele, että menet treenileirille harjoittelemaan ihan uutta juttua, kuten jääkiekkoa talvisessa metsässä tai golffia savannilla. Kaikki järjestyy.

• Anonyymi

Pyydä,että äiti saa tulla mukaan passaamaan.Onhan se kamalaa kun kotona ei ole tarvinnut tehdä mitään.Ja vielä kauheempaa on kun joku MÄÄRÄILEE JA SANOO EI-SANAN.

• Anonyymi

Ota vain mukaan omat vaatteet ja suklaamurot. Onko sinulla nallea tai jotain muuta unilelua?.

• Anonyymi

Käytätkö tekokynsiä, meikkaatko?.

• Anonyymi

Kokeilemallahan tuo selviää. Ei vaatteisiin pukeutuminen rikos ole eikä armeijalla enää mitään omaa sotaoikeutta ole. Olisi jopa kansainvälisesti vallan outoa ja kiinnostavaa mikäli joku tuomittaisiin vaatteisiin pukeutumisesta.

• Anonyymi

Aikas hurjalta vaikuttaa, itte menen inttiin vuoden vaihteen jälkeen.
      Kuinkas tuo ruokailu ja nukkuminen siellä järjestetty jos ammutaan samaan aikaan?

• Anonyymi

Samassa punkassa nukutaan taisteluparin kanssa lusikassa.

• Anonyymi

Omiin muroihin voi kyllä kusta.

• Anonyymi

Iltavahvuuslaskennassa kannattaa olla kelteisillään.

• Anonyymi

Siis iltalihavuuslaskennassa.

• Anonyymi

Mihin mitään aamupalaa tarvitaan? Aamulla nukutaan. Brunssi siellä nykyään tarjotaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2506
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      946
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      62
      866
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      52
      750
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      733
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      654
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      604
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65