Sofian stalkkerin päiväkirja 30.7.2021

Anonyymi

Voi vitun vitun vittu! Pakko ottaa tollanen kolmen tonnin fillari kun ei muuta saa. Vittu siinä ei ooees sähkövaihteita ja muutenkaa osat ei oo lähellekään parhaita. Maailman muu parhaimmisto veivaa yli kympin tsygillä mut mulla on köyhisversio. Ei sellasella vaan voi voittaa vaikka mä oon kunnon puolesta maailman paras! Toivottavasti saan peruttuu koko kisan ni ei tarvi selittää.

Otan vikat kuvat rantsussa tiukassa triathlonuimapuvussa ja uimalakki päässä. Follaajat luulee et meressä on haikaloja. Ne ei tajuu et mä en oo uimassa vaan ainoostaan kuvaamassa itteeni uima-asussa. Mullahan on aeropodsitkin korvissa joita ei voi käyttää uinnissa. Ei ne vaan tajuu: Ihanan näköstä! Mitä shampoota sä käytät? Oliks tuo hain evä tuol takana?

Sit mennään raflaan. Tilaan pöydän täyteen erilaisia ruokia että saan hyviä kuvia. Smootejakin on varmaan kakskymmentä. Salaatteja riittäis pikkubussilliselle turisteja mut follaajat ei tajuu sitäkään vaan ihailee: Siis ihanan näköstä! Ens vuonna mäkin haluun syödä vaan salaattii! Voinks osallistuu 21-päivän haasteeseen vaikka oon raskaana?

Siis huhhuh. Leiri on nyt ohi! Thank good! Voin sanoo et kunto on ihan vitun kova. Kolme pyörälenkkii, pari palauttavaa kävelyy, yks lyhyt juoksu ja kerran uinti avomeressä. En tajuu mitä eilenki aloin lässyttään mut mä oon oikeesti maailman paras. Mä vittu voitan MM-kisat vaikka vanhalla naisten pyörällä! Mun kunto riittää! Mä oon maailman mestari! Kukaan ei pysäytä mua! Toi on sitä mielen ohjelmointii. Seuraavaks alan ohjelmoimaan hermostoo et seki on ajan tasalla. Kehon huoltoo eli joogaliikkeitä astetta rajummin. Sillon kun tuntuu ettei selkäranka kierry pidemmälle niin siinä kohtaa vielä pari sellasta rajuu rytkäytystä et päästään epämukavuusalueelle ja kyllä alkaa muuten paikat antaa periksi. Hermosto ohjemoituu uusiks. Tää on mun salainen resepti.

Vika ilta ja leirin vika exän ja Sofian stalkkaus. Siis MITÄ? Niil ei oo tarinoita! Mä en nää mitä ne tekee! Mitä vittuu? Oon ihan varma että nyt on ryppy rakkaudessa! Hahhaaa! Mulla tulee niin hyvä mieli et kylmikset menee! Kylmikset on tässä kuumuudessa hyvä juttu joten uni tulee ihan saman tien.

70

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väsynyttä touhua. Keksi itsellesi joku uusi harrastus. Vaikka käsityöt👍

      • Anonyymi

        Onkohan hänellä jo lapsenlapsia? Niille voisi neuloa pikkutöppösiä.


      • Anonyymi

        Sometiimi taas aamusta potkittu hereille valkopyykkää 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sometiimi taas aamusta potkittu hereille valkopyykkää 🤣🤣🤣

        Ei hän pese pyykkiä tai tee muitakaan kotitöitä. Ei ehdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sometiimi taas aamusta potkittu hereille valkopyykkää 🤣🤣🤣

        Onko Roope palannut hoonauslondelta töihin? :)


      • Anonyymi

        Ihanan reipasta touhua ja vaihtelua psykogattin mielipuolisiin sofian huulien analysointeihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan reipasta touhua ja vaihtelua psykogattin mielipuolisiin sofian huulien analysointeihin

        Psykogatin lähellä olevat asiat on psykojutut ja psykiatrinen sairaanhoitaja. Kuka nyt kauas kotoa lähtisi.

        Mjiaäuu!


    • Anonyymi

      Hahaa todella hyvä kirjoitus 👍🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Miten tälläinen idiootti saa laittaa aloituksiaan tänne,vähän enemmän suodatusta tänne,Luuletko olevasi fiksu ja filmaattinen,ett ole.Kyllä on sairaita ihmisiä mene hoitoon.

      • Anonyymi

        Hänhän on ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja. Hoitaa itse itseään näillä.


      • Anonyymi

        Kyllä, aloittaja on fiksu ja osaa sitäpaitsi kirjoittaa, joka taito sinulta puuttuu.
        Mitä itse teet tällä palstalla ? Kehoittaisin nyt ottamaan tämän Martinan 21 p haasteen vastaan , ehkä siinä sun kehosi saa ihan uuden ulottuvuuden ja kusi valuu päästä jalkoihin !!!! hahhhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aloittaja on fiksu ja osaa sitäpaitsi kirjoittaa, joka taito sinulta puuttuu.
        Mitä itse teet tällä palstalla ? Kehoittaisin nyt ottamaan tämän Martinan 21 p haasteen vastaan , ehkä siinä sun kehosi saa ihan uuden ulottuvuuden ja kusi valuu päästä jalkoihin !!!! hahhhaaa

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.

        Olet oikeassa! Selvästi! On mageeta, että täällä on kaltaisiasi neuvojia, jotka pyyteettömästi jakelevat neuvoja aloittelijoille elämän eri osa-alueilla. Peukku!


      • Anonyymi

        Kenellä sä puhut ja miksi et malta olla lukematta mageita päiväkirjoja kun joka päivä arvostelet? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, aloittaja on fiksu ja osaa sitäpaitsi kirjoittaa, joka taito sinulta puuttuu.
        Mitä itse teet tällä palstalla ? Kehoittaisin nyt ottamaan tämän Martinan 21 p haasteen vastaan , ehkä siinä sun kehosi saa ihan uuden ulottuvuuden ja kusi valuu päästä jalkoihin !!!! hahhhaaa

        Ainakin noilla epämukavuusalueelle menevillä "rytkäytyksillä" luulis tulevan liikkuvuutta lisää :DDDD


      • Anonyymi

        Laitapa itse paremmaksi. Aloitetaan siitä että pistät kuvan itsestäsi näkyviin. Ai niin sehän löytyykin jo netistä sun nimellä. Tosi edustavat kuvat onkin. Huutikset! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa itse paremmaksi. Aloitetaan siitä että pistät kuvan itsestäsi näkyviin. Ai niin sehän löytyykin jo netistä sun nimellä. Tosi edustavat kuvat onkin. Huutikset! :D

        Siis toi kirjoittaja on ihan uskomaton. Jos joku arvostelee sen tuherruksia, rupee haukkumaan arvostelijan ulkonäköä, vaikkei edes tiedä kuka se on. Nuo päiväkirjat on todella säälittäviä. Ihmettelen miten joku jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi kirjoittaja on ihan uskomaton. Jos joku arvostelee sen tuherruksia, rupee haukkumaan arvostelijan ulkonäköä, vaikkei edes tiedä kuka se on. Nuo päiväkirjat on todella säälittäviä. Ihmettelen miten joku jaksaa.

        Sä olet itse se kirjoittaja ja arvostelet muiden huulia. :))) Äläpä yhtään yritä venkoilla siellä! :))) Kyllä sut tunnistetaan! :))) Hyvää kaljotteluiltaa sulle! :))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.

        Tosi silleen älykästä läppää sulla. Mistä sun kokemus on? Onks sulla krediittejä näyttää? Miks sä oikeesti oot täällä? Ootko millon viimeksi saanut oikeen kunnolla kixuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin noilla epämukavuusalueelle menevillä "rytkäytyksillä" luulis tulevan liikkuvuutta lisää :DDDD

        #rytkäytys on se millä voittajat erottuu muista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.

        Aloittaja vain matkii Martinan käyttämää ja kirjoittamaa kieltä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.

        Hyvä kirjoitus. Enemmän täällä on väsynyttä tekstiä näillä vuosia samoja asioita hokeneilla.
        Muutama lause, jota hoetaan: Sofia ollut vankilassa, Lapseton Sofia, anusvalkaisua ym. ym., jollakin jotain fetissejä toisen anukseen, huh, kaikenlaisia sekopäitä.
        Tällä kirjoittajalla on sujuvaa tekstiä, jonka taustalla piilee totuuksia.
        Kaikki eivät näköjään ymmärrä huumoriakaan, niin tosikkomaisesti vääntävät omia "totuuksiaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja vain matkii Martinan käyttämää ja kirjoittamaa kieltä !!!

        Just näin! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi kirjoittaja on ihan uskomaton. Jos joku arvostelee sen tuherruksia, rupee haukkumaan arvostelijan ulkonäköä, vaikkei edes tiedä kuka se on. Nuo päiväkirjat on todella säälittäviä. Ihmettelen miten joku jaksaa.

        Tiedetään, tiedetään 🐖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohjelmointii, hermostoo, ohjelmoituu. Näköjään aiemmasta neuvosta aloittelija on ottanut opiksi. Pitkä matka vielä aitoon huumoriin on aloittelijalla. Väsynyttä tekstiä ja toistaa itseään, taitaa olla turnausväsymystä kun näitä tulee nyt joka päivä.

        Älä gatti väsy ota nappi ja ryyppy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis toi kirjoittaja on ihan uskomaton. Jos joku arvostelee sen tuherruksia, rupee haukkumaan arvostelijan ulkonäköä, vaikkei edes tiedä kuka se on. Nuo päiväkirjat on todella säälittäviä. Ihmettelen miten joku jaksaa.

        Gatti luulee keskustelevansa teinien kanssa täällä tai sen saman, joka on vainonnut 20 v . Kukahan se on ???

        Gatin päässä ei liiku mitään muuta eikä istumalihaksissa kierrä enää veri.

        Ei pelaa käsityötkään enää. Gatti luovuta jo sulla hihnat hankaa jo pahasti.


    • Anonyymi

      Voi voi teitä pikkuisia, harhaluuloiset.

    • Anonyymi

      Mitä shampoota sä käytät?

      Huutikset!

      • Anonyymi

        Kun katsellut Miran kisaa Tokiossa, niin tulee ihan mieleen Martina, siinä olisi ollut hänelle sopiva laji, kun on itse kehunut kuinka saatanasti hänellä on voimaa, niin vastustajat olisivat kaatuneet jo kauhusta, ennen ensimmäistäkään erää.

        Tosin saattaa olla, että joku tekniikka siinäkin lajissa on, ei pelkällä raa'alla voimalla ehkä pärjää.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katsellut Miran kisaa Tokiossa, niin tulee ihan mieleen Martina, siinä olisi ollut hänelle sopiva laji, kun on itse kehunut kuinka saatanasti hänellä on voimaa, niin vastustajat olisivat kaatuneet jo kauhusta, ennen ensimmäistäkään erää.

        Tosin saattaa olla, että joku tekniikka siinäkin lajissa on, ei pelkällä raa'alla voimalla ehkä pärjää.?

        Täytyy löytyä myös korvien välistä jotain, ei pelkkä helvetisti voimaa riitä.


      • Anonyymi

        Ei ollut kansainvälisiä " paparazzeja " ottamassa Martinasta allaskuvia, kuten Saran kanssa !!!
        Miksiköhän, no ei tarvitse, kun katsoa kuvia Sarasta, niin ymmärtää miksei Martina kiinnosta !


    • Anonyymi

      Onko joku sponssannut fillarin vai joutuiko itse ostamaan mut antaa vaan ymmärtää että se on sponsoroitu? Halpismode viittais siihen että on itse joutunu ostaan...

    • Anonyymi

      Kiitos! 😀😀😀

    • Anonyymi

      Hahhhaaa!!! Ihan huippu!!!!

      • Anonyymi

        Nämä päiväkirjat ovat huippua !!! Kiitos.


    • Anonyymi

      Lisää pliis! ❤️

    • Anonyymi

      Aloittaja kehuu itseään ja pistää kaikki maneerit kehiin kommenteissa: Mijau !!!! :):):)

      Vakava kysymys Suomen terveydenhoidolle: miksi tämä mt-potilas pääsi taas avohoitoon?

      • Anonyymi

        Soot niiiin tarkkasilmäinen! ❤️❤️


      • Anonyymi

        Ei kaikki ole mt-potilaita.🤭


    • Anonyymi

      Erittäin hauska kuvaus! Kiitos taas!

    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle. Seuraan mielelläni sujuvaa tekstiä ja hauskan oivaltavia tarinoitasi!

      • Anonyymi

        Sofia antaa kuvan itsestään että kaikki on niin ihanaa ja rahaa on ku roskaa kaikki rytkyt on ranta ahon ostamia ja koira kans sofian elämä keskittyy oman pärstän kuvaamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia antaa kuvan itsestään että kaikki on niin ihanaa ja rahaa on ku roskaa kaikki rytkyt on ranta ahon ostamia ja koira kans sofian elämä keskittyy oman pärstän kuvaamiseen

        SOOFIIAA MAAIINIITTUU!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia antaa kuvan itsestään että kaikki on niin ihanaa ja rahaa on ku roskaa kaikki rytkyt on ranta ahon ostamia ja koira kans sofian elämä keskittyy oman pärstän kuvaamiseen

        Mene jo eteenpäin Mara!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jo eteenpäin Mara!!

        Mara polkee ja polkee, muttei pääse elämässään yhtään kilometriä eteenpäin !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara polkee ja polkee, muttei pääse elämässään yhtään kilometriä eteenpäin !!!!!!

        Onkohan Mara viime aikoina kasvanut kilometrejä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara polkee ja polkee, muttei pääse elämässään yhtään kilometriä eteenpäin !!!!!!

        Mara on kova nainen .päihittäis tollasen luuseri n mennen tullen


    • Anonyymi

      Ihana päiväkirja!!! 🙂

    • Anonyymi

      Vanhalla naisten pyörällä, se olis hauska näky 😂

      • Anonyymi

        Sofiasta ei tietäis mitään mutta pääsi niko ranta ahon siivellä julkisuuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiasta ei tietäis mitään mutta pääsi niko ranta ahon siivellä julkisuuteen

        TAAAS SOOOFIIAA MAAIINIITTUUU!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiasta ei tietäis mitään mutta pääsi niko ranta ahon siivellä julkisuuteen

        Opettele kirjoittamaan Mara!!


    • Anonyymi

      Päivän naurut taas, kiitti! 😀

    • Anonyymi

      Vitut-sanat ne lisääntyy, voi, voi, pitääkö itse kirjoittaa peukutukset ja tykkäykset, käypi ihan työstä.

      • Anonyymi

        Niin tekee. Ei näitä kukaan lue. Yksin kirjoittaa, kommentoi ja lukee. Martina on kuningatar!


    • Anonyymi

      Niin aitoa on 🤭😁

      • Anonyymi

        Aitoa ja todenperäistä . Kiitos


    • Anonyymi

      Aloituksesta tehty ilmoitukset Eskolle ja Rampolle

    • Anonyymi

      Kuumalle palomiehelle myös ilmoitettu kello 18.37

      • Anonyymi

        Irakilaiselle ilmoitettu klo 19.02


    • Anonyymi

      😅😅😅

    • Anonyymi

      Loistavaa tekstiä! Thank good, jos huomenna tulee lisää!

    • Anonyymi

      Palomies ei ollut vain söötti vaan myös fiksu, kun valitsi ettei halunnut olla jatkuvasti julkisuudessa.👍

      • Anonyymi

        Palomies pinkaisi Marttia karkuun, 1 vrk riitti seurassaan 🏃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palomies pinkaisi Marttia karkuun, 1 vrk riitti seurassaan 🏃

        😂😂😂😂


    • Anonyymi

      👍hyvä on näyttää aitoakin💪

    • Anonyymi

      Se on kylläkin thank God mut ihan hyvin sä vedät 😂

      • Anonyymi

        Ei ole Martinan kielessä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe