Muilla tämmöisiä naapureita? Asunto on meillä myynnissä, rivitalo, ollut jo jonkin aikaa. Joka päivä kädet ristissä toivoo, että tästä pääsee pois.
Naapurin ukko, joka v***n kerta, kun menen hakemaan postia, mihin aikaan vaan, ei mene minuuttiakaan, niin tämän ovi aukeaa.
Jos olemme etupihalla vaikka varastomme siivoamassa, tulee tämä siihen seisomaan ja ihmettelemään. Pyörii usein nurmikon kimpussa meidän edustalla, siis jokaisen kohdalla "oma" läntti nurmikkoa. Viimeksi säikähdin, kun seisoi melkein ulko-oven vieressä sanojensa mukaan "lannoittamassa nurmikkoa". Edes takapihalla ei saa olla rauhassa. Tässä puhuin puhelimessa takapihamme terassilla, ei kauaakaan, niin tämä pällistelee aidan takaa ja kun lopetin puhelun, niin tuli uudestaan, että "minä vain ilmoitin, että olen täällä, että et puhu mitään henkilökohtaisia asioita."
Siis mulla on nykyään päivä pilalla, kun nään tämän ihmisen naaman ja ahdistaa ajatella, että hän on kokoajan tuolla seinän toisella puolella.
Ei tuo ihan normaalia toimintaa taida olla.
Naapuri on yksi painajainen
Anonyymi
2
167
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tällaisen palstan aktivoinnin teko ihan normaalia toimintaa?
- Anonyymi
Juu onhan niitä täälläkin esuim naapurit hiippailee iltojen hämärissä
jatkuvalla syötöllä josvaikka kuulisi jotain lisäksi asuntooni sisälle tarkkailaan joson verhot auki joka kerta askeleita alkaa kuuluu ku on ikkuna auki ja sytytän valot alkaa askeleita kuuluu josus kun hiivin ääneti ulos ja naapuri huomaasattuneest syyst mut lähtee askeleet liikkeelle ja kerran seyks hyppäs ojaan matalaks kunäki ja silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979