Naapuri on yksi painajainen

Anonyymi

Muilla tämmöisiä naapureita? Asunto on meillä myynnissä, rivitalo, ollut jo jonkin aikaa. Joka päivä kädet ristissä toivoo, että tästä pääsee pois.

Naapurin ukko, joka v***n kerta, kun menen hakemaan postia, mihin aikaan vaan, ei mene minuuttiakaan, niin tämän ovi aukeaa.
Jos olemme etupihalla vaikka varastomme siivoamassa, tulee tämä siihen seisomaan ja ihmettelemään. Pyörii usein nurmikon kimpussa meidän edustalla, siis jokaisen kohdalla "oma" läntti nurmikkoa. Viimeksi säikähdin, kun seisoi melkein ulko-oven vieressä sanojensa mukaan "lannoittamassa nurmikkoa". Edes takapihalla ei saa olla rauhassa. Tässä puhuin puhelimessa takapihamme terassilla, ei kauaakaan, niin tämä pällistelee aidan takaa ja kun lopetin puhelun, niin tuli uudestaan, että "minä vain ilmoitin, että olen täällä, että et puhu mitään henkilökohtaisia asioita."
Siis mulla on nykyään päivä pilalla, kun nään tämän ihmisen naaman ja ahdistaa ajatella, että hän on kokoajan tuolla seinän toisella puolella.

Ei tuo ihan normaalia toimintaa taida olla.

2

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tällaisen palstan aktivoinnin teko ihan normaalia toimintaa?

• Anonyymi

Juu onhan niitä täälläkin esuim naapurit hiippailee iltojen hämärissä
      jatkuvalla syötöllä josvaikka kuulisi jotain lisäksi asuntooni sisälle tarkkailaan joson verhot auki joka kerta askeleita alkaa kuuluu ku on ikkuna auki ja sytytän valot alkaa askeleita kuuluu josus kun hiivin ääneti ulos ja naapuri huomaasattuneest syyst mut lähtee askeleet liikkeelle ja kerran seyks hyppäs ojaan matalaks kunäki ja silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe