Muilla tämmöisiä naapureita? Asunto on meillä myynnissä, rivitalo, ollut jo jonkin aikaa. Joka päivä kädet ristissä toivoo, että tästä pääsee pois.
Naapurin ukko, joka v***n kerta, kun menen hakemaan postia, mihin aikaan vaan, ei mene minuuttiakaan, niin tämän ovi aukeaa.
Jos olemme etupihalla vaikka varastomme siivoamassa, tulee tämä siihen seisomaan ja ihmettelemään. Pyörii usein nurmikon kimpussa meidän edustalla, siis jokaisen kohdalla "oma" läntti nurmikkoa. Viimeksi säikähdin, kun seisoi melkein ulko-oven vieressä sanojensa mukaan "lannoittamassa nurmikkoa". Edes takapihalla ei saa olla rauhassa. Tässä puhuin puhelimessa takapihamme terassilla, ei kauaakaan, niin tämä pällistelee aidan takaa ja kun lopetin puhelun, niin tuli uudestaan, että "minä vain ilmoitin, että olen täällä, että et puhu mitään henkilökohtaisia asioita."
Siis mulla on nykyään päivä pilalla, kun nään tämän ihmisen naaman ja ahdistaa ajatella, että hän on kokoajan tuolla seinän toisella puolella.
Ei tuo ihan normaalia toimintaa taida olla.
Naapuri on yksi painajainen
Anonyymi
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tällaisen palstan aktivoinnin teko ihan normaalia toimintaa?
- Anonyymi
Juu onhan niitä täälläkin esuim naapurit hiippailee iltojen hämärissä
jatkuvalla syötöllä josvaikka kuulisi jotain lisäksi asuntooni sisälle tarkkailaan joson verhot auki joka kerta askeleita alkaa kuuluu ku on ikkuna auki ja sytytän valot alkaa askeleita kuuluu josus kun hiivin ääneti ulos ja naapuri huomaasattuneest syyst mut lähtee askeleet liikkeelle ja kerran seyks hyppäs ojaan matalaks kunäki ja silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817