meikäkin meni sammuttaan, siellä opin miten metsäpalo pysäytetään, mitenkään väheksymättä nykyistä tekniikkaa,,varmasti samat koetelut keinot käytössä, yli 4-kymppisiä "kylänmiehiä en suosittele metsäpalon sammuttajiksi,,niillä kun on sammutusvedet omast´takaa,,
v1970 kalajoen metsäpaloon
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
v2070 siellä taasen palaa kun EU ei anna hakata kelometsiä,,
- Anonyymi
siii nyt näättä miten käy, kun hiilensyöjät vähenee mut hiilet em syystä lisääntyy, ilmasto kuumuu,,metsät kuivuu ja kierre on valmis ja ruokkii itse itseään, ja hallinto vihreät neuvoo lääkkeeksi osta kansalainen sähkö-auto,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siii nyt näättä miten käy, kun hiilensyöjät vähenee mut hiilet em syystä lisääntyy, ilmasto kuumuu,,metsät kuivuu ja kierre on valmis ja ruokkii itse itseään, ja hallinto vihreät neuvoo lääkkeeksi osta kansalainen sähkö-auto,,
,,katsokaapa nitä s-leluja onko niissä vetokoukkua kärriä varten ja anoppia takapenkillä, hyvin harvassa, molemat vie sähköä jonka hinta vain nousee ja montako s-lelulla ajaa 20-30 pakkasella, hyvin harvassa on ajajia akun jännitteet kylmässä putoo ja matkat lyhenee, silloin ois parasta s-auton takakontissa olla vara-akkuja, mut ne lisää painoa ja s.kulutusta, jossain vaiheessa akkujen lkm- tuottama virta kuitenkin ylittyis, virran hävikin,mutta mihin ne akut sitte sopisi, niin noo peräkärriin,mut sitten sen perräkärrin vetovastu syö lisää wirtaa, no sitten vain toinen peräkärri akkuja täyteen
helppo valk,,
- Anonyymi
ettekös te siellä metsäpalossa sillon polttaneet kärsämäen paloauton ? :)
- Anonyymi
aikas raskas syytös..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aikas raskas syytös..
Ajattelitko viedä käräjille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko "käräjäkelpoinen päästä käräjlle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ettekös te siellä metsäpalossa sillon polttaneet kärsämäen paloauton ? :)
sinähän enmsin syytät koko metsä-palon sammutus hlöstöä Kämäen paloauton poltosta paitsi, että lauseesi "Ajattelitko" kohdistaa vain minuun,,?
"ajattelitko, kun aloit minua em palo-auton palamisesta syyttämään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ettekös te siellä metsäpalossa sillon polttaneet kärsämäen paloauton ? :)
sinähän enmsin syytät koko metsä-palon sammutus hlöstöä Kämäen paloauton poltosta paitsi, että lauseesi "Ajattelitko" kohdistaa vain minuun,,?
"ajattelitko, kun aloit minua em palo-auton palamisesta syyttämään?suos, sinun pidäyttymään itse ilmoittamastasi hobbistasi "koirankusien tarkkailusta, joka viittaa vahvasti, että sinulla on kiinostusta eläin- sexiin,, se tosin ei kaiken kokeneita kärsiä hetkauta,,voivat pakkasten tullessa jopa levittää emakon viereen puhtaat oljet,,
- Anonyymi
outoo kun paikalla ollut ei muista tuollaista tapahtumaa.... no. onhan siitä jo aikaa.kukapa sitä kaikkee muistaa.mauri muistais jos vielä eläis.siinä oli kärsämäen paras tarinoitten kertoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117