Reisien nopea laihdutus?

Anonyymi

Hei,
Olen tässä jo yli vuoden yrittänyt laihduttaa kaikkia läskejä pois, mutta tuntuu ettei reidet pienene yhtään vaikka mitä teen! Onko teillä vinkkejä siitä, miten reidet saisi pieneksi nopeasti?
Liikun joka päivä ja syön n.600 kaloria päivässä. Kannattaisiko minun vähentää syömistäni?

6

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,
      En tiedä hirveesti miten reisiä voisi laihduttaa, varmaan jos sä tekisit paljon reisissä tuntuvia lihaskunto liikkeitä esim. Kyykyt ja askelkyykyt ovat tosi hyviä. Myös juoksu, kävely ja pyöräily varmasti auttaisivat. Minulla on kuitenkin vähän samankaltainen ongelma näitten reisien kanssa, enkä tiedä miten ne pienenisi. Riippuu sinun pituudesta, iästä, sekä painosta paljon sinun pitäisi syödä kaloreita päivässä, mutta netistä löytyy hyviä sovelluksia sopivaan kalorimäärään. On kuitenkin tuo 600kcal tosi vähän, ja siinä on mahdollista että kun syöt niin vähän. Keho saa liian vähän ravintoa, ja se menee säästöliekille. Eli silloin varmasti kestää reisienkin laihdutus pidempään. Alle 1200kaloria päivässö on tosi vähän, ja sitä alle ei suositella. Laihduttajan kannattaisi syödä noin. 1500kcal päivässä, mutta ymmärrän että jos syö vähän päivässä niin se kuulostaa tosi paljolta, sillä minustakin kuulostaa. Toivottavasti joku osaa auttaa paremmin. Muista olet jo tuollaisena ainutlaatuinen ja ihana ihminen❤️

    • Anonyymi

      Jos vaaaa jaksaa ylläpitää kuntoilua ja ruokavalioo ja syö vaan pääosin terveellistä ruokaa ja vhän niiii mahdotonta ettei laihtuisp

    • Anonyymi

      Hah. Ei Noilla kaloreilla testatuissa olosuhteissa esim. keskitysleirit KELLÄÄN ollut liikalihavia reisiä

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä mitään täsmälaihdutus keinoa ei millekään kehonosalle ole olemassa.
      Lihaksia voi kiinteyttää mutta se ei "laihduta" sillä lihas kasvaa vaikka rasva saattaa vähetä. Tulos on usein isommat reidet tai käsivarret tai mitä nyt sitten yrittääkin kaventaa.
      Kropan muoto määräytyy henkilökohtaisista tekijöistä joita saamme geeneissä.
      Ainoa keino on opetella hyväksymään ja rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on. Silloin jää tilaa myös elämästä nauttimiselle.
      Tiedän itse anoreksian läpi käyneenä että tähän sairauteen sairastuneelle järjen puhuminen on yhtä tehokasta kuin saarnata seinälle. Se kuuluu taudin kuvaan.
      Siksi jätänkin sen tehtävän ammattilaisille.

      Tiedän myös mitä tuskaa tämä sairaus uhrilleen aiheuttaa. Se on maanpäällinen helvetti josta ei pääse pois kun sinne putoaa. Se pitää koukussaan ja lujasti.
      Ulkopuoliset kuvittelevat että sairastunut nauttii siitä, ja kyllä, hetkellisiä euforian hetkiä voi kokeakin kun kokee taas voittaneensa kun pystyy kieltäytymään vaikka koko keho huutaa ravintoa. Sairasta euforiaa joka vaihtuu pian taas epätoivoksi ja tuskaksi.
      Tässä kun pyörit yli kymmenen vuotta kuten minä tein, tiedät käyneesi helvetissä etkä sinne enää missään tapauksessa takaisin halua vaikka se edelleen kuiskailee ja houkuttelee taustalla. Liian hyvässä muistissa se kaikki että siihen enää lankeasin.

      Olen pahoillani sinun ja kaikkien muittenkin sairastuneitten puolesta. Elämä kun kuitenkin on lyhyt ja tarkoitettu elettäväksi ja nautittavaksi. Uusintaa ei saa, jokainen mennyt hetki on iäksi mennyt.

    • Anonyymi

      Lasket vaan väärin kaloris jos et yhtään muka laihdu. Toki muutos vaa'alla voi näkyä hieman jäljessä sen takia että suolessa tavaraa joka painaa, mutta kalorit ei valehtele jos ne osaa laskea. Itse laihduin viime kuussa 4 kiloa tuolla 600/pv, kyllä vähitellen reidet pienenee

    • Anonyymi

      Niin uskomattomalta kuin se ehkä anorektikolle kuulostaakin niin reidet pienenevät itseasiassa syömällä runsaasti ja tekemällä salitreeniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe