Hei,
Olen tässä jo yli vuoden yrittänyt laihduttaa kaikkia läskejä pois, mutta tuntuu ettei reidet pienene yhtään vaikka mitä teen! Onko teillä vinkkejä siitä, miten reidet saisi pieneksi nopeasti?
Liikun joka päivä ja syön n.600 kaloria päivässä. Kannattaisiko minun vähentää syömistäni?
Reisien nopea laihdutus?
6
924
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
En tiedä hirveesti miten reisiä voisi laihduttaa, varmaan jos sä tekisit paljon reisissä tuntuvia lihaskunto liikkeitä esim. Kyykyt ja askelkyykyt ovat tosi hyviä. Myös juoksu, kävely ja pyöräily varmasti auttaisivat. Minulla on kuitenkin vähän samankaltainen ongelma näitten reisien kanssa, enkä tiedä miten ne pienenisi. Riippuu sinun pituudesta, iästä, sekä painosta paljon sinun pitäisi syödä kaloreita päivässä, mutta netistä löytyy hyviä sovelluksia sopivaan kalorimäärään. On kuitenkin tuo 600kcal tosi vähän, ja siinä on mahdollista että kun syöt niin vähän. Keho saa liian vähän ravintoa, ja se menee säästöliekille. Eli silloin varmasti kestää reisienkin laihdutus pidempään. Alle 1200kaloria päivässö on tosi vähän, ja sitä alle ei suositella. Laihduttajan kannattaisi syödä noin. 1500kcal päivässä, mutta ymmärrän että jos syö vähän päivässä niin se kuulostaa tosi paljolta, sillä minustakin kuulostaa. Toivottavasti joku osaa auttaa paremmin. Muista olet jo tuollaisena ainutlaatuinen ja ihana ihminen❤️ - Anonyymi
Jos vaaaa jaksaa ylläpitää kuntoilua ja ruokavalioo ja syö vaan pääosin terveellistä ruokaa ja vhän niiii mahdotonta ettei laihtuisp
- Anonyymi
Hah. Ei Noilla kaloreilla testatuissa olosuhteissa esim. keskitysleirit KELLÄÄN ollut liikalihavia reisiä
- Anonyymi
Ikävä kyllä mitään täsmälaihdutus keinoa ei millekään kehonosalle ole olemassa.
Lihaksia voi kiinteyttää mutta se ei "laihduta" sillä lihas kasvaa vaikka rasva saattaa vähetä. Tulos on usein isommat reidet tai käsivarret tai mitä nyt sitten yrittääkin kaventaa.
Kropan muoto määräytyy henkilökohtaisista tekijöistä joita saamme geeneissä.
Ainoa keino on opetella hyväksymään ja rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on. Silloin jää tilaa myös elämästä nauttimiselle.
Tiedän itse anoreksian läpi käyneenä että tähän sairauteen sairastuneelle järjen puhuminen on yhtä tehokasta kuin saarnata seinälle. Se kuuluu taudin kuvaan.
Siksi jätänkin sen tehtävän ammattilaisille.
Tiedän myös mitä tuskaa tämä sairaus uhrilleen aiheuttaa. Se on maanpäällinen helvetti josta ei pääse pois kun sinne putoaa. Se pitää koukussaan ja lujasti.
Ulkopuoliset kuvittelevat että sairastunut nauttii siitä, ja kyllä, hetkellisiä euforian hetkiä voi kokeakin kun kokee taas voittaneensa kun pystyy kieltäytymään vaikka koko keho huutaa ravintoa. Sairasta euforiaa joka vaihtuu pian taas epätoivoksi ja tuskaksi.
Tässä kun pyörit yli kymmenen vuotta kuten minä tein, tiedät käyneesi helvetissä etkä sinne enää missään tapauksessa takaisin halua vaikka se edelleen kuiskailee ja houkuttelee taustalla. Liian hyvässä muistissa se kaikki että siihen enää lankeasin.
Olen pahoillani sinun ja kaikkien muittenkin sairastuneitten puolesta. Elämä kun kuitenkin on lyhyt ja tarkoitettu elettäväksi ja nautittavaksi. Uusintaa ei saa, jokainen mennyt hetki on iäksi mennyt. - Anonyymi
Lasket vaan väärin kaloris jos et yhtään muka laihdu. Toki muutos vaa'alla voi näkyä hieman jäljessä sen takia että suolessa tavaraa joka painaa, mutta kalorit ei valehtele jos ne osaa laskea. Itse laihduin viime kuussa 4 kiloa tuolla 600/pv, kyllä vähitellen reidet pienenee
- Anonyymi
Niin uskomattomalta kuin se ehkä anorektikolle kuulostaakin niin reidet pienenevät itseasiassa syömällä runsaasti ja tekemällä salitreeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709