Haluan että menkat alkaa! tytöt auttakaa

Anonyymi

Olenko järjiltäni haluan että kuukautiset alkaa kavereilla on jo alkanut ja tunnen itseni ulkopuoliseksi kun he kertovat menkkamokiaan ja minä vain kuuntelen haaveillen olen pahoillani jos tämä loukkaa teitä ❤️ olen 10v tiedän tiedän joillain alkaa vasta 16 vuotiaina olen lukenut kaiken kuukautisista ja aina kun mua sattuu mahaan niin meen innoissani vessaan että jeee mun menkat alkaa mutta EI onko jotain merkkejä niitten alusta vai tuleeko ne menkat vaan suoraan kiitän kovasti jos autat

13

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi lapsi kulta.Sitten kun kuukautiset alkaa niin sä ehdit nauttii niistä hyvinkin 50 vuotta.Miksi sä haluat että sulle tulee ohivuotoja kun menkat alkaa.Mikä siinä on mukavaa.Ite en ole ikinä nauttinut siitä että sulla on housut veressä.Mutta jos haluut mokata niin älä käytä suojia ollenkaan.Jos nautit sen veren valumisen tunteesta noin paljon.

    • Anonyymi

      Joo, no oli mullakin kun olin alle kymmenvuotias ja sain jonkun näytepakkauksen tamponeita ja opasvihkosen, niin mietin innoissani milloin kuukautiset alkaa.

      Mut kyllä niitä ehtii tulla kymmeniä vuosia eikä se välttämättä niin hupaa aina ole. Nauti nyt elämästä ilman niitä.

    • Anonyymi

      Mä n en ymmärrä mitä hauskaa on veren vuotamisessa.Mikä niistä menkoista tekee nautittavan.Ne mokatko?Kuka haluaa tahallaan ilmoittaa että minulla on menkat ja siksi housuni on veressä,

    • Anonyymi

      Se on ihan normaalia jos odotat menkkojasi. Minäkin odotin ja ne alkoivat minulla vasta 13 vuotiaana joten sinulla ei ole mitään kiirettä vielä. Mutta menkkojen oireita tai mistä voit päätellä että sinulla alkaa on pistävä alavatsakipu tai alaselkä kipu, valkovuotoa, päänsärkyä, joillakin saattaa tulla myös pahaa oloa.
      Odottamisen iloa ja onnea sitten kun ne alkaa! <3

    • Anonyymi

      Kyllä ne menkat aikanaan alkaa. Ehdit sitten tuhat kertaa toivoa, ettei menkkoja tulisi. Silloin olet niin kuin muutkin ja kuulut joukkoon.

    • Anonyymi

      Voin sanoa että tätä ei kukaan toivo…:)

    • Anonyymi

      Kuuleppa.Itsellä ollu jo yli vuosi menkat ja en tykkää.Pystyt nauttimaan niistä monia vuosi kymmeniä.Se ei oo kivaa että ei pääse uimaan koulusta tai muutenkaa. Vain parilla kaverilla on.Onhan se ihan normaalia että on menkat mut kyllä niistä saa nauttia todella kauan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miten kukaan voi nauttia märistä ja verisistä housuista.Sairasta jos saa kiksejä verisistä vaatteista.


    • Anonyymi

      Sitten kun on ollut sukupuoliyhteydessä ilman ehkäisyä satunnaisen jätkän kanssa, jonka nimeäkään ei tiedä, silloin toivoo syystäkin, että menkat tulisi. Tai onhan jälkiehkäisy. Muuten ei kukaan menkkoja toivo, paitsi ehkä hölmö lapsi.

      Jokainen päivä, viikko, kuukausi ja vuosi huoletonta lapsen elämää on onnea, jonka ymmärrät vasta, kun kamppailet kuukautiskipujen kourissa, piilottelet veritahroja ja pidät koko ajan huolta, että sinulla on nopea pääsy paikkaan, jossa saat rauhassa vaihtaa siteen.

    • Anonyymi

      Okei tässä vinkki! Älä missään nimessä halua menkkoja ajoissa! Ne rajoittaa elämää, niihin menee rahaa( siteet ja tamppoonit), ne sattuu ihan helvetisti ja muita syitä. Kannattaa odottaa rauhassa, koska sen jälkeen kun ne alkaa sun elämä on pilalla. Ja sä et ees kesällä pääse lapsi kulta uimaan ilman että käytät tamppoonii. Ja hei yleisin ikä menkoille on 12-15 mutta se riippuu ihan geeneistä. Joillain alkaa 9v ja joillain 17v. Mutta odota vain rauhassa ja älä pyydä niitä

    • Anonyymi

      Nuorille markkinoidaan, että kuukautiset ovat kiva asia, ettei olisi harmitus, kun ne alkavat. Ne ovat luonnollinen merkki, että on tulossa naiseksi. Hankaluutena koin ettei ollut niin pitkää yösidettä, ettei oli vuotanut edestä tai takaa yli. Onnea odotukseen.

    • Anonyymi

      En toivoisi kenellekään 10-vuotiaalle lapselle kuukautisia. Pelkkää vaivaa ja harmia niistä on, itkun paikka noin nuorelle, vaikka olisi kuinka odotettu. Vatsa kipeä, housut veressä, jopa sänkykin, aina valmiina siteiden vaihtoon... Tämä on sitä todellista arkea kuukautisten kanssa.

      En ole koskaan kuullut kenenkään iloinneen kuukautisista, en nuoren enkä vanhan. Mutta huolta ja tuskaa kuukautisista on ainakin joskus jokaisella, ja se ei todellakaan ole mikään ylpeyden aihe ollut kenellekään, harva siitä uskaltaa edes puhua kuin korkeintaan lääkärille.

      En ylpeilisi mokilla, joita on sattunut enkä kadehtisi toisten mokia!

    • Anonyymi

      Menkat tuskin on 10-vuotiaiden tyttöjen puheenaihe varsinkaan niin, että kaikki paitsi yksi jo puhuisivat menkkamokistaan. Harvalla 10-vuotiaalla on menkat ja vielä harvempi puhuu mokistaan. Tuskin yksikään 10-vuotias iloitsee menkoista. Melkein hallitsematon taakka ne on lapselle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe