Haluan että menkat alkaa! tytöt auttakaa

Anonyymi

Olenko järjiltäni haluan että kuukautiset alkaa kavereilla on jo alkanut ja tunnen itseni ulkopuoliseksi kun he kertovat menkkamokiaan ja minä vain kuuntelen haaveillen olen pahoillani jos tämä loukkaa teitä ❤️ olen 10v tiedän tiedän joillain alkaa vasta 16 vuotiaina olen lukenut kaiken kuukautisista ja aina kun mua sattuu mahaan niin meen innoissani vessaan että jeee mun menkat alkaa mutta EI onko jotain merkkejä niitten alusta vai tuleeko ne menkat vaan suoraan kiitän kovasti jos autat

24

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi lapsi kulta.Sitten kun kuukautiset alkaa niin sä ehdit nauttii niistä hyvinkin 50 vuotta.Miksi sä haluat että sulle tulee ohivuotoja kun menkat alkaa.Mikä siinä on mukavaa.Ite en ole ikinä nauttinut siitä että sulla on housut veressä.Mutta jos haluut mokata niin älä käytä suojia ollenkaan.Jos nautit sen veren valumisen tunteesta noin paljon.

• Anonyymi

Joo, no oli mullakin kun olin alle kymmenvuotias ja sain jonkun näytepakkauksen tamponeita ja opasvihkosen, niin mietin innoissani milloin kuukautiset alkaa.

Mut kyllä niitä ehtii tulla kymmeniä vuosia eikä se välttämättä niin hupaa aina ole. Nauti nyt elämästä ilman niitä.

• Anonyymi

Mä n en ymmärrä mitä hauskaa on veren vuotamisessa.Mikä niistä menkoista tekee nautittavan.Ne mokatko?Kuka haluaa tahallaan ilmoittaa että minulla on menkat ja siksi housuni on veressä,

• Anonyymi

Se on ihan normaalia jos odotat menkkojasi. Minäkin odotin ja ne alkoivat minulla vasta 13 vuotiaana joten sinulla ei ole mitään kiirettä vielä. Mutta menkkojen oireita tai mistä voit päätellä että sinulla alkaa on pistävä alavatsakipu tai alaselkä kipu, valkovuotoa, päänsärkyä, joillakin saattaa tulla myös pahaa oloa.
      Odottamisen iloa ja onnea sitten kun ne alkaa! <3

• Anonyymi

Kyllä ne menkat aikanaan alkaa. Ehdit sitten tuhat kertaa toivoa, ettei menkkoja tulisi. Silloin olet niin kuin muutkin ja kuulut joukkoon.

• Anonyymi

Voin sanoa että tätä ei kukaan toivo…:)

• Anonyymi

Kuuleppa.Itsellä ollu jo yli vuosi menkat ja en tykkää.Pystyt nauttimaan niistä monia vuosi kymmeniä.Se ei oo kivaa että ei pääse uimaan koulusta tai muutenkaa. Vain parilla kaverilla on.Onhan se ihan normaalia että on menkat mut kyllä niistä saa nauttia todella kauan.

• Anonyymi

En ymmärrä miten kukaan voi nauttia märistä ja verisistä housuista.Sairasta jos saa kiksejä verisistä vaatteista.

• Anonyymi

Sitten kun on ollut sukupuoliyhteydessä ilman ehkäisyä satunnaisen jätkän kanssa, jonka nimeäkään ei tiedä, silloin toivoo syystäkin, että menkat tulisi. Tai onhan jälkiehkäisy. Muuten ei kukaan menkkoja toivo, paitsi ehkä hölmö lapsi.

Jokainen päivä, viikko, kuukausi ja vuosi huoletonta lapsen elämää on onnea, jonka ymmärrät vasta, kun kamppailet kuukautiskipujen kourissa, piilottelet veritahroja ja pidät koko ajan huolta, että sinulla on nopea pääsy paikkaan, jossa saat rauhassa vaihtaa siteen.

• Anonyymi

Okei tässä vinkki! Älä missään nimessä halua menkkoja ajoissa! Ne rajoittaa elämää, niihin menee rahaa( siteet ja tamppoonit), ne sattuu ihan helvetisti ja muita syitä. Kannattaa odottaa rauhassa, koska sen jälkeen kun ne alkaa sun elämä on pilalla. Ja sä et ees kesällä pääse lapsi kulta uimaan ilman että käytät tamppoonii. Ja hei yleisin ikä menkoille on 12-15 mutta se riippuu ihan geeneistä. Joillain alkaa 9v ja joillain 17v. Mutta odota vain rauhassa ja älä pyydä niitä

• Anonyymi

Nuorille markkinoidaan, että kuukautiset ovat kiva asia, ettei olisi harmitus, kun ne alkavat. Ne ovat luonnollinen merkki, että on tulossa naiseksi. Hankaluutena koin ettei ollut niin pitkää yösidettä, ettei oli vuotanut edestä tai takaa yli. Onnea odotukseen.

• Anonyymi

En toivoisi kenellekään 10-vuotiaalle lapselle kuukautisia. Pelkkää vaivaa ja harmia niistä on, itkun paikka noin nuorelle, vaikka olisi kuinka odotettu. Vatsa kipeä, housut veressä, jopa sänkykin, aina valmiina siteiden vaihtoon... Tämä on sitä todellista arkea kuukautisten kanssa.

En ole koskaan kuullut kenenkään iloinneen kuukautisista, en nuoren enkä vanhan. Mutta huolta ja tuskaa kuukautisista on ainakin joskus jokaisella, ja se ei todellakaan ole mikään ylpeyden aihe ollut kenellekään, harva siitä uskaltaa edes puhua kuin korkeintaan lääkärille.

En ylpeilisi mokilla, joita on sattunut enkä kadehtisi toisten mokia!

• Anonyymi

Menkat tuskin on 10-vuotiaiden tyttöjen puheenaihe varsinkaan niin, että kaikki paitsi yksi jo puhuisivat menkkamokistaan. Harvalla 10-vuotiaalla on menkat ja vielä harvempi puhuu mokistaan. Tuskin yksikään 10-vuotias iloitsee menkoista. Melkein hallitsematon taakka ne on lapselle.

• Anonyymi

Joo oon tosi mulhässä mut ihsm :D
      Huijui pelottaa ajatuskin jos alkais noin nuorena! Kantsii nyt iloita kun sulla ei vielä menkkoja oo. Seuraava samanlainen tilanne sulla on vasta 60 vuotiaana, kun menkat on jo loppunu. Ekoista voit olla vielä innoissasi, mutta vaikka puolen vuoden päästä voi olla jo aika ei-kiva yllätys kun huomaat et taas ne alko.
      Mutta nyt kun näitä viestejä luen niin ei kaikilla ne nyt noin hirveetä oo. Itellä ainakaan ei oo mitään kipuja. Tai joillain on tosi runsaat, joillakin ei, ne riippuu osin geeneistä. Kantsii kysellä äitiltä niistä jos kiinnostaa. Onnea odotukseen!

• Anonyymi

kyllä runsaat kuukautiset voi olla vaikka äidillä ei ole ollut. Voi esim olla myooma ja silloin äidin menkoilla ei ole väliä

• Anonyymi

Tuskinpa 80v papalla enää menkkoja on? Jostain oudosta tuo silti kertoo, että joka päivä pitää valehella olevansa tyttö.

• Anonyymi

eikö tämä sun 80 v vanhene ikinä. onko hän kuolematon vai onko elossa vielä 10 vuoden päästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö tämä sun 80 v vanhene ikinä. onko hän kuolematon vai onko elossa vielä 10 vuoden päästä

Luultavasti se uskoo kököttävänsä koneella yli satavuotiaaks.
        Mutt se on varma, että menkkojensa ongelmistaan se kirjottaa.
        Huvittavinta kuitenkin, että se kertoo olevansa uskova mies.
        Niin että se niistä uskistarinoista.

Ja aina anona, ettei kukaan tunnistaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti se uskoo kököttävänsä koneella yli satavuotiaaks.
        Mutt se on varma, että menkkojensa ongelmistaan se kirjottaa.
        Huvittavinta kuitenkin, että se kertoo olevansa uskova mies.
        Niin että se niistä uskistarinoista.

Ja aina anona, ettei kukaan tunnistaisi.

Jep

• Anonyymi

Joo siis sillon ku olin ite kymmenen halusin menkat tosi paljon kans,mut sit ku alko valkovuoto(tosi runsaana)voin luvata että into hiipuu…..

• Anonyymi

Ei me vielä ala kun sun hormoonitoiminta ei oo kun olla viel käynnissä.
      Ei mullakaan oo vaikka oon 12v en kyllä haluiskaan

• Anonyymi

On aika harvinaista, mutta joillain voi oikeasti alkaa menkat jo 10-11 vuoden iässä.
        Ja sekin harvinaista, jos alkaa vasta joskus 14-vuotiaana.
        Aika usein se on n. 12-13-vuotiaana kun ne alkaa.
        Usein menkat alkaa samassa iässä kuin omalla äidilläkin on alkanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika harvinaista, mutta joillain voi oikeasti alkaa menkat jo 10-11 vuoden iässä.
        Ja sekin harvinaista, jos alkaa vasta joskus 14-vuotiaana.
        Aika usein se on n. 12-13-vuotiaana kun ne alkaa.
        Usein menkat alkaa samassa iässä kuin omalla äidilläkin on alkanut.

Niin no

• Anonyymi

Ite ainakin meinasin kirkua järkytyksestä kun menin vessaan ja huomasin että menkat ovat alkaneet.Varsin noloa kun tietääkseni kenelläkään luokjalaisellani ei tietääkseni ne ole alkaneet.En viitti kertoa niistä edes vanhemmille,no typerän idiootin isoveljeni takia.Onhan se sen verran ärsyttävä.Olisin varma että se alkaa nauramaan minulle siksi.Eipähän varmaan naura sen jälkeen jos minulla on koulu uintia ja se on syynä etten mene kouluun.Toivon että niin käy jonain kertana.Syynä se etten osaa uida ja siitä ehkä alkaisi jonkinlainen poikien nauramis show,tai sitten ainakin kävisi pahempi,nimittäin ne näkee mun kainalokarvat ja että mun ⬆️ on kasvanut.Sen jälkeen alkaa se että kaikki tietää että mun murrosikä on alkanut,ja se on sitten voi voi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe