Kopiointi Windows 10 PC:llä USB-tikulle tuntuu olevan epänormaalin hidas. Nopeus 2-7 mb/s. Mitä kaikkea mahdollisuuksia tässä voi olla ongelmana?
- USB-tikku on USB 3.0 portissa (kokeiltu myö 2.0 portissa)
- uusi tikku, oikein alustettu
- ei ole virransäästöjä yms. päällä
- Ryzen 3800X prosessori
- MSI MPG X570 emo
- 1000W virtalähde
- kaikki ajurit tuoreita
Ideoita ja ehdotuksia, mistä voisi etsiä ongelmaa?
Kopiointinopeus USB-tikulle???
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tiedostot ovat pientä silppua, siirto hidastuu.
- Anonyymi
Mihin Sul on noin kova kiire? Kysy mummoltas kuin monta bittii siirty per sek.
ku hän väänsi puuroo Sulle. - Anonyymi
Kaikilla tikuille kirjoittaminen vain ei onnistu nopeasti; ne eivät ole mitään SSD -asemia, vaan käyttävät halvempia ja hitaampia muistipiirejä, siksi.
- Anonyymi
kokeile toisella käyttiksellä.
- Anonyymi
Nettinopeus on surkea.
- Anonyymi
Huono tikku, minulla on yksi maxwell yhtä hidas.
- Anonyymi
Eikun Maxell, Maxwell taitaa olla kahvi.
Mikä tikku? Monet USB-tikut ovat tosiaan noin hitaita.
- Anonyymi
Sanon suoraan että ongelmaa voi etsiä vain oman lompakon pohjalta; Piirisarja on X570, niin siitä ei ole pullonkaulaa niin missään nimessä, eikä windows ole tähän suoraan syyllinen.
Itse olen ostanut vain Kingstonin usb-tikkuja, koska ne ovat HALPOJA, vaikka olen aivan täysin tietoinen siitä että kirjottaminen niille kestää ikuisuuden.
Minulla on myös digikameroihin tarkoitettuja mopeita (ja hintavia) SD -kortteja, joihin kopioin tietoja silloin kun on kiire, niin näiden kanssa se on vain yksi hujaus.
Yksi tapa nopeuttaa asiaa on, että jos on useita tiedostoja jotka pitää kopioida (hitaalle) usb-tikulle, niin pakkaa ne ensin yhdeksi .zip -tiedostoksi, ja sitten kopioi sen .zip -tieston (hitaalle) usb -tikulle, niin kopiointi tapahtuu nopeamin näin.
Syy edelliseen on, että jokaista kopioitavaa tiedostoa kohden pitää ensin tehdä tilavaraus muistitikulle, (tiedostojärjestelmään) jonka jälkeen vasta tiedoston voi kopioida; eli siis 1 tiedosto = 1 tilanvaraustoiminne, 100 tiedostoa = 100 tilanvaraustoiminnetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1692094- 142092
- 77961
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46827Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35766Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108763Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156762Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30736- 43704
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50674