Ässillä on taas vauhti päällä

Anonyymi

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0

59

2695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää pariskunta vetää tyylillä eteenpäin, eli tuttuun tapaan Stefu lenkillä, ja Sohvi kamaajalle jne. Niin noloja molemmat🤦‍♀️

      • Anonyymi

        Kuka muu voi olla Stefanin lähin henkilö , kuin Sofia on, kun videolla sanoo näin ettei tarvitse olla vieras henkilö pahin vihollinen, vaan se lähinhenkilö on se. ??


    • Anonyymi

      Stefu on jo lenkillä😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Mua häiritsee se hengitys, joka aina kuuluu noilla videoilla.
        Tupakka näköjään tehnyt tehtävänsä.


      • Anonyymi

        Saattaa olla vanha juoksuvideo


      • Anonyymi

        Onpa taas juttu lehteen väännetty. On niin ihmeellistä, jos toinen puhuu puhelimessa nähtävästi työasioita, etteivät samaan aikaan keskustele keskenään.
        Mitähän tuonkin jutun kirjoittajalla liikkuu päässä?

        Ja Sofia kaivanut ötökän lasistaan pois, olisiko palokunta pitänyt soittaa paikalle, vai?
        Ja kuviakin ottanut ajankulukseen, kun toinen on puhelimessa.
        Vasta ruokaillessa jutelleet, kun puhelut olivat loppuneet.
        Ja oikein kuvien kanssa nämä niin tärkeät asiat julkaistaan.
        Olisikohan syytä hiukan toimittajienkin tasoa nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas juttu lehteen väännetty. On niin ihmeellistä, jos toinen puhuu puhelimessa nähtävästi työasioita, etteivät samaan aikaan keskustele keskenään.
        Mitähän tuonkin jutun kirjoittajalla liikkuu päässä?

        Ja Sofia kaivanut ötökän lasistaan pois, olisiko palokunta pitänyt soittaa paikalle, vai?
        Ja kuviakin ottanut ajankulukseen, kun toinen on puhelimessa.
        Vasta ruokaillessa jutelleet, kun puhelut olivat loppuneet.
        Ja oikein kuvien kanssa nämä niin tärkeät asiat julkaistaan.
        Olisikohan syytä hiukan toimittajienkin tasoa nostaa.

        Voimia peräkammariisi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas juttu lehteen väännetty. On niin ihmeellistä, jos toinen puhuu puhelimessa nähtävästi työasioita, etteivät samaan aikaan keskustele keskenään.
        Mitähän tuonkin jutun kirjoittajalla liikkuu päässä?

        Ja Sofia kaivanut ötökän lasistaan pois, olisiko palokunta pitänyt soittaa paikalle, vai?
        Ja kuviakin ottanut ajankulukseen, kun toinen on puhelimessa.
        Vasta ruokaillessa jutelleet, kun puhelut olivat loppuneet.
        Ja oikein kuvien kanssa nämä niin tärkeät asiat julkaistaan.
        Olisikohan syytä hiukan toimittajienkin tasoa nostaa.

        Onko etiketin mukaista työntää sormet viinilasiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko etiketin mukaista työntää sormet viinilasiin.

        Eihän Lötköllä ole mitään käytöstapoja, puhumattakaan pöytätavoista!
        Putte possu mikä possu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa taas juttu lehteen väännetty. On niin ihmeellistä, jos toinen puhuu puhelimessa nähtävästi työasioita, etteivät samaan aikaan keskustele keskenään.
        Mitähän tuonkin jutun kirjoittajalla liikkuu päässä?

        Ja Sofia kaivanut ötökän lasistaan pois, olisiko palokunta pitänyt soittaa paikalle, vai?
        Ja kuviakin ottanut ajankulukseen, kun toinen on puhelimessa.
        Vasta ruokaillessa jutelleet, kun puhelut olivat loppuneet.
        Ja oikein kuvien kanssa nämä niin tärkeät asiat julkaistaan.
        Olisikohan syytä hiukan toimittajienkin tasoa nostaa.

        Ei ole jutun aiheita. 😂


    • Anonyymi

      Stefu näköjään arvostaa Sofian korkealle. Sofia tietenkin taas väittää että mietelauseet ei koske häntä ja siten pääsee elämässään eteenpäin ja antaa selityksen itselleen ja muille miksi vielä on suhteessa.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuokin mietelause tarkoita loppupeleissä , että itse on itsensä suurin vihollinen.
        Kuten asia onkin.
        Itse on itselleen lähin henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuokin mietelause tarkoita loppupeleissä , että itse on itsensä suurin vihollinen.
        Kuten asia onkin.
        Itse on itselleen lähin henkilö.

        Lässyn lää. Kyllä nuo Stefun mietelauseet tarkoittaa Sofiaa. Kaava on aina sama: ensin ryypätään kunnolla (myös pulverinokka Sofia), sitten tapellaan ja riidellään, sitten Stefu yön pikkutunneilla julkaisee Sofiasta mietelauseiksi naamioituja totuuksia. Seuraavana päivänä kun pää on selvinnyt, Stefu poistaa vähin äänin nuo totuudet "rakkaastaan". Ja sitten pitää ruveta lepyttelemään tuota nolattua ja nöyryytettyä "rakastaan". Lepyttely onnistuu esimerkiksi parin tonnin käsilaukulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuokin mietelause tarkoita loppupeleissä , että itse on itsensä suurin vihollinen.
        Kuten asia onkin.
        Itse on itselleen lähin henkilö.

        Ei todellanaan tarkoita. stefan on aina miekestään uhri, ihan niin kuin muijansakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lää. Kyllä nuo Stefun mietelauseet tarkoittaa Sofiaa. Kaava on aina sama: ensin ryypätään kunnolla (myös pulverinokka Sofia), sitten tapellaan ja riidellään, sitten Stefu yön pikkutunneilla julkaisee Sofiasta mietelauseiksi naamioituja totuuksia. Seuraavana päivänä kun pää on selvinnyt, Stefu poistaa vähin äänin nuo totuudet "rakkaastaan". Ja sitten pitää ruveta lepyttelemään tuota nolattua ja nöyryytettyä "rakastaan". Lepyttely onnistuu esimerkiksi parin tonnin käsilaukulla.

        Ihan tosissasi teet näitä analyysejäsi toisten, sinulle vieraitten ihmisten yksityiselämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lää. Kyllä nuo Stefun mietelauseet tarkoittaa Sofiaa. Kaava on aina sama: ensin ryypätään kunnolla (myös pulverinokka Sofia), sitten tapellaan ja riidellään, sitten Stefu yön pikkutunneilla julkaisee Sofiasta mietelauseiksi naamioituja totuuksia. Seuraavana päivänä kun pää on selvinnyt, Stefu poistaa vähin äänin nuo totuudet "rakkaastaan". Ja sitten pitää ruveta lepyttelemään tuota nolattua ja nöyryytettyä "rakastaan". Lepyttely onnistuu esimerkiksi parin tonnin käsilaukulla.

        Soita Stefulle ja kysy, mitä mikäkin tarkoittaa. Et joudu tekemään omia tulkintojasi ja jo etukäteen kadehtimaan parin tonnin käsilaukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuokin mietelause tarkoita loppupeleissä , että itse on itsensä suurin vihollinen.
        Kuten asia onkin.
        Itse on itselleen lähin henkilö.

        Kyllä tarkoittaa. Varsinainen Liikemies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuokin mietelause tarkoita loppupeleissä , että itse on itsensä suurin vihollinen.
        Kuten asia onkin.
        Itse on itselleen lähin henkilö.

        Ei. Niin tässä mietelauseessa ei todellakaan sanottu.


    • Anonyymi

      Sofia valehtelee aivan kaikesta. ”Jossain vaiheessa terassilla tapahtui dramaattinen käänne, kun ilmeisesti joku ötökkä putosi Sofian juomaan. Nainen kaivoikin tunkeilijan urheasti itse pois lasistaan.”

      Postasi instassa, että Stefu olisi sankarillisesti onkinut ötökän pois lasistaan. Mikä postaamisen arvoinen asia tuo ylipäänsä on, ötökkä lasissa ja miksi tuostakin piti valehdella?

      • Anonyymi

        Yrittää esittää että miehet tekevät hänen puolestaan kaiken. On tainnut Stefu sanoa että poimi itse ötökkäsi ja veikkaan ettei Stefu käyttäydy yleensä kovinkaan herrasmiesmäisesti Sofiaa kohtaan.


      • Anonyymi

        Ja oliko kuvia, että Sofia sai sen ötökän pois lasista? Kaivelusta on kuva...mutta miten kävi. Jospa se ei onnistunutkaan, vaan tipahti takaisin, (kuten usein käy noitten ötököiden kanssa) ja lopulta Stefu puhelun loputtua sai pois?
        Kuka silloin taas valehtelisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oliko kuvia, että Sofia sai sen ötökän pois lasista? Kaivelusta on kuva...mutta miten kävi. Jospa se ei onnistunutkaan, vaan tipahti takaisin, (kuten usein käy noitten ötököiden kanssa) ja lopulta Stefu puhelun loputtua sai pois?
        Kuka silloin taas valehtelisi?

        Sofia kertoi tässä oman versionsa 🙈.


      • Anonyymi

        Niin, tuokin piti Sofian valehdella! Raaaaaasu Piripirkko!


      • Anonyymi

        Sofialla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Tyhjä ja merkityksetön elämä, josta postailee jonnin joutavia kohtauksia lasittunein silmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää esittää että miehet tekevät hänen puolestaan kaiken. On tainnut Stefu sanoa että poimi itse ötökkäsi ja veikkaan ettei Stefu käyttäydy yleensä kovinkaan herrasmiesmäisesti Sofiaa kohtaan.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää esittää että miehet tekevät hänen puolestaan kaiken. On tainnut Stefu sanoa että poimi itse ötökkäsi ja veikkaan ettei Stefu käyttäydy yleensä kovinkaan herrasmiesmäisesti Sofiaa kohtaan.

        Ei oo totta! :D Eikö Stefu ostanut Sofialle uutta drinkkiä?! Ollaan niin rikkaita olevinaan ja merkkituotteita, mutta sormilla kaivetaan ötökkää juomasta, ettei juoma vaan mene hukkaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo totta! :D Eikö Stefu ostanut Sofialle uutta drinkkiä?! Ollaan niin rikkaita olevinaan ja merkkituotteita, mutta sormilla kaivetaan ötökkää juomasta, ettei juoma vaan mene hukkaan :D

        Niin, tai miksi Sofia ei ostanut itse itselleen uutta drinkkiä? Kai sillä nyt edes sen verran kolikoita taskun pohjalla pyörii, että niillä drinksunsa saa maksettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Tyhjä ja merkityksetön elämä, josta postailee jonnin joutavia kohtauksia lasittunein silmin.

        Kateus kalvaa 👍😂


    • Anonyymi

      Miksi Stefan on noin epäsiisti oloinen, likaiset pitkäthiukset ja ryttyinenteepaita myös todella epäsiisti.

      • Anonyymi

        Stefanil varkut, on kuin olis kuset valunut pitkin lahkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanil varkut, on kuin olis kuset valunut pitkin lahkeita.

        Nekatiivinen komentoija heräsi henkiin. Olisikohan Stevan hoitanut virman asioia? Vaktalta tapahtumalta näyttää. Mietin vaan, onko Seiska lähettänyt kesätoimittajan Tallinnaan, vai onko taas joku ohikulkija päättänyt tienata 50 euroa turhanpäiväisellä kuvasarjalla . Kyllä jutun aiheet Seiskassa tuntuvat olevan vähissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekatiivinen komentoija heräsi henkiin. Olisikohan Stevan hoitanut virman asioia? Vaktalta tapahtumalta näyttää. Mietin vaan, onko Seiska lähettänyt kesätoimittajan Tallinnaan, vai onko taas joku ohikulkija päättänyt tienata 50 euroa turhanpäiväisellä kuvasarjalla . Kyllä jutun aiheet Seiskassa tuntuvat olevan vähissä

        Seiska on nyt ottanut jostain syystä S ja S- kynittäväkseen, kun kohujutut on mennyt vähiin kaikilta julkkiksilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska on nyt ottanut jostain syystä S ja S- kynittäväkseen, kun kohujutut on mennyt vähiin kaikilta julkkiksilta.

        Sofia on nyt moittinut julkisesti Seiskaa. Viimeksi tuossa sarjassaan. Mutta ketäpä Sofia ei olisi moittinut sarjassaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska on nyt ottanut jostain syystä S ja S- kynittäväkseen, kun kohujutut on mennyt vähiin kaikilta julkkiksilta.

        Hyvä kun Seiska on kääntänyt kelkkansa tuota piriparia vastaan! Nyt vaan kaikki riidat ja töppäilyt julkisuuteen, niin saadan taas nauraa piriparin kustannuksella 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekatiivinen komentoija heräsi henkiin. Olisikohan Stevan hoitanut virman asioia? Vaktalta tapahtumalta näyttää. Mietin vaan, onko Seiska lähettänyt kesätoimittajan Tallinnaan, vai onko taas joku ohikulkija päättänyt tienata 50 euroa turhanpäiväisellä kuvasarjalla . Kyllä jutun aiheet Seiskassa tuntuvat olevan vähissä

        On kyllä olemattomissa jutut. Olisi toimittaja vaikka säätilan laittanut tuonkin turhan ja liioitellun jutun paikalle, niin hiukan fiksumman kuvan olisi antanut itsestään.
        Varmaan seuraavassa seiskassa on juttu kuvien kanssa, kun Sofialla ollut syödessä hetken veitsi vasemmassa kädessä. Sitten pohdintaa, että mitähän tarkoittaa jne.
        Tai Stefu on juostessaan laittanut vuorotellen jalan toisen eteen.


      • Anonyymi

        Ollenkaan vakta tokumentti.Muut on tyhmiä mä en ollenkaan.
        Martina on viksu yrittäjä, Sofia vain paha. Msrtinaan uskon kuin kallioon ja sen sana on laki. Vakta homma..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä olemattomissa jutut. Olisi toimittaja vaikka säätilan laittanut tuonkin turhan ja liioitellun jutun paikalle, niin hiukan fiksumman kuvan olisi antanut itsestään.
        Varmaan seuraavassa seiskassa on juttu kuvien kanssa, kun Sofialla ollut syödessä hetken veitsi vasemmassa kädessä. Sitten pohdintaa, että mitähän tarkoittaa jne.
        Tai Stefu on juostessaan laittanut vuorotellen jalan toisen eteen.

        Sään näkee jokainen itse, missä sitten onkin, mutta tämän mÖkyparin toilailuja ei.
        Ja toimittajat kirjoittavat siitä, mistä lukijat haluavat lukea. Se on heidän työtään. Onkohan työ tuttu sana Sofialle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollenkaan vakta tokumentti.Muut on tyhmiä mä en ollenkaan.
        Martina on viksu yrittäjä, Sofia vain paha. Msrtinaan uskon kuin kallioon ja sen sana on laki. Vakta homma..

        Sinäkö elät Sofia vastaan Martina elämää, aika yksitoikkoista on sinulla. Minua naurattaa Sofian perseilyt kovasti, myönnän, mutta naurattaa yhtälailla Martinankin, vaikka niitä nykyään ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sään näkee jokainen itse, missä sitten onkin, mutta tämän mÖkyparin toilailuja ei.
        Ja toimittajat kirjoittavat siitä, mistä lukijat haluavat lukea. Se on heidän työtään. Onkohan työ tuttu sana Sofialle?

        No mitäpä toilailuja nyt näit? Onko puhelimessa puhuminen toilailua? Onko ötökän kaivaminen lasista toilailuja? Onko syöminen ja juttelu toilailuja?
        Onko puhelun aikana oleva parin keskinäinen hiljaisuus toilailuja?

        Sinä varmaan kaakatat koko ajan kovaan ääneen omiasi jos ( mahdollinen) puolisosi puhuu puhelimessa esim. työasioita.

        Ötökkääkään et yrittäisi edes kaivella lasista, mieluummin nielet sen.
        Sitten olet hiljaa, kun toisellakaan ei ole puhelu menossa.

        Lukijoiden taso on nähty, mutta kukapa olisi uskonut, että noin alhaalla ovat, että joka ruokailun ja puhelun haluavat lehdistä lukea ja nähdä. Missä vaiheessa vaaditte, että ässien vessassa käynnitkin on nähtävä ja luettava seiskasta
        Sitten pääsette "tietämään" ja arvuuttelemaan kumpi tuli, pissa vai kakka.
        "Viisaimmat" esittää vaktaa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä toilailuja nyt näit? Onko puhelimessa puhuminen toilailua? Onko ötökän kaivaminen lasista toilailuja? Onko syöminen ja juttelu toilailuja?
        Onko puhelun aikana oleva parin keskinäinen hiljaisuus toilailuja?

        Sinä varmaan kaakatat koko ajan kovaan ääneen omiasi jos ( mahdollinen) puolisosi puhuu puhelimessa esim. työasioita.

        Ötökkääkään et yrittäisi edes kaivella lasista, mieluummin nielet sen.
        Sitten olet hiljaa, kun toisellakaan ei ole puhelu menossa.

        Lukijoiden taso on nähty, mutta kukapa olisi uskonut, että noin alhaalla ovat, että joka ruokailun ja puhelun haluavat lehdistä lukea ja nähdä. Missä vaiheessa vaaditte, että ässien vessassa käynnitkin on nähtävä ja luettava seiskasta
        Sitten pääsette "tietämään" ja arvuuttelemaan kumpi tuli, pissa vai kakka.
        "Viisaimmat" esittää vaktaa asiasta.

        Jos sinua häiritsee noin kovin mökyparista kirjoittelut, niin älä hyvä ihminen lue niitä. Mutta anna niiden lukea ja kommentoida joita asia kiinnostaa, ei se ole sinulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefanil varkut, on kuin olis kuset valunut pitkin lahkeita.

        Tekevälle sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on nyt moittinut julkisesti Seiskaa. Viimeksi tuossa sarjassaan. Mutta ketäpä Sofia ei olisi moittinut sarjassaan.

        Seiska maksoi aikanaan Sofian ja Niko Nousiaisen häät. Kelpasi kyllä. nyt sitten haukkuu Seiskan.

        Niin teki Martinallekin ikävät temput. Martina oli hänen työnantajansa. Sai pyydettyä Sofian Miss Helsinki-kisaan, nosti voittajaksi ja opetti työtä mediassa ja esiintyivätkin yhdessä ip-lehdissä Sofia ja Martina. Martina oli kaasona Sofian ja Nikon häissä odottaessaan Isabellaa. Sofia käyttää niin häikäilemättömästi kaikkia hyväkseen. On kyse töistä, ihmisistä ihan mistä vaan. Jos ajattelee esim. tuota Stefaniakin ja sanoo, etteivät ole Martinan kanssa olleet vuosiin ystäviä. Miksiköhän? Ei työnantajille tehdä noin. Ei kavereille, eikä kaasoille.

        Itse en kovinkaan Martinaa korkealle nostanut, mutta kun on nähty, miten hienosti hän on selviytynyt erosta Stefanin kanssa. Joutunut sietämään Sofian temppuja. Rakentanut oman elämän. Niin täytyy hattua nostaa Martinalle ja sille, miten hän on pystynyt nousemaan täysin Ässien yläpuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska maksoi aikanaan Sofian ja Niko Nousiaisen häät. Kelpasi kyllä. nyt sitten haukkuu Seiskan.

        Niin teki Martinallekin ikävät temput. Martina oli hänen työnantajansa. Sai pyydettyä Sofian Miss Helsinki-kisaan, nosti voittajaksi ja opetti työtä mediassa ja esiintyivätkin yhdessä ip-lehdissä Sofia ja Martina. Martina oli kaasona Sofian ja Nikon häissä odottaessaan Isabellaa. Sofia käyttää niin häikäilemättömästi kaikkia hyväkseen. On kyse töistä, ihmisistä ihan mistä vaan. Jos ajattelee esim. tuota Stefaniakin ja sanoo, etteivät ole Martinan kanssa olleet vuosiin ystäviä. Miksiköhän? Ei työnantajille tehdä noin. Ei kavereille, eikä kaasoille.

        Itse en kovinkaan Martinaa korkealle nostanut, mutta kun on nähty, miten hienosti hän on selviytynyt erosta Stefanin kanssa. Joutunut sietämään Sofian temppuja. Rakentanut oman elämän. Niin täytyy hattua nostaa Martinalle ja sille, miten hän on pystynyt nousemaan täysin Ässien yläpuolelle.

        Totta joka sana👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska maksoi aikanaan Sofian ja Niko Nousiaisen häät. Kelpasi kyllä. nyt sitten haukkuu Seiskan.

        Niin teki Martinallekin ikävät temput. Martina oli hänen työnantajansa. Sai pyydettyä Sofian Miss Helsinki-kisaan, nosti voittajaksi ja opetti työtä mediassa ja esiintyivätkin yhdessä ip-lehdissä Sofia ja Martina. Martina oli kaasona Sofian ja Nikon häissä odottaessaan Isabellaa. Sofia käyttää niin häikäilemättömästi kaikkia hyväkseen. On kyse töistä, ihmisistä ihan mistä vaan. Jos ajattelee esim. tuota Stefaniakin ja sanoo, etteivät ole Martinan kanssa olleet vuosiin ystäviä. Miksiköhän? Ei työnantajille tehdä noin. Ei kavereille, eikä kaasoille.

        Itse en kovinkaan Martinaa korkealle nostanut, mutta kun on nähty, miten hienosti hän on selviytynyt erosta Stefanin kanssa. Joutunut sietämään Sofian temppuja. Rakentanut oman elämän. Niin täytyy hattua nostaa Martinalle ja sille, miten hän on pystynyt nousemaan täysin Ässien yläpuolelle.

        Seiska maksoi aikoinaan Martinan kumitissit.
        Kelpasi kyllä, sitten haukkui Seiskan ja lakkasi antamasta haastiksia, ei kommentoi mihinkään mitään.
        Minä en arvosta Martinaa edelleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska maksoi aikoinaan Martinan kumitissit.
        Kelpasi kyllä, sitten haukkui Seiskan ja lakkasi antamasta haastiksia, ei kommentoi mihinkään mitään.
        Minä en arvosta Martinaa edelleenkään.

        Pitäiskö ne Maran kumitissit jo uusia, on niin valahtaneet .🤣😂😁


    • Anonyymi

      Ei Stefanin öinen viesti Sofiaa tarkoittanut 😉 Ehkä jonain päivänä Stefu kirjoittaa muistelmat ja kertoo totuuden.

      • Anonyymi

        Juu ei. Mikään näistä käärme, rotta ja marokkolainen ei ole tarkoittanut Sofiaa. Ei edes ne, joissa on ollut Sofian kuva osviittana. Kyllä on sinisilmäisiä ihmisiä olemassa. Tai luultavasti ihmisiä, jotka pitävät muita tyhminä yrittäessään keksiä toinen toistaan naurettavampia selityksiä S&S typeryydelle.


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät sieltä kristallipallosta , et ei Sofiaa tarkoittanut.


      • Anonyymi

        Lähin omainen on pahinvihollinen, kuka muu kuin Sofia, tai sisar tai veli ehkä, on todella outo juttu. ?


    • Anonyymi

      Nyt Sofia esittelee ylpeänä päivän lookia. Fendin nilkkurit ja kalsareita muistuttavat pökät. Värit jälleen ihan pielessä ja nilkkurit todella töpöt nilkattomissa jaloissa. Sorry, mutta näin on. Varsinainen trendisetteri.

    • Anonyymi

      Saadaan ehkä jatkoa tänään tuolle kirjoittelulle. Ässät ja muutama muu pulverinenä on takapajulan festareilla missä Pandora? Eput ym esiintyvät. Sofia raakkuu Eppuja kuin harakka.

      • Anonyymi

        Suoraan Virosta festareille ja nyt sitten ollaako jo karanteenissa ?


    • Anonyymi

      Stefu on niin komea ja ihana mies..🥰

    • Anonyymi

      Hahahaa🤭

    • Anonyymi

      On Stefun ulkoinen habitus kyllä rispaantunut melkoisesti vuoden aikana. Naama on syvillä juonteilla, niin kuin yleensä paljon viinaa käyttävillä on,,, kärsivä yleisilme koko pärstässä, eikä tuota muutakaan olemusta voi mitenkään siistiksi sanoa ja kyllä sillä on joko kuset housuissa tai kalja kaatunut syliin? Näyttäisi jotkut marsunpussitkin venyneet leuka perään?

      • Anonyymi

        Oiskohan Stefun ollu pakko kusasta housuihin, jos vessaa ei ole ollut riittävän lähellä. Joskus voi tulla tällaisia tilanteita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe