En vain pidä Martinasta.

Anonyymi

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylmältä, laskelmoivalta ja itsekkäältä ihmiseltä.
Tiedän että Martinan ihailijat luulevat tätä provosoinniksi ja lyttäävät kirjoitukseni maahan mutta..
Kaikillahan on oikeus mielipiteeseensä ja olen ymmärtänyt etten todellakaan ole ainut kenelle Martinan tyyli ja persoona on vastenmielinen.
Kaikki nämä yliylistävät kirjoitukset ja lehtijutut ovat vielä kun piste i:n päällä.
Olen pahoillani mutta en vain osaa pitää hänestä.
P.S.Ja kateellinen en ole😉

274

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veit sanat suustani.

      • Anonyymi

        En minäkään pidä kaikista ihmisistä. Mutta toimeen yritän tulla kenen kanssa joudun olemaan tekemisissä.


      • Anonyymi

        Minä taas ihailen kaikkea Martiassa, on äiti oma yritys ja monta muuta työtä yhtä aikaa painaa tehdä.Sitten vielä on hyvät harrastukset ja myös tasapainoinen elämä kokonaisuudessaan.En näe mitään hänessä, jota katsoisin vastenmieliseksi hänen elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ihailen kaikkea Martiassa, on äiti oma yritys ja monta muuta työtä yhtä aikaa painaa tehdä.Sitten vielä on hyvät harrastukset ja myös tasapainoinen elämä kokonaisuudessaan.En näe mitään hänessä, jota katsoisin vastenmieliseksi hänen elämässään.

        Martinan instassa käyn mielelläni, terveet elämän tavat ovat kaikki siellä nähtävissä.Suosittelen kaikille ♥️ joiden elämä on tasapainossa ja terveet elämän tavat muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan instassa käyn mielelläni, terveet elämän tavat ovat kaikki siellä nähtävissä.Suosittelen kaikille ♥️ joiden elämä on tasapainossa ja terveet elämän tavat muutenkin.

        O.M.G. sometiimi ja Martinan lahko ovat heränneet taas😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ihailen kaikkea Martiassa, on äiti oma yritys ja monta muuta työtä yhtä aikaa painaa tehdä.Sitten vielä on hyvät harrastukset ja myös tasapainoinen elämä kokonaisuudessaan.En näe mitään hänessä, jota katsoisin vastenmieliseksi hänen elämässään.

        Suomessa on 1,6 miljoonaa äitiä ikäluokissa 15-85. Martina on äiti äitien joukossa, mikä ihmeen paukutuksen aihe se on?
        Suomessa on myös lähes 300 000 yritystä. On isoja yrityksiä, jotka työllistävät paljon ihmisiä ja sitten myös näitä yhden naisen yrityksiä.
        Hyvin monella kansalaisella on harrastuksia, joko liilunnallisia tai sitten esim. kielten opiskelu.
        Ja on myös paljon kansalaisia, joilla on tasapainoinen elämä. Puuttuu ehkä laukut ja merkkivaatteet, mutta elämä on hyvää.
        Sekin on osoitus tasapainoisesta elämästä, että tausta on puhdas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on 1,6 miljoonaa äitiä ikäluokissa 15-85. Martina on äiti äitien joukossa, mikä ihmeen paukutuksen aihe se on?
        Suomessa on myös lähes 300 000 yritystä. On isoja yrityksiä, jotka työllistävät paljon ihmisiä ja sitten myös näitä yhden naisen yrityksiä.
        Hyvin monella kansalaisella on harrastuksia, joko liilunnallisia tai sitten esim. kielten opiskelu.
        Ja on myös paljon kansalaisia, joilla on tasapainoinen elämä. Puuttuu ehkä laukut ja merkkivaatteet, mutta elämä on hyvää.
        Sekin on osoitus tasapainoisesta elämästä, että tausta on puhdas.

        Tausta on jokaisella ja sen ei pidä antaa vaikuttaa koskaan henkilön nykyelämään.Tietenkin jos on seksualirikollinen murhaaja tai vankilassa istunut ja saanut tuomiot.Heilläkin on elämä aivan samanlainen, kuin meillä kaikilla jos pysyvät oikealla tiellä loppuelämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ihailen kaikkea Martiassa, on äiti oma yritys ja monta muuta työtä yhtä aikaa painaa tehdä.Sitten vielä on hyvät harrastukset ja myös tasapainoinen elämä kokonaisuudessaan.En näe mitään hänessä, jota katsoisin vastenmieliseksi hänen elämässään.

        Oikeinkirjoitusta ihailen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tausta on jokaisella ja sen ei pidä antaa vaikuttaa koskaan henkilön nykyelämään.Tietenkin jos on seksualirikollinen murhaaja tai vankilassa istunut ja saanut tuomiot.Heilläkin on elämä aivan samanlainen, kuin meillä kaikilla jos pysyvät oikealla tiellä loppuelämänsä.

        Martina ja pelastajat ohjelmassa ollut nuornainen kertoi, jos joku pahoitti mielensä jostain ja itki oli Martina lohduttamassa heti ja kyyneleet valui myös hänen kasvoilleen.On empaattinen ja myös kannustava henkilö ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O.M.G. sometiimi ja Martinan lahko ovat heränneet taas😏

        Maran lahko ei nuku koskaan.😂🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ja pelastajat ohjelmassa ollut nuornainen kertoi, jos joku pahoitti mielensä jostain ja itki oli Martina lohduttamassa heti ja kyyneleet valui myös hänen kasvoilleen.On empaattinen ja myös kannustava henkilö ehdottomasti.

        Älä sepitä!!👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ihailen kaikkea Martiassa, on äiti oma yritys ja monta muuta työtä yhtä aikaa painaa tehdä.Sitten vielä on hyvät harrastukset ja myös tasapainoinen elämä kokonaisuudessaan.En näe mitään hänessä, jota katsoisin vastenmieliseksi hänen elämässään.

        Martina elää ihan normi elämää,mitä tuon ikäiset elää...tiedän paljon muita tuonikäisiä naisia,nuorempiakin kuin Martina,elävät paljon villimpää elämää.....esim. yksi Sofia,ym....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O.M.G. sometiimi ja Martinan lahko ovat heränneet taas😏

        O.M.G Sofian klaani nukkuu vielä...odotas kun ilta pimenee,alkaa tapahtua....saamme lukea sevenistä.


      • Anonyymi

        Älä välitä . Sinustakaan ei välttämättä pidetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ja pelastajat ohjelmassa ollut nuornainen kertoi, jos joku pahoitti mielensä jostain ja itki oli Martina lohduttamassa heti ja kyyneleet valui myös hänen kasvoilleen.On empaattinen ja myös kannustava henkilö ehdottomasti.

        Muutaman kerran tavannut oli yllättävää kuinka kiva ja mukava hän oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina elää ihan normi elämää,mitä tuon ikäiset elää...tiedän paljon muita tuonikäisiä naisia,nuorempiakin kuin Martina,elävät paljon villimpää elämää.....esim. yksi Sofia,ym....

        Eikös Sofia ole lähes 10 vuotta nuorempi kun Martina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tausta on jokaisella ja sen ei pidä antaa vaikuttaa koskaan henkilön nykyelämään.Tietenkin jos on seksualirikollinen murhaaja tai vankilassa istunut ja saanut tuomiot.Heilläkin on elämä aivan samanlainen, kuin meillä kaikilla jos pysyvät oikealla tiellä loppuelämänsä.

        ... Ja huumekuriireilla, huumeiden käyttäjillä ja heidän valkonokkaisilla tytsyillään, jotka eivät ole oppineet mitään tuomiot kärsittyään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja huumekuriireilla, huumeiden käyttäjillä ja heidän valkonokkaisilla tytsyillään, jotka eivät ole oppineet mitään tuomiot kärsittyään..

        Huumeet kylvää pahuutta ryöstöjä varkauksia ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maran lahko ei nuku koskaan.😂🤭

        Pidä sinä huoli vaan juopoista narkkareista ,niin hyvin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman kerran tavannut oli yllättävää kuinka kiva ja mukava hän oli

        Tää yksi nyt on varmaan tavannut kaikki Suomen Julkkikset, unissaan.


    • Anonyymi

      Kylmä on, veemäinen ja väkivaltainen. Kaikin puolin kartettava.

      • Anonyymi

        Martina ei ole katiska tuomittujen joukossa


      • Anonyymi

        Symppis empaattinen ja aina auttamassa heikomassa asemassa olevia ihmisiä ja jaksaa kannustaa heitä aina eteen päin elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symppis empaattinen ja aina auttamassa heikomassa asemassa olevia ihmisiä ja jaksaa kannustaa heitä aina eteen päin elämässään.

        🤭Olet naurettava!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole katiska tuomittujen joukossa

        Mitö sä sepität..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei ole katiska tuomittujen joukossa

        Sekö on ainoa rike Suomessa? Laajennahan hiukan tietopuoltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symppis empaattinen ja aina auttamassa heikomassa asemassa olevia ihmisiä ja jaksaa kannustaa heitä aina eteen päin elämässään.

        Eteenpäin kirjoitetaan yhteen Martina!


      • Anonyymi

        Tarvittaessa olen juuri samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symppis empaattinen ja aina auttamassa heikomassa asemassa olevia ihmisiä ja jaksaa kannustaa heitä aina eteen päin elämässään.

        Eteenpäin on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Tuksukin sanoi että toivoo että Anne-Mari Berg voittaisi Martinan. Syyksi sanoi että "en pidä Martinasta".

      • Anonyymi

        Mitä väliä on tuksun mielipiteellä se akka on täys vitsi


      • Anonyymi

        Tuksu on juuri sun kaltaisten ihmisten ihanne naisia ja harrastukset myös.


      • Anonyymi

        Joku kommentoi Hymyn keskustelupalstalla vuonna 2010 että "jos Tuksu on AMB:n puolella niin silloin todennäköisesti Martina on oikeassa". Hauskasti kommentoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä on tuksun mielipiteellä se akka on täys vitsi

        No kun täällä joku toistaa Tukiaisen juttuja päivät pitkät. Kaikki mitä kirjoitetaan löytyy joko Tukiaisen tai Bergin sanomana netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kommentoi Hymyn keskustelupalstalla vuonna 2010 että "jos Tuksu on AMB:n puolella niin silloin todennäköisesti Martina on oikeassa". Hauskasti kommentoitu.

        No se on juuri noin. Martina on oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun täällä joku toistaa Tukiaisen juttuja päivät pitkät. Kaikki mitä kirjoitetaan löytyy joko Tukiaisen tai Bergin sanomana netistä.

        Ja sinäkö olet kaikki etsinyt ja lukenut? Ei ole totta, että joillakin on aikaa ja intoa etsiä joka sanomiset vuosien takaakin.
        Suosittelen useampia etsimään ja lukemaan hiukan älykkäämpiä juttuja kuin joittenkin vanhojen julkkisten sanomiset.
        Sivistäisitte hiukan itseänne, opiskelua tms. voi myös tehdä netissä.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, huono aura Martinalla.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sinullakin erittäin huono käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sinullakin erittäin huono käytös.

        Miten niin?Koska luen Martinan käytöstä ja reagoin siihen? Miten siinä on jotain huonoa käytöstä? Kannattaisi katsoa peiliin siellä kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?Koska luen Martinan käytöstä ja reagoin siihen? Miten siinä on jotain huonoa käytöstä? Kannattaisi katsoa peiliin siellä kotona.

        Tämä ei ole mikään tunne-elämäpalsta. Jos susta tuntuu, ettet tykkää Martinasta, niin se on sun tunteesi ja käsittele se jossain. Mutta se ei ole mikään julkkisjuoru.


    • Anonyymi

      Ääliö miksi seuraat ja kyttäät henkilöitä joista et pidä, minulla on paljon julkkishenkilöitä joista en välitä kuulla enkä nähdä.Pois vaan instasta ja juoruista, jossa heistä kerrotaan ja noin yksinkertaista se on.Miksi kuitenkin vaivaudut tännekin kertoo asiasta, pois mielestä pois silmistä ,näin helppoa se on. ♥️

      • Anonyymi

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Olet ainakin kymmenen vuotta täyttänyt noita pisteitä Martinaa haukkuessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin kymmenen vuotta täyttänyt noita pisteitä Martinaa haukkuessasi.

        ...käyttänyt noita pisteitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Nyt menee kyllä vähän överiksi sinulla, kun nyt USKALLAT mielipiteesi kirjoittaa, miksi sitten UHRIUDUT, kun muut sanoo oman pielipiteensä?
        Minä en fanita, olen aikuinen ihminen, mutta herra paratkoon hän tekee työtä, josta tienaa elantonsa. Minäkin teen työtä elääkseni, toivottavasti sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee kyllä vähän överiksi sinulla, kun nyt USKALLAT mielipiteesi kirjoittaa, miksi sitten UHRIUDUT, kun muut sanoo oman pielipiteensä?
        Minä en fanita, olen aikuinen ihminen, mutta herra paratkoon hän tekee työtä, josta tienaa elantonsa. Minäkin teen työtä elääkseni, toivottavasti sinäkin.

        mielipiteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin kymmenen vuotta täyttänyt noita pisteitä Martinaa haukkuessasi.

        En kuule todellakaan ole🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee kyllä vähän överiksi sinulla, kun nyt USKALLAT mielipiteesi kirjoittaa, miksi sitten UHRIUDUT, kun muut sanoo oman pielipiteensä?
        Minä en fanita, olen aikuinen ihminen, mutta herra paratkoon hän tekee työtä, josta tienaa elantonsa. Minäkin teen työtä elääkseni, toivottavasti sinäkin.

        En uhriudu enkä muuta mielipidettäni ennwn kuin Martina on näyttänyt että in parempi ihminen kun mitltä nyt vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Tämä juuri. Mikä pointti koko aloituksella ? No tietenkin se, että aloittaja haluaa saada taas yhden uuden ketjun, jossa Martinaa haukutaan, kun kaikki aloitukset hyytyvät alkuunsa. Miksi pohdit koko ihmistä ? Minä ainakaan en vaivaudu edes ajatuksen tasolla, saati että kirjoitan pitkän julkilausuman henkilöstä, josta en pidä. Ettäkö kirjoittaisin palstalle "en pidä henkilöstä xxx" ? Ketä kiinnostaisi ? Ei ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uhriudu enkä muuta mielipidettäni ennwn kuin Martina on näyttänyt että in parempi ihminen kun mitltä nyt vaikuttaa.

        Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta tuo sinun tulkintasi on hieman outo ainakin omaan korvaani, eli et pidä ihmisestä, jota et tunne, ennenkuin hänestä tulee sellainen ihminen, kuin haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Niin me kaikki näemme lööpeissä henkilöitä, joista emme pidä, miksi se ei ole meille kaikille kuitenkaan ongelma ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Sinä voit vallan mainiosti hypätä Martinasta kertovien juttujen ohi. Miksi edes roikut palstoilla, joissa hänestä puhutaan tai avaat näitä lankoja ? Ohita ja lue ne, joista saat mielihyvää mielipahan sijaan. Jos me kaikki ryhdymme luetteloimaan ihmisiä, joista emme pidä, täyttyy palstat tällaisista ja se on lukijoille todella puuduttavaa. Taidat vähän teennäisesti uhtiutua, kun "joudut lukemaan" Martinasta. Et joudu. Kukaan ei joudu. Oma valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee kyllä vähän överiksi sinulla, kun nyt USKALLAT mielipiteesi kirjoittaa, miksi sitten UHRIUDUT, kun muut sanoo oman pielipiteensä?
        Minä en fanita, olen aikuinen ihminen, mutta herra paratkoon hän tekee työtä, josta tienaa elantonsa. Minäkin teen työtä elääkseni, toivottavasti sinäkin.

        Täysin samaa mieltä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uhriudu enkä muuta mielipidettäni ennwn kuin Martina on näyttänyt että in parempi ihminen kun mitltä nyt vaikuttaa.

        Mitä Martinan sinulle pitäisi näyttää ja miksi ? Pidä mielipiteesi aivan kaikessa rauhassa. Niitä maailmaan toki mahtuu. Mutta ethän nyt vain kuvittele, että juuri sinun mielipiteelläsi on sen suurempaa merkitystä kenellekään muulle, kuin sinulle itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Sinä se jaksat puida asiaa aamusta iltaan? Mitä jos siirtyisit vaikka omiin sukulaisiin tai tuttavapiiriisi? Minä pidän Martinasta. Yritteliäs, urheilullinen ja never give up -asenne. Moni voisi ottaa mallia. Rautaa pitää takoa silloin kun se on kuumaa = töitä pitää tehdä niin paljon kun voi. Urheilua arvostan, en ymmärrä näitä bodypositivia ja elämässä pitää olla rentoa, en sitten yhtään. Tavoitteita pitää olla niin töissä kuin vapaalla. Arvostan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee kyllä vähän överiksi sinulla, kun nyt USKALLAT mielipiteesi kirjoittaa, miksi sitten UHRIUDUT, kun muut sanoo oman pielipiteensä?
        Minä en fanita, olen aikuinen ihminen, mutta herra paratkoon hän tekee työtä, josta tienaa elantonsa. Minäkin teen työtä elääkseni, toivottavasti sinäkin.

        Tuskin tekee ja sehän se on se pointti ”Martina ansaitsee enemmän kuin minä” -ajatus. Selvästi ottaa koville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin me kaikki näemme lööpeissä henkilöitä, joista emme pidä, miksi se ei ole meille kaikille kuitenkaan ongelma ?

        En minäkään pidä S&S pariskunnasta. En kuitenkaan kirjoittele avauksia päivästä toiseen. En pidä monesta muustakaan. Martinasta pidän kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...käyttänyt noita pisteitä...

        Noita pisteitähän ei käytä kuin yksi henkilö. 🤣😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin että saan tällaista palautetta täällä palstalla.Kuitenkin joudun monessa paikassa näkemään ja kuuntelemaan näitä juttuja Martinasta ja tunnen että myös minulla on oikeus kertoa miksi olen tätä mieltä.En ymmärrä että palsta olisi avoinna vain niille jotka häntä ihailevat...
        En ole valehdellut tai keksinyt mitään niin kuin monet vain ainoastaan kertonut mitä mieltä olen Martinasta ja ehkä vähän myös häntä hinnalla mikä hyvänsä suojelevista faneista.
        Rahaahan tämä nainen vain tekee,teidän kustannuksella rai ansiosta!

        Juuri noin, oikeassa olet ja sinullakin on oikeus mielipiteeseen vaikka se nyt poikkeaakin noista palvojista.
        Poikkeaa vaan viisaampaan suuntaan tuo mielipiteesi.

        En ole koskaan ymmärtänyt noita julkkisten seuraajia ja palvojia, täyttääkö ne omaa tyhjää elämäänsä vai mikä on vialla.

        Ovatko nämä niitä, joita on helppo netissäkin huijata joka tavalla?

        Liirumlaarumia vaan antaa tullä täysillä, niin rahaa työnnetään milloin "upseereille tai lentokapteeneille", milloin luontaistuotteisiin, milloin jonkun "hyvinvointivalmennuksiin", milloin mihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin me kaikki näemme lööpeissä henkilöitä, joista emme pidä, miksi se ei ole meille kaikille kuitenkaan ongelma ?

        Näyttää olevan suurikin ongelma niille, ketkä eivät esim. Sofiasta pidä.
        Oletko samaa mieltä, kun henkilö vaihtuu keskustelussa?


      • Anonyymi

        Tuota kannattaa kysyä Sofian haukkujilta, jotka kaikin tavoin keksivät juttujaan mustatakseen Sofian täysin.
        Aloitus oli ihan asiallinen, verrattuna noihin aloituksiin, mitä Sofiasta tehdään.
        Ja ihan varmasti osa teistä tässäkin ketjussa olette suuna päänä niissä ketjuissa mollaamassa.
        Ja kyttäätte S:n instaa joka käden asentoakin, jotkut jopa suurennuslasin kanssa.
        Onkohan nekin instan kyttääjät ääliöitä vai muuttuuko ne mielestäsi viisaiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ainakin kymmenen vuotta täyttänyt noita pisteitä Martinaa haukkuessasi.

        Oletko sinä kytännyt täällä jo kymmenen vuotta mm. pisteiden käyttöä? Esim. minä käytän usein pisteitä ja olen täällä kirjoitellut vasta n. 2½ kuukautta.
        Ennen tätä ketjua olen neljä kommenttia kirjoittanut Martina-ketjuihin, hän ei ole ollenkaan kiinnostava henkilö.
        Nyt on tullut kommentteja lisää, kun joutavaa aikaa on täälläkin roikkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, oikeassa olet ja sinullakin on oikeus mielipiteeseen vaikka se nyt poikkeaakin noista palvojista.
        Poikkeaa vaan viisaampaan suuntaan tuo mielipiteesi.

        En ole koskaan ymmärtänyt noita julkkisten seuraajia ja palvojia, täyttääkö ne omaa tyhjää elämäänsä vai mikä on vialla.

        Ovatko nämä niitä, joita on helppo netissäkin huijata joka tavalla?

        Liirumlaarumia vaan antaa tullä täysillä, niin rahaa työnnetään milloin "upseereille tai lentokapteeneille", milloin luontaistuotteisiin, milloin jonkun "hyvinvointivalmennuksiin", milloin mihinkin.

        No varmasti nyt ei ihan Martinan palvojia täällä montaakaan ole; ihminen hän on siinä missä muutkin.

        Mutta ärsyttöhän sua Martina rohkeus? Hän uskaltaa yrittää monenlaisia asioita; joissain epäonnistunut ja joissain menestynyt.

        Joku toinen ei uskalla yrittää mitään, niin haukkuu sitten sellaista, mihin itse ei pysty.

        Tällä hetkellä Martinalla on kyllä paljon hyviä asioita menossa töiden(kin) suhteen, kuten myös rakkausrintamalla. Ja oli lottovoitto tuo Hannu. Uskalsi laittaa itsensä likoon ja alkaa suhteeseen Martinan kanssa, vaikka varmaan tiesi, että hänkin saa osansa tuohon Martinaan suunntusta kakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmasti nyt ei ihan Martinan palvojia täällä montaakaan ole; ihminen hän on siinä missä muutkin.

        Mutta ärsyttöhän sua Martina rohkeus? Hän uskaltaa yrittää monenlaisia asioita; joissain epäonnistunut ja joissain menestynyt.

        Joku toinen ei uskalla yrittää mitään, niin haukkuu sitten sellaista, mihin itse ei pysty.

        Tällä hetkellä Martinalla on kyllä paljon hyviä asioita menossa töiden(kin) suhteen, kuten myös rakkausrintamalla. Ja oli lottovoitto tuo Hannu. Uskalsi laittaa itsensä likoon ja alkaa suhteeseen Martinan kanssa, vaikka varmaan tiesi, että hänkin saa osansa tuohon Martinaan suunntusta kakasta.

        Ei minua tuo Martina hetkauta hetkauta suuntaan eikä toiseen, ihmettelen vain noita palvojia, jotka kääntävät kaikki asiat päälaelleen.
        En seuraa instaa tms. , mutta se mitä olen lehdistä nähnyt ja lukenut antaa jo hyvän kuvan ihmisestä ja itse en arvosta tuollaista henkilöä.

        Ärsyttääkö minua M:n rohkeus, mikä rohkeus?
        Pidän häntä enemmänkin liian itsekkäänä kuin rohkeana. Minäminäminä-tyyppi.

        Itsellänikin yrittäjätausta, enkä pidä sitä minään rohkeuden mittana, ammatinvalinta kysymys. Ja paljon muutakin olen kerennyt, kuten moni muukin.


    • Anonyymi

      En minäkään pidä Sannasta ihmisenä. Minulle yleensä kaikki ihmiset jotka tykkää heavy musiikista on epämiellyttäviä. Mutta Sanna on varsin onnistunut. Jos ajattelette hänen koulutustaan, kuka muu olisi sellaisella koulutuksella joka ei ole mitään kuin perus, niin kuitenkin pääministeri. Tietysti suurin osa hänen menestyksestään on politiikaa. Mutta lopulta, en kannata Sanna Marinia.

      • Anonyymi

        Tutkihan asiaa, ennen kuin höpäjät, eiköhän Marinilla ole koulutusta hiukan enemmän.
        En minäkään hänestä pidä, kiukkuileva minäminäminä-tyyppi, mutta juuri tällaiset palvojat äänestävät, joille ei merkitse mikään muu kuin se, että on kuva jonkun lehden kannessa.


    • Anonyymi

      On varmasti paljon ihmisiä jotka eivät pidä sinustakaan. Vaikutat todella kylmältä ja ilkeältä. Ei kaikista tarvitsekaan pitää, mutta ei sitä tarvitse ääneen sanoa.

      • Anonyymi

        😏Varmasti joo mutten tyrkytä itteeni julkisuuteen erinomaisena ihmisenä,ehkä juuri siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😏Varmasti joo mutten tyrkytä itteeni julkisuuteen erinomaisena ihmisenä,ehkä juuri siksi.

        HÄN on erinomainen. Auttaa toisia ihmisiä, luo hyvinvointia. Kokeilisin sinäkin, voisi auttaa itsetuntoon ja kateuteen <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😏Varmasti joo mutten tyrkytä itteeni julkisuuteen erinomaisena ihmisenä,ehkä juuri siksi.

        Älä huoli, ei sinua kukaan sinne halua etkä sillä mitään ansaitsisi. Ei kannata, käytä aikasi johonkin muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😏Varmasti joo mutten tyrkytä itteeni julkisuuteen erinomaisena ihmisenä,ehkä juuri siksi.

        Saitpa hyvän ryöpyn niskaasi :D Taitaa olla joittenkin vaikeaa sulattaa, kun heidän puolijumalaansa ei kaikki arvosta nollan vertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😏Varmasti joo mutten tyrkytä itteeni julkisuuteen erinomaisena ihmisenä,ehkä juuri siksi.

        Samaa mieltä olen kanssasi. Martiina tyrkyttää itseään julkisuuteen ja esittää olevansa erinomainen ilman mitään perusteita.

        En pidä Martinasta ja enkä ole koskaan pitänyt. Käytöksestä paistaa omahyväisyys, kylmyys ja ahneus.

        Jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä. Tähän voisi vielä lisätä Martinalle ja lähipiirille, että sopeutukaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄN on erinomainen. Auttaa toisia ihmisiä, luo hyvinvointia. Kokeilisin sinäkin, voisi auttaa itsetuntoon ja kateuteen <3

        🤣Vitsi vitsinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄN on erinomainen. Auttaa toisia ihmisiä, luo hyvinvointia. Kokeilisin sinäkin, voisi auttaa itsetuntoon ja kateuteen <3

        Vetää höpäköiltä rahat pois, että pääsisi taas leveilemään.
        Siinä hän on erinomainen, ei muussa.


    • Anonyymi

      Kuule ihan sama täällä. Joku siinä ihmisessä vaan tökkii, en tiedä. Käyttäisin sanaa vastenmielinen. Musta tuntuu ettei ole aito itsensä. Ainoa julkkis josta tunnen näin.

      • Anonyymi

        Tunnen samoin!!!


      • Anonyymi

        Kuin myös täällä, samat tuntemukset.


    • Anonyymi

      Mene välillä seurakuntaan haukkaamaan happea.

    • Anonyymi

      Minulla on paljon ihmisiä, joista en pidä, mutta eipä ole tullut mieleenikään siitä mihinkään palstalle kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Jahas...kuule tänne kyllä hyvin monet kirjoittavat ja myös keksivät paljon ihan sontaa...että sillee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas...kuule tänne kyllä hyvin monet kirjoittavat ja myös keksivät paljon ihan sontaa...että sillee

        No se on suoraan sanottuna aika naurettavaa! Mutta kuule, mulla on muutakin elämää, lähden tästä salille treeniin. Tavoitteena hyvä kunto ja hyvä olo. Suosittelen myös sinulle!


      • Anonyymi

        Kuule sopeudu! Paljon on ihmisiä, jotka kertoo samoin sanoin vastenmielisyydestä Martiinaa kohtaan.

        Itsekin olen sitä miettinyt, että mikä siinä ihmisessä etoo, niin se on varmasti se epärehellisyys ja tapa miten tyrkyttää itseään julkisuuteen.


    • Anonyymi

      Nyt ap sun kannattaisi lopettaa. Olet paljastanut itsestäsi tänään niin paljon. Voit joutua erotetuksi lahkostasi!. pidä varasi nyt.

      • Anonyymi

        Kyllä tiesin että typerää kommenttia tulee mutta näin tyhmää..Pitäisikö itkeä vai nauraa🤔Nauraminen kivempaa.
        Terkkuja Martinan lahkolaiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiesin että typerää kommenttia tulee mutta näin tyhmää..Pitäisikö itkeä vai nauraa🤔Nauraminen kivempaa.
        Terkkuja Martinan lahkolaiselle..

        En ole kenenkään lahkolainen, mutta sun pitäisi noudattaa nyt ihan itse niitä asioita, mitä koetat muille opettaa. Esimerkiksi; älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

        Se karttamiskäsky, mikä siellä lahkossa on. Taidat ollakin jo kartettujen joukossa, kun aikaa on noin paljon täällä olla. Muka "uskovainen"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenenkään lahkolainen, mutta sun pitäisi noudattaa nyt ihan itse niitä asioita, mitä koetat muille opettaa. Esimerkiksi; älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

        Se karttamiskäsky, mikä siellä lahkossa on. Taidat ollakin jo kartettujen joukossa, kun aikaa on noin paljon täällä olla. Muka "uskovainen"

        En ole uskovainen, usko jo ja lopeta tuo typerä juttusi.En myöskään ihaile ketään niin paljon että puolustan häntä jos hän on v.mäkinen tai itsekäs!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole uskovainen, usko jo ja lopeta tuo typerä juttusi.En myöskään ihaile ketään niin paljon että puolustan häntä jos hän on v.mäkinen tai itsekäs!

        Mitä Martina on sinulle tehnyt? Kerro nyt totuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenenkään lahkolainen, mutta sun pitäisi noudattaa nyt ihan itse niitä asioita, mitä koetat muille opettaa. Esimerkiksi; älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.

        Se karttamiskäsky, mikä siellä lahkossa on. Taidat ollakin jo kartettujen joukossa, kun aikaa on noin paljon täällä olla. Muka "uskovainen"

        Sekoitatkohan nyt toiseen tyyppiin. Ei hyvänen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Martina on sinulle tehnyt? Kerro nyt totuus?

        Eihän nyt siitä ole kyse, mutta et taida ymmärtää lukemaasi !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiesin että typerää kommenttia tulee mutta näin tyhmää..Pitäisikö itkeä vai nauraa🤔Nauraminen kivempaa.
        Terkkuja Martinan lahkolaiselle..

        No älä huoli, sinulle nauretaan myös. Epäilen mielenterveyttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole uskovainen, usko jo ja lopeta tuo typerä juttusi.En myöskään ihaile ketään niin paljon että puolustan häntä jos hän on v.mäkinen tai itsekäs!

        Vihaat kuitenkin niin paljon, että jaksat täällä avautua? Kumpi on moitittavampaa, muiden haukkuminen vai toisen puolustaminen. Minusta aina puolustaminen aiheettomilta vihan ilmentymiltä. Sinä olet vain ilkeä ja koitat pohdinnan taakse piilottaa tarkoituksesi. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiesin että typerää kommenttia tulee mutta näin tyhmää..Pitäisikö itkeä vai nauraa🤔Nauraminen kivempaa.
        Terkkuja Martinan lahkolaiselle..

        Nyt napsahti daamilla nilkkaan ja pahasti, mutta yritä ontua eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt siitä ole kyse, mutta et taida ymmärtää lukemaasi !!!!!

        Siitä juuri on kyse. Martinan tekemisistä tällä palstalla, eikä sinun tunteistasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitatkohan nyt toiseen tyyppiin. Ei hyvänen aika.

        Täällä on noita sekopäitä, mitkä luulevat milloin mitäkin.
        Milloin ne luulevat kirjoittelevansa julkkiksen kanssa, milloin niitten sukulaisten kanssa, milloin mitäkin harhoja.
        Ovat tietävinään toisten ihmisten ajatukset, tulkitsevat asiat mieleisekseen, ei kai ymmärrys riitä muuhun.
        Täällä näet koko ihmismielen ilkeyden kirjon.
        Muutama järkevä on käynyt palstalla ja hyvin äkkiä poistuneet. Harmi, ei tänne montaakaan normaalia ole jäänyt kirjoittelemaan.


    • Anonyymi

      Sama täällä. Väkivaltaiset ihmiset alinta kastia. Muutenkin hänestä saa pirullisen vaikutelman.

      • Anonyymi

        Kyllä!!!!!


      • Anonyymi

        Olet niin oikeassa!


      • Anonyymi

        Väkivalta on sun pääsäsi, jos joskus on vetäisyt tekohiuksista jotain sutturaa, ei tarkoita et henkilö olisi sen takia sitten loppuelämänsä väkivaltainen.Olen itsekkin nuoremana vetänyt naikkosen hiuksista ulos lumihankeen ja soitin poliisin paikalle ja akka pääsi putkaan.En ole sen takia kuitenkaan kuulut koskaan, et olisin väkivaltainen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin oikeassa!

        Vastaatko moneen kertaan itse, kun kamuja ei löydy 😁😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta on sun pääsäsi, jos joskus on vetäisyt tekohiuksista jotain sutturaa, ei tarkoita et henkilö olisi sen takia sitten loppuelämänsä väkivaltainen.Olen itsekkin nuoremana vetänyt naikkosen hiuksista ulos lumihankeen ja soitin poliisin paikalle ja akka pääsi putkaan.En ole sen takia kuitenkaan kuulut koskaan, et olisin väkivaltainen henkilö.

        Olenkin ajatellut että Martinaa ihannoivien täytyy olla itsekin samaa kastia, tyyliin väkivalta ihan ok, siorastaan mageeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta on sun pääsäsi, jos joskus on vetäisyt tekohiuksista jotain sutturaa, ei tarkoita et henkilö olisi sen takia sitten loppuelämänsä väkivaltainen.Olen itsekkin nuoremana vetänyt naikkosen hiuksista ulos lumihankeen ja soitin poliisin paikalle ja akka pääsi putkaan.En ole sen takia kuitenkaan kuulut koskaan, et olisin väkivaltainen henkilö.

        Vai sutturaa, suttura repi sutturaa. Jopa on muista naisista nimityksiä, kun joku väkivaltainen akka repii hiuksista.
        Tarvitseeko se jostain kuulla, käytökselläsi olet todistanut olevasi väkivaltainen henkilö.
        Turha selitellä muuta.
        Kun sulla heittää yli, niin et hillitse itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko moneen kertaan itse, kun kamuja ei löydy 😁😂

        Harhainenko taas mukana?
        Meitä on täällä monta samanmielistä, harmittaako?


    • Anonyymi

      Upea Martina, jaksoi pitää huolen perheestään ja itsestään, vaikka Ässät kaikkensa yrittivät 2020 musertaa hänet: sopeudu, päästä irti, ei helmiä sioille (ig) jne. Arvostan kyllä yrittäjyyttä, sitä että elättää perheensä.

      • Anonyymi

        Lapset hoidossa,koura hoidossa,talonmies Hauun houtaa kotia ja Martina treenaaaaaa Espanjassa🤣


      • Anonyymi

        Vai yrittivät ässät musertaa Martinan, no tulkintahan se on tuokin asioista.
        Eiköhän ne vaan yrittänyt päästä irti moisesta. Poliisitko ne joutuivat asunnon avaimetkin hakemaan, olikohan aikomus tunketua niillä asuntoon ja repimään hiuksia päästä vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai yrittivät ässät musertaa Martinan, no tulkintahan se on tuokin asioista.
        Eiköhän ne vaan yrittänyt päästä irti moisesta. Poliisitko ne joutuivat asunnon avaimetkin hakemaan, olikohan aikomus tunketua niillä asuntoon ja repimään hiuksia päästä vai mikä.

        *tunkeutua


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa ...en tunne Martinaa mutta julkisuus kuva hänestä on kylmä,itserakas suorastaan pelottava.. esittää että kaikki on mahtavaa ja kaikki on aina toisten syy. Esittää myös että hänellä on kaikenlaista valtaa joka paikassa kun hän tuntee kaikki ihmiset joka puolella maailmaa on kotonaan,useita tutkintoja joita hän on aloittanut mutta ei ole käynyt niitä loppuun ja hups hän on kaikkien alojen ammattilainen.

      • Anonyymi

        Eipä ole tuollaista kaikkien alojen ammattilainen mielikuvaa tullut. Monitaitoinen nainen omassa genressään. Töitä pitää tehdä niin paljon kuin voi ja tiedätkö mitä? Sinä autat siinä! Kiitos! Ostan taas yhden valmennuksen ihan vain tästäkin syystä, kaverini osti just ja ma alkaa yhteistreenillä 👍


      • Anonyymi

        Jotain hänestä kertoo nuo näkemäni kuvat lehtien sivuilla, leuka pitkälle työnnettynä tekee hänestä erittäin luotaantyöntävän näköisen.
        Vai oikooko hän vain kaulapoimujaan, kun ikäkin tahtoo olla jo niitten puolella.
        Kielenkäyttö tuntuu olevan murrosikäisen tasolla, mikäli näihin juttuihin on uskomista.
        Kuka aikuinen puhuu jengistä, siistii, mageeta jne.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole tuollaista kaikkien alojen ammattilainen mielikuvaa tullut. Monitaitoinen nainen omassa genressään. Töitä pitää tehdä niin paljon kuin voi ja tiedätkö mitä? Sinä autat siinä! Kiitos! Ostan taas yhden valmennuksen ihan vain tästäkin syystä, kaverini osti just ja ma alkaa yhteistreenillä 👍

        Syyhän se on tuokin ostaa jotain hömppää.
        Kannattaa hiukan varoa ja ajatella näitten ammattitaidottomien suoltamia ohjeita esim. ruoan suhteen.
        Samoin voi olla virheellisiä liikesarjoja yms.
        Ei ennen kunnon tutkimuksia kannata kenenkään aloittaa mitään hömppäjuttuja.
        Voi tulla kropalle pahojakin vahinkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain hänestä kertoo nuo näkemäni kuvat lehtien sivuilla, leuka pitkälle työnnettynä tekee hänestä erittäin luotaantyöntävän näköisen.
        Vai oikooko hän vain kaulapoimujaan, kun ikäkin tahtoo olla jo niitten puolella.
        Kielenkäyttö tuntuu olevan murrosikäisen tasolla, mikäli näihin juttuihin on uskomista.
        Kuka aikuinen puhuu jengistä, siistii, mageeta jne.?

        Kaikkea joutavaa sinäkin pohdit


    • Anonyymi

      Ja tämän oletat kiinnostavan ketä ???

    • Anonyymi

      Juuri näin, jotain hyvin luotaantyöntävää on siinä ihmisessä, kylmä ja tyhmä ilme silmissä ja se valtava itsekehu ja ylimielisyys, jolle ei kuitenkaan löydy mitään faktaa tai pohjaa. Piste.

      • Anonyymi

        Tein juuri saman analyysin sinusta kommenttisi perusteella,
        Kylmä ja tyhmä ilme, sekä aivoton pää.

        Ompas Martina osallistunut hyväntekeväisyystapahtumiin.
        Mites se toinen somevaikuttaja, onko myynyt yhtään laukkuaan vaikka huumenuorten hyväksi.

        Meilläpäin on sanonta: Antava käsi on kaunis.


      • Anonyymi

        Olisipa kiinnostava nähdä mikä kiihkoinen ilme silmissä hakkaat näppistä. Voin vain kuvitella! Kuvottaa ajatuskin. Kaunis ihminen ei hauku, mutta puolustaa!


      • Anonyymi

        Ihailen työtätekeviä ja yritteliäitä naisia. En ole mikään fani, mutta on hyvä kun antaa panoksensa yhteiskunnalle verojen muodossa.


      • Anonyymi

        Kunnioitan ahkeria ja yritteliäitä naisia.


      • Anonyymi

        Kun on hyvä itsetunto henkilöllä, niin ei koskaan haittaa jos toisetkin kehuu itseään.


      • Anonyymi

        Et tiedä Martinasta kuin pintaraapaisun ja senkin huimasti väritettynä ja jopa valheilla esitettynä, minkä perusteella dumaat koko ihmisen. Aika typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailen työtätekeviä ja yritteliäitä naisia. En ole mikään fani, mutta on hyvä kun antaa panoksensa yhteiskunnalle verojen muodossa.

        Heh heh ei ole konkreettisesti mitään antanut😂


    • Anonyymi

      En minäkään pidä kaikista, mutta ei ole pakko haukkua ketään, vielä julkisesti. Haukut ihmistä, jota et edes tunne. Ei hänen tarvitse miellyttää sinua tai ketään muutakaan ja se ei oikeuta hänen haukkumiseensa. Anna hänen olla ja elä omaa elämääsi, miksi täällä jankutat sitä, millainen hän sinun mielestäsi muka on.

    • Anonyymi

      Mikä tätä palstaa vaivaa? Nimi on kotimaiset julkkisjuorut ja palstalaiset tekee tällaisia mielipidealoituksia? Eiks tämä ole ihan väärä foorumi? Ei meitä kiinnosta kenestä sä tykkäät tai et tykkää!

      • Anonyymi

        Juuri näin ! ! !


    • Anonyymi

      Kylmä ja karsea nainen. Törkeyden huippu että kostoksi erosta toi nuoremman lapsen julkisuuteen vastoin isän lupaa. Lapsikin vaan pelinappulana kostossa.

      • Anonyymi

        Lopeta jo toistat itseäsi.
        Sinä et tiedä kenellä on lupa ja kenellä ei ole lupaa esittää ketään jukisuudessa.

        Miksi toi kostoksi?
        Jos et ole ymmärtänyt Martina otti ja lähti.
        Stefu palasi häntä koipien välissä takaisin mutta mönkään meni yritys.


      • Anonyymi

        Sofiahan Stefanin tyttären toi julkisuuteen luvatta. Laittoi instaan kuvan yrittääkseen siinäkin kiusata Martinaa, mutta joutui ottamaan kuvan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo toistat itseäsi.
        Sinä et tiedä kenellä on lupa ja kenellä ei ole lupaa esittää ketään jukisuudessa.

        Miksi toi kostoksi?
        Jos et ole ymmärtänyt Martina otti ja lähti.
        Stefu palasi häntä koipien välissä takaisin mutta mönkään meni yritys.

        Niinpä niin. Tuossa tapauksessa ei olisi käynyt hysteerisenä itkemässä joka mediassa mutta usko sinä mitä uskot. Lapsen toi julkisuuteen kostoksi lapsen isälle. Hirveä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Tuossa tapauksessa ei olisi käynyt hysteerisenä itkemässä joka mediassa mutta usko sinä mitä uskot. Lapsen toi julkisuuteen kostoksi lapsen isälle. Hirveä nainen.

        Miksi joku valehtelee tuollaista että toi lapsen julkisuuteen kostoksi. Stefuhan vei lapsen asioita Seiskan sivuille, vaikka itse oli kärähtänyt huumeista ja poliisi oli tehnyt lastensuojeluilmoituksenkin toisesta tapauksesta. Ja aina kun Stefu oli lapsen kanssa niin laittoi instaan kuvia lapsesta ja myös muualla kuin stooreissa näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku valehtelee tuollaista että toi lapsen julkisuuteen kostoksi. Stefuhan vei lapsen asioita Seiskan sivuille, vaikka itse oli kärähtänyt huumeista ja poliisi oli tehnyt lastensuojeluilmoituksenkin toisesta tapauksesta. Ja aina kun Stefu oli lapsen kanssa niin laittoi instaan kuvia lapsesta ja myös muualla kuin stooreissa näkyvissä.

        Lehtijuttuun oli Marsu raahannu molemmat tytöt, oli joku äitienpäiväjuttu missä tietenkin ylisti itseään. Niin se Marsu toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Tuossa tapauksessa ei olisi käynyt hysteerisenä itkemässä joka mediassa mutta usko sinä mitä uskot. Lapsen toi julkisuuteen kostoksi lapsen isälle. Hirveä nainen.

        Stefan on haukkunut Sofin pahemaksi viholisekseen, että on lähin ihminen ja pahinvihollinen.Ei kukaan muu voi olla, tässä tapauksessa kuin Sofi.Nyt sit taas hyökätään siitä syystä Martinan kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on haukkunut Sofin pahemaksi viholisekseen, että on lähin ihminen ja pahinvihollinen.Ei kukaan muu voi olla, tässä tapauksessa kuin Sofi.Nyt sit taas hyökätään siitä syystä Martinan kimppuun.

        Tai tarkoitti jotain muuta lähimmäistään, onhan hänellä äiti, sisko ja velikin.
        Sofia ja Stefu tyytyväisinä parhaillaan Raasepori festareilla, ei ne riidoissa sinun harmiksesi ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku valehtelee tuollaista että toi lapsen julkisuuteen kostoksi. Stefuhan vei lapsen asioita Seiskan sivuille, vaikka itse oli kärähtänyt huumeista ja poliisi oli tehnyt lastensuojeluilmoituksenkin toisesta tapauksesta. Ja aina kun Stefu oli lapsen kanssa niin laittoi instaan kuvia lapsesta ja myös muualla kuin stooreissa näkyvissä.

        Ne ei keksi mitään haukkumisen syytä, niin taas lapsi vedettiin tänne ja vielä valheelisella asialla.☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Tuossa tapauksessa ei olisi käynyt hysteerisenä itkemässä joka mediassa mutta usko sinä mitä uskot. Lapsen toi julkisuuteen kostoksi lapsen isälle. Hirveä nainen.

        Lapsi ei ole mikään pelinappula isälleen eikä äidilleen. Mutta on paha paikka ihmiselle, joka ei saanutkaan avioliittoa, perhettä ja vauvaa, vaikka niin kuvitteli.

        Lapsen vanhemmat kyllä rakastavat kumpikin lastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on haukkunut Sofin pahemaksi viholisekseen, että on lähin ihminen ja pahinvihollinen.Ei kukaan muu voi olla, tässä tapauksessa kuin Sofi.Nyt sit taas hyökätään siitä syystä Martinan kimppuun.

        Lahjoittakaa samalla tavalla hyväntekeväisyyteen, niinkuin on Martina tehnyt aina.Saatte siitä hyvän olon sydänmeenne ja tunnette et näin voitte auttaa heikompia ihmisiä heidän elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiahan Stefanin tyttären toi julkisuuteen luvatta. Laittoi instaan kuvan yrittääkseen siinäkin kiusata Martinaa, mutta joutui ottamaan kuvan pois.

        Älä jauha paskaa.
        Kyllä tyttöjen äiti on tuonut molemmat lapset julkisuuteen, ei kukaan muu.
        Stefu kielsi alusta asti tytön esittelyn somessa ja aina kun nämä riiteli, Martina latasi tytön kuvat eetteriin.
        Martina jopa esitteli molemmat tytöt sängyssä yläosa paljaana, poisti kuvat vasta, kun seuraajat kertoivat pedofiileista ja kommenttikenttä täyttyi paheksuvista viesteistä.
        Sofia kuvasi Hangossa pihaa, jossa toki tyttökin näkyi, mutta niin kaukaa ja ikkunan läpi, ettei siitä kukaan tunnista, ellei tietäisi, kuka on kyseessä.
        Onhan tyttö nähty lehdissäkin julkisuuskipeän äitinsä kanssa useasti, mutta sinusta Sofia toi julkisuuteen, olet naurettava.


      • Anonyymi

        Näin on luonne ei muutu toimii aina samalla tyhmällä tavalla. Kuvottava nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Tuossa tapauksessa ei olisi käynyt hysteerisenä itkemässä joka mediassa mutta usko sinä mitä uskot. Lapsen toi julkisuuteen kostoksi lapsen isälle. Hirveä nainen.

        Kammottava nainen. Ei ajatellut lapsiaan yhtään, kun jauhoi erostaan julkisuudessa.


      • Anonyymi

        Kaikki tälle tunneköyhälle ihmiselle on pelinappuloita.
        Ainoastaan, jos itse kokee hävinneensä jotain alkaa uhriutuminen ja vain itsensä takia ei lasten tai muiden. Siitä tunnistaa narsistin.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiahan Stefanin tyttären toi julkisuuteen luvatta. Laittoi instaan kuvan yrittääkseen siinäkin kiusata Martinaa, mutta joutui ottamaan kuvan pois.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa.
        Kyllä tyttöjen äiti on tuonut molemmat lapset julkisuuteen, ei kukaan muu.
        Stefu kielsi alusta asti tytön esittelyn somessa ja aina kun nämä riiteli, Martina latasi tytön kuvat eetteriin.
        Martina jopa esitteli molemmat tytöt sängyssä yläosa paljaana, poisti kuvat vasta, kun seuraajat kertoivat pedofiileista ja kommenttikenttä täyttyi paheksuvista viesteistä.
        Sofia kuvasi Hangossa pihaa, jossa toki tyttökin näkyi, mutta niin kaukaa ja ikkunan läpi, ettei siitä kukaan tunnista, ellei tietäisi, kuka on kyseessä.
        Onhan tyttö nähty lehdissäkin julkisuuskipeän äitinsä kanssa useasti, mutta sinusta Sofia toi julkisuuteen, olet naurettava.

        Mutta lapsihan ei Sofian. Joten hänen ei kuulu vieraiden lapsia kuvata ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa.
        Kyllä tyttöjen äiti on tuonut molemmat lapset julkisuuteen, ei kukaan muu.
        Stefu kielsi alusta asti tytön esittelyn somessa ja aina kun nämä riiteli, Martina latasi tytön kuvat eetteriin.
        Martina jopa esitteli molemmat tytöt sängyssä yläosa paljaana, poisti kuvat vasta, kun seuraajat kertoivat pedofiileista ja kommenttikenttä täyttyi paheksuvista viesteistä.
        Sofia kuvasi Hangossa pihaa, jossa toki tyttökin näkyi, mutta niin kaukaa ja ikkunan läpi, ettei siitä kukaan tunnista, ellei tietäisi, kuka on kyseessä.
        Onhan tyttö nähty lehdissäkin julkisuuskipeän äitinsä kanssa useasti, mutta sinusta Sofia toi julkisuuteen, olet naurettava.

        No mutta tunnistit sitten kuitenkin paikan ja tytön? Tämä näyttää nyt olevan niin, että Sofia taitaa olla maho ja on katkera siitä, kun Martinalla ja Stefanilla on yhteinen lapsi. Ei tuossa mistään muusta enää voi olla kyse. Kamala katkeruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi joku valehtelee tuollaista että toi lapsen julkisuuteen kostoksi. Stefuhan vei lapsen asioita Seiskan sivuille, vaikka itse oli kärähtänyt huumeista ja poliisi oli tehnyt lastensuojeluilmoituksenkin toisesta tapauksesta. Ja aina kun Stefu oli lapsen kanssa niin laittoi instaan kuvia lapsesta ja myös muualla kuin stooreissa näkyvissä.

        Niinhän se teki, luin itsekin tuosta jutusta. Ei ollut sitä ennen tyttöjen kuvia lehdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefan on haukkunut Sofin pahemaksi viholisekseen, että on lähin ihminen ja pahinvihollinen.Ei kukaan muu voi olla, tässä tapauksessa kuin Sofi.Nyt sit taas hyökätään siitä syystä Martinan kimppuun.

        Itse on itsensä lähin, yritä edes ymmärtää mietelauseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tälle tunneköyhälle ihmiselle on pelinappuloita.
        Ainoastaan, jos itse kokee hävinneensä jotain alkaa uhriutuminen ja vain itsensä takia ei lasten tai muiden. Siitä tunnistaa narsistin.👍

        Tästä kaikesta tunnistaa Belorfin. Juuri näin, narsistin nro 1. Ja Sofian salaisuudet on viimeisin näyttö asiasta.


    • Anonyymi

      En pidä, enkä tiedä toista julkkista, joka olisi noin vastenmielinen.
      Kylmä, laskelmoiva, epäaito, väkivaltainen, karski, maskuliininen ja jopa pelottava.

      • Anonyymi

        Elä hermostu, verisuoni katkea päästäisi, jos ei välitä ja inhoaa henkilöä ei koskaan saa noin kovaa hepulia ihminen.💥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä hermostu, verisuoni katkea päästäisi, jos ei välitä ja inhoaa henkilöä ei koskaan saa noin kovaa hepulia ihminen.💥

        Ei kai täällä kukaan muu ole saanut hepulia, kuin sinä.


    • Anonyymi

      Kukapa normijärkinen tuosta pitäisi.

      • Anonyymi

        Kävin just Martinan instassa, kyllä ihalijoita ja tykkääjiä näyttää olevan paljon,ei sua sinne kaivata ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin just Martinan instassa, kyllä ihalijoita ja tykkääjiä näyttää olevan paljon,ei sua sinne kaivata ollenkaan.

        Mä en ole käynyt siellä koskaan. En varmaan ole mitään menettänyt.
        Mikä on prosenttiosuus tykkääjiä maamme väkiluvusta?
        Ja mikä on prosenttiosuus ostetuista tykkääjistä verrattuna teineihin?


    • Anonyymi

      Se nainen on niin feikki että tulee vaan huonoja viboja.
      kaikki on niiiin siiiistiii ja ihanaa koko ajan mut läpi paistaa jotain ihan muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt ottaa koville muutamalla hassulla Martina haterilla, kun Martina elää elämäänsä hyvällä sykkeellä ja on onnellinen ja menestyvä ja samanaikaisesti exänsä onoff-tyttiksensä kanssa sekoilee viikoittain mitä oudoimmissa merkeissä.

      • Anonyymi

        Hirveän outoa oli Tallinnassa ruokailukin, kun ruokaa odottaessa eivät keskustelleet...sattui näes toinen olemaan puhelimessa :D
        Ötökkäkin oli tippunut lasiin, kesällä ihan outoa!
        Lehdet uutisoi ihmeenä näitä suuria asioita.
        Riitelykin on outoa temperamenttisella parilla, ihan outoa!


    • Anonyymi

      Luonne kertoo paljon, se ei muutu.

      Pyrkii vain hyötymään muista. Kylmä vailla empatiakykyä ja kaikki on niin esittämistä. Pitää muita vain pelinappuloina, niin lapsiaan kuin muitakin.

      Aidon ihmisen kyllä tunnistaa heti.
      Martiina ei ole aito.

      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Yli 20vuotta tän naisen sekoiluja seuranneena en voi olla enempää samaa mieltä. Moni näistä tytön tylleröistä jotka täällä kommentoi, ei edes tiedä mitä kaikkea heidän idolinsa on tehnyt, koska eivät ole syntyneetkään vielä silloin 😂

      • Anonyymi

        Turhaa taas valitat ja uliset, kaikilla on menneisyys ja se tulevaisuus on nyt kyllä kysymyksessä.Rakkautta vaan sinullekin elämääsi toivon.


      • Anonyymi

        20:07 juurikin näin 👍🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa taas valitat ja uliset, kaikilla on menneisyys ja se tulevaisuus on nyt kyllä kysymyksessä.Rakkautta vaan sinullekin elämääsi toivon.

        "Taas valitat"? No jos nyt kesälomalta sain sen hetken nyt selailla suoli24 😁 ei oo päivystystä mulla täällä 😅


      • Anonyymi

        Yli 20 vuotta stalkannut? Ja mitä olet saanut aikaiseksi? Et mitään! Tiesitkös, että vain wanhukset ajattelevat, että nuoret eivät tiedä mitään, kun eivät ole syntyneetkään? Kyllä Martinan seuraajat tietävät hänen elämän käänteistä, vaan eivät ole noin ahdasmielisiä eivätkä jankuta pakkomielteisesti samoja wanhoja juttuja jossain anonyymipalstoilla. Se ei ole normaalia ihmisen käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa taas valitat ja uliset, kaikilla on menneisyys ja se tulevaisuus on nyt kyllä kysymyksessä.Rakkautta vaan sinullekin elämääsi toivon.

        Sofiallakin on menneisyys, siitä jauhetaan, mutta Martinan menneisyys pitäisi "unohtaa".
        Kaksinaamaista touhua.


      • Anonyymi

        Yli 20 vuotta seurannut
        Siis mustamaalannut, haukkunut ja vainonnut!
        Tajuatko itse mitä sanoit?
        Yli 20 vuotta
        Hanki elämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20 vuotta seurannut
        Siis mustamaalannut, haukkunut ja vainonnut!
        Tajuatko itse mitä sanoit?
        Yli 20 vuotta
        Hanki elämä!

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Sä pidät henkilöistä, jotka käyttävät huumeita ja ovat istuneet vankilassa, koska olet kai itsekkin alamaailman porukkaa ja puolustat heidän elämän tyyliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20 vuotta stalkannut? Ja mitä olet saanut aikaiseksi? Et mitään! Tiesitkös, että vain wanhukset ajattelevat, että nuoret eivät tiedä mitään, kun eivät ole syntyneetkään? Kyllä Martinan seuraajat tietävät hänen elämän käänteistä, vaan eivät ole noin ahdasmielisiä eivätkä jankuta pakkomielteisesti samoja wanhoja juttuja jossain anonyymipalstoilla. Se ei ole normaalia ihmisen käytöstä.

        Sekö on stalkkaamista kun aikoinaan lehdistä vaan luettiin?? 😂😂😂Eipä meillä ollu silloin instoja ja muita "faseja", missä nää olis joka ikisen vessassa käynnin julkaisu. Että hengitä nyt vaan, seuraaminen on sitä kun et voi jumalauta mihinkään silmiä kassajonossakaan laittaa, ettei nää typerykset hypi kansikuvissa ja lööpeissä silmille joka ikinen vkl.
        Stalkannu.... 😂 Tää koko "julkkisjuorut" on pelkkää Martina sitä ja tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20 vuotta seurannut
        Siis mustamaalannut, haukkunut ja vainonnut!
        Tajuatko itse mitä sanoit?
        Yli 20 vuotta
        Hanki elämä!

        Ai yhdestä kommentista olen "20v vainonnut?" 😂 😳 😳 😳 😳 hommaappa elämä, hanki vaikka mökki jos on varaa, niinku me normaalit ihmiset 👍😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 20 vuotta seurannut
        Siis mustamaalannut, haukkunut ja vainonnut!
        Tajuatko itse mitä sanoit?
        Yli 20 vuotta
        Hanki elämä!

        Kerro ihmeessä kuka on 20 v vainonnut. Eikö jo poliisille sun pitäis ilmoittaa.

        Onko se se sama, joka yksin tekee aloituksia ja vastaa niihin itse yksin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai yhdestä kommentista olen "20v vainonnut?" 😂 😳 😳 😳 😳 hommaappa elämä, hanki vaikka mökki jos on varaa, niinku me normaalit ihmiset 👍😁

        Ei taida persaukisella olla varaa mökkiin , kun asuu vuokralla ja nostaa kelan tukia elääkseen.


    • Anonyymi

      Mitäs seuraatte, jos ette pidä? Ihme valitusta taas. Itse en seuraa omaa inhokkiani ollenkaan. Tv-kanava vaihtuu välittömästi, jos hänet näen. En lue häntä koskevia juttuja enkä todellakaan mene hänen instaansa. En googlettele, etsimällä etsi hänestä vikoja, puhu hänestä perättömyyksiä, hauku hänen läheisiään ja seuraajiaan, jankuta hänestä vuodesta toiseen samoja asioita palstoilla. Sairas olisin, jos näin tekisin.

      En edes ajaisi autolla hänen päälleen, jos näkisin!😁 Miksi kuluttaisin sekuntiakaan aikaa ja jopa rahaa hänen seuraamiseensa? Idioottimaista touhua teiltä Martinan haukkujilta. Vuosien palstakirjoitteluistannekaan ei ole ollut mitään hyötyä ja käytte vielä muillakin palstoilla. Martina ei julkisuudesta poistu ja on suosittu. Aivan hukkaan on aikanne mennyt!

      • Anonyymi

        Näin juuri 👍


    • Anonyymi

      Minä pidän.

    • Anonyymi

      Mun mielestä aika on jo ohi marttinalla innovatiivisuutta en enää ole huomannut. Ihan kuin jaksaminen olisi lopussa.

      • Anonyymi

        Tämä! Aika alkaa olla ajanut ohi Martinasta, ja se on hyvä.


      • Anonyymi

        ja höpsis. Martinalla on monta rautaa tulessa. Tulet huomaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja höpsis. Martinalla on monta rautaa tulessa. Tulet huomaamaan.

        Sen kyllä uskoo, ei ole kovin yksiavioinen luonteeltaan, ja verkothan on vesillä rikkaan miehen perään 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä uskoo, ei ole kovin yksiavioinen luonteeltaan, ja verkothan on vesillä rikkaan miehen perään 😅

        😂😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä uskoo, ei ole kovin yksiavioinen luonteeltaan, ja verkothan on vesillä rikkaan miehen perään 😅

        Jos nyt tajuat, että työrintamalla. Avomieshän hänellä jo onkin ja hyvä sellainen. Eivät muuten olisi yhteen muuttaneet, että ei sun tartte Martina miesasioista yhtään enempää olla huolissaan, kun ne on jo hyvin.


      • Anonyymi

        Harmittaa varmaan, kun joutuu nyt maksamaan kaiken itse. Ennen matkusti vapaana maksuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt tajuat, että työrintamalla. Avomieshän hänellä jo onkin ja hyvä sellainen. Eivät muuten olisi yhteen muuttaneet, että ei sun tartte Martina miesasioista yhtään enempää olla huolissaan, kun ne on jo hyvin.

        Julkisuuden vuoksi sopi äkkiä erimielisyydet.
        Ja esitys jatkuu taas.


      • Anonyymi

        Pyh. Martinalla menee paremmin kuin koskaan, ja todellakin kehittyy ja kehittää duunejsan koko ajan.


      • Anonyymi

        Martina painaa vielä duunii ainakin 35v- ja on hyvässä kunnossa, koska on terveet elämäntavat ja liikunta on hänellä tärkeä osa elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Aika alkaa olla ajanut ohi Martinasta, ja se on hyvä.

        Martinan viimeisin instakuva ei ole Kaartinkaupungista vaan Ullanlinnasta, aivan Johanneksen kirkon vierestä alas kuvattuna.

        Martina "paljasjalkaisena " hesalaisena ei tunne edes eri kaupungin osia.....hahhhaaa

        Samaa sarjaa kuin Mannerheim perusti Helsingin, voi sitä tyhmyyden määrää !


      • Anonyymi

        Rahat taitaa olla loppumassa!


    • Anonyymi

      Lyhyesti: nollatoleranssi väkivallalle. Joka lyö kerran, tekee sen useamminkin. Eli ei kiitos, Martinalle!

      • Anonyymi

        Höpöhöpö! Sen sijaan joka nettikiusaa ja käyttää palstoilla henkistä väkivaltaa kerran, tekee sitä 24/7/365. Jos nyt ette jankuttaisi noita Martinan yksittäisiä, vanhoja juttuja ja keskittyisitte siihen omaan väkivaltaisuuteenne?


      • Anonyymi

        Rikoksen tunnusmerkit täyttyy kun väittää että on lyönyt, koska sellaista ei ole tapahtunut. Täällä joku henkilö tekee rikoksia keskustelupalstoilla, valehtelee joistain henkilöistä siten että kunnianloukkauksen, eli rikoksen, tunnusmerkit täyttyy. Lisäksi henkilö harjoittaa henkistä väkivaltaa, joka on myös rikos. Ja tällaiselle henkilölle tämä suomi-palstaa antaa tilaa ja mahdollisuuden toteuttaa rikoksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoksen tunnusmerkit täyttyy kun väittää että on lyönyt, koska sellaista ei ole tapahtunut. Täällä joku henkilö tekee rikoksia keskustelupalstoilla, valehtelee joistain henkilöistä siten että kunnianloukkauksen, eli rikoksen, tunnusmerkit täyttyy. Lisäksi henkilö harjoittaa henkistä väkivaltaa, joka on myös rikos. Ja tällaiselle henkilölle tämä suomi-palstaa antaa tilaa ja mahdollisuuden toteuttaa rikoksiaan.

        Juu, Stefukin kaatuili pyörällä jne.
        Täällä ovat tuon mukaan kaikki rikoksentekijöitä.
        Sinäkin valehtelet ja muuntelet totuutta mieleiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Stefukin kaatuili pyörällä jne.
        Täällä ovat tuon mukaan kaikki rikoksentekijöitä.
        Sinäkin valehtelet ja muuntelet totuutta mieleiseksi.

        Mikäs tuo juttu on? Vihjailusi täyttää rikoksen tunnusmerkit.


      • Anonyymi

        Juuri näin, aivan käsittämätöntä tämä Martinan vihanhallinnan puute !!!! Säälittävä ihminen on se, joka käy toiseen ihmiseen fyysisesti käsiksi !!!!!


    • Anonyymi

      En vihaa Martinaa, mutta ällöttävän vastenmielinen ihminen on.

    • Anonyymi

      No eihän siitä kukaan muukaan pidä eli et ole yksin asiassa.

    • Anonyymi

      Voi tätä kateuden ja pahanolon määrää:

      Näillä sanoilla arvosteltiin Martinan hyväntekeväisyystyötä: klo 20.30

      Julkisuudenhakua vain ollut. Helppoahan tuollaiset pokerinpeluut, vierailut ja muut on ollut.
      Oikea hyväntekeväisyys on ihan muuta, ihan käytännön työtä esim. vanhusten ulkoiluttamista ja avustamista, sekä muiden ihan konkreettisen avun tarpeessa olevien oikea auttaminen.
      Ei mikään naamansa näyttö jossain paljon pisteitä heruta.

      Voiko näin yksinkertainen ihminen ollakkaan joka ei pidä hyväntekeväisyytenä lahjoituksia ja varain keruuta:
      Lastenkodille, Amnestylle, lasten ja nuorten mielenterveystyö, lasten klinikoiden kummit, nenäpäivä varainkeruu, Sos lapsikylä, luonnonsuojeluliitto, irti huumeista ry, Valtteri Bottas Duathlon = tekee hyvää ja lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen. Jokaisena vuonna tapahtuman tuotosta yhdessä hyväntekeväisyyskumppanin kanssa on lahjoitettu vähintään 10 000€ eri kohteille. Lahjoituskohteiksi valitaan ensisijaisesti liikuntaa edistäviä hankkeita tai kohteita Nastolan lähellä.

      Siis tämä ei ole kommentoijan mielestä oikeaa hyväntekeväisyyttä!
      Häpeän sanojasi, ilmeisesti et tiedä mitä kyseiset järjestöt tekevät.

      Mielestäsi ainoa oikea hyväntekeväisyys on käytännöntyötä vanhusten ulkoilutus ja avustaminen ja muiden konkreettisen avun tarpeessa olevien oikea auttaminen.

      Miäpä jos itse tekisit päivän hyvän työn, pysyisit edes päivän poissa palstalta ja tekisit hyväntekeväisyyttä, vaikka vain vanhusten ulkoiluttajana. Onko liikaa pyydetty?
      Ehkä sen päivän jälkeen osaat arvostaa hieman enemmän esim Lasten klinikoiden kummien avustustyötä.
      Lasten klinikoiden kummien sivuilta, tähän pieni pätkä:

      Yhdessä teemme ihmeitä

      Tuetaan yhdessä Suomen lapsia, lastenklinikoita, kehitys- ja tutkimustyötä, sekä parannetaan pienten potilaiden viihtyisyyttä


      Häpeän sinun kaltaisia ihmisiä, sivistymättömiä moukkia.

      Kuten Filosofi Frank Martela on sanonut:

      ”Jokaisella teolla on vaikutusta”

      Hyvää elämää tutkineen filosofin Frank Martelan mukaan hyvän tekeminen ja ihmisten auttaminen on yksi ihmisen psykologisista perustarpeista. Muita auttamalla ihminen tekee hyvää myös itselleen.

      Joten Mars sinne vanhusten avustustyöhön! Saatat tehdä jopa hyvää itsellesi.

      • Anonyymi

        Kerroppa missä nuo rahat näkyvät, kun kentällä niistä ei ole mitään hajua?
        Lasten klinikka on ainoa, minkä rakentamiseen ja avustamiseen on mennyt rahaa ihan hyötykäyttöön.
        Taitaa muut mennä ihan järjestöjen pyörittämiseen.
        Samoin kuin veteraanikeräykset.
        Omaisuutta kasattiin ja kun kaikki veteraanit ovat kohta kuolleet, niin sitten jaetaan "säästetty"omaisuus.

        Vai liikuntaa edistäviin hankkeisiin työnnetään rahat ensisijaisesti. Liikkuminen ei maksa mitään niille, jotka pystyvät liikkumaan.
        Avuntarvitsijoita on ympäri maata, vapaaehtoisia on auttamassa silloin tällöin ja raha ei liiku noissa hommissa.

        Arvostaisin sitä, kun jalkautuisivat oikeaan auttamiseen nämäkin julkkistyrkyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa missä nuo rahat näkyvät, kun kentällä niistä ei ole mitään hajua?
        Lasten klinikka on ainoa, minkä rakentamiseen ja avustamiseen on mennyt rahaa ihan hyötykäyttöön.
        Taitaa muut mennä ihan järjestöjen pyörittämiseen.
        Samoin kuin veteraanikeräykset.
        Omaisuutta kasattiin ja kun kaikki veteraanit ovat kohta kuolleet, niin sitten jaetaan "säästetty"omaisuus.

        Vai liikuntaa edistäviin hankkeisiin työnnetään rahat ensisijaisesti. Liikkuminen ei maksa mitään niille, jotka pystyvät liikkumaan.
        Avuntarvitsijoita on ympäri maata, vapaaehtoisia on auttamassa silloin tällöin ja raha ei liiku noissa hommissa.

        Arvostaisin sitä, kun jalkautuisivat oikeaan auttamiseen nämäkin julkkistyrkyt.

        Et sitten nostanut takapuoltasi ylös siitä kälyisestä sohvasta ja lähtenyt vapaaehtoisesti avustamaan vanhuksia. Häpeä.

        En keskustele itseäni tyhmempien ihmisten kanssa joiden ainoa argumentointi on nuo vanhat kliseet jotka on vääriksi todistettu monta kertaa.

        Joten kanna kortesi kekoon ja pysy päivä pois palstalta.
        Tälläkin hetkellä on vanhuksia jotka kaipaavat seuraa ja apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa missä nuo rahat näkyvät, kun kentällä niistä ei ole mitään hajua?
        Lasten klinikka on ainoa, minkä rakentamiseen ja avustamiseen on mennyt rahaa ihan hyötykäyttöön.
        Taitaa muut mennä ihan järjestöjen pyörittämiseen.
        Samoin kuin veteraanikeräykset.
        Omaisuutta kasattiin ja kun kaikki veteraanit ovat kohta kuolleet, niin sitten jaetaan "säästetty"omaisuus.

        Vai liikuntaa edistäviin hankkeisiin työnnetään rahat ensisijaisesti. Liikkuminen ei maksa mitään niille, jotka pystyvät liikkumaan.
        Avuntarvitsijoita on ympäri maata, vapaaehtoisia on auttamassa silloin tällöin ja raha ei liiku noissa hommissa.

        Arvostaisin sitä, kun jalkautuisivat oikeaan auttamiseen nämäkin julkkistyrkyt.

        Siis sinä et tiedä mitä nämä edellämainitut: Lastenkodille, Amnestylle, lasten ja nuorten mielenterveystyö, lasten klinikoiden kummit, nenäpäivä varainkeruu, Sos lapsikylä, luonnonsuojeluliitto, irti huumeista ry

        Tekevät?

        Jos sinä et tiedä, mihin he avustukset käyttävät, niin kannattaa perehtyä asiaan.

        Rahallinen avustustyö ja hyväntekeväisyyden mainoskasvona oleminen on myös oikeaa avustusta.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten nostanut takapuoltasi ylös siitä kälyisestä sohvasta ja lähtenyt vapaaehtoisesti avustamaan vanhuksia. Häpeä.

        En keskustele itseäni tyhmempien ihmisten kanssa joiden ainoa argumentointi on nuo vanhat kliseet jotka on vääriksi todistettu monta kertaa.

        Joten kanna kortesi kekoon ja pysy päivä pois palstalta.
        Tälläkin hetkellä on vanhuksia jotka kaipaavat seuraa ja apua!

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Kylläpä on ikävää kun ihminen aiheuttaa noin ristiriitaisia tunteita muissa.

    • Anonyymi

      Minä pidän Martinasta. Huolehtii taloudestaan ja lapsistaan kiitettävästi!

      • Anonyymi

        Älä nyt liioittele . Onneksi lapsilla on muitakin ihmisiä!


    • Anonyymi

      Ja päätit tulla avautumaan tänne mistä syystä?

    • Anonyymi

      Minulta ei hirveästi heru ihailua ylipäätään kenellekään, joka pahoinpitelee toisia tai ajaa kännissä autoa. Onneksi lähipiiriini ei kuulu sellaisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Mars sinne arvostamaasi vapaaehtoistyöhön, vanhuksien pariin.
        Soita lähimpään vanhainkotiin ja kysy milloin voit tulla vaikka lukemaan vanhuksille.

        Arvostan Martinaa joka kantaa kortensa kekoon auttaessaan yhteiskunnan heikommassa asemassa olevia.


      • Anonyymi

        Minä inhoan eniten huumeiden käyttäjiä ja kelanrahoilla eläviä alamaailman ihmisiä.☠️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mars sinne arvostamaasi vapaaehtoistyöhön, vanhuksien pariin.
        Soita lähimpään vanhainkotiin ja kysy milloin voit tulla vaikka lukemaan vanhuksille.

        Arvostan Martinaa joka kantaa kortensa kekoon auttaessaan yhteiskunnan heikommassa asemassa olevia.

        Sinäkin voisit tehdä jotain hyödyllistä kelan tukiesi eteen eikä täällä haukkua muita kommentoijia, jos ei tule valheellisen mairittelevaa kommenttia.


    • Anonyymi

      Arvostan Martiinaa. Kova tekemään töitä!

      • Anonyymi

        Mitä työtä se treenaaminen on ?😂🤭


    • Anonyymi

      Minä taas inhoan Martinan hevosnaamaa, mieskäsiä ja kirahvimaista salarakasolemusta. Hän varmaan yrittää olla kuin Sara Sieppi, mutta koska ei ole ollut kaupan kassana tarpeeksi kauan, ei siitä mitään tule. Vaihdevuodetkin kurkkivat jo nurkan takana.

      • Anonyymi

        Toi on niin kuultu.
        Vaihda jo levyä, sä vain jankkaat samaa schaissee.

        Keskustellaanko sotaveteraanijärjestöjen jäljellä olevista rahoista?
        Ai ei vai, mä unohdin ettet pysty järjelliseen debattiin.


      • Anonyymi

        Tiedetään et inhoat Martina, mesot sitä täällä joka viestiketjuissa,tykkää kenestä tykkäät, ei kukaan jaksa sun samaa saarnaa kuunella koko ajan.Etsi vertaisias julkkisnaisia ja kehu heitä sydämesipohjasta ja jätä Martina pois mielestäsi ja unistasi tyystin.


    • Anonyymi

      rikas mies turvaa lasteni tulevaisuuden,

      • Anonyymi

        Tämäkin on jo niin kuultu!

        Keskustellaanko lastenklinikoiden kummien rahan keruusta, rahoista jotka käytetään lääketieteelliseen tutkimukseen ja kehitykseen?

        Ai ei vai? Mä unohdin, että sä osaat vain haukkua Martinaa päivät pitkät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on jo niin kuultu!

        Keskustellaanko lastenklinikoiden kummien rahan keruusta, rahoista jotka käytetään lääketieteelliseen tutkimukseen ja kehitykseen?

        Ai ei vai? Mä unohdin, että sä osaat vain haukkua Martinaa päivät pitkät.

        Sairas vänss on heränyt aikaisin tutkii Martinan instan, et löytäisi jotain heti ensimmäisenä viestiä pukkaa palstalle.


      • Anonyymi

        Tämä edellä mainittu lause, kertoo kaiken henkilöstä Martina Aitolehti = Täysi nolla !!!!!


      • Anonyymi

        9:37 se on kyllä kumma että miksei itsellään ollut aikomuksia turvata lastensa elämää vaikka on niin leijonaemo....


      • Anonyymi

        Tirks 🤭


      • Anonyymi

        Pyrkii hyötymään ettei itse tarvitsisi maksaa lasten elatuksesta.


    • Anonyymi

      Ylimielinen

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, kerro toki lisää itsestäsi. Olet siis ylimielinen,


    • Anonyymi

      Laita lista muistakin ihmisistä, joita et voi sietää.

      • Anonyymi

        Kertoi jo siinä sarjassaan😅🤣😅, joka jaksossa haukkui muita.


      • Anonyymi

        Martina on niin vastenmielinen, onko sillä joku luonnehäiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on niin vastenmielinen, onko sillä joku luonnehäiriö?

        Käytöksen selittää vaikea luonne..häiriö ??


    • Anonyymi

      Jokainen voi SANOA että lahjoittaa niin ja niin paljon mutta kun tarvittaisiin todisteita.
      Missä ja koska se laukkujen myynti hyväntekeväisyyteen oli?
      Puhetta on paljon mutta näyttöjä ei yhtään, kuten PT- asiat.
      Instaan kuva tilisiirroista Lastenklinikalla ym.

      • Anonyymi

        Riittääkö sun kyvyt solmimaan kengännauhat vai onko tarralenkkarit käytössä?

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016030421219438

        Sun pitää varmasti soittaa nyt hyväntekeväisyystapahtuman järjestäjälle ja kysyä, paljonko kenenkin julkkiksen maalaamasta taulusta maksettiin.


      • Anonyymi

        Jep valehtelee se on nähty niin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep valehtelee se on nähty niin monta kertaa.

        Sinä valehtelet ja syydät katkeruuttasi tänne. Mitä jos laittaisit oman elämäsi kuntoon ennenkuin arvioit muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö sun kyvyt solmimaan kengännauhat vai onko tarralenkkarit käytössä?

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016030421219438

        Sun pitää varmasti soittaa nyt hyväntekeväisyystapahtuman järjestäjälle ja kysyä, paljonko kenenkin julkkiksen maalaamasta taulusta maksettiin.

        On vähän eri juttu "taiteilla"käden kuvat ja aurinko ja pilvi kun lahjoittaa puhdasta rahaa. Eikä nyt puhuta mistään kympin laittamisesta keräykseen, että voi sanoa "lahjoittaneensa".
        Kun uskottavuus on nolla niin siinä ei auta puheet ja vakuuttelut.
        Täytteeksi tuo ihminen otetaan tapahtumiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän eri juttu "taiteilla"käden kuvat ja aurinko ja pilvi kun lahjoittaa puhdasta rahaa. Eikä nyt puhuta mistään kympin laittamisesta keräykseen, että voi sanoa "lahjoittaneensa".
        Kun uskottavuus on nolla niin siinä ei auta puheet ja vakuuttelut.
        Täytteeksi tuo ihminen otetaan tapahtumiin.

        Lahjoittaa voi niin monella lailla.
        Toiset antaa aikaansa, toiset rahaa, toiset nimensä hyväntekeväisyyden käyttöön ja ne on kaikki ihan yhtä hyviä keinoja antaa apua.


      • Anonyymi

        Mene sinä vaikka Punaisen Ristin sivuille, siellä haetaan ystäväpalveluun ihmisiä esim. vanhusten luona vierailemaan. Kerkeät hyvin, kun jätät Martinan pakkomielteisen haukkumisen ja itselläsi on mielikuva, mikä on hyväntekeväisyyttä. Jos et itse kanna korteasi kekoon, niin älä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjoittaa voi niin monella lailla.
        Toiset antaa aikaansa, toiset rahaa, toiset nimensä hyväntekeväisyyden käyttöön ja ne on kaikki ihan yhtä hyviä keinoja antaa apua.

        Miten annetaan nimi hyväntekeväisyyden käyttöön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö sun kyvyt solmimaan kengännauhat vai onko tarralenkkarit käytössä?

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016030421219438

        Sun pitää varmasti soittaa nyt hyväntekeväisyystapahtuman järjestäjälle ja kysyä, paljonko kenenkin julkkiksen maalaamasta taulusta maksettiin.

        Ostaako niitä joku vai jäikö järjestäjän käsiin?


    • Anonyymi

      Katsoin Hannun vanhoja instajuttuja ennen Martinaa ja siellä Hannukin oli tehnyt hyväntekeväisyyttä ja myös mainosti ympäristöystävällisyyttä kun matkusti julkisilla ja mainosti myös puhdasta lähiruokaa ja kasviksia. Hänellä oli myös yhteistyökuvioita jo ennen Martinaa. Samoja juttuja teki mitä nytkin mutta nyt on Martinakin mukana. Ei ole mikään Martinan "tossu" vaan näkee että he ovat samantyylisiä ihmisiä ja Hannu näyttää olevan jalat maassa oleva tyyppi. Näyttää myös arvostavan kotimaan- ja lähimatkailua.

      • Anonyymi

        Matkusti julkisilla ainoastaan siitä syystä ettei ollut vara pitää autoa enää kun työt loppui kolme vuotta sitten. Sillon myi auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkusti julkisilla ainoastaan siitä syystä ettei ollut vara pitää autoa enää kun työt loppui kolme vuotta sitten. Sillon myi auton.

        Muutti Helsingin keskustaan eikä ollut enää tarvetta autoon. Oli kuitenkin varaa asua Helsingin kalleimpiin kuuluvalla alueella joten kyllä on p-puheita nuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutti Helsingin keskustaan eikä ollut enää tarvetta autoon. Oli kuitenkin varaa asua Helsingin kalleimpiin kuuluvalla alueella joten kyllä on p-puheita nuo.

        Meillä sama. Luovuin omasta Audistani, kun muutettiin tähän Kamppiin. Yhdellä (puolison) autolla pärjää hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sama. Luovuin omasta Audistani, kun muutettiin tähän Kamppiin. Yhdellä (puolison) autolla pärjää hyvin.

        Älä satule matami!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sama. Luovuin omasta Audistani, kun muutettiin tähän Kamppiin. Yhdellä (puolison) autolla pärjää hyvin.

        Ketä kiinnostaa sun elämä?


    • Anonyymi

      Yritätkö kertoa, että on rikas ? ? 😂👍

      • Anonyymi

        Onko sulla rikkaudesta joku pakkomielle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla rikkaudesta joku pakkomielle?

        Taitaa jollain muulla olla 😉


    • Anonyymi

      Minä pidän. Sitä enemmän pidän mitä enemmän täällä räksytetään. Piste.

    • Anonyymi

      Aloittaja on sairaan kateellinen Martinan elämästä. Itseasiassa haluaa itselleen kaiken sen, mitä Martina on saavuttanut.

      • Anonyymi

        Mitä Martina on saavuttanut? Ei edes omista mitään verotustietojen mukaan.


      • Anonyymi

        Moni nainen on ollut kateellinen. Ovat näyttäneet kateellisuutensa aivan julkisesti. Monet Martinaa kadehtineet naiset ovat olleet myös Stefun perässä. Se on hieman omituista. Johtuuko siitä että Martina aika tavalla piti Stefun luonteen salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni nainen on ollut kateellinen. Ovat näyttäneet kateellisuutensa aivan julkisesti. Monet Martinaa kadehtineet naiset ovat olleet myös Stefun perässä. Se on hieman omituista. Johtuuko siitä että Martina aika tavalla piti Stefun luonteen salassa.

        Sofian aikana Stefun luonne on tullut hyvin esille ja vähemmän nyt tuntuu olevan naisia Stefun perässä kuin Martinan aikana. Oliko Martinan aikana kuitenkin noilla naisilla enemmänkin tarkoitus loukata Martinaa kuin se että Stefu kiinnosti. Mielenkiintoista on että olivat olleet aikaisemmin joissain Martinan projekteissa mukana nuo naiset.


    • Anonyymi

      No, kenestähän sinä pitäisit? Taidat olla niin raasu, ettet saa omassa elämässä muta aikaiseksi, kun haukkua niitä, jotka tekee eikä meinaa.

    • Anonyymi

      Kohta nähdään varmaan tuloksia tästä "treenaamisesta" 👍🤣

    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla seurataan kisaa, sitä on Martina niin mainostanut ja kuvannut jatkuvasti treenejään.
      Sijoittuukohan viimein hyvin kisassa ?

    • Anonyymi

      Mä en pitänyt hänestä aiemmin, mutta mun mielestä hän on kasvanut ihmisenä. Ero Stefanista oli järkevä (jokainen nyt näkee, miten hankalaa Stefanin kanssa olisi elää perhe-elämää ja yrittää kasvattaa lapsia), ja M käsitteli eron tosi syvästi, aidosti, rohkeasti. Hänessä on toki puolensa, mutta sanon vain ne puolet mitä arvostan: rohkeus ja aitous. Kyllä mä uskon, että suhde Hannun kanssa on aito. M pitää myös varmasti lastensa puolta. Hän ei ehkä ole mikään kotiäiti, mutta huolehtii lapsistaan, järjestää hyvän hoitajan, jos itsellään on "bisneksiä" ja varmasti hänen lapset saa harrastaa ja kokea, että äiti on heidän puolellaan aina. Elää terveellisesti, ja on onnellinen. Tän uuden suhteen kestoon vaikuttaa toki myös Hannu, mutta mun mielestä hyvä pari ja aito rakkaus. Onnellista jatkoa heille toivotan <3

      • Anonyymi

        En nyt halua tällaisia mätäviestejä tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt halua tällaisia mätäviestejä tänne!

        Siinä se nyt kuitenkin on. Halusitpa tai et!
        Onneksi sinä et päätä muiden viestien sisällöistä, vain omien viestiesi.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö Anne.😂🤣

      • Anonyymi

        Höpöhöpö itsellesi Sofia. 🤣😅🤣


    • Anonyymi

      Kiirettä pitää matamilla 🤣🤣🤣🤣🤣😂🤭

      • Anonyymi

        Kokoaikainen työ kela maksaa.🐖


    • Anonyymi

      Sehän ei Martinaa hetkauta, pidämmekö hänestä vai emme.
      Sama toisin päin.

    • Anonyymi

      Elämänsä pilannut muija. Mutta eipä paljon haittaa 👍

    • Anonyymi

      Vian ei tarvitse olla suuri, kun on päässä.

    • Anonyymi

      Jotkut kieltää Jeesuksen mutta pilkkaa sitä ja kuten TV sarjoissa laittavat kristityt aina pahan tekijöiksi ....lavastusta . Tätä on jatkunut 2000 vuotta . Niinhän raiskaajat tekee myös uhrissa vika.....varkaat muissa vika ...

    • Anonyymi

      Eipä taida Martina välittää hönkäsen pöläystä sinun mielipiteestäsi.Moni muu tykkää Martinassa ,että se siitä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe