Kaikkiko pitää hajottaa? Juuri äsken tuossa torin laidassa olevaa keinua remputettiin kolmen kakaran voimin. Yksi istui selkänojalla, yksi keinussa ja kolmas rynkytti keinua sivuttain vasten tukirakenteita. Onneksi joku mies komensi nulikoita lopettamaan homman. Onkohan torilla muuten valvontakamera? Jos o,niin siitähän nämä fiksut ja filmaattiset ja kaikin puolin hyvin kasvatetut pojankoltiaiset näkyisivät. Löytyisivät korvausvelvolliset, jos jotain meni rikki.
Fiksut ja filmaattiset tenavat
Anonyymi
1
2641
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tuo joku mies jo otettu kiinni ja tuomittu kun uskalsi huomautella tuleville veronmaksajjille ? Kyllä lasten pitää saada remputtaa ja särkeä paikkoja,muutenhan niitä alkaa ahistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146