Onko täällä muita kristittyjä ihmisiä?

Anonyymi

Olen ollut uskossa joitakin vuosia!

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea sinulle! Usko Jeesukseen on elämän tärkein asia!
      Usko ja suhde yläkertaan myös auttaa elämän ongelmien kestämisessä ja suojelee pahoilta ideologioilta.

    • Mutta pippeliä ei Jeesus tunnu antavan, vaikka monet on sitä tällä palstalla rukoillu.

      • Anonyymi

        Eiköhän me saada sitä ihan eläviltäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me saada sitä ihan eläviltäkin.

        Ei elävät tahdo niitä lahjottaa teille!


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Ei elävät tahdo niitä lahjottaa teille!

        Ai niin, ne kolme miljardia miestä oli kieltäytynyt antamasta mulle munaa, niinhän se olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän me saada sitä ihan eläviltäkin.

        Etkös tiedä että Herramme Jeesus elää!?
        Hänhän nousi kuolleista ja elää yhä, tänään ja ikuisesti.
        Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, ne kolme miljardia miestä oli kieltäytynyt antamasta mulle munaa, niinhän se olikin.

        Niin.
        Pitää muna viedä mieluummin vainajalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös tiedä että Herramme Jeesus elää!?
        Hänhän nousi kuolleista ja elää yhä, tänään ja ikuisesti.
        Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä.

        Syntejä ei ole olemassa muuta kun niille, jotka niihin uskoo.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Syntejä ei ole olemassa muuta kun niille, jotka niihin uskoo.

        Kyllä ihan jokainen meistä on raskaasti syntinen, ihan riippumatta siitä uskooko syntiin vai ei.
        Jos murhaaja sanoo ettei usko murhaamisen olevan väärin, syyllinen hän on silti ja joutuu linnaan.
        Jokainen on syntinen ja tämän elämän jälkeen tulee tuomio, itse ei ihminen pysty syntejään sovittamaan joten kannattaisi ottaa ainoa sovittaja vastaan.
        Kukaan muu ei voi meitä lunastaa kuin Jeesus, ja Hän on tehnyt sen kaikkia varten, kaikkia jotka haluavat olla Hänen omiaan.
        Hänen omanaan on hyvä olla, sielunrauhaa ei voita mikään maanpäällinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös tiedä että Herramme Jeesus elää!?
        Hänhän nousi kuolleista ja elää yhä, tänään ja ikuisesti.
        Hän voi avata silmät näkemään valheiden taakse ja auttaa eroon synnin siteistä.

        Minä en ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan jokainen meistä on raskaasti syntinen, ihan riippumatta siitä uskooko syntiin vai ei.
        Jos murhaaja sanoo ettei usko murhaamisen olevan väärin, syyllinen hän on silti ja joutuu linnaan.
        Jokainen on syntinen ja tämän elämän jälkeen tulee tuomio, itse ei ihminen pysty syntejään sovittamaan joten kannattaisi ottaa ainoa sovittaja vastaan.
        Kukaan muu ei voi meitä lunastaa kuin Jeesus, ja Hän on tehnyt sen kaikkia varten, kaikkia jotka haluavat olla Hänen omiaan.
        Hänen omanaan on hyvä olla, sielunrauhaa ei voita mikään maanpäällinen.

        Lähetyssaarnaaja on lempparini. Tykkäätkö sä hullu hihhuli myös siitä, kun tulit uskoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetyssaarnaaja on lempparini. Tykkäätkö sä hullu hihhuli myös siitä, kun tulit uskoon?

        Olikohan tuo viesti osoitettu ihan oikealle ihmiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole koskaan harrastanut esiaviollista seksiä. Entä sinä?

        Valitettavasti olen, ennen kun ymmärsin sen olevan oikeasti väärin.
        Nyt olen elänyt vuosia selibaatissa ja pyrin elämään vastakin ellei Herra siunaa minua uskovalla aviomiehellä.
        Ei tämä ole kisa siitä kuka on puhtain, tiedän ja myönnän olevani syntinen, mutta armahdettu sellainen.
        Hienoa että sinä et ole harrastanut! Hyvä hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olen, ennen kun ymmärsin sen olevan oikeasti väärin.
        Nyt olen elänyt vuosia selibaatissa ja pyrin elämään vastakin ellei Herra siunaa minua uskovalla aviomiehellä.
        Ei tämä ole kisa siitä kuka on puhtain, tiedän ja myönnän olevani syntinen, mutta armahdettu sellainen.
        Hienoa että sinä et ole harrastanut! Hyvä hyvä!

        Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.

        Siis noiden viestiesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten musta vähän niitten viestiesti perusteella tuntuu, ettet taitaisi miestä saadakaan.

        Voi olla tai sitten ei, monet uskovat miehet kyllä varmasti ovat samaa mieltä mitä minäkin teksteissäni.
        Luonnollisestikaan en edes ole kiinnostunut sateenkaarta kumartavista miehistä, siis kumppanimielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla tai sitten ei, monet uskovat miehet kyllä varmasti ovat samaa mieltä mitä minäkin teksteissäni.
        Luonnollisestikaan en edes ole kiinnostunut sateenkaarta kumartavista miehistä, siis kumppanimielessä.

        Eli sinua ei kiinnosta humaanit, fiksut ja sivistyneet miehet, no, ymmärrettävästi toki ihmistä kiinnostaa samantasoiset ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinua ei kiinnosta humaanit, fiksut ja sivistyneet miehet, no, ymmärrettävästi toki ihmistä kiinnostaa samantasoiset ihmiset.

        No humanistit ei kiinnosta, varsinkaan jos ovat globalismiin ja vasempaan kallellaan, Kristityt miehet taas usein ovat fiksuja ja sivistyneitä joten joku heistä saattaa kiinnostaakin.
        Tottakai jokainen toivoo samat arvot omaavaa kumppania/puolisoa, konservatiivina toivon konservatiivisesti ajattelevaa jolla on sama usko .
        Onhan tuo Räsäsen Päivikin miehen löytänyt vaikka arvot ovat samanlaiset kuin minulla.
        Tuskin Kristityt miehet ovat kumppanimielessä kiinnostuneita naisista jotka ajattelevat täysin päinvastoin kuin he!? No eivät varmaankaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe