Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Anonyymi

Miksi välttelet mua?

224

4186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan kohdata. Mutta missä se mahtaisi onnistua helpoiten.

      • Anonyymi

        Sängyssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyssä

        missä päin suomea se sänky sijaitsee?


      • Anonyymi

        En tiedä, mutta ei sängyssä. Joku trollaa. Sänkyyn ei voi mennä kohtaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sängyssä

        Juuri ton takia välttelen sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ton takia välttelen sua.

        ...Jos et luo köyhiin enää silmäystäkään...niin aiotko rikkahasti tyhjiä käsiäsi iltavoimailuun käyttää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä päin suomea se sänky sijaitsee?

        kesärannassa


      • Anonyymi

        Avasin tämän keskustelun äsken ensimmäisen kerran vasta nyt, ei jotenkin aiemmin tuntunut osuvalta. En siis ole aloittaja, enkä kukaan aiemmista kommentoijista, mutta vastaan nyt silti tähän kommenttiin. Haluaisin kohdata M-kirjaimella alkavan miehen, ja jos kysymys kuuluu, missä se onnistuisi, niin olisiko se mahdollista esim. jossain kauniissa paikassa ulkona..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ton takia välttelen sua.

        Toivottavasti ajattelemani M-kirjaimella alkava mies ei luule, että tuollaiset sänkykommentit olisivat minulta. En ajattele tuolla tavalla. Minulle minä ja hän ja tunteeni häntä kohtaan ovat jotain ihan muuta kuin seksiä ja sänkykommentteja. Olen sama kommentoija, joka toivoi aiemmin tänään kohtaamista jossain kauniissa paikassa.


    • Anonyymi

      Hänet olisin halunnut kohdata jo aikoja sitten.
      Toivoin sitä kauan.
      Oikea yhteys olisi ollut hyvä.
      Säilyä ja säilyttää.

      Palsta on tehnyt tehtävänsä. Ja oma elämäntilanne. Ei ole enää jaksuja enempään.

      • Anonyymi

        Kummasti jaksat siinä kuitenkin kirjoitella. Kenellepä kirjoitat? Jos ei jaksa niin siitä sitten muuta tekemään. Heippa sulle. Mielelläni juttelisin nyt niiden kanssa, jotka ei ole vielä luovuttanut. Menehän nyt jo siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti jaksat siinä kuitenkin kirjoitella. Kenellepä kirjoitat? Jos ei jaksa niin siitä sitten muuta tekemään. Heippa sulle. Mielelläni juttelisin nyt niiden kanssa, jotka ei ole vielä luovuttanut. Menehän nyt jo siitä.

        Sulla kilahti kupoliin anonyymin vastaus.
        Syystä että?
        Vastasin tähän vain koska ajattelemani ihminen olisi voinut kysyä näin. Raukkamaisesti vain anonyymisti täällä.

        Jatka ihan rauhassa niiden kanssa jotka eivät ole vielä luovuttaneet kanssasi. Kaikkea hyvää sinulle ja valituillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kilahti kupoliin anonyymin vastaus.
        Syystä että?
        Vastasin tähän vain koska ajattelemani ihminen olisi voinut kysyä näin. Raukkamaisesti vain anonyymisti täällä.

        Jatka ihan rauhassa niiden kanssa jotka eivät ole vielä luovuttaneet kanssasi. Kaikkea hyvää sinulle ja valituillesi.

        Kyllä. Minua on aina ärsyttänyt tuollaiset kommentit täällä. Muillekin kuin itselleni. Jos ei kiinnosta, niin mitä sinä siinä teet? Se vaikuttaa todella epäluotettavalle ja herättää ajatuksen trollauksesta. Noin ei saisi kirjoittaa kysymättä kenelle kirjoittaa. Minähän jättäisin itselleni rakkaan ihmisen, lopettaisin toivomasta mitään, jos ajattelisin sen olevan sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minua on aina ärsyttänyt tuollaiset kommentit täällä. Muillekin kuin itselleni. Jos ei kiinnosta, niin mitä sinä siinä teet? Se vaikuttaa todella epäluotettavalle ja herättää ajatuksen trollauksesta. Noin ei saisi kirjoittaa kysymättä kenelle kirjoittaa. Minähän jättäisin itselleni rakkaan ihmisen, lopettaisin toivomasta mitään, jos ajattelisin sen olevan sinä.

        Oletko sinä tuo ap?
        Ja kerjäät täällä tietoa mistä syystä toinen välttelee sinua?
        Eikö sinulla ole siitä joku ajatus?
        Kirjoitin entiselle saman paikkakunnan ihmiselle. Ja trollauksesta puhuminen tässä yhteydessä on kyllä tosi outoa 🙂😔

        Kuten kirjoitin. Jatka ihan rauhassa valittujesi kanssa. Peace and love tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tuo ap?
        Ja kerjäät täällä tietoa mistä syystä toinen välttelee sinua?
        Eikö sinulla ole siitä joku ajatus?
        Kirjoitin entiselle saman paikkakunnan ihmiselle. Ja trollauksesta puhuminen tässä yhteydessä on kyllä tosi outoa 🙂😔

        Kuten kirjoitin. Jatka ihan rauhassa valittujesi kanssa. Peace and love tänne.

        En oikeastaan kerjää tietoa täällä. Jos hän välttelee mua niin hän ei todellakaan vastaile mulle täällä. hän ei silloin kuvittele mua tänne. Enemmän se on sellaista tunteiden purkua.


      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa peiliin, jos on toisen yhteistiedot ja silti kahvikutsun sijaan kirjoittaa vuosia palstalla. Eikö niihin rakastuksiin yritetä yleensä tutustua?
        Minusta aivan sairasta touhua ja tulet vielä sytttelemään. Miten kehtaat? Minä ihastun ihmiseen, jonka sisimmästä saan jonkin otteen. On halveksivaa kirjoittaa tänne ja sitten ihmetellä kun tunteet ei molemminpuolisia.
        Aloittaja on eri asia, hän on ihastunut lennnsra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa katsoa peiliin, jos on toisen yhteistiedot ja silti kahvikutsun sijaan kirjoittaa vuosia palstalla. Eikö niihin rakastuksiin yritetä yleensä tutustua?
        Minusta aivan sairasta touhua ja tulet vielä sytttelemään. Miten kehtaat? Minä ihastun ihmiseen, jonka sisimmästä saan jonkin otteen. On halveksivaa kirjoittaa tänne ja sitten ihmetellä kun tunteet ei molemminpuolisia.
        Aloittaja on eri asia, hän on ihastunut lennnsra.

        …paitsi että tajusin just että vastasin monologiin 🙄
        No mulla oli mielessä sellainen ihminen, joka syyllisti ja halveksi muodostamalla fantasiansa palstalla, jossa tapahtuu jopa idwntiteettivarkauksia ja ip:n seurantaa.
        Koko ajan vetuttaa kun mietin hänen käytöstä 😔
        Aivan kuin olis idiootti.


      • Anonyymi

        En vastannutkaan aloittajalle. Aiemminhan kirjoitin, että aloittaja varmaan kirjoittaa jollekin jonka on nähnyt ja johon on ihastunut, siis jollekin jonka yhteystietoja hänellä ei ole.


      • Anonyymi

        Vastasin tolle joka vastasi aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vastannutkaan aloittajalle. Aiemminhan kirjoitin, että aloittaja varmaan kirjoittaa jollekin jonka on nähnyt ja johon on ihastunut, siis jollekin jonka yhteystietoja hänellä ei ole.

        Anteeksi. Ymmärsin väärin. Olen oikeasti pahoillani. Liikaa vaan tuota tarkoituksellista häirintää ollut täällä. Alan tulla yliherkäksi tietyille sanonnoille täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Ymmärsin väärin. Olen oikeasti pahoillani. Liikaa vaan tuota tarkoituksellista häirintää ollut täällä. Alan tulla yliherkäksi tietyille sanonnoille täällä.

        Ei mitään. Kaunista, kun joku on joskus pahoillaan.


    • Anonyymi

      No ei pidä paikkaansa. Siinä on väärinkäsitys.

      • Anonyymi

        Voi ollakin, tiedän sen mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ollakin, tiedän sen mahdollisuuden.

        Siinä on vain väärinkäsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vain väärinkäsitys.

        Niin varmasti onkin.


    • Anonyymi

      Onko sillä oikeasti enää mitään merkitystä?

      • Anonyymi

        No mulle on hänestä. Mutta en tiedä kuka sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle on hänestä. Mutta en tiedä kuka sinä olet.

        Aikaa jo mennyt, vettä virrannut. Entä jos olisinkin hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa jo mennyt, vettä virrannut. Entä jos olisinkin hän?

        Aikaa on mennyt, mutta ei paljon mielestäni. Olen edelleen ihastunut häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa on mennyt, mutta ei paljon mielestäni. Olen edelleen ihastunut häneen.

        Jos olisin hän, ja sinä olisit hän, tiedät sen varmasti itsekin, miksi. Siis vastauksen aloituksessa esittämääsi kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin hän, ja sinä olisit hän, tiedät sen varmasti itsekin, miksi. Siis vastauksen aloituksessa esittämääsi kysymykseen.

        En tiedä vastausta. Yleensä ajattelen, että hän ei välttele vaan toivoo kohtaamista kuten minäkin. Äsken ajattelin noin. Mulla voi olla ajatuksia suuntaan tai toiseen, mutta mitään varmaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vastausta. Yleensä ajattelen, että hän ei välttele vaan toivoo kohtaamista kuten minäkin. Äsken ajattelin noin. Mulla voi olla ajatuksia suuntaan tai toiseen, mutta mitään varmaa ei ole.

        Se vaatii rohkeutta sinultakin, ettet välttele irl, vai olenko ymmärtänyt oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii rohkeutta sinultakin, ettet välttele irl, vai olenko ymmärtänyt oikein?

        En tiedä oletko ymmärtänyt oikein kun en tiedä mitä olet ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa on mennyt, mutta ei paljon mielestäni. Olen edelleen ihastunut häneen.

        Paljon on miehellä ihastuksiion miehiä on naisia on nuorepaa naista on vanhempaa ja nuorempaa miestä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko ymmärtänyt oikein kun en tiedä mitä olet ymmärtänyt.

        Kuka voi tietää ketä vältellään?? Ihmisiä on Suomessa monta miljonaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on miehellä ihastuksiion miehiä on naisia on nuorepaa naista on vanhempaa ja nuorempaa miestä jne.

        Miten sinä jo aamulla noin kännissä olet?


    • Anonyymi

      Kohtaamiseen tarvitaan kaksi ihmistä. Niin helppoa se on.

      Ei oikeasti yhtään niin vaikeaa, turhaan tekee siitä niin vaikeaa, vaikka jännittävää se voi kyllä olla.

      • Anonyymi

        Ai silloinkin jos toinen välttelee kohtaamista? Luitko edes aloitusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai silloinkin jos toinen välttelee kohtaamista? Luitko edes aloitusta?

        Luin, silloin se toinen ei ole mukana siinä. Ei välitä, voi huonosti tai moni moni muu syy . . .

        Mutta ei se tapaaminen niin mahdotonta ole missään tapauksessa . . . Ja jos toinen tekee siitä niin mahdotonta, hän ei ole valmis oikeaan rakkauteen ja selvittämään / katsomaan asioita. Jostain syystä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin, silloin se toinen ei ole mukana siinä. Ei välitä, voi huonosti tai moni moni muu syy . . .

        Mutta ei se tapaaminen niin mahdotonta ole missään tapauksessa . . . Ja jos toinen tekee siitä niin mahdotonta, hän ei ole valmis oikeaan rakkauteen ja selvittämään / katsomaan asioita. Jostain syystä näin.

        Sinä taas. Olisit heti sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas. Olisit heti sanonut.

        Ihan minä itse 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas. Olisit heti sanonut.

        Kaipasitko kovastikin? 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipasitko kovastikin? 😘

        Kyllä, joka hetki ikävöin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipasitko kovastikin? 😘

        Pallopää ei ole mies .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, joka hetki ikävöin...

        Tämä oli sivusta. En kaipaa tuota pallopäätä yhtään. Tarkoituksella jätin hänelle eilen vastaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallopää ei ole mies .

        Sillä ei ole mitään väliä mikä on. Tässä aloituksessa hän on vain häirikkö eikä mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallopää ei ole mies .

        Jaha, palstan kahelein julistaja tuli taas huitomaan umpimähkään👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli sivusta. En kaipaa tuota pallopäätä yhtään. Tarkoituksella jätin hänelle eilen vastaamatta.

        Miksi tarkoituksella? 😘


    • Anonyymi

      Tapahtuiko teidän välillä jotain traagista ettei toista osapuolta enää näkynyt?

      • Anonyymi

        Ei meillä ollut mitään suhdetta eli ei tapahtunut. Meillä oli vaan ihana yhteys hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ollut mitään suhdetta eli ei tapahtunut. Meillä oli vaan ihana yhteys hetken.

        Niinpä oli😉
        Ainakin mulla ja hänellä miehellä.
        Ajattelin, että ei ehkä hyvä, kun kaikki muukin meni ns. Haasteelliseksi... Ja en nyt ole liikkunut edes sielä päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä oli😉
        Ainakin mulla ja hänellä miehellä.
        Ajattelin, että ei ehkä hyvä, kun kaikki muukin meni ns. Haasteelliseksi... Ja en nyt ole liikkunut edes sielä päin.

        missä päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä päin?

        Pirkanmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaalla

        Meinaatko mennä joskus vielä pirkanmaalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä päin?

        sivusta kuten Pirkanmaakin, sivussa on molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä ollut mitään suhdetta eli ei tapahtunut. Meillä oli vaan ihana yhteys hetken.

        Miksi ja miten yhteys katkesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ja miten yhteys katkesi?

        Vaihdoin työpaikkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdoin työpaikkaa...

        työpaikkaromanssiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ja miten yhteys katkesi?

        Sivusta kaikki. Ei liity aloitukseen. Kunhan sotkevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ja miten yhteys katkesi?

        Siis sivusta tuo työpaikan vaihtaja. Ei ole kyse kollegasta.


    • Anonyymi

      Tottakai olisin halunnut kohdata erään henkilön. Enkä vieläkään pistäisi sitä pahakseni, vaan päinvastoin!

      • Anonyymi

        Joku sentään myöntää, että on täällä kaipaamassa jotain eikä vain kertomassa, miten on mennyt jo eteenpäin ja sitä rataa.


    • Anonyymi

      Tätä olet tietenkin kysynyt asian omaiselta itseltään?

      • Anonyymi

        Eipä olla nyt nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla nyt nähty.

        Milloin viimeksi näitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi näitte?

        Lunta taisi olla vielä maassa. En jaksa enää. En tiedä vältteleekö hän enkä edes tiedä muistaako mua enää. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      💔💔💔

    • Anonyymi

      Tähtiä voisi katsella. Jos haluat.

      • Anonyymi

        Olisipa ihanaa. 😍


      • Anonyymi

        Eikö nyt ole ollut liian pilvistä siihen?


    • Anonyymi

      No mä en vaan oikein tiedä mitä sanoisin, kun siinä on sellainen tunnekaaos päällä, ja yliajattelu estää tarttumisen hetkeen. Ja sitten vain odotan jotain sun liikettäs siinä. Taidan olla aika toivoton tapaus.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän niin pyydän anteeksi. En minäkään siltä tunnekaaokselta parhaimmillani tai terävimmilläni ole. Toivoton et ole vaan inhimillinen, jos hän olet.


    • Anonyymi

      Et/hän ei ole ottanut yhteyttä minun suuntaani.

      • Anonyymi

        En ole.


      • Anonyymi

        Lue tuo otsikko, jaksa toistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuo otsikko, jaksa toistella.

        Et laita viestiä kun oletat että välttelee?


    • Anonyymi

      Ootte siis tavanneet viimeksi lumen vielä maassa ollessa. Olisiko aika unohtaa?

      • Anonyymi

        Ei ole sinun asiasi kehoittaa tuollaiseen, jokainen saa kaivata niin kauan ja ketä haluaa, ja prosessoida ikäväänsä täällä niin paljon kuin haluaa. Olisiko sinun aika poistua palstalta?


      • Anonyymi

        Sitten kun vähän vanhenet ja saat tuntea aitoja tunteita sinäkin. niin ymmärrät itsekin että päättämällä tunteita ei lopetata. Tuo toinen vastaaja oli sivusta mutta hyvä vastaus. Ja sitäpaitsi olen noudattanut koronarajoituksia, joten kommenttisi on siksikin pellen puhetta.


    • Anonyymi

      Minulla on omat syyni. Helpompi jos ei enää kohdattaisi. Vaikka mikään ei tunnu enää miltään. n-m

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Laske rimaa hiukan hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Laske rimaa hiukan hänelle.

        Siis että ei tunnu miltään ilman toista. Kukaan ei sytytä samalla tavalla. Saattaisin nähdä vaikka kaikki maailman miehet ja kukaan ei herätä mitään tunnetta sisälläni. Silti pakokauhussa juoksen karkuun, koska pelkään nolaavan itseni.


      • Anonyymi

        Kaikki vastaukset tässä on muilta kuin aloittajalta tänään.
        Tiedoksi vaan, jos se yks lukee tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että ei tunnu miltään ilman toista. Kukaan ei sytytä samalla tavalla. Saattaisin nähdä vaikka kaikki maailman miehet ja kukaan ei herätä mitään tunnetta sisälläni. Silti pakokauhussa juoksen karkuun, koska pelkään nolaavan itseni.

        Et nolaa itseäsi. se on turha pelko. Ole rohkea ja katso pakan viimeinen kortti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nolaa itseäsi. se on turha pelko. Ole rohkea ja katso pakan viimeinen kortti!

        Nolaampas ja sitten hävettää. Se merkitsee minulle niin paljon, että annan hyvän kuvan toisen silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että ei tunnu miltään ilman toista. Kukaan ei sytytä samalla tavalla. Saattaisin nähdä vaikka kaikki maailman miehet ja kukaan ei herätä mitään tunnetta sisälläni. Silti pakokauhussa juoksen karkuun, koska pelkään nolaavan itseni.

        Älähän nyt nainen. Sinun ei tarvi hävetä. Voit olla ylpeä itsestäsi ja siitä, miten osaava olet. Kauneudestasi nyt puhumattakaan!


    • Anonyymi

      Nämä on vaikeita asioita, kun ei tiedä toisen todellisia tuntemuksia? Haluaako vai kokeeko toinen ne ahdistavina? Ei voi tietää, jollei tuntemuksista puhuta?

      • Anonyymi

        Juuri tuota samaa mietin naisen kohdalla. Pelkään ahdistavani häntä, jos liikaa utelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota samaa mietin naisen kohdalla. Pelkään ahdistavani häntä, jos liikaa utelen.

        Tämä on sivusta, ei aloittajalta. Sano se äläkä esiinny täällä aloittajana. Aloittaja on voinut antaa tuonne väliin tunnisteita. Pelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota samaa mietin naisen kohdalla. Pelkään ahdistavani häntä, jos liikaa utelen.

        Suotta pelkäät.

        Naiset yleensä tulkitsevat kysymisen välittämiseksi.

        Naiset keskenään osoittavat paljon huomiota toisilleen olemalla kiinnostuneita toistensa asioista.

        Jos et osoita kiinnostusta naiseen lähestymällä ja keskustelussa olemalla kiinnostunut hänen elämästään, tunteistaan ja voinnistaan, hän saattaa kiinnostuksen puutteen lisäksi pitää sinua todella itsekeskeisenä, vaikket olisikaan.

        Jos osoitat katselemalla seksuaalista kiinnostusta, muttet lähesty puhumalla ja osoita muutakin kiinnostusta, nainen tulkitsee, että haluat vain seksiä ja saattaa pitää sinua jopa uhkana, vaikka olisi itsekkin kiinnostunut.

        Miesten sosiaalisessa kanssakäymisessä on vähemmän kyselyä, sillä miesten keskustelu on informatiivisempaa ja mies luottaa toisen miehen hoitavan itse asiansa ja asioistaan puhumisen informatiivisesti ilman kyselemistä.

        Tuskin kukaan kuitenkaan tykkää tenttaamisesta, joten kannattaa kyselemisellä herättää keskustelua, jos mahdollista, eli itsekkin kommentoida ja kertoa.

        Joillakin ihmisillä on sosiaalisia ongelmia/pelkoja ja he saattavat olla hyvin arkoja kyselylle.


    • Anonyymi

      Oletko ilmaissut haluavasi kohdata?

      • Anonyymi

        Olen ilmaisut etten halua olla kohtaamatta. Se on vähän eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ilmaisut etten halua olla kohtaamatta. Se on vähän eri asia.

        Oletko ilmaissut ikäänkuin negatiiviseen sävyyn muista asioista kuin kohtaamisesta?
        Nyt tajusin että saatoit tarkoittaa sen noin eikä niin että vältellään ja jos vahingossa kohdataan niin vaihdetaan väkisten pari sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ilmaissut ikäänkuin negatiiviseen sävyyn muista asioista kuin kohtaamisesta?
        Nyt tajusin että saatoit tarkoittaa sen noin eikä niin että vältellään ja jos vahingossa kohdataan niin vaihdetaan väkisten pari sanaa.

        Ei mitään tuollaista. Mitään negatiivista en ole koskaan ilmaissut tarkoituksella. En ymmärrä tuota viimeistä lausettasi.


    • Anonyymi

      Ketä pitäis vältellä?

    • Anonyymi

      Voisiko olla syynä, jos kaivattusi on tajunnut sinun kirjoittelevan palstalle, eikä tykkää sun palstatouhuista? Välttelee, ettet kirjoittaisi lisää. Mietippä🤔

      • Anonyymi

        Ei ole mitenkään mahdollista. Mietipä itse. Kukaan ei tiedä olenko mies vain nainen. Ja hän ei ole sellainen lahkolainen tiukkapipo kuin osa täällä. Ihan huumorintajuinen on hän.


      • Anonyymi

        väärin päätelty, koska kirjoittelu loppuu vasta kun ikävä tai toivo loppuu.
        Ne ei lopu välttelemäl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        väärin päätelty, koska kirjoittelu loppuu vasta kun ikävä tai toivo loppuu.
        Ne ei lopu välttelemäl

        Sinä muuten olet oikeassa. Olet fiksumpi kuin tuo toinen. Se kirjoitteluhan loppuisi varmemmin kun asiat selkenisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitenkään mahdollista. Mietipä itse. Kukaan ei tiedä olenko mies vain nainen. Ja hän ei ole sellainen lahkolainen tiukkapipo kuin osa täällä. Ihan huumorintajuinen on hän.

        Sä vaikutat tosi suloiselta. 💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat tosi suloiselta. 💗

        Kiitos niin säkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitenkään mahdollista. Mietipä itse. Kukaan ei tiedä olenko mies vain nainen. Ja hän ei ole sellainen lahkolainen tiukkapipo kuin osa täällä. Ihan huumorintajuinen on hän.

        Niin jotkut hakevat täältä tiettyjä henkilöitä, jotta saavat jotakin takataskuunsa . Voin kertoa, ette saa.
        Luulosairaita riittää ja päivystävät yötä päivää.
        Kuluuhan ne vuodet noinkin.


    • Anonyymi

      Ole rohkea ja tee aloite, sillähän asia selviää! Jos tulet torjutuksi niin tulet, mutta asiassa on selvyys ja pääset eteenpäin. Ei niin mitään menetettävää

      • Anonyymi

        Millainen aloite ois hyvä jos toine kuitenkin vaan välttelee? ?


      • Anonyymi

        En minä tiedä toisen välttelevän. Tuo aloitus tuli yöllisestä tuskasta. Ja mä odotan että kohdataan ,mitään muuta en voi nyt tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen aloite ois hyvä jos toine kuitenkin vaan välttelee? ?

        Sivusta kommentoin, tee aloite, joka herättää toisessa mielikuvan sinusta tavoittelemisen arvoisena? Siten saat ainakin heitettyä pallon hänelle seuraavaa aloitetta varten, jollei osaa siinä tilanteessa oikein reakoida? Vaan on hämmentynyt ja yllättynyt? Muutenkin miehenä naisen hyvä olla aloitteelisempi, kun miehet yleensä eivät osaa tai tulevat väärin ymmärretyksi? Pettymyksiä kokeneena, tämän totean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, tee aloite, joka herättää toisessa mielikuvan sinusta tavoittelemisen arvoisena? Siten saat ainakin heitettyä pallon hänelle seuraavaa aloitetta varten, jollei osaa siinä tilanteessa oikein reakoida? Vaan on hämmentynyt ja yllättynyt? Muutenkin miehenä naisen hyvä olla aloitteelisempi, kun miehet yleensä eivät osaa tai tulevat väärin ymmärretyksi? Pettymyksiä kokeneena, tämän totean.

        Ei kukaan täällä oikeasti kysy neuvoa minkälainen aloite pitäisi tehdä. Eiköhän tuo kommentti ollut sarkasmia.


    • Anonyymi

      Aloittajalle tämä, en sinua välttele ja haluan sinut kohdata. Tällä hetkellä elämässäni on paljon kiireitä. Meidän pitäisi kuitenkin päästä juttelemaan, haluaisin kysyä sinulta erästä asiaa, ei mitään pahaa mutta se vaivaa minua ... sanotaan näin että olen viime aikoina ollut mietteliäs. Pakko myöntää että on ollut myös ikävä.

      • Anonyymi

        En tiedä oletko hän. Enkä ymmärrä mikä sua mietityttää noin. Et varmaan ole hän.


      • Anonyymi

        Omin tämän vastauksen :)

        Noin toivoisin hänen (n) ajattelevan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omin tämän vastauksen :)

        Noin toivoisin hänen (n) ajattelevan

        Ajattelen myös kuten hän. Kiireitä vain ei ole ollut, sillä erotuksella. Lomailen, ja harmikseni emme ole oikein kohdanneet. Joet virtaavat.


      • Anonyymi

        Mitä haluaisit kysyä ja mikä mietityttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluaisit kysyä ja mikä mietityttää?

        Nämä on siis sivusta kaikki. ei liity aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on siis sivusta kaikki. ei liity aloitukseen.

        Eikö 01.08.2021 17:20 liity aloitukseen? Miksei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö 01.08.2021 17:20 liity aloitukseen? Miksei?

        Se voisi liittyäkin. Vastasin hänelle näin "En tiedä oletko hän. Enkä ymmärrä mikä sua mietityttää noin. Et varmaan ole hän."
        Sekavaa.


    • Anonyymi

      Oikein, ulkomaailmassa ne asiat kannattaakin selvittää eikä täällä huuhaa palstalla.

      • Anonyymi

        No niinpä näytät tekevän!


      • Anonyymi

        Ei kukaan täällä pyrikään selvittämään asioitaan. Tämä on enemmän sellaista tunteilua ja toivoa, että toinen tuntisi kuten itse. Tunteissaan arkojen rohkaisuryyppy, sitä tämä on.


    • Anonyymi

      Olet niin ihana. Tulisitpa syliini vielä kerran.

      • Anonyymi

        En ole koskaan ollut sylissäsi. Sitä odotellessa teen voileivän..


      • Anonyymi

        Tulen heti kun sen minulle kerrot. Muualle en halua kuin syleilyysi. Siinä on hyvä olla ❤️
        Sivusta n-->m


    • Anonyymi

      Puhukaa oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Olisipa se sille toiselle helpompaa, se puhuminen kanssani 😅 Koska en ole ollenkaan ilkeä, paha tai vaikea. Oikeastaan vaan aika pieneksi itseni tunnen ja kovinkin rakastava . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa se sille toiselle helpompaa, se puhuminen kanssani 😅 Koska en ole ollenkaan ilkeä, paha tai vaikea. Oikeastaan vaan aika pieneksi itseni tunnen ja kovinkin rakastava . . .

        Lopeta toisten puolesta vastailu. Kiitos.


      • Anonyymi

        Joo jos se ei välttele tahallaan. Vaikea puhua välttelijän kanssa.


    • Anonyymi

      Ei ole kukaan näkemistä edes ehdotellut.

    • Anonyymi

      Missä ja milloin välttelin?

    • Anonyymi

      Missä päin Suomea asuu tämä aloittaja ja hänen ihatuksensa/ikävän kohde?

      • Anonyymi

        jossain ei rannikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jossain ei rannikolla

        Ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap?

        niin, ap ei asu rannikolla.


    • Anonyymi

      Kaikkeen on syynsä yleensä miksi joku käyttäytyy ja missä.

    • Anonyymi

      Täällähän on käyty kattava ja polveileva keskustelu kaikkien ei-asianosaisten kesken.

      • Anonyymi

        Sinä et päätä mun aloituksessa kuka on asianosainen ja kuka ei. Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et päätä mun aloituksessa kuka on asianosainen ja kuka ei. Tämä on keskustelupalsta.

        En ole päättämässä mitään, kunhan kommentoin ilmeisen asian. Älä nyt pillastu, herkkis.


    • Anonyymi

      En kestä sun katsetta. Sun silmät paljastaa kaiken.

      • Anonyymi

        Huomasin sen. Katsoit muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin sen. Katsoit muualle.

        Tämä oli muuten sivusta. Hyvin on joskus katsetta kestänyt se hän.


      • Anonyymi

        Paljastaako ne silmät ajatuksia sieltä silmien takaa vai sun ajatuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastaako ne silmät ajatuksia sieltä silmien takaa vai sun ajatuksia?

        Hänen silmistään näkyy inho minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen silmistään näkyy inho minua kohtaan.

        No ei varmaan näy, älä keksi tuollaista. Asia on juuri päinvastoin.


    • Anonyymi

      Miksi luulet hänen välttelevän sinua? Onko kyse vain kerrasta vai monesta kerrasta?

      • Anonyymi

        Pitkä tarina. Mutta hän varmaan arvasi mistä tämä epäily johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä tarina. Mutta hän varmaan arvasi mistä tämä epäily johtuu.

        Arvaisi. Tylsä kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä tarina. Mutta hän varmaan arvasi mistä tämä epäily johtuu.

        Viime näkemisestä kun sinä panikoit ja minä tavallaan pakenin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime näkemisestä kun sinä panikoit ja minä tavallaan pakenin?

        Panikoinko minä? Enpä ehtinyt viimeksi. Hän pakeni eikä edes tavallaan. Taisi olla kauhuissaan.


    • Anonyymi

      En välttele. Olen nähnyt kauempaa joskus menevän eri suuntaan. Kohdakkain vain ei olla osuttu.

      • Anonyymi

        Sama täällä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 😆

        Melkein kuin maailmankaikkeus näpäyttäisi näin, että jos ette itse varta vasten ota yhteyttä toisiinne ja sovi tapaamista, niin ette tule myöskään sattumalta törmäämään.


      • Anonyymi

        Itse en ole edes nähnyt sua. Toki kuvitellut näkeväni kaukaa. Tai siis häntä. Et sä hän ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä 😆

        Sivusta on nämä pallopäät aina. Muistakaa se.


    • Anonyymi

      Ei tää homma tällai ainakaan etene kun niin vähäisiä vihjeitä ketä ettii ketä.

    • Anonyymi

      Annan sinun olla luolassasi ja toivon sinun ajattelevan minua. Tämä ei ole loppu vaan
      uusi alku. Loma antaa uutta voimaa. Onhan rakastuminen ihanaa. Korona on vakavasti otettava ja pitää pidättäytyä kaikelta mukavalta.

      • Anonyymi

        Oot niin oikeessa. Mut auta kestämään odotusta


      • Anonyymi

        Juuri näin. Vaikka et sinä hän ole eikä tuo kommentoija ollut mä.


      • Anonyymi

        Uusi alku? Milloin teet siitä alusta totta?
        Nyt se on vain sanoja s24-palstalla, mikä ei tod ellakaan ole "mustaa valkoisella" - vaikka näyttää siltä ;)


    • Anonyymi

      Niin, voinhan sen ajatella noinkin :)

    • Anonyymi

      Jopa on mystistä! Kerro vaikka mitä tehtiin jos on tavattu, muuten tää jää ikuiseksi palstamysteeriksi

      Haluathan asian ratkeavan, eikö?

      • Anonyymi

        Haluan tämän ratkeavan, mutta ei se täällä ratkea. Tämä pitää ratkaista hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tämän ratkeavan, mutta ei se täällä ratkea. Tämä pitää ratkaista hänen kanssaan.

        Tässä oon...
        aletaan ratkaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oon...
        aletaan ratkaista!

        Siinäkö oot? Ei nämä palstalla ratkea. Pitää kohdata ja jutella rehellisen avoimesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkö oot? Ei nämä palstalla ratkea. Pitää kohdata ja jutella rehellisen avoimesti.

        Okei myönnän, olen sinua vähän vältellyt ... En vain nyt jaksa sinua nähdä silmissäni vaikka tiedän että meillä on selvittämättömiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei myönnän, olen sinua vähän vältellyt ... En vain nyt jaksa sinua nähdä silmissäni vaikka tiedän että meillä on selvittämättömiä asioita.

        Arvasin tuon koska sinua ei ole näkynyt, pahalta tuntuu kun et halua minua enää kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin tuon koska sinua ei ole näkynyt, pahalta tuntuu kun et halua minua enää kohdata.

        En jaksa keskellä yötä jauhaa ikäviä asioita, menen takaisin nukkumaan, öitä ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa keskellä yötä jauhaa ikäviä asioita, menen takaisin nukkumaan, öitä ..

        Hyvä kun nyt selvisi, että sinä todellakin välttelet minua, harmi vain että juokset omia tunteitasi karkuun. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei myönnän, olen sinua vähän vältellyt ... En vain nyt jaksa sinua nähdä silmissäni vaikka tiedän että meillä on selvittämättömiä asioita.

        vastaukset sulle ei ole aloittajalta. En ole hänelle yhtään vihainen, Luin sut aiemmin mutta jätin vastaamatta, kun ajattelin että et olet hän. Joku muu tuli vihoittelemaan sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin tuon koska sinua ei ole näkynyt, pahalta tuntuu kun et halua minua enää kohdata.

        tämä on sivusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun nyt selvisi, että sinä todellakin välttelet minua, harmi vain että juokset omia tunteitasi karkuun. Hyvää yötä.

        tämä on sivusta! ei mitään tekemistä aloittajan kanssa. En ole yhtään vihainen hänelle enkä kirjoittaisi ikinä noin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei myönnän, olen sinua vähän vältellyt ... En vain nyt jaksa sinua nähdä silmissäni vaikka tiedän että meillä on selvittämättömiä asioita.

        Taidat vaan trollata. Et kuvittele aloituksen olevan sulle, kunhan lämmittelet sormiasi yössä. En tiedä mistä tämä ajatus tuli. Tämä on aloittajalta. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Onko aloittaja kirjoittanut mitään tähän viestiketjuun tänään ? Häntä kaipailen ..

      • Anonyymi

        Olen tässä nyt. Ihanko varmasti mua kaipailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä nyt. Ihanko varmasti mua kaipailet?

        Kyllä, jos olet Hän, ajattelin että voisit olla:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos olet Hän, ajattelin että voisit olla:)

        Enpä osaa sanoa olenko tai oletko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä osaa sanoa olenko tai oletko.

        Niin, joka tapauksessa en halua tässä palstalla alkaa sen tarkemmin setvimään mitä tässä on tapahtunut mutta on vain sellainen vahva tunne että olet Hän. En ole sinua tietoisesti vältellyt mutta on ollut todella kiireinen kesä, kerron kunhan milloin nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joka tapauksessa en halua tässä palstalla alkaa sen tarkemmin setvimään mitä tässä on tapahtunut mutta on vain sellainen vahva tunne että olet Hän. En ole sinua tietoisesti vältellyt mutta on ollut todella kiireinen kesä, kerron kunhan milloin nähdään.

        Tulin sivusta. Oikein !! Ei niitä asioita pidäkään täällä palstalla ratkoa vaan ulkomaailmassa. Jatkakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joka tapauksessa en halua tässä palstalla alkaa sen tarkemmin setvimään mitä tässä on tapahtunut mutta on vain sellainen vahva tunne että olet Hän. En ole sinua tietoisesti vältellyt mutta on ollut todella kiireinen kesä, kerron kunhan milloin nähdään.

        Kiva kuulla ja hyvää yötä nyt.


    • Anonyymi

      En mä tahallani. Mua harmittaa ihan älyttömästi se viimeisin kerta :(

      • Anonyymi

        Älä turhaan harmittele. Olisin itse voinut ottaa tilanteen haltuun, jos olisin ollut hereillä.


    • Anonyymi

      Mitäs silloin tapahtui ?

    • Anonyymi

      Olit lihonut 75kg joten en enää halunnut nähdä sua, pelästyin kun näin sut biksuissa kun lihat peittivät kaikki narut,yrjösin tuskaisesti.

    • Anonyymi

      Voi vältellä jotain toistakin, mikä tuntuu sinusta vain tältä? Syitä voi olla monia?

    • Anonyymi

      Mulla ei ole syytä olla tekemisissä sellasten ihmisten kans, joihin liittyy ikäviä muistoja. Mutt sen voin sanoa ettei mun tarvi vältellä jotakuta, tuskin muistaa mua vaikka vastaan tulisin, veikkaan ett yks henkilö unohti mut samantien, kun lähdin yhdestä paikasta, en ole muutenkaan muistamisen arvoinen henkilö, en ole niin tärkeä ollut kenellekään.

    • Anonyymi

      Asutko Helsingissä ja olet nuorempi, vaalea nainen.?

      • Anonyymi

        En asu.


    • Anonyymi

      Niin.

      Kuka vältteli.

      Juna meni.

    • Anonyymi

      Koska tiedän mitä teit 2011.

      • Anonyymi

        Et muuten tiedä eikä tiedä kaivattunikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten tiedä eikä tiedä kaivattunikaan.

        Ei montaa kesää olla tunnettu. Toisaltaan tiedän kuka oli silloinen työnantajasi.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei montaa kesää olla tunnettu. Toisaltaan tiedän kuka oli silloinen työnantajasi.
        -sivusta

        Ei ollakaan ja olisin pettynyt, jos ei tuota vertaa ole mua googlettanut. Sitten ei kai tykkääkään.


    • Anonyymi

      Mun touhut saattaa vaikuttaa välttelyltä mutta olen vaan niin jumissa tän sydämeni ja pääni kanssa tällä hetkellä.. pelkkä vilaus jossain kaupan hyllyvälissä lyö mut niin lukkoon että oksat pois. Pitäis vaan joutua keskenään paikkaan josta ei pääse ulos, olis vähän niinkun pakko kohdata. Että on naisparka retkussa ….

      T

    • Anonyymi

      Luikkiiko sinunkin kissasi parvekkeella? Ei hätää, EasyFix Trixie kissanverkko voi pelastaa kissasi!

    • Anonyymi

      mä olen leikattu kolli

      • Anonyymi

        😂😂😂 ai se on syy miksi välttelet.


    • Anonyymi

      Mulla tunteet syttyy ja sammuu lähes yhtä nopeasti.

      Vaikka perustunteet nyt tietysti samoja mutta kyllä niihin vaikuttoo moni asia. Myös häpeä voi johtaa haluttomuuteen.

      • Anonyymi

        Eipä nuo kovin nopeasti ole sammunut, jos hän olisit ja vieläkin siinä mulle kirjoitat. Mutta et ole.


    • Anonyymi

      Tarinankertojan vika ole jos kuulija uskoo 🤘👆

    • Anonyymi

      Onko tehtävä lupaus jotta välttely loppuis?

      Onko lupauksen oltava a vai b:
      a) en yritä vaikuttaa suhun vaan juttelen ihan tavallisia ja pysyn puolen metrin päässä

      b) yritän lopultakin vaikuttaa suhun ja
      jos en jo tavatessa sano tee jotain niin viimeistään kun tapaaminen kääntyy loppusuoralle on pakko yrittää:
      kun alat tiskata astioita, tuon lautaseni tiskialtaaseen, kosketan selkääsi ja kysyn "voinko auttaa?"
      "Ei, saan nää tästä, jätä vaan siihen"
      "Jos sitte tuen sua henkisesti täältä takaa", sanon ja siirryn selkäsi taa, katson tiskaamista olkasi yli ja vien kädet kevyesti vyötäröllesi. Se on jo askel jota ei ole koskaan otettu.
      "Muistat varmaan Matin ja Tepon Kaiken takana on nainen"
      "Joo" ... sanot ja kuulostat hämmentyneeltä.
      "Eikö vois myös olla Kaiken takana on mies tai kaiken takana on miäs?" yritän pelata aikaa ja saada lupaa liuttaa kädet vyötärösi ympäri ja hiukan puristaa. Teen ne kuitenkin. Rintakehäni ja vatsani painautuvat selkääsi vasten ja poskeni koskettaa päätäsi.
      Vaikenet.
      Mitä teen, mitä pitäis tehdä? Ilman suostumustahan ei saa tehdä mitään. Linnatuomion uhalla jatkan.
      "Jospa se laulu menis näin:
      Kaiken takana on mies
      Joka ihanasti rakastaa
      Jota et voi vastustaa
      Hei kaikki nyt mä sanon sen
      Kaiken takana on miäs."

      Samalla toinen käteni on noussut rinnan alapuolelle. Peukalon hipaistessa rintaliivin reunaa siirrän jalkaani lähemmäs ja meille tulee kokovartaloyhteys, välissämme ei enää ole tyhjää. Mutta olet yhä hiljaa. Positiivista on vain se että jatkat astioiden tiskaamista hyvin hitaasti. Välillä tuntuu että hengittäisit pari kertaa syvemmin.

      Pikku hiljaa oikea käteni on noussut rintasi päälle sitä varovasti tunnustellen ja vasen on alkanut liikkua alavatsallasi paidan reunaa kierrellen.
      Olet yhä sanomatta sanaakaan. Hengität vähän tiuhemmin. Uskallan ottaa seuraavan askeleen. Tulen lähemmäksi, tiiviimmin sinuun, huomaat etten enää ole niin rento.....

      • Anonyymi

        Tiskit jää tiskaamatta, mutta väliäkö tuolla.


      • Anonyymi

        Hani, tosi kiva novelli, mutta mulla on kyllä astianpesukonekin. Kuinka pervon harlekiininovellin saat astianpesukoneen täyttämisestä? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hani, tosi kiva novelli, mutta mulla on kyllä astianpesukonekin. Kuinka pervon harlekiininovellin saat astianpesukoneen täyttämisestä? ;)

        Oliko toi yo. "pervo" ? :--)


      • Anonyymi

        Minä aloittaja en ole tähän keskusteluun enää osallistunut. Antaa noiden lässyttäjien jatkaa vaan.


      • Anonyymi

        Siis se oli sulle liian pliisua ja nyt haluat pervoa? ;-))
        Hylkäät käsin tiskaamisen koneen eduksi mutta jätäkö tiskiharjan "käyttöön"...
        Ottko joku sm tai hardcore vai mitä niitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se oli sulle liian pliisua ja nyt haluat pervoa? ;-))
        Hylkäät käsin tiskaamisen koneen eduksi mutta jätäkö tiskiharjan "käyttöön"...
        Ottko joku sm tai hardcore vai mitä niitä on?

        Eiiih... :D
        Mähän sanoin että kiva novelli, ;)) mutta astianpesukone täytetään yleensä pylly pystyssä ja siitähän ei saa kiusoittelevan aistikasta novellia tekemälläkään... kun menee jo graafisen pervoksi. Mätki keskenäs sillä tiskiharjalla niitä kutisevia hardcorepaikkojas!! ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittaja en ole tähän keskusteluun enää osallistunut. Antaa noiden lässyttäjien jatkaa vaan.

        Kuulostat ärtyneeltä?
        Laita parempia tunnisteita niin keskustelu pysyy timminä ja tuottoisana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiiih... :D
        Mähän sanoin että kiva novelli, ;)) mutta astianpesukone täytetään yleensä pylly pystyssä ja siitähän ei saa kiusoittelevan aistikasta novellia tekemälläkään... kun menee jo graafisen pervoksi. Mätki keskenäs sillä tiskiharjalla niitä kutisevia hardcorepaikkojas!! ;P

        Ehkä jotain tämmöstä? ;-))
        https://www.youtube.com/watch?v=RoS0hi-20a4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat ärtyneeltä?
        Laita parempia tunnisteita niin keskustelu pysyy timminä ja tuottoisana :)

        En vaan jaksa trollausta väliin koko ajan. tuollainen, ää, öö, kääk köök, juttelu saa välillä ärtyisäksi. Mulla alkaa palstaikä mennä nyt ohi. Viimeisiä viedään ja pian olen täällä historiaa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      voiettä... kaipa nuo viestit ruokki mun unia.
      Oltiin kai saunassa tai vastaavassa, näin sut pyyhkeeseen kietoutuneena edessäni. Olit selin... en o varma puhuttiinko ... hitaasti jutut meni eteenpäin .....

      *** K18 sensuroitu ***************

    • Anonyymi

      En tykkää epätasaisesta asetelmasta, että itsellä on tunteita ja toisella ei.

      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät, että asia on noin, jos vain välttelet? En usko että aloitus on sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, että asia on noin, jos vain välttelet? En usko että aloitus on sulle.

        Ei aloituksesta selvinnyt ikävöikö ystävää vai onko rinnassa romanttisia tunteita.


    • Anonyymi

      Koska olet varattu

      • Anonyymi

        En ole minä varattu. Se on joku muu.


    • Olet liian tungetteleva. Anna toiselle aikaa, mutta aina ei vaan energit sulaudu yhteet

      • Anonyymi

        En ole. Anonyymiviesti ei ole kovin tungettelevaa. Sinä olet nyt mulle liian tungetteleva.


    • Anonyymi

      Tulen välttelemään sinua aina ! Alku vaikuttaakin jo lupaavalta !

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe