Tuomiot ovat alkaneet

Anonyymi

Tuomiot tulevat.
Kaikki sen tiesi että näin on ennustettu ja julistettu jo kauan.
Kukaan ei kuitenkaan odottanut taikka uskonut että tuomiot oikeasti tulisivat.

Nyt ne ovat alkaneet.
Monet ovat kääntyneet pois ja luopumus näkyy selvästi.
On ne ajat kun luopumus näkyy selvääkin selvemmin.
Kirkot tukevat pride tapahtumaa, voiko sen selvempää luopumuksen merkkiä ollakaan?

Kaikki mitä ennalta on kirjoitettu ja ennustettu on käynyt ja käymässä toteen.
Myös tuomiot ovat alkaneet.

Vaikeat ajat ovat edessä.

15

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaa ja näyttää siltä että;
      Jumala on "hyljännyt" koko maailman perkeleen valtaa;
      eli
      Ilmestyskirjan ja Profeettojen ilmoittama, Herran Päivä, Koston Päivä ja aika, ja muut, millä tätä aikaa kuvataan, ovat sitten alkaneet!

Maailman ja yksittäisten ihmisten SYNTIVELKA on ääriää myöten täynnä.

Omassa hengessäni, kuitenkin koen, syystä jos toisesta, meillä Suomessa on vielä aikaa.

Joten hyvä on Rukoilla Suomen puolesta, vielä sillä on merkitystä.
      Sitten kun Jumala ei enää kuule, niin se on myöhäistä.
      Tule Herra Jeesus.

Nyt uskovien ei tule päljästyä, eikä olla murheeninen vaan nostaa päänsä.
      Herra tulee ja vie meidät kotiin.
      Aika on käsillä.

• >Myös tuomiot ovat alkaneet.

Tämä on aivan totta, sillä Päivi Räsänen tuomitaan syksyllä käräjäoikeudessa. Tuomion laatu on vielä arvoitus, mutta lähes aina valtakunnansyyttäjän ajamat jutut ovat johtaneet langettavaan joten niin käynee nytkin.

• Anonyymi

Niinhän se Herrakin tuomittiin syyttömänä kuolemaan, muttä sitten Hän nousi kuolleista, vihollinen hävisi. Jeesus voitti. Mitenhän v.syyttäjän käynee viimeisellä tuomiollaan kun hänen on tehtävä tili väärin syyttämisistään ja muista teoistaan Kaikkivaltiaan edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se Herrakin tuomittiin syyttömänä kuolemaan, muttä sitten Hän nousi kuolleista, vihollinen hävisi. Jeesus voitti. Mitenhän v.syyttäjän käynee viimeisellä tuomiollaan kun hänen on tehtävä tili väärin syyttämisistään ja muista teoistaan Kaikkivaltiaan edessä?

Ja minä kun olen ymmärtänyt koko pitkän ikäni, että Jumala antoi itse poikansa uhriksi syntisen ihmisen tähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä kun olen ymmärtänyt koko pitkän ikäni, että Jumala antoi itse poikansa uhriksi syntisen ihmisen tähden.

Niin mutta ihmisten syntien tähden, ei Jeesus tehnyt mitään syntiä, eli hän kuoli syyttömänä ihmisten syntien vuoksi , syytön syyllisten puolesta. Jumalan uhrilampaan täytyi olla virheetön, ja puhdas, eli synnitön.
        Jesaja 53

• Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta ihmisten syntien tähden, ei Jeesus tehnyt mitään syntiä, eli hän kuoli syyttömänä ihmisten syntien vuoksi , syytön syyllisten puolesta. Jumalan uhrilampaan täytyi olla virheetön, ja puhdas, eli synnitön.
        Jesaja 53

Tästähän meillä ei ole mitään muuta tietoa kuin kristillisen propagandan välittämä.

• Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

Tästähän meillä ei ole mitään muuta tietoa kuin kristillisen propagandan välittämä.

Niin epäuskolla ei voi ymmärtää uskon asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin epäuskolla ei voi ymmärtää uskon asioita.

Ei niitä tarvitse ymmärtää kuin psykologisesti tai psykiatrisesti. Tosiasiat ovat tosiasioita!

• Anonyymi

Se että jos saa tuomion se on:
      Herra ei enää kuule meitä ,eli ei enää aikaa, Suomen syntivelka on täynnä ja palkka eli rangaistus eli Jumalan kosto tulee.

Jos ei tuomita, meillä on vielä aikaa!

No en sitä arvuuttele, oli niin tai näin, niin Herran Tulo on lähellä!

Riippukaa Herrassa kiinni, ja tunnustkaa Hänen Nimeä.

Ps. 91:14
      "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      ja
      Matt. 10:
      32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
      33 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
      ja sama
      Luuk. 12:
      8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
      9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.

enkelit, jokaisella on oma suojelus enkeli, joka on valmis sitten heti auttamaan, jos ja kun Herran tunnustaa sinut, ellei ei enkeli voi mitään!

Herra olkoon meille armollinen ja Jumalan Rakkaus ja RAUHA, varjelee meidän ajatukset sekä aivoitukset.
      eli Sydämen, joten silloin se on Herran edessä puhdas, Herrassa Jeesuksessa.
      '

• Anonyymi

Raamattu profetoi kaiken tästä ajasta. Se aika on alkanut nyt silmiemme nähdä.
        Jokaisen lukutaitoisen pitää nyt lukea Raamatusta tiedot siitä, mitä on tulossa.
        Ihminen on Suomessakin pitkälle koulutuksen nimissä manipuloitu pois uskosta Jeesukseen. Edelleen vielä darwinsedän sadut johtaa sitkeästi. Silloin on myös vaikeaa löytää Tie, Totuus ja Elämä.
        Matt. 10 https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible? chp=1&ref=Matt. 10:1&rnd=1627834180094
        16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
        17 Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
        18 ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
        19 Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
        20 Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
        21 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
        22 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Matt. 23:4&rnd=1627834606149
        4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ef. 5:1&rnd=1627834247812

15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
        16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
        17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.

https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 13:1&rnd=1627835839959
        20 Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,
        21 hän tehköön teidät kykeneviksi kaikkeen hyvään, voidaksenne toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon teissä sen, mikä on hänelle otollista, Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

• Anonyymi

Ilmestyskirjassa kun vitsaukset ja tuomiot alkoivat, ihmiset eivät silti tehneet parannusta.
        Tämä tarkoittaa sitä, että kun tuomiot alkavat, voidaan vielä tehdä parannus.
        Tuomioiden kiihtyessä voidaan vielä tehdä parannus.
        Mutta sille armolle ja parannuksen teollekin on annettu aikansa, se ovi siis suljetaan.
        Sen jälkeen kun tulee, sanotaan en ole koskaan tuntenut teitä.
        Tulee siis aika kun on liian myöhäistä.

Miten minulla onkaan vahva olo siitä, että 7 vuotta vaivanaikaa on alkanut ja vitsaukset ja tuomiot ovat alkaneet.
        3,5 eli puolet on parannuksen teon aikaa, sitten ovi suljetaan ja loput tuomiot pannaan täytäntöön ja vihan maljat kaadetaan pohjia myöden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirjassa kun vitsaukset ja tuomiot alkoivat, ihmiset eivät silti tehneet parannusta.
        Tämä tarkoittaa sitä, että kun tuomiot alkavat, voidaan vielä tehdä parannus.
        Tuomioiden kiihtyessä voidaan vielä tehdä parannus.
        Mutta sille armolle ja parannuksen teollekin on annettu aikansa, se ovi siis suljetaan.
        Sen jälkeen kun tulee, sanotaan en ole koskaan tuntenut teitä.
        Tulee siis aika kun on liian myöhäistä.

Miten minulla onkaan vahva olo siitä, että 7 vuotta vaivanaikaa on alkanut ja vitsaukset ja tuomiot ovat alkaneet.
        3,5 eli puolet on parannuksen teon aikaa, sitten ovi suljetaan ja loput tuomiot pannaan täytäntöön ja vihan maljat kaadetaan pohjia myöden.

"Miten minulla onkaan vahva olo siitä, että 7 vuotta vaivanaikaa on alkanut ja vitsaukset ja tuomiot ovat alkaneet.
        3,5 eli puolet on parannuksen teon aikaa, sitten ovi suljetaan ja loput tuomiot pannaan täytäntöön ja vihan maljat kaadetaan pohjia myöden."

ei ole vielä alkaneet, mutta kun alkaa, kerron sen teille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miten minulla onkaan vahva olo siitä, että 7 vuotta vaivanaikaa on alkanut ja vitsaukset ja tuomiot ovat alkaneet.
        3,5 eli puolet on parannuksen teon aikaa, sitten ovi suljetaan ja loput tuomiot pannaan täytäntöön ja vihan maljat kaadetaan pohjia myöden."

ei ole vielä alkaneet, mutta kun alkaa, kerron sen teille!

Oletko tietoinen mitä maailmalla tapahtuu?
        kaikki myrskyt, tulvat, rakeet, lumet, metsäpalot, maanjäristykset, tulivuoret ym.
        Ei niitä valtamedia uutisoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tietoinen mitä maailmalla tapahtuu?
        kaikki myrskyt, tulvat, rakeet, lumet, metsäpalot, maanjäristykset, tulivuoret ym.
        Ei niitä valtamedia uutisoi.

Totta
        oletko tietoinen ja toki olet, että taivaan avaruuksissa olevathenki vallat ja voimat ja hallitukset, jo tappelevat keskenään?

eli
        Ef. 6:
        12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
        ja
        Mark. 3:24
        Ja jos jokin valtakunta riitautuu itsensä kanssa, ei se valtakunta voi pysyä pystyssä.

Mark. 3:25
        Ja jos jokin talo riitautuu itsensä kanssa, ei se talo voi pysyä pystyssä.

Luuk. 11:18
        Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä? Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.

eli se eli nämä eivät voi enää pysyä pysyssä.

Toki olet kuullut ja lukenut, että joka pystyy ja kykenee ajamaan riivaajia ulos ILMAN JEESUSTA, jonkun henkivallan tahi loitsun kautta ja avulla!

eli siellä on jo sisällis-sota.

Nyt en laita, mitä on se että tulee tapahtua, että tämä aika "alkaa", eli seitsemän vuotta.
        Hyvin toden-näköistä että NE kaksi Profeettaa tulee esille.
        he vaikuttavat 3.5 vuotta, päivälleen ja tunnilleen, ja
        sen jälkeen tulee heille kuolema.
        joten sitten on vielä kolme ja puoli vuotta jäljellä ,se on perkeleen paha aika ja kun nämä laskee yhteen, Ojalan lasku opilla on se 7 vuotta.

mutta näitäkin tapahtumia tulee edeltää tapahtumia mitä ei vielä ole tapahtunut!
        eli Morsian ei ole vielä valmis.
        Kun Herra puhdistaa omaansa eli Morsian ITSENSÄ puhdistaa, tulee paljon huutoa.

eli Seurakunnan keskellä on kuolema eli uskovia, olkoot oikeita tahi vääriä tulee kuolemaan!

Joten, en ole lukenut, tahi havainnut, edes sairaus kohtauksia, missä tulisi Herran Huoneessa, kuolema noutamaan.

Joten,
        tämä aikajakso ei ole alkanut.

• Anonyymi

Lueskelin tässä toissapäivänä Pihon sivujen profetioita vuosilta 2011-2010, niin siellä oli kirjoitus Saksan pahoista tulvista Westfalenissa. Taisi olla Anne Lindellin näkyjä. Äskenhän tämä on tuhoisatulva on iski juuri tänne Saksan länsiosaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8626
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2971
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1343
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      67
      990
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      946
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      854
    Aihe