Positiivinen huumetesti reseptilääkkeestä

Anonyymi

Hei!

Kävin vähän aikaa sitten seri-tutkimuksissa, sillä epäilen tulleeni huumatuksi. Luonnollisesti kun mietitään että onko tullut huumatuksi, niin otetaan huumausainetesti.

Ennen testien ottamista käytiin läpi mitä lääkkeitä käytän säännöllisesti/tarvittaessa ja millä annoksilla. Minulla on käytössäni pari reseptilääkettä, jotka varmasti aiheuttavat positiivisen tuloksen kyseisten aineiden kohdalla (opiaatit, betsot).

Mietinkin, että kun en käytä huumaavia aineita muuten kuin vain tietenkin noita aikaisemmin mainitsemiani reseptilääkkeitä niin mitä siitä minulle sitten seuraa, kun testi tulee niiden osalta positiivisena takaisin? Ymmärtääkö/tietääkö poliisi että kyseisten aineiden kohdalla positiivinen tulos johtuu käyttämistäni lääkkeistä ja jättää asian siihen vai joudunkohan kovasti selittelemään että miksi testissä oli positiivisia tuloksia?

Itseäni siis ahdistaa rikosilmoituksen tekeminen muutenkin, mutta sen lisäksi olen kuullut kauhutarinoita, joissa poliisi ei ole (ainakaan mukamas) uskonut positiivisen tuloksen johtuneen reseptilääkkeestä.. Kärsin muutenkin pahasta sosiaalisesta ahdistuksesta ja ajatuskin siitä että joutuisi poliisin kanssa inttämään asiasta aiheuttaa paniikin.. En ole siis vielä uskaltanut rikosilmoitusta tehdä tästä syystä. Onneksi asialla ei varmaan hirveä kiire olekaan, kun näytteet on jo otettu ja niitä säilytetään vuosia.

Haluan ja aion sen rikosilmoitusken tehdä, mutta tällä hetkellä henkinen hyvinvointini on muutenkin sillä pohjalla, etten tiedä koska jaksan siihen rumbaan lähteä.. Mutta tietenkin helpottaisi, kun osaisi varautua mahdollisesti ahdistaviin tilanteisiin etukäteen.

Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet huumannut itsesi noilla lääkkeillä, ehkä ottanut viinaa päälle, kannattaa katsoa mitä vetää ja millaisten ihmisten kanssa liikkuu. Teet itsestäsi naurunalaisen huumaamisesta muita syyttämällä.

      • Anonyymi

        Sen verta voin valottaa et en ollu kyseisenä iltana näitä reseptilääkkeitä ottanut. Siihen että seri-tutkimuksiin pääsin meni kuitenki pari vuorokautta, minkä välisenä aikana toista lääkettä olen käyttänyt (panacod).

        Ja sain kyllä jo itse googlaamalla selvitettyä että ne pystyy tosi tarkasti tutkimaan, et mistä aineesta tarkalleen on ollut kyse. Siis että ei voi juoda unikkoteetä ja sit väittää et on ottanu kodeiinipitosta yskänlääkettä tmv.

        Eli vastauksena omaan kysymykseeni: mulla ei pitäis olla mitään hätää.


    • Anonyymi

      Siis sä tunnet ihmisen joka sut huumasi?On sullakin ystäväpiiri kun tollasta sulle tekee.

      • Anonyymi

        Valitettavasti en tunne tekijää entuudestaan, enkä tajunnut edes kysyä viereen istuneen tyypin nimeä. Istuin oman juomani kanssa kattelemassa ku muut laulo karaokea ja tanssi, enkä todellakaan tajunnu tulla ajatelleeksaan et kukaan vois siinä mun juoman huumata. En siis jättäny mun juomaa vahtimatta ollenkaan, mut mun terapeutti ties ja kerto et siihen riittää se et joku sanoo et "anteeks mä siirrän vähän tätä sun juomaa" ja tadaa, juoma on huumattu.

        Tuskin sais edes tyyppiä kiinni siis, mut ainakin sais ite vähän selvyyttä et mitä on mahollisesti tapahtunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en tunne tekijää entuudestaan, enkä tajunnut edes kysyä viereen istuneen tyypin nimeä. Istuin oman juomani kanssa kattelemassa ku muut laulo karaokea ja tanssi, enkä todellakaan tajunnu tulla ajatelleeksaan et kukaan vois siinä mun juoman huumata. En siis jättäny mun juomaa vahtimatta ollenkaan, mut mun terapeutti ties ja kerto et siihen riittää se et joku sanoo et "anteeks mä siirrän vähän tätä sun juomaa" ja tadaa, juoma on huumattu.

        Tuskin sais edes tyyppiä kiinni siis, mut ainakin sais ite vähän selvyyttä et mitä on mahollisesti tapahtunu.

        Tai siis! Ei riitä että se sanoo niin! :'D Mut jos se koskee sun juomaan ja siirtää sitä niin sit se on potentiaalisesti jo huumattu, eikä sitä pitäis enää mennä juomaan (ellei tykkää elää vaarallisesti).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en tunne tekijää entuudestaan, enkä tajunnut edes kysyä viereen istuneen tyypin nimeä. Istuin oman juomani kanssa kattelemassa ku muut laulo karaokea ja tanssi, enkä todellakaan tajunnu tulla ajatelleeksaan et kukaan vois siinä mun juoman huumata. En siis jättäny mun juomaa vahtimatta ollenkaan, mut mun terapeutti ties ja kerto et siihen riittää se et joku sanoo et "anteeks mä siirrän vähän tätä sun juomaa" ja tadaa, juoma on huumattu.

        Tuskin sais edes tyyppiä kiinni siis, mut ainakin sais ite vähän selvyyttä et mitä on mahollisesti tapahtunu.

        Oliko epäilyttävä tyyppi mamu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe