Costa Carvia

Anonyymi

Hei,

rakennan pilvenpiirtäjän Raiskion sahan tontille. Paikalle tulee myös 4,75km pituinen hiekkaranta meren rannalla.

36

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun oikeasti perustaisitkin jonkun yrityksen, joka vielä työllistäisi muitakin, etkä vain täyttä sontaa kirjoittaisi. Perusta vaikka saha, jonka kunnan palkkaama pyromaani sitten polttaisi niin saisit vakuutuksesta korvaukset.

      • Anonyymi

        Katson autiota hiekkarantaa, ajatukseni mun kauas kantaa.


      • Anonyymi

        Omistan 3 osakeyhtiötä, tästä tulee neljäs mutta Ky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistan 3 osakeyhtiötä, tästä tulee neljäs mutta Ky.

        Kyllä kaikki Karviassa katsovat Sinua ylöspäin, kun Sinulla on se pilvenpiirtäjäkin. Tarkottaako se KY kaikki ylös,toivotat niin kun tervetulleeksi kaikki pilvenpiirtäjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki Karviassa katsovat Sinua ylöspäin, kun Sinulla on se pilvenpiirtäjäkin. Tarkottaako se KY kaikki ylös,toivotat niin kun tervetulleeksi kaikki pilvenpiirtäjään.

        Katsovat muutenkin, sen verran on pääluku meikäläisellä💪


    • Anonyymi

      Siitä tulee Suomen suurin nakuranta.

      • Anonyymi

        Pilvenpiirtäjän korkeus on 210metriä, näkyy kauas.


      • Anonyymi

        Kyllä olis ranta täynnä lihapiirakkaa ja prinssinakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilvenpiirtäjän korkeus on 210metriä, näkyy kauas.

        Siitä tulee reilusti Suomen korkein rakennus 210 metriä, tämän hetken korkein on Helsingin Kalasatamassa oleva 134metriä korkea asuinrakennus.


    • Anonyymi

      Sitten on suora yhteys Ruotsiin laivalla, Avataan uusi yhteys Carvia- Stockholm. Liikenne Turusta Päättyy. Carviaan tulee nykyaikainen terminaali. Reitille tulee uusi alus Costa Carvia, joka purjehtii Karvian lipun alla.

      • Anonyymi

        Ai kun kiva, pääsee helposti laivaan, ei tarvitse Turkuun tai Helsinkiin mennä kun haluaa risteilylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kun kiva, pääsee helposti laivaan, ei tarvitse Turkuun tai Helsinkiin mennä kun haluaa risteilylle.

        Täytyy alkaa Ruotsia opiskelemaan, että osaa neuvoa Ruotsalaisia kun kysyvät, missä ovat Krouvi ja Tälli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy alkaa Ruotsia opiskelemaan, että osaa neuvoa Ruotsalaisia kun kysyvät, missä ovat Krouvi ja Tälli.

        Hotelli olisi sittenkin ollut tarpeellinen, kun Ruotsalaiset tulevat suurin joukoin Carviaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotelli olisi sittenkin ollut tarpeellinen, kun Ruotsalaiset tulevat suurin joukoin Carviaan.

        Jännä nähdä kumpi valmistuu nopeammin: hotelli vai tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä nähdä kumpi valmistuu nopeammin: hotelli vai tämä?

        Hotelli saadaan ensin, sitten kun annetaan yrittää eikä olla kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotelli saadaan ensin, sitten kun annetaan yrittää eikä olla kateellisia.

        ei taida olla totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei taida olla totta

        Karvian kateelliset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvian kateelliset

        mistä muka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä muka?

        Rahasta ja menestyksestä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahasta ja menestyksestä;)

        Raha ja rakkaus pikemmin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ja rakkaus pikemmin!!!!

        Viikolla 41 alkavat rakennustyöt, repikää siitä kateelliset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikolla 41 alkavat rakennustyöt, repikää siitä kateelliset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Pohjatyöt lähteneet etuajassa jo käyntiin, hyvältä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjatyöt lähteneet etuajassa jo käyntiin, hyvältä näyttää.

        Kun huiput pilviin kohoaa, niin koko Karvian ne valjastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikolla 41 alkavat rakennustyöt, repikää siitä kateelliset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei Kavias kateellisia ole, on vaan vahingoniloisia ihmisiä. Kaikkea hyvää yrityksellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kavias kateellisia ole, on vaan vahingoniloisia ihmisiä. Kaikkea hyvää yrityksellesi.

        Kiitos, valuaatio vuodelle 2023 on n. 37,8milj. euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, valuaatio vuodelle 2023 on n. 37,8milj. euroa.

        Ei ollenkaan hassumpi yrityksen arvo, ottaen huomioon sijainnin, Cavian, Voisitko mitenkään harkita nimeksi Costa Cavia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan hassumpi yrityksen arvo, ottaen huomioon sijainnin, Cavian, Voisitko mitenkään harkita nimeksi Costa Cavia?

        Nimi on jo kaupparekisterissä vahvistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi on jo kaupparekisterissä vahvistettu.

        Nyt kyllä sumutit, otin selvää, ei ole kaupparekisterissä, on todella tuhmaa valehdella Cavialaisille, menee helposti luottamus sinuun kun jo alkumetreillä sumutat meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotelli saadaan ensin, sitten kun annetaan yrittää eikä olla kateellisia.

        Hostelli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä sumutit, otin selvää, ei ole kaupparekisterissä, on todella tuhmaa valehdella Cavialaisille, menee helposti luottamus sinuun kun jo alkumetreillä sumutat meitä.

        Ei kyllä se on jo rekisteröity 7.8., voi olla ettei vielä näy rekisteritiedoista.


    • Anonyymi

      Joka kuuseen kurkoittaa katajaan kapsahtaa

      • Anonyymi

        Tuskinpa Janne siitä pahastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa Janne siitä pahastuu.

        Tervetuloa pilvenpiirtäjän avajaisiin 17.12.2021!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa pilvenpiirtäjän avajaisiin 17.12.2021!

        Ei 210 metriä korkea rakennus valmistu siihen mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 210 metriä korkea rakennus valmistu siihen mennessä.

        227m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        227m

        tervetuloa huomenna aukeaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe