Pitääkö teidän vastasyntyneenne ähinää ja puhinaa nukkuessa ja valveillakin? Aina ei tiedä onko unessa vai kaipaako ruokaa tms. kun kuuluu vain kauhea ähinä, aivan kuin olisi jokin hätä...kysymys muutaman päivän vanhasta esikoisesta, kuten varmaan tästä hermoilusta arvaakin! Etenkin öisin vaikea kuunnella ns. levottomia ähinä jaksoja, tuntuu kuin pikkuisella olisi jokin hätä. Heti olen nostamassa pystyyn ja koittamassa olisiko nälkä! Välillä tuntuu että vauva on kuitenkin unessa vaikka onkin levoton. Sama päivällä, hermostuttaa kaikki ylimääräinen rohina ja puhina, olisi hyä kuulla kokeneilta pienen lapsen ääntelyistä ja elosta ja olosta...Millaisia ensi viikot ovat olleet ja milaista on normaali lapsen oleminen! Itkukin hermostuttaa hirveästi vaikka tiedän sen olevan normaalia. JOtenkin sitä vain tuntee itsensä niin pieneksi, kun ei heti tiedä mikä on hätänä!
Ähinä ja puhina
3
1020
Vastaukset
- bmx
meidän vähän yli kuukauden vanha poika ähisee ja murisee kans edelleen ja pojalla on tosi luja ääni! Välillä tulee öitä valvottua pelkän ähinän takia. eli ei mitään hätää, kuuluu vauvaikään :)
Meillä ähinän yhteydessä on hirveetä piereskelyä. - meilläkin
Ähinä ja tuhina. Välillä ilmavaivoja, kakka tulee, taitaa välillä poika olla "ähkyssäkin", ku masu piukassa ruokaa ja ähisee:) Meillä isi aina sanoo "ei sinne vielä tartte mennä", jos olen nousemassa kuin salama ylös vauvan luo. Ja tottahan se onkin. Välillä pienokainen vain "vaihtaa" asentoa jos paikat puutuu samassa asennossa ja jatkaa nukkumista sen jälkeen kun on vähän saanut oijottua paikkoja. Meillä se on auttanut, et vauva nukkuu yöt eri huoneessa. En kuule tuhinaa niin hyvin ja pystyn itse nukkkumaan, mutta kuulen kyllä heti itkun jos oikea hätä tulee. Kannattaa teidänkin kokeilla. Kyllä vauva ilmoittaa, kun nälkä on. Tietysti ihan vastasyntyneellä kannattaa kuitenkin seurata, että vauva syö, eikä välit veny ihan yleettömän liian pitkiksi. Rennosti vaan!!
- äiti
Meidän esikoinen kanssa ähisee ja puhisee melkoisesti,mutta sen seurauksena tulee pieruja ja kakkaa :)
Meidän vauvalla vielä noita ilmavaivoja on melkoisesti. Jalkojen jumppaaminen auttaa vauvaa,eikä hänen tarvitse niin kovasti sitten ähistä.
Eli ole ihan huoleti, se on normaalia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233