Hymy päivääsi mies

Anonyymi

Mitä mä nyt ajattelen meistä? Ajattelen, että me ihastuttiin toisiimme. Syitä on monia, mä syytän sua. Vitsi vitsi. Se ei olisi voinut onnistua, joten kumpikaan ei tehnyt mitään. Ihastumisia tulee ja menee, se on elämää. Tykkään susta silti aina ihmisenä. Voi hyvin ja nähdään.

27

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvin nainen ja voimia tälle alkavalle viikolle. Moi!

      • Anonyymi

        Mihin tällä viikolla niin voimia tarvitaan? Rakkautta sulle lähetän eikä hymyjä nyt yhtään, jos et vastaa. t. eri nainen kuin tuo eka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tällä viikolla niin voimia tarvitaan? Rakkautta sulle lähetän eikä hymyjä nyt yhtään, jos et vastaa. t. eri nainen kuin tuo eka

        Jaksamiseen ja muiden huolenpitoon tietenkin. Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksamiseen ja muiden huolenpitoon tietenkin. Moi

        Moi. Aika voimaton olo on nyt. Mutta välillä saakin olla väsy. Voimia sinulle.
        t. eri nainen kuin tuo eka


    • Anonyymi

      Mutta miksi?

      (Sitäpaitsi, se mihinkään ohi mene…)

      • Anonyymi

        Sivusta-
        NO EI TUNNU MENEVÄN OHI , ei sitten millään!💔


    • Anonyymi

      Tällä miehellä ihastus näyttää jatkuvan vuodesta toiseen. Vaikka on ollut muitakin lyhyempiä ihastumisia välillä niin tämä eräs nainen on kulkenut sydämessäni mukana koko ajan ...

    • Anonyymi

      En ajattele minusta ja hänestä samoin kuin aloittaja ajattelee omasta tilanteestaan. t. H

      • Anonyymi

        En minäkään hänestä. Rakastan miestä. t. H2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään hänestä. Rakastan miestä. t. H2

        Rakastan yhtä H naista elämäni happy endiin saakka. K mies tunnustaapi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan yhtä H naista elämäni happy endiin saakka. K mies tunnustaapi

        Voitaisiinko olla me ja rakastaa vähän lähempää? Kosketusetäisyys olisi hyvä. t. H2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiinko olla me ja rakastaa vähän lähempää? Kosketusetäisyys olisi hyvä. t. H2

        Sitähän olen yrittänytkin, mutta sinua niin harvoin näkee missään. K


    • Anonyymi

      Voin hyvin kiitos ja nähdään 🤗

    • Anonyymi

      Onnea matkaan rakas, sinä ansaitset kultaa!

    • Anonyymi

      Kiitos ja pelkkää hymyähän oon ollut sitten ensi kohtaamisen...olet sinä sanonko en sano sanon en sano ;)))

      • Anonyymi

        Sano vaan.. mitä hän on? :)


    • Anonyymi

      H naisia on useampia. Yksi heistä on kaivattuni.

      • Anonyymi

        Kuka sinä itse olet? Aloittaja ei taida olla H.


    • Anonyymi

      Ehkä kuitenkin olisi voinut onnistuakin hyvin. Jännititte vain liikaa. Jos olette suht koht normaaleja ihmisiä, niin ei kyllä etukäteen tutustumatta kannata sanoa, ettei onnistu.

      • Anonyymi

        Kyllä tässä tapauksessa voi. Aika vaikeaa oli oikeastaan kaikki, siitä ei todellakaan olisi tullut mitään. Olin lähinnä ihmeissäni että mitähän v*ttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä tapauksessa voi. Aika vaikeaa oli oikeastaan kaikki, siitä ei todellakaan olisi tullut mitään. Olin lähinnä ihmeissäni että mitähän v*ttua.

        Jep... samaa minä mietein jo vuosia tuntemastani miehestä : MITÄHÄN V*TTUA nyt tapahtuu?!
        Ihastuin, ehkä jopa rakastuinkin 🥰 TIlanne meillä myös täysin toivoton. pari vuotta tässä on mennyt ihastuneena, turhautuneena, rakastuneena, toiveikkaana, pettyneenä ja nyt lähinnä turtuneena kaikkeen.
        Kuitenkin pienikin kohtaaminen aloittaa ihastumisen tunteen uudestaan. Toisaalta jos emme ole vähään aikaan tavanneet niin ikävöin häntä koko sydämestäni. Enkä osaa sanoa mistä tämä kaikki alkoi, niin että mitäköhän v*ttua ...


      • Anonyymi

        Nämä kommentit eivät ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kommentit eivät ole aloittajalta.

        Otan osaa aloittaja, kun noita uitun kirjoittelijoita joudut lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä tapauksessa voi. Aika vaikeaa oli oikeastaan kaikki, siitä ei todellakaan olisi tullut mitään. Olin lähinnä ihmeissäni että mitähän v*ttua.

        Olisit silti kysynyt häneltä itseltäänkin. (Vain vinkki sivusta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep... samaa minä mietein jo vuosia tuntemastani miehestä : MITÄHÄN V*TTUA nyt tapahtuu?!
        Ihastuin, ehkä jopa rakastuinkin 🥰 TIlanne meillä myös täysin toivoton. pari vuotta tässä on mennyt ihastuneena, turhautuneena, rakastuneena, toiveikkaana, pettyneenä ja nyt lähinnä turtuneena kaikkeen.
        Kuitenkin pienikin kohtaaminen aloittaa ihastumisen tunteen uudestaan. Toisaalta jos emme ole vähään aikaan tavanneet niin ikävöin häntä koko sydämestäni. Enkä osaa sanoa mistä tämä kaikki alkoi, niin että mitäköhän v*ttua ...

        Aivan samoin voin sanoa tuntevani ihanaa naista kohtaan, jonka olen tuntenut jo vuosia.


    • Anonyymi

      Pidä itseäsi ihan miehenä.

    • Anonyymi

      Näin ihanan E naikkosen tänään, tekisi kyllä mieli halia ja suukottaa kovasti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe