Joka aamuinen ajatukseni ollos sinä Hidalmiina miau 😻
Olet oikea kissanainen!
20
1180
Vastaukset
- Anonyymi
Pah, vanha katti.
Terveisiä vaan koiramiehelle. - Anonyymi
Notkeutesi und muotosi grrrr 😻
- Anonyymi
Et ole nähnyt kissan venyttelevän.
- Anonyymi
Puh pah pelistä pois!
Olen useammin kuin sinä.
- Anonyymi
Aargh mist lie tuli mieleen pitsiset ne.... No huh 💣💥
- Anonyymi
Tai pitsinen korsetti, huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pitsinen korsetti, huh huh
Tämä se sitten vasta oli kommentti.... (pökerryin ajatuksesta).
Syän pysähtyy ei vaan 210 o pulssi ja veri kiehuu suonistossain...
Velikin pienempi heräsi ja taju likimain män...veri pakenee kuningaspulttiin... ;)
- Anonyymi
Kiima-aika tuloillaan... Beware!!!
😻😻😻😻😻😻😻😻😻- Anonyymi
24/7...365..Infinity.
- Anonyymi
Oletko jo vanha kolli?
Hidalmiinakin jo hidastunut vanha katti.- Anonyymi
Jo?
Vielä en juuri ole huomannut että ikä painaisi millään tavoin 😁
Hidalmiina voih jotain muutakuin hidastunut 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo?
Vielä en juuri ole huomannut että ikä painaisi millään tavoin 😁
Hidalmiina voih jotain muutakuin hidastunut 🤗Et vain huomaa hitautta Hidalmiinan.
Ennen kampesi vaikka puuhun nyt kömpelöä.. alastulo kerien ei enää suju.
Kollin reviirilläkö pyörii? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vain huomaa hitautta Hidalmiinan.
Ennen kampesi vaikka puuhun nyt kömpelöä.. alastulo kerien ei enää suju.
Kollin reviirilläkö pyörii?Mystistä on ja tulee olemahan.
- Anonyymi
Tai sitten sisäpiirin juttuja.
- Anonyymi
Aivan !
- Anonyymi
Kas kun ei salaiset kansiot :D))
- Anonyymi
Vieläkin 😻
- Anonyymi
Muistutan kohta Karvista, joten pääset pälkähästä.
Anteeksi, kun menin ihastumaan voimakkaasti ja luulin, että siitä ois voinut tulla jotain suurempaa. Pahoittelen, että tunsin intohimoa sinua kohtaan.
Olen nimellisesti aviossa edelleen, mutta kavereina elellään. Sitä kauneinta en ole halunnut sen jälkeen "tehdä", kun kerroin kotona, että minulla on tunteita toista kohtaan (eli viime Maaliskuusta asti).
Tämän olisin halunnut sinulle henkilökohtaisesti kertoa, mutta et antanut minulle siihen mahdollisuutta, vaikka olen yrittänyt.
Kiitos, kun nolasit minut eilen ja tänään. Ei siinä mitään, olen kovaa tekoa. Minunkin sydämen ympärille on alkanut kehittyä kuori, kyllä sitä on ennenkin koulittu.
Hyvää yötä kaikesta huolimatta- Anonyymi
Bla Bla Blaah, ei koske aloitusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848